Kysymys tietäville

rikos ja rangaistus

Käsittääkseni islaminuskossa on omat lakinsa usealle rikokselle.

Länsimaissa oikeuslaitos on mätä *****!

Meillä yritetään sopeuttaa kaikki rikolliset mahdollisimman nopeasti takaisin yhteiskuntaan hyviksi kansalaisiksi, ja unohdetaan kokonaan, että joku on kärsinyt jonkun toisen tekemästä rikoksesta.

Islamin laeista löytyy paljon positiivistakin, rangaistukset ovat niin kovia, että rikoksen tekijän kannattaa miettiä muutaman kerran rikoksen kannattavuutta.

Meillä suomessa seksuaalirikosten rangaistukset ovat vielä naurettavan pieniä, ja toivotaan, että asia tulee muuttumaan.

Mutta kysymys kuuluukin, että mitä Islam sanoo seksuaalirikoksesta? Ja en nyt tarkoita aviorikosta, vaan miehen tekemää seksuaalirikosta naiselle.

7

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä he tekevät

pedofiileille.

• Gohar

raiskaajille ja pedofiileille yms seksuaalirikollisille; julkisesta ruoskinnasta muutamaan kymmentä vuotta linnaa ( jotka melko eri tasoa kuin täällä...) teloitukseen. Riippuu paikasta, teosta ja noudatetaanko lakia vai ei...Joskus toteutuu ( hyvä) joskus ei ( harmi).

• Pieni tyttö
        Gohar kirjoitti:

raiskaajille ja pedofiileille yms seksuaalirikollisille; julkisesta ruoskinnasta muutamaan kymmentä vuotta linnaa ( jotka melko eri tasoa kuin täällä...) teloitukseen. Riippuu paikasta, teosta ja noudatetaanko lakia vai ei...Joskus toteutuu ( hyvä) joskus ei ( harmi).

tapauksesta jossa raiskaaja olisi saanut jonkinlaisen tuomion islam maassa.

Sensijaan olen kuullut kymmenittäin tapauksia joissa raiskattu on tapettu perheen kunnian nimissä.

Poika raiskaa kuusitoista vuotiaan siskonsa ja toinen veli tappaa tytön kunnian puhdistamiseksi.

Norma Khourin kirjasta kunnia murha löytyy esimerkkejä jordanialaisten naisten elämästä.

Siitä voi lukea myös vastauksen tuohon laki kysymykseen.

• islamistisessa

yhteisössä on oikein määrätty nainen raiskattavaks. Tää tuorenknin tapaus missä naimisissa oleva nainen raiskattiin vain sen tähden että tän naisen serkku seukkas naisen kanssa jonka isä ei pitänyt liitosta. Mä en voi tosiaan käsittää miten ihmisen mieli voi olla niin pimeä. Iranissakin monissa kylissä naisilla ei ole koirankaan verran arvoa. Länsimaissa sentään naisille annetaan arvoa..vaikka poikkeuksiakin on, mut noin yleisesti ja pyritään ees tasavertaisuuteen.
      En haluu pilkata mut menee vaan mun ymmärryksen yli et miten useeat muslimit sillain voi tehdä. Sehän todistaa etteivät ole kunno muslimeja kun eivät seuraa koraania.

• gohar.

...kuinka monessa Iranilaisessa kylässä olet mahtanut käydä ;)

• joku edes tajuaa tämän!

• Karim

...avioliiton ulkopuolella tapahtuneesta seksistä (nykyisin ei tarvitse edes todistajia testien ollessa aukottomia), lisäksi naisen kunnian "varastajalta" pitäisi laittaa tekoväline poikki (kunhan on varmaa että nainen ei ollut itse halukas, siis että mm. ruhjeita löytyy).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      379
      2088
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1198
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1097
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      94
      987
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      924
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe