Paras mahdollinen kuviteltavissa oleva matsi
Kumpi olis vienyt?
Veikkaan 9 erää tasan koska niissä ei lyödä
Vikassa Jarno saa pari etummaista sisään
Ja voittaa pistein 100-99
Jarno Rosberg vs. Jukka Järvinen
10
217
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Järvinen kompastuu , lyö päänsä kehäkulmaukseen, eikä suostu jatkamaan
Liika on liikaa, sanoo Jukka - Anonyymi00002
Tai jos Ruusperi ottaa vähän pillereitä, niin tyrmää kyllä Järvisen. Ei kai Järvinen väistele sen enempää vartaloiskuja kuin muitakaan. Jos niitä vaan tulee. Ilman douppia ei ehkä tule
- Anonyymi00003
Järvisen poistuttua kehästä Rosberg jatkaa edelleen ilmaan lyömistä
Kehätuomari Kanninen yrittää mykkänä väistellä mutta lihavana joutuu tyrmätyksi
Yleisö kohahtaa, illan ensimmäinen osuma
Kanninen konttaa kehästä, Jarno katsoo poistuvaa pyöreää takapuolta- Anonyymi00004
Arvo Kivelä ei koskaan olisi toiminut noin
Vaan olisi pakottanut jatkamaan
- Anonyymi00005
U-väistöt ovat ikinvanhaa neukkukamaa, Arvo tekee Matrixista tuttuja x-väistöjä kun Järvinen yrittää lyödä!!!
- Anonyymi00006
Ja jatkoilla naputtaa kehätyttöjä
Ja pakenee palotikkaita pyyhittyään heidän muistinsa - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja jatkoilla naputtaa kehätyttöjä
Ja pakenee palotikkaita pyyhittyään heidän muistinsaJa lopulta ollaan kellarissa jossa Ukko-Mauser takavarikoidaan ja Peksi ilmestyy bambusäleikön taakse
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja lopulta ollaan kellarissa jossa Ukko-Mauser takavarikoidaan ja Peksi ilmestyy bambusäleikön taakse
Tämähän on kuin suoraan nyrkkeilyliiton 100-vuotisjuhlan keräilykorttipelistä
- Anonyymi00009
Illassa oli kaksi kehää salissa. Järvinen ja Rosberg eksyivät vierekkäisiin kehiin... Toisessa Kanninen otti lukua, toisessa nähtiin x-väistöjä.
KOLMAS kehä oli kellarissa, siinä oli kolme miestä. Joista yksi tuomari. Tässä kehässä nähtiin todellinen mestaruusottelu, panos: Hard Men International-henkselit. Mutta ottelun lopputulosta, siihen osallistuneita eikä myöskään paikallaolleita saa paljastaa. Paitsi Ola, hän oli paikalla ja paljasti sen.
Nyrkkeilijän isä paljasti itsensä, mutta ainoastaan parkkipaikalla.- Anonyymi00010
Kun Ola paljasti sen, oli yleisö ihmeissään kaksipäisen käärmeen nähdessään. Naapurin Veikko tuli kiljupäissään saunaan vesurin kanssa. Ja loppu oli historiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522