yli kymmenen vuoden ajan rakkausviestejä toiselle, on kyllä väärin aviomiestä kohtaan.
Jos on tänne kirjoittanut
19
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
No nyt on joku kovasti miettinyt asiaa pienessä päissään.
- Anonyymi00002
Kannattaa uskoa silloin kun joku näyttää millainen ihminen on.
- Anonyymi00003
Pari kommenttia: Tämä on tunteidenkäsittelypalsta.
Ystävyyskin on rakkautta.- Anonyymi00005
Ystävyys viestejä 10 v.tänne?Haloo.
- Anonyymi00007
Ja 19 vuotta kaivannut kellekään mitään sanomatta. 😬
- Anonyymi00008
Jos ukko on pölkky? Ei haittaa
- Anonyymi00009
Sitähän kukaan ei tiedä toisista, kuinka kauan tänne joku on kirjoitellut ja missä mielessä. Kun kyseessä on anonyymipalsta.
- Anonyymi00010
Ja jotkut kirjoittelee toisina esiintyen.
- Anonyymi00011
Minä ainakin olen kirjoittanut suomi24:n eri palstoille viihdemielessä yli kymmenen vuotta. Joskus tännekin. Välillä mieskin kirjoittelee eri palstoille täällä. Kirjoitellaan yhdessä ja erikseen. Ei siinä mitään väärää meistä ole.
- Anonyymi00012
minä en uusioperhettä halua. ei kiinnosta oikeasti millään muotoa. olen erittäin tyytyväinen yksin sitten mieluummin.
- Anonyymi00013
Olen kirjoittanut tälle palstalle syksystä -24 asti. Väärinhän se on. Olen nyt vähentänyt selkeästi.
Nainen - Anonyymi00014
Lasketaanko sitä, jos puolet postauksista on jotain ihan muuta kuin rakkausviestejä? Nimittäin kun palstaa lukee niin monenlaista näkee... 😁
- Anonyymi00015
Lasketaanko sitä, jos on kirjoittanut sekä irl että tänne?
- Anonyymi00016
Ei tietenkään. Vain palstajutut haittaavat mustasukkaista aloittajaa.
- Anonyymi00017
Rakkaus
Epävarmuus
Toivo
Unelma
Kipinä
Ikävä - Anonyymi00018
Pystyykö näitä juttuja saamaan tänne vuoden -23 Keväästä -Syksyyn?Nimittäin ne oli stalkkausviestintää ja stalkattuja oli minun lisäkseni muitakin.Stalkkaaja vähensi rajummat sekoilunsa minun kirjoittaessani tänne et oon huomannut toiminnan.AIVAN SAIRASTA SETTIÄ OLI TUOLLOIN.
- Anonyymi00019
Jatkan.Eikä ollut kuten valitetaan pelkästään yöllä.Päivät oli klo 13 lähtien sekä kesälomalla päivät myös aamuyöstä lähtien.
- Anonyymi00020
Niin ne lait muuttuu vaikeiden aikojen saatossa.
- Anonyymi00021
Mistä tiedät tälläistä? Sulleko kirjoitan? Jos niin voisitko sanoa irl jos kiinnostaa. Miten muuten tämä sua häiritsee? En kirjoittaisi tänne jos voisin puhua hänelle. En voi kirjoittaa paperille tai minun pitäisi polttaa tai syödä. Ja pieni toivo tänne kirjoitettaessa hän lukisi sen ja puhuisi mulle! Eiköhän se ole jokaisen parisuhteen rajat miten sovitaan. En hänelle enää avaudu ellei hän puhu mulle. Älä ole katkera, sun olisi ottanut jos olisit puhunut mulle js ollut rehellinen ja ei kai se vieläkään ole liian myöhäistä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663286Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773018- 1372396
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4011689Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "21361