Tämä palsta voi olla oikeasti vahingollinen.
Kirjoitin täällä välillä tosi rakkaudellisia viestejä naiselle, jonka kanssa sovittiin hyvin yhteen. Mitään ilkeää en hänelle tänne koskaan edes kirjoittanut, niin hän kuitenkin muodosti mielikuvan minusta tuntemattomien kirjoittamien viestien perusteella.
Vaikka olin irl tosi rakkaudellinen ja hyvä häntä kohtaan, hän kuitenkin luuli palstan negatiivisia viestejä minun kirjoittamiksi ja jätti minut sen takia. 😭 Hän vihastui minulle toisten kirjoittamien viestien takia. Miksi täällä aina omitaan viestejä?
Lähti yhtäkkiä toisen matkaan, vaikka meillä oli paljon kaikkea kaunista meneillään.
Palstan takia kariutunut suhde
43
402
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaa todella typerältä tuollainen. Järjetöntä.
- Anonyymi00002
Miksi ei ollut irl?
- Anonyymi00004
Meillä oli läheinen suhde irl naisen kanssa ja molemminpuolisia tunteita. Hän teki palstan takia johtopäätökset, ei siitä mitä oli irl.
- Anonyymi00003
Oikein surullista mutta terve aikuinen kyllä ymmärtää palstan luonteen ei täällä voi omia jokaista kirjoitusta itselle
- Anonyymi00007
Silti lähes kaikki omivat ja varsinkin kaiken negatiivisen.
- Anonyymi00005
Okei. Miksi vtussa tulette tänne kirjoittamaan jos ootte suhteessa.
- Anonyymi00006
S nainen löytää muualta
- Anonyymi00008
Vai niin?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vai niin?
Asumme samassa kaupungissa
- Anonyymi00014
Ei ole kyseessä S-nainen
AP - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole kyseessä S-nainen
APTuliko kiire kommentoimaan
- Anonyymi00037
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuliko kiire kommentoimaan
Vahvista, että tuskin mulle. Ei ole välit menneet. S
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Vahvista, että tuskin mulle. Ei ole välit menneet. S
Ja lisään, että kyseessä ei ole kukaan ex.
- Anonyymi00009
Miksi viestittelitte täällä, jos olitte suhteessa? Mitä hittoa??? Ihan järjetöntä touhua.
- Anonyymi00010
En olisi uudessa suhteessa niin avoin, että kertoisin kirjoittelevani täällä. Olen yhden kerran paljastanut itsestän liikaa asioita. Täytyy antaa ensin aikaa.
- Anonyymi00024
Miksi uudessa suhteessa oleva kirjoittelisi täällä??? Pariskunta kirjoittelee vierekkäin sohvalla toisilleen ja pussailevat välillä? Mitä ihmettä?? Mikseivät puhu? Tai lähetä vaikka tekstiviestiä, jos puhelimella on pakko kommunikoida???
- Anonyymi00011
Nainen muuttui yhtäkkiä etäiseksi ja etsi heti jonkun toisen. Ei halunnut selvittää asioita ja pitää yllä keskusteluyhteyttä. Hyvässä suhteessa juuri keskusteluyhteys on tärkeimpiä asioita ja se että voidaan puhua kaikesta.
- Anonyymi00020
Hyvässä suhteessa suhteesta ei puhuta julkisella palstalla eikä sitä luoda julkisella palstalla.
Se luodaan siellä ruutujen ulkopuolella keskustellen .
Eli aika tyhmää touhua myös sinulta .
Jotku asiat pitää osata pittää yksetysenä 2 kesken
Eli en ihmettele että nainen lähti jonku muun luokse joka osaa arvostaa yksiytsyyttäkin toisinkun sinä ! - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvässä suhteessa suhteesta ei puhuta julkisella palstalla eikä sitä luoda julkisella palstalla.
Se luodaan siellä ruutujen ulkopuolella keskustellen .
Eli aika tyhmää touhua myös sinulta .
Jotku asiat pitää osata pittää yksetysenä 2 kesken
Eli en ihmettele että nainen lähti jonku muun luokse joka osaa arvostaa yksiytsyyttäkin toisinkun sinä !Miksi sinä sitten olet palstalla?
- Anonyymi00012
Hyvässä suhteessa ei asioita jätetä arvailujen ja oletusten varaan.
- Anonyymi00015
Mitä opit tästä ensi kerralla vain 2 kesken viestintää eikä mitään anonyymipalsta kirjoituksia ja sekoilua !
- Anonyymi00017
Vaihdetaanko puhelinnumeroitamme keskenämme?
- Anonyymi00025
Miksi olet itse palstalla?
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vaihdetaanko puhelinnumeroitamme keskenämme?
Kai suhteessa oleville on toistensa puhelinnumerot? Ja miksi edes viestitellä, kun puhuakin voi?
- Anonyymi00027
Mä ymmärrän hyvin, että moni, joka kaipaa, hakeutuu palstalle. Meillä kaikilla on tunteet ja kaipuu löytää se oikea ihminen vierelle. Jos tilanne on epäselvä irl tai nähdään harvemmin, on ihan ymmärettävää etsiä yhteyttä vaikka täältä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kai suhteessa oleville on toistensa puhelinnumerot? Ja miksi edes viestitellä, kun puhuakin voi?
On meillä toistemme puhelinnumerot ja ollaan viestitelty paljon ihan irl
- Anonyymi00018
Harmittaa myös hänen kannalta, kun me oltais sovittu niin hyvin yhteen ja se mistä kaikesta hän jää paitsi, kun ei olla yhdessä. Hän päätti ottaa laastarisuhteen mieluummin kuin sen, jota oikeasti kaipasi ja halusi. On niin paljon huonoja tyyppejä, niin toivottavasti ei ole sellaiseen tutustunut.
- Anonyymi00029
Pyydän anteeksi. Laastari ei ollut totta. Halusin vain sinun tuntevan miltä tuntuu, kun kuulet että rakkaasi on mennyt toisen kanssa muhinoimaan. Itselläni kävi pahimmat pelot toteen hänen toimestaan. Meni sen naisen kanssa yhteen, jota olin pelännytkin.
Meidän pitäisi puhua asiat halki.
- Anonyymi00019
Aito rakkaus on harvinaista ja mun kaltaiset empaattiset ja positiiviset ihmiset vähemmistö.
- Anonyymi00021
Ja aidot ihmiset, on niin paljon teennäisyyttä ja feikkiä
- Anonyymi00022
Täällä palstalla ei loppujen lopuksi voi olla koskaan varma kenen kanssa kirjoittaa. Vaikka olisi tosi samanlainen kirjoitustyyli tai elämäntilanne. Siksi on outoa, miten paljon täällä omitaan viestejä.
- Anonyymi00030
Kirjoitatko nyt oikeasta seurustelusuhteesta, jossa tapaillaan, suudellaan, on seksiä, keskusteluja, yhteisiä harrastuksia, tapaamisia kavereiden kanssa?
Miten minusta joskus tuntuu, että täällä puhutaan suhteesta, kun tarkoitetaan jotain pitkiä katseita, sometykkäyksiä, normaalia kuulumisten vaihtoa ja anonyymejä kirjoituksia s24: llä.- Anonyymi00033
Meillä oli semmoinen alkava suhde, ei vielä seksiä ym.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Meillä oli semmoinen alkava suhde, ei vielä seksiä ym.
Eli tapailua, kahdenkeskistä viestittelyä, treffejä, suutelua? Ei kavereita, vaan enemmän? Myös kaverit tiesivät että deittailitte?
- Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eli tapailua, kahdenkeskistä viestittelyä, treffejä, suutelua? Ei kavereita, vaan enemmän? Myös kaverit tiesivät että deittailitte?
Tapailua, läheisyyttä, viestejä kyllä. Sellaista romanttisen suhteen alkuvaihetta.
- Anonyymi00031
Onko sun kaipaama nainen V?
- Anonyymi00042
Ei ole V-nainen jota kaipasin
- Anonyymi00034
Oletko ap. kirjoittelija, joka kirjoitti nimimerkillä mustasusi? Hänelle kävi, ellen ihan väärin muista, että hän tapasi naisen, joka ei ollut lopulta kiinnostunut, koska kirjoitteli ja luki näitä höpinöitä.
- Anonyymi00035
En ole tuo Mustasusi
- Anonyymi00038
"Vaikka olin irl tosi rakkaudellinen ja hyvä häntä kohtaan" Mitä tarkoitat käytännössä? Kerroit tunteistasi tapaamisissa? Järjestit kivoja treffejä? Teillä oli romanttisia tapaamisia? Kirjoitit hänelle kivoja wa-viestejä?
- Anonyymi00040
Ap tarkoitti varmaan että omissa haaveissa ja anonyymeissä palstakirjoituksissa teki noita asioita. Nainen ei noista ajatuksista tiennyt välttämättä mitään. Luuli todennäköisesti että mies teki noita juttuja jonkun muun kanssa.
- Anonyymi00041
Tapailtiin, oltiin läheisiö ja lähetettiin viestejä irl
- Anonyymi00043
joo jääkarhu ice juu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422988Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954- 1111949
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371554Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3691415- 871051