Kauan minua että olisin itseni kanssa valmis ja sinulle myös?
Odottaisitko vielä niin
83
829
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihminen ei ole ikinä valmis.
- Anonyymi00013
Tässäpä se totuus tuli. Aloittaja saa odottaa maailman tappiin asti eikä sittenkään tule valmista.
- Anonyymi00041
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tässäpä se totuus tuli. Aloittaja saa odottaa maailman tappiin asti eikä sittenkään tule valmista.
Muista. Plastiikkakirurgi.
- Anonyymi00049
Anonyymi00041 kirjoitti:
Muista. Plastiikkakirurgi.
Ei liity asiaan mitenkään.
- Anonyymi00050
Kuuuolema määritttelee elämän.
- Anonyymi00002
❤️
- Anonyymi00003
En ilman irl yhteyttä. En voi palstan perusteella enkä ilman jotain ees.
- Anonyymi00044
Olet kauppiassukua. Isäsi kenties?
- Anonyymi00004
Joo.
- Anonyymi00005
Joo.
- Anonyymi00006
Odottaisin.
- Anonyymi00007
oletko nähnyt ötökän, siis tuollaisen pienen punkki-niitä, uuisissakin oli, näin ihmettelin jotain mikä tuo on pikkueläin joku mitä kiipeilee, tapoin sen... yhden olen nähnyt
Sää-Piste joku kun uutisissa... erilaiset Sää-pisteet laittava tietojaan, että mille näyttää...- Anonyymi00012
Enpä ole aloittajaäijä, aka infamous palstasetä nähnyt muuta ötökkää kuin maaniset spämmisi
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Enpä ole aloittajaäijä, aka infamous palstasetä nähnyt muuta ötökkää kuin maaniset spämmisi
No okei, ehkä vähän Valehtelin. Eikä ku sekin oli joku muu ja monille muille. Aina halunnu kans olla tietoläh de
- Anonyymi00048
Anonyymi00012 kirjoitti:
Palstasetän paypal-tilille voi lahjoittaa plastiikkakirurgirahoja l. Päivän kohokohta on se tuaniinno lutunen
Pääsee osteleen populistikossua - Anonyymi00076
Anonyymi00048 kirjoitti:
Palstasetän paypal-tilille voi lahjoittaa plastiikkakirurgirahoja l. Päivän kohokohta on se tuaniinno lutunen
Pääsee osteleen populistikossuaAivan- sehän oikein rakastaa proosailla matalamielisille naisena esiintyen en mies jaksa enääN ostan tissit ym. T
- Anonyymi00008
En. Tarvitsen sinua nyt, ei ole mitään odotettavaa.
- Anonyymi00009
Enemmän kuin koskaan tarvitsen nyt lohdutusta. Olen yksinäinen ja on kuormitusta. Jos et pysty tekemään asialle mitään, niin unohda koko juttu.
- Anonyymi00011
Kerro minulle!
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro minulle!
Kenelle kuvittelet kirjoittavasi?
- Anonyymi00040
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro minulle!
Sä et välitä musta enää. Tiedän niistä sun lähettämistä lyhyistä viesteistä. Unohda koko juttu.
- Anonyymi00081
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sä et välitä musta enää. Tiedän niistä sun lähettämistä lyhyistä viesteistä. Unohda koko juttu.
unohdan
- Anonyymi00010
Kukaan ei ole niin tyhmä toivottavasti että palstan perusteella odottaa.
- Anonyymi00016
Niin no niin palstasedän, eli aapeen juttuihin kuten muutenkin netissä kannattaa suhtautua varauksella lukemaansa
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin no niin palstasedän, eli aapeen juttuihin kuten muutenkin netissä kannattaa suhtautua varauksella lukemaansa
Kuten myös mm anonyymin palstan tekstejä siteeraavien aiwan sensaationalistisiin juttuihin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kävikö sun kohdalla niin, että menit Siwaan, eksyit ja jäit sinne?
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kävikö sun kohdalla niin, että menit Siwaan, eksyit ja jäit sinne?
Ei ole käynyt esim sillä tavalla, mutta kuvaile tätä skenaariotasi ihmeessä tarkemmin, mahdollisimman seikkaperäisesti jopa
- Anonyymi00019
En voi valitettavasti odottaa sinua enää, edes kahta päivää siksi, että tiedän jo mitä puuhaat aina sillon kun katoat. Se mitä teet on yksinkertaisesti väärin minua kohtaan ja se, että sanot syiksi ihan muita asioita. Minun ei tarvi odottaa sinua sillon kun sinulla on muita naisia selkäni takana. Heti kun hiljenet niin vietän aikaani samoissa merkeissä kuin sinäkin odottelematta. Se on vähintäänkin oikeus ja kohtuus. Etuoikeututtua käytöstä en hyväksy.
- Anonyymi00021
Onpas aikamoista kostoajattelua. Entäs jos hän ei ole tehnytkään sitä mitä hänestä kuvittelet. Ainoastaan sinä teet sitä, sekään ei sinun oikeudentajuasi hätkäytä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onpas aikamoista kostoajattelua. Entäs jos hän ei ole tehnytkään sitä mitä hänestä kuvittelet. Ainoastaan sinä teet sitä, sekään ei sinun oikeudentajuasi hätkäytä.
No niin, hermostunut henkilö agitoitui palstaäijän kummallisesta kummallisesti rakennetusta skeemasta ja alkoi luennoida oikeustajusta. Hyvä jos oma oikeustaju ei kaipaa kertausta. T
- Anonyymi00078
Anonyymi00021 kirjoitti:
On jo jäänyt kiinni monta kertaa varmuudella joten ei enää mene selitykset läpi. Ei ne pöpötkään itsestään tartu.
- Anonyymi00020
itselläni. nukkumisjuttukin käden kanssa kun pitäisi yeittää sitä pitää suorassa, rannetta siis, niin no jalkojen välissä pitää kättä lämpimänäkin, mutta ei niin vaikuta mutta niin sinänsä jotta ei loukkaannu enempää..
voivat tytötkin kokeilla nukkua noin eli käden jos laittaa lämpimään jalkojen väliin..- Anonyymi00023
Juttusi on kyllä pehmoisen pään juttuja.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juttusi on kyllä pehmoisen pään juttuja.
Onko tänä aamuna aivot tavallista enemmän ruosteessa sen suhteen, että mitä palstaäijän jonnin joutavaa pakinaa propagoida?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko tänä aamuna aivot tavallista enemmän ruosteessa sen suhteen, että mitä palstaäijän jonnin joutavaa pakinaa propagoida?
Tulee vaan mieleen mitähän sekin ihminen noista jorinoista itselleen saa.
- Anonyymi00075
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tulee vaan mieleen mitähän sekin ihminen noista jorinoista itselleen saa.
Tunteen, että tekee jotain joukkueen eteen emt
- Anonyymi00022
Ihminen ei ole koskaan valmis missään vaiheessa elämää ellei kuolemaa lasketa. Siksipä pitää ajatella asioita kehityksellisesti; voisiko jonkun kanssa jonkin asian kehitys olla nopeampaa. Joka tapauksessa odottaa ei kannata; voi tulla miljoona syytä jatkossa, jolloin tutustuminen ei enää onnistu.
- Anonyymi00074
Eli toisin sanoen tyrkytät ikäänkuin itseäsi ratkaisuksi jollekin palstaäijän aloituksen kautta varsin vaatimattomasti? Naiselta
- Anonyymi00027
Kyllä, mutta erittäin mielelläni sopisin asiasta oikeassa elämässä enkä täällä
- Anonyymi00073
Puhutko palstaäijän joopajooaloituksiin samaa toitottava aina muille kuin itseäsi hitaammille? Voisit lukea vaikka mummoille ja papoille lehtiä niin saisit huutaakin luvan kanssa sää tänään on
- Anonyymi00029
Kukaan ei osaa lukea ajatuksia jos et tuota kerro, helposti jahkailusta tulee vain olo että toinen pelaa, ei ole kiinnostunut tai muuta epämääräistä. Sillä työnnät hänet helposti pois. Mutta jos kerrot hänelle avoimesti asiasta, saattaa odottaakin.
- Anonyymi00030
Valitettavasti en voi odottaa. Elän omaa elämääni ja katsotaan mitä elämä tuo.
Jos rakastaisit toista et ikinä pyytäisi noin. Tuo on toisen elämän rajoittamista.- Anonyymi00031
Ei hyvänen aika sinulla palstaäijälle mariseva kitisijä ei ole kaikki kyllä ihan kunnossa
- Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei hyvänen aika sinulla palstaäijälle mariseva kitisijä ei ole kaikki kyllä ihan kunnossa
Kukaan ei voi luvata toiselle onko valmis huomenna, ylihuomenna, vuosien päästä vai ikinä.
Mä sanoisin hänelle ketä rakastan, mutta en itse olis valmis. Mene ole vapaa ja elä elämääsi ja ole onnellinen. Toivon että löydät vierelkesi rakkautta koska sun onnellisuus on tärkeää. En itse pysty siihen nyt.
- Anonyymi00032
Tietysti odotan jos olet eräs nuorempi, koska kyllä elämänsä rakkautta kannattaa odottaa, kuten yleensä hyvää muutenkin. m-n
- Anonyymi00033
Irlissä sovittuna odottaisinkin pitkään. Täällä siitä ei voi randomin kanssa sopia.
- Anonyymi00072
You are in a dark place mentally bro
- Anonyymi00034
Odotan kyllä mutta en aio rajoittaa elämääni sen vuoksi. Olen kuitenkin odottanut liki pitäen 3 vuotta. Tiedät että voisit ehjääntyä minun rinnallani. Minä tunnen suurta pyyteetöntä rakkautta ja välittämistä sinua kohtaan enkä sinua loukkaisi tai satuttaisi koskaan ❤️.
Marika- Anonyymi00070
M nainen ei kirjoittele- täällä sinä identiteettivaras ja maalittaja1 en tiedä sopiiko tämä koko nimi vai vain nimikirjain yksärinkertaisen piirileikkiin, jota se ei ole kuitenkaan ihan yksin pelannut, mutta tästä ei pääse kuin korkeammalle ylöspäin jos jotain positiivista
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
M nainen ei kirjoittele- täällä sinä identiteettivaras ja maalittaja1 en tiedä sopiiko tämä koko nimi vai vain nimikirjain yksärinkertaisen piirileikkiin, jota se ei ole kuitenkaan ihan yksin pelannut, mutta tästä ei pääse kuin korkeammalle ylöspäin jos jotain positiivista
Jotain lohduttavaa ja hengellistä pitäisi varmaan muotoilla ku itse pseudopastori peistinen
- Anonyymi00035
En odota (enää) ketään, minulla on elämä elettävänä. Haluan vielä paljon asioita enkä vasta silloin kun on jo myöhäistä.
- Anonyymi00036
En odottaisi. Koko nyt tai ei ollenkaan. Minä en odottele ketään.
- Anonyymi00037
Kyllä ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00038
Odottaisin, jos vihdoin viimein käyt plastiikkakirurgillla kiristämässä ne huulet, etteivät näytä kuin pommin jäljiltä . Turha odottaa, että minä maksaisin.
- Anonyymi00069
Heh. Aika hupaisaa aloittajaäijä. Sinunkin naama näyttää siltä kuin arse ois räjähtänyt
- Anonyymi00042
Jos hän esittäisi tämän toiveen, vastaukseni olisi ehdoton kyllä ja arvostukseni nousi jos mahdollista vieläkin ylemmäksi. 🖤 🩷 💙 🩶 🤍
- Anonyymi00043
Et pysy perässäni. Kävin jo ottamassa ne lävistykset. Entäpä se plastiikkakirurgi?
- Anonyymi00067
Sieltähän löytyis saneerausta ja remonttia joka lähtöön esim baltiast ja virost. T naiselta
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sieltähän löytyis saneerausta ja remonttia joka lähtöön esim baltiast ja virost. T naiselta
Mietin että Liettuan markkinat pitäis testata
- Anonyymi00046
Miksi aina tällaisia tyhjiä heittoja,ei kenellekään? Modeko siellä manipuloi,että sivut pyörii.
- Anonyymi00047
Mitä valmistat? Kauanko menee?
- Anonyymi00064
Huttu-ukon keittoa liha puuttuu mutta juustot on jo sulatettu
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Huttu-ukon keittoa liha puuttuu mutta juustot on jo sulatettu
Tule tule ”poika” uimaan, sutkauttelemaan
- Anonyymi00051
Velvollisuutesi on pyytää minua odottamaan, olen sitä jo ihan tarpeeksi monta vuptta tehnyt pyytämättä. Se toisi helpotuksen.
- Anonyymi00082
ei ole sellaista velvollisuutta. mene minne menet.
- Anonyymi00052
Annan muillekin mahdollisuuden, kun et vaikuta enää pitävän minusta.
- Anonyymi00053
;olet epärealistinen ja epäjohdonmukainen, kuten narsistit yleensä ovat. En odota . Juoksen karkuun kun se on mahdollista.
- Anonyymi00062
Tällaiset sävyt ja väritteet tänään heijastatettasi kohtaan, aloittajaäijä onko ”hän” myös pelle nainen, joka pelleili? -TT
- Anonyymi00054
kun jos nukkuu, niin hryässä tuijottaa ensimmäisenä jotain herätin-krllon lukemaa paljonko se näyttää aikaa onko jo aamun uutisten aikaa.
Herätin ja Palotin, palotin voi olla palovaroitin. Herätin ja Varoitin, esineet.- Anonyymi00058
Sinäpä sen aloittajaäijä sanoit Herätin ja Paloitin. Tai ehkä Paloitin on Herättimen ohella Taloitin, se joka tietää talot
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Sinäpä sen aloittajaäijä sanoit Herätin ja Paloitin. Tai ehkä Paloitin on Herättimen ohella Taloitin, se joka tietää talot
Yhdeltä jos olen oikein tulkinnut taitavana, muttei erehtymättömänä rubikin kuution pyörittelijänä, niin kysyin eräältä rupattelun Aloittajalta, että mistäs oisi tiennyt sinne tänne tulla tuutilulla, katse oli samea mutta jäi miettimään selvästi ei ollut valmis totuuteen vielä silloin kun mietin että se oli varmaa prse paidan päällä tai alla😏
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Yhdeltä jos olen oikein tulkinnut taitavana, muttei erehtymättömänä rubikin kuution pyörittelijänä, niin kysyin eräältä rupattelun Aloittajalta, että mistäs oisi tiennyt sinne tänne tulla tuutilulla, katse oli samea mutta jäi miettimään selvästi ei ollut valmis totuuteen vielä silloin kun mietin että se oli varmaa prse paidan päällä tai alla😏
Palstaa lukemalla voi joko jopa oppia autuaiden uuvattien pulputuksesta tai mennä syvemmälle metikkoon joko itsensä tai toisten johdattelemana
- Anonyymi00055
Ehkä me voitais vain tavata hämärästi valaistussa paikassa, sitä kai tarkoitat.
- Anonyymi00061
Let’s leave the lights on champion
- Anonyymi00056
Kyllä maailman tappiin asti, mutta sitten jo tarvii sitä aksöniä kehiin.
- Anonyymi00057
Jaa kuka ketä mul on oma aikatauluni/suunnitelmani pitänee vuan kahtua mitenkä saan toteutuksen osalta meneen
- Anonyymi00063
Eipä tässä muutakaan kuin odottaa.
- Anonyymi00079
Tässä olen enkä muuta voi. Jumala minua armahtakoon 😔
- Anonyymi00066
mutta olen kai aika hyväkin tekemään hassuja jutyujas jotain...
- Anonyymi00077
Minun mussukan kanssa on kaikki aika maailmassa. Sinä olet odottamisen arvoinen. Saisin vain pitää kädestä kiinni ja antaa söpölle suukon poskelle. Siitä se sitten lähtisi ❤️.
- Anonyymi00080
Positiivinen täytyy olla
- Anonyymi00083
olen hänestä miehestä erittäin mustasukkainen aika ajoin. se on hellakatin raskasta. tiedän kuitenkin tasoni ja että voisin saada vaikka mitä. niin silti. sekoilen jne. se on se perus mun kanssa. ei tämmöistä sekopäätä useimmat huoli elämäänsä. minä olen se jota se koko lössi kyykyttää ja olkoot niin, minä kyllä kestän sen sillä olen vahva kun vtun MIKÄKIN, pystyn oikeasti seisomaan paikallani vaikka päälleni joku syleksisi miten. mun ei tartte täällä kellekkään sairauttani todistella tai seksuaalisuuttani määritellä. tiedän mistä sauvage naattii ja se jos mikä riittää minulle. kaikilla on usein jotain sanottavaa minuun liittyen. olen ehkä siinä mielessä katala katti. mutta olen oppinut sen että mikään jeesus ei täällä minua pelasta koskaan. toivoisin että löytäisin itseäni köyhemmän miehen ja mielummin niin päin että minä maksan kun toiseen suuntaan. en kestä kyykytystä ja minä kyllä tuhlaan meihin se on vaan fakta. pitäisi ensiksi keksiä keinot rikastua. mitä jos en ikinä halua olla julkisella alalla vaikka tiedän rajattoman potetintaalini, mitä jos en silti halua käyttää mitään siitä. mitä jos syvin olemukseni täällä onkin ollut aina olla sivusta seuraaja tehdä vain omia juttujani ehkä joillekin muille täysin merkityksettömiä mutta ei minulle! eikä läheisilleni! heille jotka minua rakastivat aina silloinkin kun itkin etten ehkä selviä tai jaksa kuiskasivat korvaani ’olet rakas aina’
- Anonyymi00084
Odotan sinua t-nainen niin kauan kun tarvitsee, vaikka toivonkin sen olevan niin pian kuin mahdollista. ❤️
Olen odottanut ja toivonut jo pitkään ... vuosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101441Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201185Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81921010Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67795- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42624