Haluatko tissit miehelle hyväilyn, nuolen imen, myös muualta nuolen ja imen.
M60 Savo
Nainen anna tissit vanhemmalle miehelle nuoltavaksi
18
589
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaa kivalta..poikaystävä ei nuole mun haaroja mistään kohtaa...työntäisitkö kieltä myös sisään..? molempiin reikiin..? Olis toivottavaa , ite imen kyllä kaikki mällit...tissejänikin saisi kouria ..kovastikkin...tykkään voimakkaista käsistä ja saa vähän sattuakkin..
- Anonyymi00002
Nuolen joka paikasta, kieltä niin syvälle kun yltää, olen hellä mutta myös kiihkeästi, voimakkaasti niin että tunnet kipua M60
- Anonyymi00006
Ihanaa, minä vanhempi mies pohjoi savosta hahuun nuolla kuika vaan nainen haluut. Ehdota missä tavattais.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihanaa, minä vanhempi mies pohjoi savosta hahuun nuolla kuika vaan nainen haluut. Ehdota missä tavattais.
Hevon persreijässä
- Anonyymi00003
Tässä tuusulassa asuva nainen vailla seksiä ja nuolemista!!
- Anonyymi00004
Hei Tuusulan nainen Olisitko oikeasti kiinnostunut ehdoillasi tapahtuvasta yhdessäolosta?
Kerrohan missä haluaisit tavata..? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hei Tuusulan nainen Olisitko oikeasti kiinnostunut ehdoillasi tapahtuvasta yhdessäolosta?
Kerrohan missä haluaisit tavata..?kyllä mieluiten autsso lähellä lottamuseota
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
kyllä mieluiten autsso lähellä lottamuseota
Tämä hönö se on millon mikäkin
- Anonyymi00007
Maistuisi nainen M60
- Anonyymi00014
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi00008
Tykkään jos nuolet myös pillun ja pyllyn. ;P
N19- Anonyymi00009
Tottakai nuolen. M60
Missä tyttö on - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tottakai nuolen. M60
Missä tyttö onNiuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa
- Anonyymi00019
Milloin nähtäis?
Mies +50v
- Anonyymi00010
oisko joensuussa ketään naista
t.mies 62 - Anonyymi00011
Pohjois savossaa tai pohjoikarjalassa jos ois halukasta naista, jolta sais nuolta pillua ja tissejä, täällä vanhempi mies haluaisi, olen luotettava mies.
- Anonyymi00018
Ei taida löytyä naista jonka pillua sais nuolla, vaikka voisin maksaa , halut on kovat.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä minäkin haluaisin, nuolla ym. Kuten aloittaja. Olen pohjois savosta, ja luotettava vanhempi mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial191754Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3111390Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898