Nainen anna tissit vanhemmalle miehelle nuoltavaksi

Anonyymi-ap

Haluatko tissit miehelle hyväilyn, nuolen imen, myös muualta nuolen ja imen.
M60 Savo

38

1371

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuulostaa kivalta..poikaystävä ei nuole mun haaroja mistään kohtaa...työntäisitkö kieltä myös sisään..? molempiin reikiin..? Olis toivottavaa , ite imen kyllä kaikki mällit...tissejänikin saisi kouria ..kovastikkin...tykkään voimakkaista käsistä ja saa vähän sattuakkin..

• Anonyymi00002

Nuolen joka paikasta, kieltä niin syvälle kun yltää, olen hellä mutta myös kiihkeästi, voimakkaasti niin että tunnet kipua M60

• Anonyymi00006

Ihanaa, minä vanhempi mies pohjoi savosta hahuun nuolla kuika vaan nainen haluut. Ehdota missä tavattais.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ihanaa, minä vanhempi mies pohjoi savosta hahuun nuolla kuika vaan nainen haluut. Ehdota missä tavattais.

Hevon persreijässä

• Tälläistä naista onkin ikävä ❤️‍🔥

• Anonyymi00003

Tässä tuusulassa asuva nainen vailla seksiä ja nuolemista!!

• Anonyymi00004

Hei Tuusulan nainen Olisitko oikeasti kiinnostunut ehdoillasi tapahtuvasta yhdessäolosta?
        Kerrohan missä haluaisit tavata..?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hei Tuusulan nainen Olisitko oikeasti kiinnostunut ehdoillasi tapahtuvasta yhdessäolosta?
        Kerrohan missä haluaisit tavata..?

kyllä mieluiten autsso lähellä lottamuseota

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

kyllä mieluiten autsso lähellä lottamuseota

Tämä hönö se on millon mikäkin

• Anonyymi00032
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tämä hönö se on millon mikäkin

Tai ennemminkin tuo toinen hönö tarttuu kaikkeen paskaan

• Anonyymi00007

Maistuisi nainen M60

• Anonyymi00014

Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

• Anonyymi00008

Tykkään jos nuolet myös pillun ja pyllyn. ;P

N19

• Anonyymi00009

Tottakai nuolen. M60
        Missä tyttö on

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tottakai nuolen. M60
        Missä tyttö on

Niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa

• Anonyymi00019

Milloin nähtäis?
        Mies +50v

• mistäpäin n19 on

• Anonyymi00010

oisko joensuussa ketään naista
      t.mies 62

• Anonyymi00011

Pohjois savossaa tai pohjoikarjalassa jos ois halukasta naista, jolta sais nuolta pillua ja tissejä, täällä vanhempi mies haluaisi, olen luotettava mies.

• Anonyymi00018

Ei taida löytyä naista jonka pillua sais nuolla, vaikka voisin maksaa , halut on kovat.

• Anonyymi00020

Kyllä minäkin haluaisin, nuolla ym. Kuten aloittaja. Olen pohjois savosta, ja luotettava vanhempi mies

• Anonyymi00021

Löytyykö Helsingistä imettävää naista.Joka kiihottuu antaessaan raavaan miehen puristella ja imeä rintojaan
      Näin sateisena päivän vaikka autossa..

Milkman 59

• Anonyymi00022

Moikka ite oon yksinhuoltaja ja sehän ei tee ketään huonoksi ihmiseksi eikä se että haluu seksiä...multa tulee tisuista maitoo aivan hirveesti..tuntuisi taivaalliselta jos joku puristelis ja imis..

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Moikka ite oon yksinhuoltaja ja sehän ei tee ketään huonoksi ihmiseksi eikä se että haluu seksiä...multa tulee tisuista maitoo aivan hirveesti..tuntuisi taivaalliselta jos joku puristelis ja imis..

Mistäpäin olet?
        Toki puristelen tissejäs ja imen kunnolla:)
        Milkman 66 hki

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mistäpäin olet?
        Toki puristelen tissejäs ja imen kunnolla:)
        Milkman 66 hki

Heippa missä päin olet ? onnistuuko autossa jossain syrjässä...mahtuuko autossas oleen sillain..?
        Itse asun Oulunkylässä...vapaata ois päivällä jotain 10-15 tai sitten illalla n 20-22....

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Heippa missä päin olet ? onnistuuko autossa jossain syrjässä...mahtuuko autossas oleen sillain..?
        Itse asun Oulunkylässä...vapaata ois päivällä jotain 10-15 tai sitten illalla n 20-22....

Moi,
        Päivällä onnistuu autossa.Voisin ajella Oulunkylän kirjaston parkkiin .
        Ensi viikolla joku päivä?

Haluan kauan lutkuttaa nännejäsi.
        Milkman 66 hki

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olet juuri sellainen nainen jota etsin.

Saisin imeä turpeita nännejäsi autossa..Kouria ja lypsää niitä.
        Ja kuulla kuinka nautit

Tavataan pian..

Kari45atmeiliboxi.fi

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Moi,
        Päivällä onnistuu autossa.Voisin ajella Oulunkylän kirjaston parkkiin .
        Ensi viikolla joku päivä?

Haluan kauan lutkuttaa nännejäsi.
        Milkman 66 hki

Heippa ens viikolla onnistuu tai laitetaan onnistumaan..mulla on pikku Golffi vähän ahdas...mistä oikeesti tykkäät? täällä kun on kaikenlaisia suunsoittajia...haluutko oikeesti puristella ja imeä tissimaitoa..? haluutko enemmän...jotain..?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Heippa ens viikolla onnistuu tai laitetaan onnistumaan..mulla on pikku Golffi vähän ahdas...mistä oikeesti tykkäät? täällä kun on kaikenlaisia suunsoittajia...haluutko oikeesti puristella ja imeä tissimaitoa..? haluutko enemmän...jotain..?

Haluan ihanoikeesti imeä isoja rintojasi ja puristella kunnolla.
        Nyt on maanantai,mites torstai klo 11 - 13 välillä ?

Katsotaan keksitäänkö jotain muutakin:)

Milkman 66 hki

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Haluan ihanoikeesti imeä isoja rintojasi ja puristella kunnolla.
        Nyt on maanantai,mites torstai klo 11 - 13 välillä ?

Katsotaan keksitäänkö jotain muutakin:)

Milkman 66 hki

Moikka lomajutut vähän kestää..mut nyt on to ..sopiiko huomenna jotain puolen pv tienoilla , mulla kyllä aikaa vaikka iltaan asti , vois mennä johonkin missä rantaa...pääsis sitten pesulle...onko sulla korttsuja vai paljaalla...?
        Olen todellakin puhdas ja siisti..vielä yksi juttu..mulla haaveena että joku työntäis mun pyllyreikään sormet...ja imis nännejä niin että sattuu...juu kaheli eukko mut se kiihottaa

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Moikka lomajutut vähän kestää..mut nyt on to ..sopiiko huomenna jotain puolen pv tienoilla , mulla kyllä aikaa vaikka iltaan asti , vois mennä johonkin missä rantaa...pääsis sitten pesulle...onko sulla korttsuja vai paljaalla...?
        Olen todellakin puhdas ja siisti..vielä yksi juttu..mulla haaveena että joku työntäis mun pyllyreikään sormet...ja imis nännejä niin että sattuu...juu kaheli eukko mut se kiihottaa

Voi kun olet kaukana toteuttaisin kyllä toiveesi ilo mielin laitan sormia pyllyyn imen nuolen kyllä paikkasi.Asun Tampereen ala puolella.Oon tässä lähdössä käymään Rovaniemellä jos sopii voisin poiketa luoksesi mennään rannalle tehdään hyvää toisillemme.Olen hoikka siisti terve 63v.mies

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Rantsulla huomenna puolen päivän aikaan sopii hyvin, kortsuja mukana tietysti.

Lassie1977(at)proton.me

• Anonyymi00033

Olis mukava sormettaa pylly reikää.

• Anonyymi00035

Heippa onko täällä vain tyhjän puhujia...Mulla on auto eli pääsen pidmmällekkin , mulla on isot tissit joita saa puristella..mulla on uhkea pylly jota saa sormettaa..mulla on haluja niin että saa pinaa paljaalla..mutta ukot vaan puhuu..Eikö todellakaan löydy äijää joka sanoo tarkalleen missä ja milloin , millainen auto jne välillä Tampere-Helsinki...esim Hml motarin parkkipaikka iittalan jälkeen kun Tampereelt ajetaan

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Heippa onko täällä vain tyhjän puhujia...Mulla on auto eli pääsen pidmmällekkin , mulla on isot tissit joita saa puristella..mulla on uhkea pylly jota saa sormettaa..mulla on haluja niin että saa pinaa paljaalla..mutta ukot vaan puhuu..Eikö todellakaan löydy äijää joka sanoo tarkalleen missä ja milloin , millainen auto jne välillä Tampere-Helsinki...esim Hml motarin parkkipaikka iittalan jälkeen kun Tampereelt ajetaan

Sopisiko nähdä Tampereella? Täällä on mies joka antaa varmasti sun upeille rinnoille huomiota, paljon puristelua, leipomista ja imemistä... Haluan sulta maitoa suuhun, nielen kaiken aivan himossa. Saat sormea pyllyyn samalla kun ratsastat mulla, spermat sisään jos niin haluat. Ota yhteys kikissä filp1991 jos kiinnostaa.

• Anonyymi00038

Löytyykö naista Varkaus lähistö?
      M60 Savo

• Anonyymi00039

Ukot !!! Onko todellakin niin että sen kerran kun haluaisi elämässään jotain pitkään haaveillutta pervoa tekemista...ei kukaan uskalla tavata , ei ehdottaa muuta kuin " lipaisen kyllä" ..työnnän sormia mihin vain" jne jne . Nyt tyhjän puhujat lukekaa : haluan että mua käsitellään edes kerran elämässä ! en ole missi , en kaunis mutta mulla on rehevät paikat jopa valuvat , isoa reikää ja paljon karvoja jne Herätkää !

• Saat käsittelyä kyllä. M 60v

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1604
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      97
      1143
    3. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      15
      1060
    4. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      30
      1050
    5. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      997
    6. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      923
    7. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      914
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      55
      849
    9. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      130
      821
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      30
      818
    11. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      187
      776
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      727
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    14. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      48
      668
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      625
    16. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      597
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      86
      580
    18. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      578
    19. Miksi et voi avata...

Meidän yhteyttä?
      Ikävä
      41
      530
    20. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      517
    Aihe