Äitienpäivä kotona vietän. Kaivattu muualla.
Minä vain ikävä palstalla kaipaan häntä.
Yksin kaupassa käyn ja yksin ulkona katson kuinka Suomen lippu kaunisti tuulessa liikkuu.
Äitienpäivä
18
186
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Yksin katselen, kun muilla kiire kaupassa ja pihalla.
Minulla ei kiirettä, kun kaivattuni ei ole lähelläni.
Ei ketään kotona.- Anonyymi00007UUSI
Sinä vain siellä kyttäät,niinkö,kyllä sinä joutaisit hoidon piiriin,olet ihan seonnut kokonaan gubbemiäs,missä se sun äitis on,menehän moikkaa omaa äitees!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä vain siellä kyttäät,niinkö,kyllä sinä joutaisit hoidon piiriin,olet ihan seonnut kokonaan gubbemiäs,missä se sun äitis on,menehän moikkaa omaa äitees!
Valvontakamerat joka nurkalla ,se näkee niistä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
??? Kyttäämistä, kun kaupassa ja pihalla katselen ja en ole vain kotona katsomassa televisiota.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valvontakamerat joka nurkalla ,se näkee niistä.
Mikä valvontakamera? Etkö sinä muka katsele kaupassa ja pihalla ympäristöä? Onko sinulla muka silmät kiinni?
- Anonyymi00003UUSI
Yksin herään ja kahvit juon ja töitä teen.
Hyötyä töissä käydä? kun kaivattuni ei ole kanssani.
Hyötyä tehdä mitään. Samaa se on nukkua työn jälkeen. Turhaa valvoa, kun kaivattuni ei ole lähellä
Unessani olet omani! - Anonyymi00004UUSI
Ai jaa,eiköhän tuo ollut eilenkin haarojen välissä.
- Anonyymi00008UUSI
Ei eilen nähty lainkaan. Ei koko viikolla.
Vain työssä kävin ja kaupassa ja ulkona liikuin. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei eilen nähty lainkaan. Ei koko viikolla.
Vain työssä kävin ja kaupassa ja ulkona liikuin.Et ole siis hän.Anteeksi sekaannus
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et ole siis hän.Anteeksi sekaannus
Ei se mitään.
- Anonyymi00005UUSI
Unessa en ole ilman kaivattuni...
- Anonyymi00006UUSI
Nähdään kaivattuni unessa taas, kun nukahdan.
Unessa olet minun ja ollaan yhdessä. - Anonyymi00009UUSI
Semmosta se on kun on lapsia monen kanssa.Sitä pitää jalkautua moniin paikkoihin.Sinulla kun ei ole lapsia?
- Anonyymi00012UUSI
Kyllähän sinä yrität kiusatata,vaikka millälailla,onko muuten aamutropit unohtuneet dosettiin,loppujen lopuks tollaset viedään.....
- Anonyymi00014UUSI
Ai miksi viedään, kun kaivattuni kaipaan ja unessani on minun? Miksi viedään, kun unessa ollaan yhdessä? Eikä tarvitsisi aamulla yksin herätä turhaan töihin, kun kaivattuni olisi kanssani.
- Anonyymi00018UUSI
Yksin ilman kaivattuni tänäänkin kuten monet päivät ja illat. Vain työtä ja kaupassa ja pihalla käynnyt pitkiin aikoihin.
- Anonyymi00019UUSI
Äitiäni en näe ikinä. Työ ja kauppa ja pihalla ja kotona olen. Niin ollut jo kauan.
- Anonyymi00020UUSI
Unessa en ole yksin, kun kaivattuni on lähelläni ja rakastaa minua. Saa nähdä ilon ja hymyn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee683076Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251940Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2671519Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.951505Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2581167Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261068Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin781026En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 98993