Kirje, ystävälle.

Anonyymi-ap

Tarvitsen ystävää. Joskus ihminen voi kokea olevansa yksin asioidensa kanssa, vaikkei olisi täysin yksin.

Voisitko auttaa jaksamaan tätä elämää? Voisitko auttaa? Minulta loppuu voimat.

LS

16

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Silloin. Pysähdyit, olit lähimmäinen. Teit sen hyvää hyvyyttäsi. Uskoit sen olevan oikein. Kerran kerroit, miten se, että kuuntelet minua, on kuin antaisit nälkäiselle leipää.

LS

• Anonyymi00002

Olet silti hyvässä asemassa kun et ole täysin yksin.
      Jotkut on, ja olis tarvinnut ystävän, mutta joku ei halunnut niin.

• Anonyymi00003

Niin sitä voisi ajatella ja luulla. Kyse ei ole yksinäisyydestä sinänsä. Kuten sinä minulle: täysin yksinkin ihminen voi olla tyytyväinen oloonsa.

LS

• Anonyymi00005

Minulle riittää ystävyys. Minun ei tarvitse omistaa sinua.

Tein tosi ison virheen silloin kun pyysin sinua päästämään minut menemään.

Tarvitsen silti itsekkäästi sinut elämääni.

LS

• Anonyymi00006

En voi olla aina palstalla pyytämässä apua. En tule toimeen ilman sinua, se on totuus. Jotta jaksaisin elämää maanpäällä, tarvitsen sinua matkalle mukaan, se on se itsekäs osuus siinä.

LS

• Anonyymi00007

Kerro siitä ihmisestä jotain kenelle kirjoitat.

• Anonyymi00010

Hänessä on Jumalan Henki.

LS

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hänessä on Jumalan Henki.

LS

Aika monessakin on. Joten eipä tuo nyt auttanut.

• Anonyymi00008

Tää uskovaisten manipulointi on aivan sairasta.Jokainen valitsee rakkaansa itse.Minä rakastan syntistä miestä ja siihen minulla on oikeus.Sinä et ole Jumalan asialla.En onneksi tunnista mitään höpö,höpö,kirjaimista ketään enkä täten ole psykoosissa.Teillä ei ole oikeutta pilata ihmissuhteita.

• Anonyymi00009

Jokaisella on oikeus itse tehdä virheensä,vaikka satoja kertoja.

• Anonyymi00012

Ystävälle.

Olen ymmärtänyt. Et ollut, etkä ole tukena vaikeimpinakaan hetkinä. Et sinä ole ollut ystäväni, et ole koskaan halunnutkaan sitä olla. En väitä, että olisin osannut toimia oikein sinunkaan kanssa tai monien muidenkaan. Ehkäpä katsoitkin ettet ainakaan tämmöisen ystävä olisi. Tein siinäkin virheen, että kaadoin kaiken ahdistuksen, pahan olon, tuskan päällesi. Ehkei sinusta sitä ollut ottamaan vastaan, eikä ihme, kenestä olisi. Voiko sitä vaatia. Olisiko minusta ollut enempään? Ehkei?

En oikeasti tiedä kuulenko sinusta koskaan. Mikään ennustaja en ole, ehkä en. Jos olisin viisas, ymmärtäisin sen.

LS

• Anonyymi00013

Ehkä rakkauskin pitäisi ansaita. Ihmiset, jotka kohtelevat toisiaan huonosti, eivät ansaitse rakkautta. Jos Jumalan rakkaus kestää kaiken, ihmisen ei, eikä tarvitsekaan.

LS

• Anonyymi00014

Sillä välitätkö minusta, ei ole edes enää väliä.

Miksipä sinä et saisi vihata ja halveksia minua, vihaanhan minä itseänikin. Se on täysin perusteltua ja oikein. Minun ei tarvitse olla positiivinen. Saan olla juuri tällainen. Ikävä ihminen. Äläkä sääli. En kaipaa sääliä, mitään lässytystä, hoivaa.

Tämä laulu varmaan kertoo kauniista ihmisistä. Tuli kotiin ajaessa ratiosta.
      David Guetta, Sia -Beautiful people.

LS

• Anonyymi00015

En vihaa sinua. Vihaan itseäni. En enää anele, koska en enää välitä. En ole mikään Jeesus. Et ole sinäkään.

LS

• Anonyymi00016

Mikset laita näitä hänelle suoraan vaan tänne?

• Anonyymi00017

Pisti "pirulainen" estot, etten vaan enää häiritte. Ja en häiritte. Kunhan tervehdyn vihdoin itselleni juttelemalla 😅

LS

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3276
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      136
      2385
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      400
      1673
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe