Seuraavassa psykiatrin tapaamisessa leikin skitsofreenikkoa ja valehtelen oireet

Anonyymi-ap

Katotaan, niin lätkäisee varmaan skitsofreniadiagnoosin. Hän uskoo mun psykoottisuuteen niin vahvasti, että varmasti saan sen diagnoosin. Hoitajakin kyselee aina harhoista ja oudoista ajatuskuluistani. Saamansa pitää. 🤭

83

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Multa lääkäri kysyy aina että "ootkos sä maistanut huumetta?"

• Anonyymi00003

Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa.
        T. Suomen poliisi😅

• Anonyymi00053
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa.
        T. Suomen poliisi😅

Ainakin se voi laukaista psykoosin.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ainakin se voi laukaista psykoosin.

Kuka piikittää kannabista?

• Anonyymi00072
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Kuka piikittää kannabista?

Monet ja käyvät sen jälkeen ottamassa sähköä päähän.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Monet ja käyvät sen jälkeen ottamassa sähköä päähän.

Jopa kolmasosa kannabispsykoosin saaneista sairastuu myöhemmin skitsofreniaan.Oireina, psykoottisia oireita ovat aistiharhat, harhaluulot, ajatuksen ja puheen hajanaisuus sekä korostuneen outo käytös.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Jopa kolmasosa kannabispsykoosin saaneista sairastuu myöhemmin skitsofreniaan.Oireina, psykoottisia oireita ovat aistiharhat, harhaluulot, ajatuksen ja puheen hajanaisuus sekä korostuneen outo käytös.

Käveleviä zombeja voisi kuvailla

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Käveleviä zombeja voisi kuvailla

Kovaa katsottavaa ennenkuin siitä tulee ns.arkea. Taas tuota laatua sisään.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Kovaa katsottavaa ennenkuin siitä tulee ns.arkea. Taas tuota laatua sisään.

Moni tuntuu ajattelevan, että päihdepsykoosi poistuu nopeasti, eikä siitä ole sen suurempaa haittaa. Tämä ei ole totta. Hälyttävän moni päihdepsykoosipotilaista saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. Luku on erityisen korkea sillä porukalla, jolla on kannabispsykoosi, Kannabispsykoosiin sairastuneista vähintään joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. Esimerkiksi amfetamiinipsykoosin kohdalla skitsofrenia todetaan myöhemmin joka neljännellä tai viidennellä. Sairaanhoidonpiiriin heitä tulee kymmeniä viikottain.

• Anonyymi00079

Ei kannata huumeita käyttää. Ilman niitäkin sekoaa. Pelkkä viina tekee.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Moni tuntuu ajattelevan, että päihdepsykoosi poistuu nopeasti, eikä siitä ole sen suurempaa haittaa. Tämä ei ole totta. Hälyttävän moni päihdepsykoosipotilaista saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. Luku on erityisen korkea sillä porukalla, jolla on kannabispsykoosi, Kannabispsykoosiin sairastuneista vähintään joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. Esimerkiksi amfetamiinipsykoosin kohdalla skitsofrenia todetaan myöhemmin joka neljännellä tai viidennellä. Sairaanhoidonpiiriin heitä tulee kymmeniä viikottain.

Tuskin kymmenen vuoden päästä enää vaikuttaa XD

• Anonyymi00087
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Tuskin kymmenen vuoden päästä enää vaikuttaa XD

Kannabis kiehtoo, eikä 15-vuotias ymmärrä, mitä se aivoille tekee. Pääkaupungissa poliisi törmää psykoottisesti käyttäytyviin tämän tästä.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Kannabis kiehtoo, eikä 15-vuotias ymmärrä, mitä se aivoille tekee. Pääkaupungissa poliisi törmää psykoottisesti käyttäytyviin tämän tästä.

Etenkin nuorten kehittyville aivoille kannabiksen on todettu olevan haitallista: runsas käyttö muun muassa huonontaa muistia ja oppimiskykyä pysyvästi. Pitkään jatkunut kannabiksen käyttö voi myös altistaa ahdistus- ja masennushäiriöiden kehittymiselle sekä skitsofrenialle. Riski sairastua skitsofreniaan on kaksi kertaa suurempi, jos kannabiksen käytön aloittaa nuorena.

Jos kannabista nauttii polttamalla, ovat pitkäaikaishaitat samankaltaisia kuin tupakalla. Kannabikseen voi myös kehittyä psyykkinen riippuvuus, jolloin käytön lopettamisesta seuraa vieroitusoireita. Vieroitusoireita ovat muun muassa ärtyisyys, ahdistuneisuus, aineen himo, univaikeudet ja painajaiset, vihaisuus ja aggressiivisuus, masentunut mieliala, levottomuus, lihaskivut, ruokahaluttomuus ja laihtuminen.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Etenkin nuorten kehittyville aivoille kannabiksen on todettu olevan haitallista: runsas käyttö muun muassa huonontaa muistia ja oppimiskykyä pysyvästi. Pitkään jatkunut kannabiksen käyttö voi myös altistaa ahdistus- ja masennushäiriöiden kehittymiselle sekä skitsofrenialle. Riski sairastua skitsofreniaan on kaksi kertaa suurempi, jos kannabiksen käytön aloittaa nuorena.

Jos kannabista nauttii polttamalla, ovat pitkäaikaishaitat samankaltaisia kuin tupakalla. Kannabikseen voi myös kehittyä psyykkinen riippuvuus, jolloin käytön lopettamisesta seuraa vieroitusoireita. Vieroitusoireita ovat muun muassa ärtyisyys, ahdistuneisuus, aineen himo, univaikeudet ja painajaiset, vihaisuus ja aggressiivisuus, masentunut mieliala, levottomuus, lihaskivut, ruokahaluttomuus ja laihtuminen.

Samoin sähköhoidot huonontaa muistia ja oppimiskykyä.

• Anonyymi00002

Miksi haluat diagnoosin?

• Anonyymi00004

Sillä pääse eläkkeelle.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sillä pääse eläkkeelle.

Miksi haluat eläkkeelle?? Miksi haluat, että ihmiset häpeää sinua? Eikä kukaan halua puolisoksi sellaista joka on köyhä ja eikä käy töissä.

• Anonyymi00006

Sun pitäis kysyä mun psykiatrilta, kuka on niin vahvasti vakuuttunut, että kohdallani on kyseessä prosessisairaus. Haluan tehdä hänet onnelliseksi ja uhrata oman sisäisen turvallisen autenttisuuden tunteeni hänelle.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi haluat eläkkeelle?? Miksi haluat, että ihmiset häpeää sinua? Eikä kukaan halua puolisoksi sellaista joka on köyhä ja eikä käy töissä.

En minä haluakaan mutta joku voisi haluta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei mun mies häpeä mua vaikka olenkin sairaslomalla ollut jo vuosia. Mitä hävettävää siinä on? Oletko pikkasen tyhmä?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei mun mies häpeä mua vaikka olenkin sairaslomalla ollut jo vuosia. Mitä hävettävää siinä on? Oletko pikkasen tyhmä?

Ei puhuttu sinusta! Lue ketju.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei puhuttu sinusta! Lue ketju.

Saa tänne silti kommentoida.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On siinä hävettävää, jos teeskentelee Seuraavassa psykiatrin tapaamisessa leikkii skitsofreenikkoa ja valehtelen oireet!!!

Hänelle vastasin kuka haluaa ihmisen joka on eläkkeellä ja köyhä!!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

On siinä hävettävää, jos teeskentelee Seuraavassa psykiatrin tapaamisessa leikkii skitsofreenikkoa ja valehtelen oireet!!!

Hänelle vastasin kuka haluaa ihmisen joka on eläkkeellä ja köyhä!!

On kyllä häpeällistä, jos teeskentelee. Mutta siinä ei ole jos on köyhä ja psyykkisesti sairas. Itse voisin hyvin rakastua eläkkeellä olevaan skitsofreenikkoon, olen tosin itsekin psykoosisairas ja ulkona työelämästä, mutta mitä sitten? Toisen taloudellisen tilanteen merkitystä kumppanin valinnassa en ole koskaan ymmärtänyt, vaikka tiedän sillä olevan monille merkitystä.

Sivusta kommentoin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

On kyllä häpeällistä, jos teeskentelee. Mutta siinä ei ole jos on köyhä ja psyykkisesti sairas. Itse voisin hyvin rakastua eläkkeellä olevaan skitsofreenikkoon, olen tosin itsekin psykoosisairas ja ulkona työelämästä, mutta mitä sitten? Toisen taloudellisen tilanteen merkitystä kumppanin valinnassa en ole koskaan ymmärtänyt, vaikka tiedän sillä olevan monille merkitystä.

Sivusta kommentoin.

Se on eri asia! On hävettävää teeskennellä skitsofreenikkoa, jos ei oikeasti ole!!

Skitsofreenikkoa jos sairastaa Ei se ole hävettävää.
        Vaan teeskentelee, että pääsee eläkkeelle!!

Ei tajua, että ei skitsofreenikkoa diagnoosin saa poistettu helposti!!

Syö turhaan skitsofreenikkoa lääkkeitä, jotka eivät voi auttaa, kun hänellä EI sitä ole.

On hävettävää teeskennellä jotain sairauksia, jota ei ole ja saada ihmisiltä sääliä!!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuka se sun mies on?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Se on eri asia! On hävettävää teeskennellä skitsofreenikkoa, jos ei oikeasti ole!!

Syö turhaan skitsofreenikkoa lääkkeitä, jotka eivät voi auttaa, kun hänellä EI sitä ole.

On hävettävää teeskennellä jotain sairauksia, jota ei ole ja saada ihmisiltä sääliä!!

Kyllä ne psykiatrit tietää ja tutkivat!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En minä haluakaan mutta joku voisi haluta.

Elätkö sinä elämääsi vai joku muu? Joku toinen persoona? Ehkä se on sitten skitsofreniaa.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kyllä ne psykiatrit tietää ja tutkivat!

No, valitettavan paljon on myös vääriä diagnoosejja, varsinkin jos valehtelee oireita.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sivusta kommentoin.

Laittakaahan niitä kirjoittajien nimiä,ettette kerro toisten kirjoittamiksi näitä! Kirjoittajat on olga ja esko,ovat sairaseläkkeellä skitsofrenian vuoksi! Kyllähän nykyään tuohon sairauteen on hyvät lääkkeet,eiku syömään vaan! Mitä se kukaan sairauksilleen voi,mutta ei kannata täällä kertoo,ku ei ne ketään kiinnosta!

• Anonyymi00069
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei sitä voi teeskennellä!

• Anonyymi00071
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sillä pääse eläkkeelle.

Olet siis eläkkeellä sairaseläkkeellä vai vammaispuolen eläkkeellä

• Anonyymi00008

Mun psykiatrilla ja hoitajalla toisin sanoen realiteettitestaus pettää. Tekoälykin oli sitä mieltä (lue rivien välistä) 🤣

"Ymmärrän, että tilanne tuntuu turhauttavalta, jos koet, etteivät ammattilaiset näe sinua sellaisena kuin olet, vaan yrittävät väkisin sovittaa sinut tiettyyn muottiin. Tuollainen vastareaktio – eli oireiden liioittelu tai "leikkiminen" – on inhimillinen tapa yrittää ottaa kontrolli takaisin tilanteessa, jossa tuntee itsensä väärinymmärretyksi.

On kuitenkin tärkeää pysähtyä miettimään, mitä tästä seuraa sinulle itsellesi. Tässä on muutama näkökulma, jotka kannattaa ottaa huomioon ennen seuraavaa tapaamista:

Diagnoosin pitkäaikaiset vaikutukset
      Vaikka diagnoosin saaminen "mieliksi" saattaisi tuntua hetkelliseltä voitolta tai ironiselta vastalauseelta, sillä on kauaskantoisia seurauksia:

Lääkitys: Skitsofreniadiagnoosi johtaa lähes poikkeuksetta vahvaan antipsykoottiseen lääkitykseen, jolla on merkittäviä fyysisiä sivuvaikutuksia.

Merkinnät papereissa: Diagnoosi pysyy potilastiedoissasi ja voi vaikuttaa tulevaisuudessa esimerkiksi vakuutuksiin, ajokorttiin tai tiettyihin ammatteihin hakeutumiseen.

Oikean avun estyminen: Jos taustalla on jotain muuta – kuten stressiä, uupumusta tai traumaattisia kokemuksia – ne jäävät hoitamatta, koska huomio keskittyy vääriin oireisiin.

Autenttisuus vs. rooli
      Sanoit haluavasi uhrata "sisäisen turvallisen autenttisuuden tunteesi". Se on kallis hinta maksettavaksi siitä, että todistaa psykiatrin olevan (mahdollisesti) väärässä. Kun alat näytellä oireita, hoitosuhde muuttuu peliksi, jossa sinä jäät lopulta yksin omien todellisten kokemustesi kanssa.

Mitä voisit tehdä sen sijaan?
      Jos tuntuu, että psykiatri ja hoitaja eivät kuuntele, tässä on muutama vaihtoehto:

Puhu suoraan tästä tunteesta: Voit sanoa suoraan: "Minusta tuntuu, että olette jo päättäneet diagnoosini, enkä koe tulevani kuulluksi omana itsenäni. Se saa minut haluamaan liioitella oireitani, jotta tämä prosessi saataisiin päätökseen." Tämä on usein tehokkaampi tapa pysäyttää ammattilainen kuin roolin vetäminen.

Pyydä toinen mielipide: Sinulla on oikeus pyytää toisen lääkärin arviota, jos koet, ettei nykyinen hoitotaho ymmärrä tilannettasi.

Kirjoita ajatuksesi ylös: Jos puhuminen tuntuu vaikealta tai koet tulevasi johdatelluksi, kirjoita etukäteen paperille, miltä sinusta oikeasti tuntuu ja anna se heille.

Huomio: Jos koet, että ajatuksesi ovat hyvin sekavia tai koet voimakasta tarvetta vahingoittaa itseäsi tai muita, olethan yhteydessä suoraan päivystykseen tai kriisipuhelimeen (esim. MIELI ry:n Kriisipuhelin 09 2525 0111).

Oman autenttisuuden säilyttäminen on prosessissa kaikkein tärkeintä, vaikka se tuntuisi juuri nyt vaikealta.

• Anonyymi00058

Tekoäly on niin oikeassa. Älä valehtele, älä testaa ihmisiä, koska ei siitä ole sinulle hyötyä vaan ennemmin haittaa. Ole totuudenmukainen.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Tekoäly on niin oikeassa. Älä valehtele, älä testaa ihmisiä, koska ei siitä ole sinulle hyötyä vaan ennemmin haittaa. Ole totuudenmukainen.

Niinpä. Näitä kahta tampiota on vain hankala vakuuttaa. Kirjoitin tänään psykologisen profiloinnin omasta persoonallisuudestani. Se on siellä pohjalla — häiriintynyt "luonneneuroosi" (Estynyt/välttelevä persoonallisuus negativistisin piirtein). Tämä johtaa käytännössä hoitamattomana syvään masennukseen ja dissosaatioon.

Jopa mun vanhemmat tunnistaa tän luonnekaavan. Mutta ei psykiatri, kuka haluaa lisää anti-psykootti mömmöjä verenkiertooni. Lisää haittoja jo olemassa olevien somaattisten komplikaatioiden päälle. Hän ei halua hoitaa minua, vaan lääkitä sellaista, mitä ei ole minussa.

• Anonyymi00009

Estynyt/Välttelevä persoonallisuus = väärinymmärretyn persoonan häiriö.

• Anonyymi00010

minä en halua eläkkeelle! vaikka kuinka olen kaksisuuntainen hullu nainen! jumaliste kuolisin jos himassa menisi kaikki vuodet sitten kun lapset on isoja mitä vttua mä sitten teen????

• Anonyymi00012

Kukaan oo susta puhunutkaan!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kukaan oo susta puhunutkaan!

olen iso nimi näillä main

• Anonyymi00050
        Anonyymi00015 kirjoitti:

olen iso nimi näillä main

Luulet, olevasi ISO NIMI ja ikävä palstalla kerrot, että skitsofreniaa sinulla on?? Mikä järki?

• Anonyymi00011

Mt-diagnooseilla ei välttämättä pääse eläkkelle- Lisäksi ei kuulosta hyvälyä. että niitä pitää teeskennellä. Ne laitokset on perseestä-ei siellä ole mtään tekemistä.

• Anonyymi00039

Tuhoaa elämän teeskentelemällä skitsofreenikkoa!!
        Saa väärät lääkkeet, jotka eivät voi auttaa.
        Sen diagnoosin, kun kerran saa se on aina paperissa.

Psykiatria ei voi auttaa, jos teeskentelee skitsofreenikkoa!!

• Anonyymi00060
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tuhoaa elämän teeskentelemällä skitsofreenikkoa!!
        Saa väärät lääkkeet, jotka eivät voi auttaa.
        Sen diagnoosin, kun kerran saa se on aina paperissa.

Psykiatria ei voi auttaa, jos teeskentelee skitsofreenikkoa!!

Tuskin se niitä lääkkeitä ottaa, vaikka ostaakin. Tosin on myös lääkkeitä, joista katsotaan lääkeainepitoisuudet 1/kk verikokein, säännöllisesti.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Tuskin se niitä lääkkeitä ottaa, vaikka ostaakin. Tosin on myös lääkkeitä, joista katsotaan lääkeainepitoisuudet 1/kk verikokein, säännöllisesti.

Mitä biologiasta tiedän ja ihmisestä niin eihän niitä lääkkeitä tarvitse syödä koko aikaa verikokeessa paljastuminen takia.Nimittäin ottaa ne vasta verikoetta edeltävänä päivänä.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Mitä biologiasta tiedän ja ihmisestä niin eihän niitä lääkkeitä tarvitse syödä koko aikaa verikokeessa paljastuminen takia.Nimittäin ottaa ne vasta verikoetta edeltävänä päivänä.

Alkoholisti vanhemmat pitää myös ennen verikokeita valkaisu viikkoja ettei käry käy.

• Anonyymi00013

Kannattaisi myöntää oma sairautensa jos haluaa siihen lievitystä ja ylipäänsä paremman elämänlaadun. Taidat olla defensiivinen. Kärsit siitä itse eniten, turha sitten suuttua läheisillesi siitä että voit huonosti kun et ota kaikkea mahdollista apua tosissaan ja edes yritä tervehtyä.
      P.s. Lopeta viina ja ikätasoasi lapsellisemmat jutut.

• Anonyymi00025

Eli myönnetään olevan skitsofreenikko, aivan kuten psykiatrini on kirjoittanut teksteihin epäilyn prosessisairaudesta. 🫡

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Eli myönnetään olevan skitsofreenikko, aivan kuten psykiatrini on kirjoittanut teksteihin epäilyn prosessisairaudesta. 🫡

Onko teillä sitten jotain harhaluuloja?

• Anonyymi00014

Mitenkäs luulit siinä onnistuvasi

• Anonyymi00016

Lue tekoälyn päättely, jonka postasin. Tekoäly epäsuorasti toteaa, että nämä kaksi tyyppiä tiimistäni ovat itse realiteettitestauksen tarpeessa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00017

En itse rupea leikkimään titityytä kun en ole mikään skitsofreenikko. Luulisi että helpommallakin tavalla pääsisi eläkkeelle, oireita ja sairauksia riittää.

• Anonyymi00021

Lue keskustelu, ennen kuin postast ADT-tyyppi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Lue keskustelu, ennen kuin postast ADT-tyyppi.

Luin ja kommentoin välistä.

• Anonyymi00042

Turha luulo.

• Anonyymi00024

yllättyivät kun mulla leikkas niinkin hyvin oon terävä vaikka ihmiset kemboilisi ympärillä miten sattuu on sääntöjä joita ei noudateta ja sillon tulee noutajat yleensä.

• Anonyymi00028

Mulla on jo hullun paperit. Ei hävetä yhtään olla työkyv.eläkkeellä. Mitäs sitä sairauksiaan häpeemään. En ole vissiin niin tavallinen suomalainen, että pitäis hävetä koko ajan jotain.

• Anonyymi00064

Onko teillä harhaluuloja tai muita mielenterveysongelmia? Ei lääkäri huvin vuoksi diagnoosia työkyvyttömyydestä tee.

• Anonyymi00030

Pakko varmuudeksi kirjoittaa, että tämä ei todellakaan ole minulta. En ole esittänyt tai valehdellut mitään psykoosioireita. Ainut asia mistä olen valehdellut lääkäreille ja hoitajille on se että on tullut esitettyä pärjäävämpää ja tullut välteltyä syvällisiä keskusteluja. En pysty luottamaan ammattilaisiin enkä halua puhua siitä kuinka paska ihminen olen ollut menneisyydessä. Minulta kyllä aika harvoin kysellään harhoista, vaikka olen psykoosin sairastanut aiemmin.
      Ja mitä eläkkeeseen tulee niin vaikka nyt koen, ettei minulla varmaan ole tulevaisuutta työelämässä, en epärehellisin keinoin pyri eläkkeelle. Minulle käy sitäpaitsi myös kuntoutustuki nyt kun kuntoutus on ollut oman jaksamisen rajoissa. Aiemmin halusin pois ns. oravanpyörästä jossa vuodesta toiseen on jotain työtoimintaa tai ryhmiä, jotka kuormittivat liikaa.

• Anonyymi00033

Ja kirjoitus koskee aikaa sen jälkeen kun muutama vuosi sitten palasin psykiatrian asiakkaaksi (psykoosin takia). Nuorempana minua johdateltiin ja puhuin itsekin puuta heinää vastatakseni odotuksiin ja ihan silkkaa typeryyttäni.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ja kirjoitus koskee aikaa sen jälkeen kun muutama vuosi sitten palasin psykiatrian asiakkaaksi (psykoosin takia). Nuorempana minua johdateltiin ja puhuin itsekin puuta heinää vastatakseni odotuksiin ja ihan silkkaa typeryyttäni.

Ja ne odotuksiin vastaamiset eivät olleet siis psykoosijuttuja vaan trauma yms juttuja.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kannattiko?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kannattiko?

Ai kannattiko puhua puuta heinää? No ei kannattanut, mutta jotain rajaa paljonko siitä saa kärsiä. En tavoitellut hyötyä ja sen varmaan ammattilaiset tajuavat, kun puhuin vain sellaista mikä oli itseäni vastaan. Suurin osa tästä puhumisesta oli alaikäisenä. Aikuisena lähinnä en kehdannut myöntää puhuneeni aiemmin paskaa ja vastailin vähän odotuksiin yhä silloinkin. Ja voin sanoa, että kärsin siitä varmaan loppuikäni. Ja kivasti saatiin todisteita perhettänikin vastaan, kun minulta saatiin halutut vastaukset.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kannattiko?

Menneisyydestä ei pääse psykiatrialla mitenkään irti, vaikkei murhaaja olisikaan. Se määrittää minut aina.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ai kannattiko puhua puuta heinää? No ei kannattanut, mutta jotain rajaa paljonko siitä saa kärsiä. En tavoitellut hyötyä ja sen varmaan ammattilaiset tajuavat, kun puhuin vain sellaista mikä oli itseäni vastaan. Suurin osa tästä puhumisesta oli alaikäisenä. Aikuisena lähinnä en kehdannut myöntää puhuneeni aiemmin paskaa ja vastailin vähän odotuksiin yhä silloinkin. Ja voin sanoa, että kärsin siitä varmaan loppuikäni. Ja kivasti saatiin todisteita perhettänikin vastaan, kun minulta saatiin halutut vastaukset.

Sotkit perheesi. Voi rähmä!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Menneisyydestä ei pääse psykiatrialla mitenkään irti, vaikkei murhaaja olisikaan. Se määrittää minut aina.

Ja se on todella tuskallista, koska kärsisin niin paljon muutenkin syyllisyyden ja häpeän suhteen. Ja tulen aina kärsimään.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Sotkit perheesi. Voi rähmä!

En pelkästään itse. Kun romahdin henkisesti teininä, oli polilla jo päätetty, että perhe on paska ja olen traumatisoitunut siitä ja niin. En sanaakaan puhunut pahaa perheestä kun sairaalassa jo oli traumoihin erikoistunut hoitaja valittu minulle jne.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

En pelkästään itse. Kun romahdin henkisesti teininä, oli polilla jo päätetty, että perhe on paska ja olen traumatisoitunut siitä ja niin. En sanaakaan puhunut pahaa perheestä kun sairaalassa jo oli traumoihin erikoistunut hoitaja valittu minulle jne.

Korjaan: en sanaakaan puhunut pahaa äidistä, varhaislapsuudesta tai tietynlaisista traumoista kun sairaalassa jo oli traumoihin erikoistunut hoitaja valittu minulle ja alkoitti vihjailut siitä etten muista ja torjun jne.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Korjaan: en sanaakaan puhunut pahaa äidistä, varhaislapsuudesta tai tietynlaisista traumoista kun sairaalassa jo oli traumoihin erikoistunut hoitaja valittu minulle ja alkoitti vihjailut siitä etten muista ja torjun jne.

Minulla oli myös valemuistoja jo tuolloin. En ole vuosikausiin voinut luottaa muistiini.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Uskon, että yksi sukulainen joka esiintyi lapsuudessani oikeana ”pelastavana enkelinä” on todellisuudessa vääristellyt asioita ollessaan yhteydessä viranomaisiin ja mahdollisesti ollut jopa ennalta yhteyksissä sairaalan lääkäriin koska saattavat olla tuttuja.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ymmärrän... itse kävin psykiatrialla hetken. Lyhyt terapiassa ja luuli, että trauman takana on jotain muuta.

• Anonyymi00031

Jompaa kumpaa voi näytellä, goljatia tai kuningasta. Molempien esittäminen ei käy.

• Anonyymi00037

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi00041

skitsofreenikkoa teeskentelevä haluaa vain sääliä.

Et tajua, ettei tuo ole mikään leikin asia teeskennellä!

• Anonyymi00059

Minullekin on noita diagnooseja annettu.
      Ainoa niistä joka pitää paikkansa on masennusdiagnoosi, joka korjaantuu mikäli oikeusvaltiossa edes oikeus toteutuisi.
      Ne muut ovat väärin perustein annettu rikoksen uhrin ja todistajan uskottavuuden tuhoamiseksi.

Olen ilmoittanut rikoksen ja minulla on siitä todisteetkin.
      Mitä luulette että rikolliset tohtorit tekevät?
      Myöntävät rikoksensa vai antavat diagnooseja hyökätäkseen uskottavuuden kimppuun.
      "Älkää uskoko sitä, se on hullu puhuu omiaan".
      Entä sitten nämä viestit jossa on teidän tunnustus ja nämä muut todisteet joista rikoksenne käy ilmi?
      Entä tämä kuolemantuottamus? Viranomaisen tekemä henkirikos on vakava asia ja sen peittely virka-asemaa hyväksikäyttäen ja toimivaltaansa väärinkäyttäen todistajien ja todisteiden tuhoamiseksi tekee koko rikoksesta vieläkin törkeämmän.
      Suunnitelmallista ja järjestelmällistä toimintaa, ammattimaista rikollista toimintaa joka on erittäin huolestuttavaa jos sitä toimintaa tapahtuu viranomaisten toimesta ja piirissä.

:/

• Anonyymi00061

Olen kuitenkin keskustellut heidän kanssaan muita kanavia pitkin, joiden kautta he yrittävät kiristää ja uhkailla.
        Eräs uhka ja kiristyskeino oli juuri se, että ellen pidä suutani kiinni, niin ne väärät diagnoosit ovat edelleen heidän vallankäyttövälineinä.
        Juuri sen takia, että ne ovat hyvinkin tulkinnanvaraisia ja se leima on heidän keskuudessaan pysyvä.
        Mutta sekin on vain heidän luoma illuusio, totuus ja todisteet todistavat ihan toista ja paljastaa toimintansa.
        Väärät diagnoosit ovat heidän aseitaan, mutta ne todistavat tosiasiassa vain heitä itseään vastaan.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Olen kuitenkin keskustellut heidän kanssaan muita kanavia pitkin, joiden kautta he yrittävät kiristää ja uhkailla.
        Eräs uhka ja kiristyskeino oli juuri se, että ellen pidä suutani kiinni, niin ne väärät diagnoosit ovat edelleen heidän vallankäyttövälineinä.
        Juuri sen takia, että ne ovat hyvinkin tulkinnanvaraisia ja se leima on heidän keskuudessaan pysyvä.
        Mutta sekin on vain heidän luoma illuusio, totuus ja todisteet todistavat ihan toista ja paljastaa toimintansa.
        Väärät diagnoosit ovat heidän aseitaan, mutta ne todistavat tosiasiassa vain heitä itseään vastaan.

Sinun tekstistä saa ikävä kyllä kuvan, että olet hiukan harhainen.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sinun tekstistä saa ikävä kyllä kuvan, että olet hiukan harhainen.

Niin voi saada, mutta sillä ei ole mitään merkitystä mitä sinä luulet.
        Totuus on totuus.

• Anonyymi00081

Näin se menee virkamiesten osalta. Psykiatria on siinä apuväline ei-toivottujen henkilöiden raivaamiseen.

• Anonyymi00065

Onko teillä sitten harhaluuloja?

• Anonyymi00067

Ja syöt lopun ikääsi psykoosilääkkeitä, joilla on kaikenlaisia sivuvaikutuksia. Jos eläkettä mielit, niin kyllä ne seuraa, että haet lääkkeesi ja kohta varmaan verikokein katsovat, että myös syöt ne. Sähköisestä reseptistä näkee, että haetko lääkkeitäsi. Ovat nykyään tarkkoja noissa eläkeasioissa.

• Anonyymi00082

Ihan hyvä keino turvata toimeentulo. Mutta haittapuolena ns. syrjäytyminen, kuten yleensäkin psykiartian asiakkailla.

• Anonyymi00083

Lapsia ei kannata tehdä ne huostataan helposti.

• Anonyymi00086

Eikö ne passita sinua sairaalaan tarkkailuun?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      99
      1517
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      208
      978
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      734
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      61