Haluatko tissit miehelle hyväilyn, nuolen imen, myös muualta nuolen ja imen.
M60 Savo
Nainen anna tissit vanhemmalle miehelle nuoltavaksi
38
1371
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Kuulostaa kivalta..poikaystävä ei nuole mun haaroja mistään kohtaa...työntäisitkö kieltä myös sisään..? molempiin reikiin..? Olis toivottavaa , ite imen kyllä kaikki mällit...tissejänikin saisi kouria ..kovastikkin...tykkään voimakkaista käsistä ja saa vähän sattuakkin..
- Anonyymi00002
Nuolen joka paikasta, kieltä niin syvälle kun yltää, olen hellä mutta myös kiihkeästi, voimakkaasti niin että tunnet kipua M60
- Anonyymi00006
Ihanaa, minä vanhempi mies pohjoi savosta hahuun nuolla kuika vaan nainen haluut. Ehdota missä tavattais.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihanaa, minä vanhempi mies pohjoi savosta hahuun nuolla kuika vaan nainen haluut. Ehdota missä tavattais.
Hevon persreijässä
- Anonyymi00003
Tässä tuusulassa asuva nainen vailla seksiä ja nuolemista!!
- Anonyymi00004
Hei Tuusulan nainen Olisitko oikeasti kiinnostunut ehdoillasi tapahtuvasta yhdessäolosta?
Kerrohan missä haluaisit tavata..? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hei Tuusulan nainen Olisitko oikeasti kiinnostunut ehdoillasi tapahtuvasta yhdessäolosta?
Kerrohan missä haluaisit tavata..?kyllä mieluiten autsso lähellä lottamuseota
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
kyllä mieluiten autsso lähellä lottamuseota
Tämä hönö se on millon mikäkin
- Anonyymi00032
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämä hönö se on millon mikäkin
Tai ennemminkin tuo toinen hönö tarttuu kaikkeen paskaan
- Anonyymi00007
Maistuisi nainen M60
- Anonyymi00014
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi00008
Tykkään jos nuolet myös pillun ja pyllyn. ;P
N19- Anonyymi00009
Tottakai nuolen. M60
Missä tyttö on - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tottakai nuolen. M60
Missä tyttö onNiuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa
- Anonyymi00019
Milloin nähtäis?
Mies +50v
- Anonyymi00010
oisko joensuussa ketään naista
t.mies 62 - Anonyymi00011
Pohjois savossaa tai pohjoikarjalassa jos ois halukasta naista, jolta sais nuolta pillua ja tissejä, täällä vanhempi mies haluaisi, olen luotettava mies.
- Anonyymi00018
Ei taida löytyä naista jonka pillua sais nuolla, vaikka voisin maksaa , halut on kovat.
- Anonyymi00020
Kyllä minäkin haluaisin, nuolla ym. Kuten aloittaja. Olen pohjois savosta, ja luotettava vanhempi mies
- Anonyymi00021
Löytyykö Helsingistä imettävää naista.Joka kiihottuu antaessaan raavaan miehen puristella ja imeä rintojaan
Näin sateisena päivän vaikka autossa..
Milkman 59- Anonyymi00022
Moikka ite oon yksinhuoltaja ja sehän ei tee ketään huonoksi ihmiseksi eikä se että haluu seksiä...multa tulee tisuista maitoo aivan hirveesti..tuntuisi taivaalliselta jos joku puristelis ja imis..
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Moikka ite oon yksinhuoltaja ja sehän ei tee ketään huonoksi ihmiseksi eikä se että haluu seksiä...multa tulee tisuista maitoo aivan hirveesti..tuntuisi taivaalliselta jos joku puristelis ja imis..
Mistäpäin olet?
Toki puristelen tissejäs ja imen kunnolla:)
Milkman 66 hki - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Toki puristelen tissejäs ja imen kunnolla:)
Milkman 66 hkiHeippa missä päin olet ? onnistuuko autossa jossain syrjässä...mahtuuko autossas oleen sillain..?
Itse asun Oulunkylässä...vapaata ois päivällä jotain 10-15 tai sitten illalla n 20-22.... - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Heippa missä päin olet ? onnistuuko autossa jossain syrjässä...mahtuuko autossas oleen sillain..?
Itse asun Oulunkylässä...vapaata ois päivällä jotain 10-15 tai sitten illalla n 20-22....Moi,
Päivällä onnistuu autossa.Voisin ajella Oulunkylän kirjaston parkkiin .
Ensi viikolla joku päivä?
Haluan kauan lutkuttaa nännejäsi.
Milkman 66 hki - Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olet juuri sellainen nainen jota etsin.
Saisin imeä turpeita nännejäsi autossa..Kouria ja lypsää niitä.
Ja kuulla kuinka nautit
Tavataan pian..
Kari45atmeiliboxi.fi - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Moi,
Päivällä onnistuu autossa.Voisin ajella Oulunkylän kirjaston parkkiin .
Ensi viikolla joku päivä?
Haluan kauan lutkuttaa nännejäsi.
Milkman 66 hkiHeippa ens viikolla onnistuu tai laitetaan onnistumaan..mulla on pikku Golffi vähän ahdas...mistä oikeesti tykkäät? täällä kun on kaikenlaisia suunsoittajia...haluutko oikeesti puristella ja imeä tissimaitoa..? haluutko enemmän...jotain..?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Heippa ens viikolla onnistuu tai laitetaan onnistumaan..mulla on pikku Golffi vähän ahdas...mistä oikeesti tykkäät? täällä kun on kaikenlaisia suunsoittajia...haluutko oikeesti puristella ja imeä tissimaitoa..? haluutko enemmän...jotain..?
Haluan ihanoikeesti imeä isoja rintojasi ja puristella kunnolla.
Nyt on maanantai,mites torstai klo 11 - 13 välillä ?
Katsotaan keksitäänkö jotain muutakin:)
Milkman 66 hki - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Haluan ihanoikeesti imeä isoja rintojasi ja puristella kunnolla.
Nyt on maanantai,mites torstai klo 11 - 13 välillä ?
Katsotaan keksitäänkö jotain muutakin:)
Milkman 66 hkiMoikka lomajutut vähän kestää..mut nyt on to ..sopiiko huomenna jotain puolen pv tienoilla , mulla kyllä aikaa vaikka iltaan asti , vois mennä johonkin missä rantaa...pääsis sitten pesulle...onko sulla korttsuja vai paljaalla...?
Olen todellakin puhdas ja siisti..vielä yksi juttu..mulla haaveena että joku työntäis mun pyllyreikään sormet...ja imis nännejä niin että sattuu...juu kaheli eukko mut se kiihottaa - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Moikka lomajutut vähän kestää..mut nyt on to ..sopiiko huomenna jotain puolen pv tienoilla , mulla kyllä aikaa vaikka iltaan asti , vois mennä johonkin missä rantaa...pääsis sitten pesulle...onko sulla korttsuja vai paljaalla...?
Olen todellakin puhdas ja siisti..vielä yksi juttu..mulla haaveena että joku työntäis mun pyllyreikään sormet...ja imis nännejä niin että sattuu...juu kaheli eukko mut se kiihottaaVoi kun olet kaukana toteuttaisin kyllä toiveesi ilo mielin laitan sormia pyllyyn imen nuolen kyllä paikkasi.Asun Tampereen ala puolella.Oon tässä lähdössä käymään Rovaniemellä jos sopii voisin poiketa luoksesi mennään rannalle tehdään hyvää toisillemme.Olen hoikka siisti terve 63v.mies
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Moikka lomajutut vähän kestää..mut nyt on to ..sopiiko huomenna jotain puolen pv tienoilla , mulla kyllä aikaa vaikka iltaan asti , vois mennä johonkin missä rantaa...pääsis sitten pesulle...onko sulla korttsuja vai paljaalla...?
Olen todellakin puhdas ja siisti..vielä yksi juttu..mulla haaveena että joku työntäis mun pyllyreikään sormet...ja imis nännejä niin että sattuu...juu kaheli eukko mut se kiihottaaRantsulla huomenna puolen päivän aikaan sopii hyvin, kortsuja mukana tietysti.
Lassie1977(at)proton.me
- Anonyymi00033
Olis mukava sormettaa pylly reikää.
- Anonyymi00035
Heippa onko täällä vain tyhjän puhujia...Mulla on auto eli pääsen pidmmällekkin , mulla on isot tissit joita saa puristella..mulla on uhkea pylly jota saa sormettaa..mulla on haluja niin että saa pinaa paljaalla..mutta ukot vaan puhuu..Eikö todellakaan löydy äijää joka sanoo tarkalleen missä ja milloin , millainen auto jne välillä Tampere-Helsinki...esim Hml motarin parkkipaikka iittalan jälkeen kun Tampereelt ajetaan
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Heippa onko täällä vain tyhjän puhujia...Mulla on auto eli pääsen pidmmällekkin , mulla on isot tissit joita saa puristella..mulla on uhkea pylly jota saa sormettaa..mulla on haluja niin että saa pinaa paljaalla..mutta ukot vaan puhuu..Eikö todellakaan löydy äijää joka sanoo tarkalleen missä ja milloin , millainen auto jne välillä Tampere-Helsinki...esim Hml motarin parkkipaikka iittalan jälkeen kun Tampereelt ajetaan
Sopisiko nähdä Tampereella? Täällä on mies joka antaa varmasti sun upeille rinnoille huomiota, paljon puristelua, leipomista ja imemistä... Haluan sulta maitoa suuhun, nielen kaiken aivan himossa. Saat sormea pyllyyn samalla kun ratsastat mulla, spermat sisään jos niin haluat. Ota yhteys kikissä filp1991 jos kiinnostaa.
- Anonyymi00038
Löytyykö naista Varkaus lähistö?
M60 Savo - Anonyymi00039
Ukot !!! Onko todellakin niin että sen kerran kun haluaisi elämässään jotain pitkään haaveillutta pervoa tekemista...ei kukaan uskalla tavata , ei ehdottaa muuta kuin " lipaisen kyllä" ..työnnän sormia mihin vain" jne jne . Nyt tyhjän puhujat lukekaa : haluan että mua käsitellään edes kerran elämässä ! en ole missi , en kaunis mutta mulla on rehevät paikat jopa valuvat , isoa reikää ja paljon karvoja jne Herätkää !
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396