Hyvää Äitienpäivää

Anonyymi-ap

Kaikille Äideille myös niille huonoille...Toivottaa:Lapset jotka eivät tiedä isiään🍀🍀🍀🍀

14

437

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hilma täti kiittää ja kumartaa

• Anonyymi00009

Toivon teille isille pitkää ja yksinäistä vanhuutta jotka olette hyljänneet lapsenne joko häpeän tai uuden uljaan rakkauden vuoksi.Ette ole lapsille enää minkään arvoisia emme halua tuntea teitä olette vain vätyksiä jotka on täysin mitättömiä ette kuulu perheeseemme. koska et ole muistanut minua lapsena et edes tunne minua.Häpeän sinua en halua kuulla sinusta mitään.

• Anonyymi00010

Unohtamattakaan Sateenkaariperheitä joiden päivää juhlittiin taanoin. muitta nyt alkoi taas arki.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Unohtamattakaan Sateenkaariperheitä joiden päivää juhlittiin taanoin. muitta nyt alkoi taas arki.

Vihonviimeisin hulluus, mitähän muuta vielä.

• Anonyymi00011

Vuosi sitten Irakissa laillistettiin lapsiavioliitot. Sen tuloksena kymmenet tuhannet isät ovat myyneet pikkutyttönsä jopa 70 vuotiaille miehille! Nuorimmat lapsimorsiammet ovat vain 6 vuotiaita. Usein nämä viattomat uhrit kuolevat sisäiseen verenvuotoon😢 Mitä tähän sanoo ainoa, elävä Jumala?
      ”joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!” (Mat.18:6) Näytä vähemmän

• Anonyymi00014

Näin nämä sällit tekisi täällä, ellei olisi pieni maa, ja ärhäkät akat, jotka käyttää kaulinta sopivassa aukossa.
        Tämä emoji näillä sivustoilla yksi malliesimerkki, näkyy olevan muitakin.

• Anonyymi00025

Kirjoitat asijaa . . mutta tuohan me jo tiedetään . , , , tai ainakin osa meistä .

• Anonyymi00012

Tuli ja meni, höllennä.

• Anonyymi00020

Onko miestään palveleva lapsentekokone parempi?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Onko miestään palveleva lapsentekokone parempi?

Ei jos kaikki lapset eri miehille????🍀🍀🍀🍀

• Anonyymi00022

Lapsettoman marinaa. Häpeä!!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jokainen häpeää omaa osuuttaan,miksi hylkää viattoman lapsen.Ei ole lapsen syy miksi on isätön tai äiditön syyt on syvemmällä. Jonain päivänä tulee se eteen kun vanhenet sinulla ei ole ketään mätänet paskat housussa vanhainkodissa turha tulla ruikuttamaan se on jo myöhäistä.Säätänä

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Se on justiinsa näin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Se on justiinsa näin.

Naisen tehtävä on toimia miehen palvelijana ja lapsentekokoneena!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1672
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      89
      595
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe