Hei mies, ihan vaan

Anonyymi-ap

Jos olet aina uskollinen, et haaveile muista naisista, jaat rahasi, omaisuutesi ja aikasi kanssasi, saatat olla minulle oikea.

Jos vielä olen aina ykkönen, autat minua arkipäivän huolissa, korjaat kaiken, marjastut, metsästä ja siivoat, niin hyvältä kuulostaa.

Tyydyt seksiin kerran viikossa etkä ryyppää, olet taloudellinen sekä huumorintajuinen ja fiksu, voisimme sopia yhteen.

On vielä paljon muitakin vaatimuksia mutta tässä tärkeimmät alkuun, samanlainen elämänkatsomus on myös plussaa.

30

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei se noin lähde eikä kestä. Pitää tulla se tietty tunne toisesta ihmisestä jos yhteen menee.....

• Anonyymi00003
        UUSI

Naiset eivät ole romantikkoja vaan realisteja, siksi kysyin ymmärrätkö, millainen minä olen

Mieti hän, onko joku tuntemasi nainen romantikko?

Mitä naiset mieheltä odottavat, oikeasti?

Miehet ovat romantikkoja jotka rakastuvat naiseen.

Naiset ovat realisteja ja valitsevat rakastuneita miehistä sopivimman.

Näin maailma makaa, My Darling .

Ei se estä rakastamansa.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Naiset eivät ole romantikkoja vaan realisteja, siksi kysyin ymmärrätkö, millainen minä olen

Ei se estä rakastamansa.

Valitsevat sopivimman, tai jäävät sopivinta vaille ja epäsopivankin kanssa kaikki muuttuu entistä epäsopivammaksi kun on menettänyt sopivimman

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Valitsevat sopivimman, tai jäävät sopivinta vaille ja epäsopivankin kanssa kaikki muuttuu entistä epäsopivammaksi kun on menettänyt sopivimman

Tai löytävät sopivan.

Ei se estä rakastumasta epäsopivaan tai rakastumasta erilaisia ihmisiä, mutta jos kerran on löytänyt. ihmisen, joka on lähes kaikkea mitä etsii, se on jo ihme?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei se estä rakastamansa.

Nyt oli paksua puppua

• Anonyymi00020
        UUSI

No tuliko sinulle sitten paljon erilaisia tunteita esim tästä naista esittävän keken aloituksesta? Mitä ilmeisimmin ei kovin posetiivisia sellaisissa tälläkään kertaa. T naiselta

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei se estä rakastamansa.

Oletko naisia esittävä kekkeruusi halunnut olla nainen nuoresta asti, etkä ole tähän ikään mennessä keksinyt muuta ratkaisua asiaan kuin nämä makaaberit virtuaaliset teatterit? T

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nyt oli paksua puppua

Niinpä, naisia esittävän speden miljöö ei edelleenkään elä, ei myöskään aamuyön tunteina sen paremmin kuin päivän valossa..

• Anonyymi00002
      UUSI

Asetat vaatimuksia. Millä perusteella? Kuka luulet olevasi. Yksin jatkat toistaiseksi.

• Anonyymi00023
        UUSI

Nyt oli niin kieli poskella kirjoitettu kommentti, että taitaa olla osa aloittajaäijän päättymätöntä prosessia. Toivottavasti näin. T naiselta

• Anonyymi00004
      UUSI

Ihan ok, kerran viikossa ryyppään, olen taloudellinen ja saatan sijoittaa moottoripyöriin, mut muuten olen läsnä, autan ja pidän talouden plussalla.

• Anonyymi00005
      UUSI

Noh tässäpä oli nolot vaatimukset.

Kannattaa koittaa tinderissä 😅

• Anonyymi00008
        UUSI

Jos tällainen löytyisi, olisko hän se oikea?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos tällainen löytyisi, olisko hän se oikea?

Mitäpä itse mietit tuon vastauksen myötä?

Mikä siinä olisi oikeaa?

• Anonyymi00024
        UUSI

Joo, on tämäkin kommentti aloittajaäijän katkeruuden korventamaa pillitystä. Ei ole vissiin tinderissäkään mennyt ihan putkeen. Onhan se kiva varmaan vieressä eläytyä tähän misoguuniseen märinään katsokaa minun luomaa hologrammia hän on niin huono ihminen. Yäk

• Anonyymi00010
      UUSI

Kiertäkään miehet kaukaa tällaiset naiset vaatimuslistoineen

• Anonyymi00012
        UUSI

Eipä tainnut olla edes nainen🤔

• Anonyymi00025
        UUSI

No niin aloittajaäijä, toistossa on tehoa

• Anonyymi00014
      UUSI

Ja sinä luulet minun tyytyvän sinuun, koska sinulla on reikä?

• Anonyymi00026
        UUSI

Eikö itselleen vastailevan aloittajaäijän katkeruus ala olla jo liian ilmeistä

• Anonyymi00015
      UUSI

ikää miehellä saisi olla enintään 25

• Anonyymi00016
      UUSI

Nuoren naisen haaveet.

• Anonyymi00017
      UUSI

Narsismi on vakava sairaus.

• Anonyymi00027
        UUSI

Muista yksärinkertainen kuitenkin lisätä kierroksia kun kuvailet jo vähän lannistuneesti lannistuneena naisena palstaäijän aloituksia. Tietenkin on suurempi vääryys, ettei minulla ole muuta elämää kuin jankuttaa palstasedästä, sillä sehän tulee sinun propagandan tielle. T naiselta. Ihan sinua varten kirjoitin auki, niin ei tarvitse näille erikseen juontaa enää ns. Jaksamisia.

• Anonyymi00018
      UUSI

Haa haa. Tuleva lesbo olet

• Anonyymi00019
      UUSI

Sakset ja talous toimii.

• Anonyymi00028
        UUSI

Kerrotko samaan konkurssiin sekä itsesi, että lopun voittajien tiimin häpäisten lisää palstaäijän aloituksen sfääreistä

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kerrotko samaan konkurssiin sekä itsesi, että lopun voittajien tiimin häpäisten lisää palstaäijän aloituksen sfääreistä

Kysyy valtiovarainministeri. Onko takana muuten joku submissive matriarkkafantasia vai mikä

• Anonyymi00030
      UUSI

Rahojani ja omaisuuttani en jaa kyllä, ajan ja muun voisin jakaa. Parisuhde on maailman kallein asia driftingin ja rahojen repimisen jälkeen.

• Anonyymi00031
      UUSI

Nyky naiset on oikeita siivellä eläjiä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2271
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      22
      1915
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      248
      1454
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      46
      1306
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1135
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1034
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      23
      1020
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    9. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      95
      917
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      63
      898
    Aihe