Ujo pissa

Mietin pitkään kirjoitanko koko asiaa. Tämä voisi kuulua muuhunkin osastoon, mutta kun tuntuu että kaikkea pidetään pervona niin mennään tällä.

Eli ne tietää jotka kärsii tästä ongelmasta. Kun kusi ei tule vaikka miten lykkää. Olen kärsinyt tästä pienen ikäni. Kun internetin käyttö laajeni voimakkaasti 2000-luvulla niin löysin mielenkiintoisen ohjeen vaivan helpottamiseen. Altistusharjoittelu. Pitäisi vaan käydä ahkerasti yleisissä vessoissa. Näin keho tottuu. En kuitenkaan ole kovin liikkuvaista tyyppiä, joten lopulta oli helpompi kysyä silloiselta tyttöystävältä tulisiko hän katselemaan. Kerroin että kiihotun siitä. En voinut vielä silloinkaan myöntää että rakko on ujo. Eihän se tietenkään onnistunut. Tippaakaan en saanut tiristettyä. Mietin monesti oliko edes hyvä idea ns. sukeltaa suoraan syvään päähän. Harjoitteluhan pitäisi aloittaa varovasti, ensin ovi lukittuna jne... No, selitin epäonnistumista erektiolla. Erektion kanssa kuseminenhan on hankalaa. Sitten, eräällä kerralla, silmät kiinni, hengitystä pidättäen, pitkän odotuksen jälkeen kusi alkoi tulla. Pienellä paineella, mutta tuli. Aloin täristä niin etten meinannut pystyssä pysyä! Sitten aloin pyytämään voisiko hän pissata kun katselen. Se kävi helpommin. Tästä yhdessä pissaamisesta tuli sitten tapa että ennen seksiä tyhjennetään rakot. Sitten uskaltauduin pyytää häntä pitämään kiinni. Sama juttu. Kesti kauan ennen kuin lähti tulemaan. Ja se tärinä. Ja se tunne! 25v sitten olisi ollut utopiaa kusta kun joku pitää letkusta!

Nyt kuitenkin pitäisi löytää uusi harjoittelukaveri. Koska harjoittelu perustuu luottamukseen ja rennon rauhsllisen zeniläisen ilmapiirin luomiseen, harjoittelukaverin pitäisi olla nainen ja kärsiä samasta vaivasta. Sori vaan miehet, ootte kivoja, mutta ei onnistu. Ainakaan vielä. Sekin aika voi joskus tulla. Tämä ei nyt myöskään ole parisuhde tai seksinhakuilmoitus, joten parisuhdestatuksella ei sinänsä ole merkitystä. Toki, harjoittelun edistyessä siirrytään intiimialueille niin sen pitäisi olla ok myös kumppanillesi, jos olet parisuhteessa. Luonnollisesti tutustutaan ensin viesteillä, käydään kahveilla ym. jotta nähdään kohtaako kemiat sen verran että haluaisi harjoittelukaveriksi. Jos tähän tulee asiallisia vastauksia niin laitan sähköpostiosoitteen näkyviin.

4

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sama vaiva mulla ja kestokin on sama, nuoresta lähtien. Jos olis tuommonen luottokaveri joka tietää mistä on kyse, niin uskaltais yhdessä asiaa harjotella. Olen mies.

• Juu. Valitettavasti mulla on miesten kanssa jonkinlainen luottamuspula. Toisaalta, juuri siksi en myöskään uskalla olla kovin toiveikas että naispuolista vertaistukea löytäisin. Mutta toivotan onnea että löytäisit itsellesi sopivaa vertaistukea. Myös kumppanin kanssa olisi hyvä jos pystyy ottamaan asian puheeksi.

• Tuli sellainen olo että pitäisi ehkä vielä avata tätä vertaistukiharjoittelua. Eli tavoitteena on saada onnistumisen kokemuksia. Se helpottaa. Tätä tavoitetta tuetaan järjestämällä tilanteet mahdollisimman turvallisen tuntuiseksi ja poistaa kiire. Silloin rentoutuminen onnistuu helpommin. Eli vessakäyntiin on käytettävissä niin paljon aikaa kuin tarvitsee. Saa myös käyttää kaikki konstit mitä keksii. Alkoholia, hana auki, puhelin, musiikkia tai vaikka ottaisi Iijoki-sarjan luettavaksi. Myös suihkuun voi mennä pissalle jos lämmin suihku ja äänen peittäminen auttaa. Turvallisuuden tunteeseen vaikuttaa myös vertaistuki, kun asiasta puhuminen on luontevampaa. Kommunikaation merkitys on myös huomattava. Kun osaa sanoittaa mitkä on ne itselle vaikeimmat tilanteet mihin haluaa helpotusta, voidaan miettiä miten edetään harjoittelemaan niitä tilanteita ja mikä on lopullinen tavoite. Itsehän olen onnistunut pissaamaan toisen katsellessa, kun kyseessä oli tuttu ja turvallinen kumppani. Uuden ihmisen kanssa tilanne voi olla ihan eri, joten varovainen aloitus on tarpeen. Ja tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Täydellistä ongelman poistumista ei ole edes mielekästä tavoitella, vaan helpotusta oireisiin niin että elämä helpottuu. Ja olisihan se mukava jos tällainen vertaistuki johtaisi pitkään ystävyyteen. Olisi aina se ystävä, joka ymmärtää, jos tulee taas pahoja tilanteita.

• Anonyymi00002

Nuorena miehenä jouduin kolarin jälkeen sairaalaan. Aammulla tuli hoitaja, otti peiton pois, housut alas, ja peniksen käteensä, putsasi sen pyyhkeellä ja laittoi purkin alle ja käski pissata purkkiin. No ei varmana onnistunut!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1876
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1041
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1039
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      132
      1001
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      266
      998
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    9. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      81
      816
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      809
    Aihe