Jos olet aina uskollinen, et haaveile muista naisista, jaat rahasi, omaisuutesi ja aikasi kanssasi, saatat olla minulle oikea.
Jos vielä olen aina ykkönen, autat minua arkipäivän huolissa, korjaat kaiken, marjastut, metsästä ja siivoat, niin hyvältä kuulostaa.
Tyydyt seksiin kerran viikossa etkä ryyppää, olet taloudellinen sekä huumorintajuinen ja fiksu, voisimme sopia yhteen.
On vielä paljon muitakin vaatimuksia mutta tässä tärkeimmät alkuun, samanlainen elämänkatsomus on myös plussaa.
Hei mies, ihan vaan
30
312
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei se noin lähde eikä kestä. Pitää tulla se tietty tunne toisesta ihmisestä jos yhteen menee.....
- Anonyymi00003UUSI
Naiset eivät ole romantikkoja vaan realisteja, siksi kysyin ymmärrätkö, millainen minä olen
Mieti hän, onko joku tuntemasi nainen romantikko?
Mitä naiset mieheltä odottavat, oikeasti?
Miehet ovat romantikkoja jotka rakastuvat naiseen.
Naiset ovat realisteja ja valitsevat rakastuneita miehistä sopivimman.
Näin maailma makaa, My Darling .
Ei se estä rakastamansa. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naiset eivät ole romantikkoja vaan realisteja, siksi kysyin ymmärrätkö, millainen minä olen
Ei se estä rakastamansa.Valitsevat sopivimman, tai jäävät sopivinta vaille ja epäsopivankin kanssa kaikki muuttuu entistä epäsopivammaksi kun on menettänyt sopivimman
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Valitsevat sopivimman, tai jäävät sopivinta vaille ja epäsopivankin kanssa kaikki muuttuu entistä epäsopivammaksi kun on menettänyt sopivimman
Tai löytävät sopivan.
Ei se estä rakastumasta epäsopivaan tai rakastumasta erilaisia ihmisiä, mutta jos kerran on löytänyt. ihmisen, joka on lähes kaikkea mitä etsii, se on jo ihme? - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se estä rakastamansa.Nyt oli paksua puppua
- Anonyymi00020UUSI
No tuliko sinulle sitten paljon erilaisia tunteita esim tästä naista esittävän keken aloituksesta? Mitä ilmeisimmin ei kovin posetiivisia sellaisissa tälläkään kertaa. T naiselta
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se estä rakastamansa.Oletko naisia esittävä kekkeruusi halunnut olla nainen nuoresta asti, etkä ole tähän ikään mennessä keksinyt muuta ratkaisua asiaan kuin nämä makaaberit virtuaaliset teatterit? T
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt oli paksua puppua
Niinpä, naisia esittävän speden miljöö ei edelleenkään elä, ei myöskään aamuyön tunteina sen paremmin kuin päivän valossa..
- Anonyymi00002UUSI
Asetat vaatimuksia. Millä perusteella? Kuka luulet olevasi. Yksin jatkat toistaiseksi.
- Anonyymi00023UUSI
Nyt oli niin kieli poskella kirjoitettu kommentti, että taitaa olla osa aloittajaäijän päättymätöntä prosessia. Toivottavasti näin. T naiselta
- Anonyymi00004UUSI
Ihan ok, kerran viikossa ryyppään, olen taloudellinen ja saatan sijoittaa moottoripyöriin, mut muuten olen läsnä, autan ja pidän talouden plussalla.
- Anonyymi00005UUSI
Noh tässäpä oli nolot vaatimukset.
Kannattaa koittaa tinderissä 😅- Anonyymi00008UUSI
Jos tällainen löytyisi, olisko hän se oikea?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos tällainen löytyisi, olisko hän se oikea?
Mitäpä itse mietit tuon vastauksen myötä?
Mikä siinä olisi oikeaa? - Anonyymi00024UUSI
Joo, on tämäkin kommentti aloittajaäijän katkeruuden korventamaa pillitystä. Ei ole vissiin tinderissäkään mennyt ihan putkeen. Onhan se kiva varmaan vieressä eläytyä tähän misoguuniseen märinään katsokaa minun luomaa hologrammia hän on niin huono ihminen. Yäk
- Anonyymi00010UUSI
Kiertäkään miehet kaukaa tällaiset naiset vaatimuslistoineen
- Anonyymi00012UUSI
Eipä tainnut olla edes nainen🤔
- Anonyymi00025UUSI
No niin aloittajaäijä, toistossa on tehoa
- Anonyymi00014UUSI
Ja sinä luulet minun tyytyvän sinuun, koska sinulla on reikä?
- Anonyymi00026UUSI
Eikö itselleen vastailevan aloittajaäijän katkeruus ala olla jo liian ilmeistä
- Anonyymi00015UUSI
ikää miehellä saisi olla enintään 25
- Anonyymi00016UUSI
Nuoren naisen haaveet.
- Anonyymi00017UUSI
Narsismi on vakava sairaus.
- Anonyymi00027UUSI
Muista yksärinkertainen kuitenkin lisätä kierroksia kun kuvailet jo vähän lannistuneesti lannistuneena naisena palstaäijän aloituksia. Tietenkin on suurempi vääryys, ettei minulla ole muuta elämää kuin jankuttaa palstasedästä, sillä sehän tulee sinun propagandan tielle. T naiselta. Ihan sinua varten kirjoitin auki, niin ei tarvitse näille erikseen juontaa enää ns. Jaksamisia.
- Anonyymi00018UUSI
Haa haa. Tuleva lesbo olet
- Anonyymi00019UUSI
Sakset ja talous toimii.
- Anonyymi00028UUSI
Kerrotko samaan konkurssiin sekä itsesi, että lopun voittajien tiimin häpäisten lisää palstaäijän aloituksen sfääreistä
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kerrotko samaan konkurssiin sekä itsesi, että lopun voittajien tiimin häpäisten lisää palstaäijän aloituksen sfääreistä
Kysyy valtiovarainministeri. Onko takana muuten joku submissive matriarkkafantasia vai mikä
- Anonyymi00030UUSI
Rahojani ja omaisuuttani en jaa kyllä, ajan ja muun voisin jakaa. Parisuhde on maailman kallein asia driftingin ja rahojen repimisen jälkeen.
- Anonyymi00031UUSI
Nyky naiset on oikeita siivellä eläjiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662271Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."221915Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481454Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.461306Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531135Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201034Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231020En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010- 95917
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin63898