Käytit sitä sun

Anonyymi-ap

Äidin luona? Sen piti olla mun paikka

16

253

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

En oo käyttänyt ketään mun vanhempien luona

• Anonyymi00003

Mä en veisi ketään äitini luokse.

• Anonyymi00004

Ei tullut sellaista joulua.

• Anonyymi00005

Kuka ketä ei mun äiti oleun kanssa nähny kun ne joidenka kanssa olen ollu parisuhteessa

• Anonyymi00006

En todellakaan käyttänyt.

• Anonyymi00007

joku laulu joku koulun loppumis-rallatus, tulee kesä talven keskelle, nyt tulee talvi kesän keskele

• Anonyymi00008

Se on jo joutui armas aika ja suvi suloinen….

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Se on jo joutui armas aika ja suvi suloinen….

Oletko hengellinen mies, oletko valossa🧐

• Anonyymi00009

Joo. Piti esitellä uusi anoppi.

• Anonyymi00010

Ihan kivoilta vaikuttaa kaikki. Vähän häiriintynyt lähestymistapa mutta

• Anonyymi00011

Mä vähän luulen että äiskä ja iskä antais kaksipiippuisella huilulla äkkilähdöt palstaäijä, jos plantaasille astuisi jalallakaan naisia netissä mustamaalaava ja esittävä pälvikaljuinen runqqumaakari.

Toki tätä voi testata, kaikesta päätellen viimeisin vaan nostatti sekopåån sykoositasoa... Toisaalta hyvä niin, aloituksista päätellen olet saattanut herättää jo muidenkin "mielenkiinnon". Das ist gut 😉

• Anonyymi00013

Palstaäijän äitienpäiväprovokaatiot jatkunut näköjään pikkutunneille saakka sesongin mukaan

• Anonyymi00014

Käppänä on sentään hyvä hämmentämään jo muutenkin häiriintynyttä eltaantunutta soppaa, joskin vaikka kuinka kiva olisi kaikki laittaa mielenterveysongelmallisen niskaan niin näinhän ei taida olla... Vaan jotkut spedet kirjoittelevat ihan itse tätä pskapropagandaa testatakseen omia nuivettuneita kykyjään.

Joo, wow, omg. Ja etiäpäin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Käppänä on sentään hyvä hämmentämään jo muutenkin häiriintynyttä eltaantunutta soppaa, joskin vaikka kuinka kiva olisi kaikki laittaa mielenterveysongelmallisen niskaan niin näinhän ei taida olla... Vaan jotkut spedet kirjoittelevat ihan itse tätä pskapropagandaa testatakseen omia nuivettuneita kykyjään.

Joo, wow, omg. Ja etiäpäin.

Eltaantunutta monelta suunnalta hämmennettyä soppaa nimenomaan. Edellinen kirjaaja olen joo

• Anonyymi00016

Koirat menee edelle joillakin miehillä.. en huolis enää sellasta - onneks ei tarviikaan☝️

• Anonyymi00017

SUPER voimakas jokukin hiuskiinne-juyyu hah noniin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3286
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3018
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      137
      2396
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2376
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      401
      1689
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    10. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      2
      1361
    Aihe