edelleen aivan täysillä rakastan. Asioista puhumalla kaikki on selvitettävissä, mutta valitettavasti pelkään, että näin ei tule tapahtumaan.
Kyllä minä sinua
30
534
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi niin ei tulisi tapahtumaan? Jos molemmat haluatte jutella? Tää on jotenkin hirveen surullinen palsta. Hirveesti kaipausta, tykkäystä, rakkautta, kiinnostusta, seksuaalista kemiaa ilmassa ja kaikki menee ihan plörinäksi. Surullista.
- Anonyymi00002UUSI
Jos ei uskalla kohdata tosiasioita oikeassa elämässä, niin siksi.
- Anonyymi00003UUSI
KOROSTAN VIELÄ, ETTÄ AINA VOI PUHUA JA SELVITTÄÄ ASIAT, KOSKA JOTAKUTA VOI VAIVATA JOKU ASIA JA SE VOIS "PUHDISTAA" ILMAA. Helpompi olo sen jälkeen, vaikkakin ehkä mahdollisesti surullisempi, mutta ei voi tietää, jos ei puhu. Puhukaa ihmiset puhukaa. Ja sulle sinne jonnekin samaan kaupunkiin, vaikka tuskin palloilet täällä; et kuolisi ns. vaikka oikeesti joskus juteltaisiin. En ole vaarallinen viettelijätär.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
KOROSTAN VIELÄ, ETTÄ AINA VOI PUHUA JA SELVITTÄÄ ASIAT, KOSKA JOTAKUTA VOI VAIVATA JOKU ASIA JA SE VOIS "PUHDISTAA" ILMAA. Helpompi olo sen jälkeen, vaikkakin ehkä mahdollisesti surullisempi, mutta ei voi tietää, jos ei puhu. Puhukaa ihmiset puhukaa. Ja sulle sinne jonnekin samaan kaupunkiin, vaikka tuskin palloilet täällä; et kuolisi ns. vaikka oikeesti joskus juteltaisiin. En ole vaarallinen viettelijätär.
Jos toinen ei puhu, niin pitää puhua itsekseen ja arvailla asioita.
- Anonyymi00005UUSI
Kesän merkki kun alkaa hormonit hyrrätä. Enää ei puutu kuin kärpäset ja kiveshikihelteet.
🪰🍒 - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No etpä min vaan naisrooleja larppaava elämääsi tylsistynyt äijä, tämä nettiransuilu on kaikkea muuta kuin hyväntahtoista itsensä toteuttamista, pelkkää sukupuolittunutta rienaa. Ugh
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kesän merkki kun alkaa hormonit hyrrätä. Enää ei puutu kuin kärpäset ja kiveshikihelteet.
🪰🍒Ja tissihikihelteet. Ai stana sentään. Hyhhyh. Epämiellyttävää.
- Anonyymi00010UUSI
Suurin osa kuvittelee tunteet molemminpuolisiksi, mutta oikeasti ne ovat yksipuolisia.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
🪰🍒En ymmärrä tätä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suurin osa kuvittelee tunteet molemminpuolisiksi, mutta oikeasti ne ovat yksipuolisia.
Juujuu, mutta siltikin voisi jutella, jos on kohtelias. Tietenkin, jos miehellä naisia tyrkyksi asti, niin ei voi kaikkien kanssa puhua. Hmph. En kyllä siltikään hyväksy puhumattomuutta. Nyyh.
- Anonyymi00009UUSI
Harmihan se on, jos tällainen määrä rakkautta, ei päädy sinne minne se kuuluu. Ehkä sitten seuraavassa elämässä. 😢
- Anonyymi00011UUSI
Olen ihan tosissani miettinyt, että toimisiko paremmin, jos olisi vähemmän rakkautta?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen ihan tosissani miettinyt, että toimisiko paremmin, jos olisi vähemmän rakkautta?
Tämmönen toimii kaksi sekuntia sen jälkeen, kun sen saisi alkuun. Tunnen sen. sivu
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei. Miksi pelkäät rakkautta?
- Anonyymi00012UUSI
hyvä, olkoon sitten niin🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00014UUSI
Tuosta ei kukaan valitettavasti kirjoittajaa tai aiottua vastaanottajaa tunnista, joten harakoille menee lämpimät ajatukset.
- Anonyymi00016UUSI
Joskus tulee tilanne jossa edes puhuminen ei enää auta ja teotkaan eivät vakuuta.
- Anonyymi00017UUSI
Sen näkee kun puhuu. Mut voi olla
- Anonyymi00020UUSI
Kivaa esittää muita ihmisiä ja manipuloida.Ensi kerralla et onnistu.Sinua en halua ikinä.Vanha sika.
- Anonyymi00021UUSI
Ihan totta, miten se puhumisesta muuttuu jos toinen on löytänyt uuden? Vai muuttaako se mielensä sitten?
- Anonyymi00026UUSI
Mistä voi tietää jos noin on käynyt? Tiedätkö, että tietää?
- Anonyymi00022UUSI
Muuten uskallatko kurkistaa?
- Anonyymi00023UUSI
Minne?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minne?
Ämpäriin varmaan 🤔
- Anonyymi00025UUSI
Ja tuokin, "ei uskalla kohdata tosiasioita" jos toinen jättää niin pakkohan se on.
- Anonyymi00027UUSI
Kaikki asiat pitäisi pystyä puhumaan. Olen tätä toivonut mutta täällä yksin puhuminen on turhaa ellet ole valmis tulemaan osaltasi vastaan..
- Anonyymi00030UUSI
Ohi hutaisee varmaankin. Aion kyllä kysäistä sinulta (et varmastikaan ole tuo, mut eräälle tää menee) jotain, jos joskus vielä sinut näen. Voit sitten sanoa, että hyi-ei kiinnosta yhtään ja en varmasti puhele yhtään mitään sun kaa ja mä sitten joudun nöppänenin poistumaan paikalta. Sanottakoon suoraan, että kyllä sulle voisin kahvit keittää ja jutella siinä samalla. Ehkä voisit opettaa mulle elämästä jotakin oleellista. Niin juu, ja en ole menossa mihinkään NATOon töihin, hehe. Mutta on kylläkin hyvä, että Suomi on tuossa puolustusliitossa. Olen myös lukenut NATOn entisen pääsihteerin kirjan-joka oli hyvinkin valaiseva. Varmaan joskus tarttee jotain miestä väkevämpää....oon pysynyt niistä erossa melko hyvin, mutta ehkä rommi olisi paikallaan, jos vaikka sattuu vilustumaan-rommitotia siis. Voi kurjuus-kirjoitin varmaan ohi suuni-HUI kamala. Taas tässä joku palstatäti vauhdissa. Yrittäkää ymmärtää.
- Anonyymi00029UUSI
Oikeassa
- Anonyymi00031UUSI
Puhu mulle. Soita. 💜
- Anonyymi00032UUSI
Vaikka puhuttaisiin niin edelleen jossain vaiheessa alkaisit taas saman paskan mut nyt se on loppu en jaksa tuollaista aivo vammaista ihmistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691