Ymmärrätkö laisinkaan, millainen nainen minä oikeasti olen?
Sinä kulta rakastat minua
35
456
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syntinen nainen 🤭
- Anonyymi00003
eh🤣
- Anonyymi00002
No millainen?
- Anonyymi00004
sinä olet jumaliste maan vaiva
- Anonyymi00005
Totta. Nyt osuit naulan kantaan.
- Anonyymi00006
Joku, joka valehtelee järjestelmällisesti sekä miehellensä että pitkäaikaiselle ihastuksellensa, mutta ulkokuorena pitää yllä illuusiota kiltistä ja tunnollisesta tytöstä.
- Anonyymi00011
Onko puhumattomuus tai kertomatta jättäminen valehtelua? 😅
- Anonyymi00014
Joku joka on ollut yksin jo kauan.
- Anonyymi00016
Miksi tyytyä kahteen??
- Anonyymi00022
Valehteleminen on älykkyyden ja oveluuden merkki
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nolouden ja epärehellisyyden ennemmin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nolouden ja epärehellisyyden ennemmin.
Työelämässä kunnolla pärjätäkseen on välttämätöntä osata pelata sosiaalisia pelejä
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Valehteleminen on heikon ihmisen merkki. Siksihän valehdellaan kun ei ole selkärankaa kohdata elämän realiteetteja.
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jäit kiinni melkein heti ja sehän sinua vtuttaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jäit kiinni melkein heti ja sehän sinua vtuttaa.
Valehtelemiseen palkinto on yleensä menettää ehkä jopa korvaamaton ihmissuhde, toisaalta sellainen ei toimisikaan jossa vain toinen on rehellinen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Valehtelemiseen palkinto on yleensä menettää ehkä jopa korvaamaton ihmissuhde, toisaalta sellainen ei toimisikaan jossa vain toinen on rehellinen.
Oliko henkisyydestä edes kyse?Ei minulla ainakaan.
- Anonyymi00007
pauli paa papattaa palliskukko papsis
- Anonyymi00009
Sitähän tässä opetellaan. Mitenkäs sinä? Onko tahto myös opetella toista, eikä vain keskittyä opettamaan?
- Anonyymi00021
Missä opettelet? Palstallako?
Ihmettelen näitä juttuja täällä. Miten ihmiset ovat niin tietoisia toisten siviilisäädystä? Minä en edes tiedä onko monien vuosien takainen ihminen sinkku vai naimisissa vai peräti palstan Gubbe...🤤😆
t. yksin
- Anonyymi00010
En tiedä sinusta? mut hänestä tuli sellainen välittävän ihmisen tunne? auttava ja asiat hoitava luotettava ihminen, luulisin että myös sanoo suunsa puhtaaksi jos on sanottavaa? olisi varmasti hyvä vaimo ja äiti
- Anonyymi00012
Tuskin kukaan ketään rakastaa täällä näiden viestien myötä. Veikkaan, että on vaan muutama kana kynittävänä jonkun kanssa.
Että sillai se oikeesti on.
Ja helvetin vaikealle, rasittavalle ja jotenkin tärkeälle oli tämä osoitettu. - Anonyymi00013
Taidat olla sitten sellaisia naisia. Ok.
- Anonyymi00015
Mahdatko olla nainen ollenkaan.🤔
- Anonyymi00017
Lesbo
- Anonyymi00018
Enemmän kuin nainen.
🧔🏻♂️
👗 - Anonyymi00019
Ootko sä sellainen nainen jolla on häntä koipien välissä?
- Anonyymi00024
Mun koipien välissä ei ole ketään.
Enkä usko että tuleekaan. Silti kanat kyllä kynitään kunhan pennusta kasvaa mies.
- Anonyymi00020
Minä olen realisti jonka perimmäinen elämäntehtävä on turvata perhe ja jälkeläisten elämä.
Se on geeneissäni, My Darling.- Anonyymi00027
Se on hyvä. Mä en tarvitse ketään.
- Anonyymi00023
Kuuma kissa 😻😸😽
- Anonyymi00026
kaksoisagentti?🙂🙃
- Anonyymi00029
En ymmärrä, mutta jotain tiedän. EI KIITOS.
- Anonyymi00034
tottakai olen ihan pölkyllä päähän lyöty
- Anonyymi00036
En?
- Anonyymi00037
Kuiwa nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla823077Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "642643SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1322571Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.911527Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy51464Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341326Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021053Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o1961013Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m86984Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä82945