ovat jo käyneet Lindtmanin kimppuun-kokoomuksen edustajat myös

Anonyymi-ap

Elpymispaketin rahat on tarkoitettu investointeihin ja uudistuksiin, ei pysyvien juoksevien menojen, kuten eläkkeiden, paikkaamiseen.

Jo huhtikuussa valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) arvosteli Lindtmanin näkemyksiä. Purra muistutti Espanjan saaneen EU:n elpymispaketista 160 miljardin edestä suoraa tukea ja lainaa.

Yksi maksaja on ollut julkisen talouden kriisin ajautunut Suomi. Elpymispaketin hoiteli edellinen, Sanna Marinin (sd) hallitus. Suomen osuus elpymispaketista on reilut 7 miljardia, Suomi itse sai potista vajaat kaksi miljardia euroa.

Lindtmanilta on kyselty myös sitä, haluaako Sdp Espanjassa rehottavan harmaan talouden ja kahdet työmarkkinat Suomeenkin.

Viestipalvelu X:ssä kokoomuksen edustajat, esimerkiksi suuren valiokunnan puheenjohtaja Sinuhe Wallinheimo, ovat jo käyneet Lindtmanin kimppuun.

ote IS

9

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paketin kustannukset ovat vasta vuosille 2028-2058 ja tämän hetken Suomi ongelmiin ei mitään vaikutusta!

EU ei vielä edes tiedä, mistä kustannukset otetaan. On jo puhuttu että EKP hoitaa tämän.

Yhtään laskua ei Suomeen ole tästä tullut. Pakettiin kuuluu hankkia myös yksityistä investointia jotta tätä edes saa.

• Anonyymi00002

Dunja:
      Minulla on vielä lukematta Kauppalehden Espanjaa ja Suomea koskeva
      artikkeli. Ilmeisesti Marinin hallitus on tiennyt väärknkäytökset ja salannut
      tietonsa. Tapaus on vastaava, minkä Siriza-puolue järjesti Kreikassa
      parikymmentävuotta sitten.

Radiohiljaisuuden ymmärtää. Ehkä Lindtman on pidetty uutispimennossa?
      SDP:n taloushiljaisuus antaa uuden sisällön salailulle.

• Anonyymi00003

oho

• Anonyymi00004

Vantaalaisesta EI voi tulla pääministeriä.SDP valitkaa uusi johtaja ASAP

• Anonyymi00005

Timo Haapalalta tulee päivittäin hyökkäyksiä.

• Anonyymi00008

Haapala on tunnettu Kokoomuksen rakki.

• Anonyymi00006

Tästä harmaasta taloudesta. Kotosuomessa se rehottaa piilossa. Kokoomus tietää tämän, kun itse sen kannattajat sitä hyödyntää.
      Tarkastusvirkamiehet viralta ja harmaa talous saa taas Suomessa rehottaa yrityksissä.
      Kukaan ei kohta maksa veroja ja se on kokoomuksen hyväksytty päämäärä. Meno on kohta kuin entisessä Neuvostoliitossa, kaikki rapistuu ja on rappiolla😂

• Anonyymi00007

Koska Suomi hakee sille kuuluvia EU-tukipaketteja? Miten ihmeessä niitä ei ole jo haettu kun talous on katastrofaalisessa tilassa?

• Anonyymi00009

Purraa huolettaa Lintmanin pääministeksi pääsy, koska itse himoaa paikkaa vailla kykyjä.

Nykyinen hallitus on epäonnistunut EU-tuissa.

Lisäksi Orpon hallitus on tappanut kuluttamisen ja siten talouskasvun.

Lindtmanin avaus huolettaa, koska se tuo esille Orpon hallituksen epäonnistumisen. Siksi Lindtman pitää lytätä.

"Suomen hallituksen järeitä toimia Torres (espanjalainen asiantuntija)on seurannut hämmentyneenä. Liika sopeuttaminen voi hänen mukaansa kääntyä itseään vastaan, jos se syö samalla talouskasvua liikaa."
      https://yle.fi/a/74-20222009

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      45
      4886
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      61
      2745
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1074
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1054
    5. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1045
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      127
      1016
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      974
    8. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      204
      968
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      885
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49