mielessäsi sellaista keskustelua kanssani, jossa aiheena se miksi tiet erosivat?
Käytkö koskaan
19
342
Vastaukset
- Anonyymi00001
hyvin harvaa oikeasti ikävöi. moni on ollut niin pskakasa. mutta sitten tietysti joitain hyviä hetkiä ikävöi. nuoruudessa vaikka. silloin oli niin vastuuton ja soiva meno. joskus toivoisi että voisi elää edes viikon niissä ajoissa.
- Anonyymi00002
Jotkin tiet kulkevat erikoisia reittejä pitkin. Niistä ei tiedä mihin ne päätyvät. Mutta ovat mielenkiintoisempia kuin asfaltoidut autotiet.
- Anonyymi00011
Rauhallisempia ainakin ja näkee maalaismaisema.
- Anonyymi00012
Vai olet sinä jemmari sinnekkin pistänyt riistakameroita.Pitipä testata tätä ja heti onnas.Eikä ollut laitteita mukana.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vai olet sinä jemmari sinnekkin pistänyt riistakameroita.Pitipä testata tätä ja heti onnas.Eikä ollut laitteita mukana.
Jemmari lietekaivo saattaa räjähtää jonain päivänä nimittäin sinun rengit polttaa väärässä paikassa
- Anonyymi00003
Kiitos kysymästä, en käy.
- Anonyymi00017
Keskustelu tuntuisi liian raskaalta tai avaisi vanhoja haavoja.
- Anonyymi00004
Kyllä, mutta en haluaisi enää.
- Anonyymi00005
olen käynyt, koska olen saanut siitäkin oppia
- Anonyymi00007
Mistä syystä pitäisi?
En voi edes miettiä mitä toisen ihmisen elämässä on ollut meneillään. Miten hän voi. Mitkä asiat saivat hänet toimimaan tavallaan.
Elämää eletään reaalissa. Ei palstalla.
Kysymyksiin vastataan reaalissa. Ei palstalla.
Levollista yötä.- Anonyymi00014
Tämähän sibun ei ollut tuolloin klo 02.21 täällä.
- Anonyymi00008
En käy. Ne keskustelut, joita mielessäni käyn, katsovat eteenpäin eikä taaksepäin.
- Anonyymi00010
En. Keskustelut, joita mietin, tulevat tapahtumaan muuten kuin meidän välillämme.
- Anonyymi00015
Olen käynyt läpi monta kertaa. Kun käyn sen läpi mielessäni, suhtaudut yliolkaisesti, niinkuin tunteillani ei olisi merkitystä. Suhteessa läheisyys ja etäisyys muuttui koko ajan, oli epävarmuutta ja tunsin, etten ole tärkeä. Olin yksinäinen ja tunnetasolla turvaton.
- Anonyymi00016
Käyn. Sanoisin jotain ja ehkä tiemme eivät olisi eronneet.
- Anonyymi00018
Käyn. Syytän itseäni.
- Anonyymi00019
En koska sinun vastuu ei ole minun vastuu. Elämä kyllä tuo sen eteen joskus jos on tuodakseen. Miten se sitten menee, näkee sitten. En yritä enää hallita minun ja toisen välillä olevia tunteita. Hyväksyn sen mitä menetän, luovun siitä mikä ei palvele tarkoitusta ja jonain päivänä varmasti vielä tartun johonkin mikä on onnellista ja ihanaa.
- Anonyymi00020
J
0
0- Anonyymi00021
alkaa olla yhtä legendaarinen vastaus kuin se "minen saa pois ikävän tunne"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061