Entisen ärrän vieressä oli joulun aikaan jalkahoitola josta ostin kaksi lahjakorttia lahjaksi, voimassaolo aika on niissä juhannukseen. Nyt ei ole paikalla ketään. Tietääkö kukaan missä ovat , ovat satkun velkaa tai jalkahoidon.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Outokummussa ei ole ollut ärrää muutamaan vuoteen.
- Anonyymi00003
Totta. Ärrä lopetti jo vuonna 1988 siinä Kummunkadun alkupäässä. Siinähän on ollut kahvilaa ja jotain kirppistä mutta ei jalkahoitolaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Totta. Ärrä lopetti jo vuonna 1988 siinä Kummunkadun alkupäässä. Siinähän on ollut kahvilaa ja jotain kirppistä mutta ei jalkahoitolaa
Yritys mikä toimi ärrän vieressä teki kyllä myös jalkahoitoja osana muuta liiketoimintaa. Alunperin piti yritystä entisellä virastotalolla mistä siirtyi kummunkadulle. Tilat oli siis siinä ärrän vieressä missä oli ennen parturi-kampaamo unika
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yritys mikä toimi ärrän vieressä teki kyllä myös jalkahoitoja osana muuta liiketoimintaa. Alunperin piti yritystä entisellä virastotalolla mistä siirtyi kummunkadulle. Tilat oli siis siinä ärrän vieressä missä oli ennen parturi-kampaamo unika
No ei kai enää mitään vuoden 1988 lahjakortteja saa hyvitettyä....haloo sentään
- Anonyymi00002
Tuon aloituksen on pakko olla trollausta
- Anonyymi00004
Ilmeisesti lopetti yrityksen hyvin vähin ääniin. Tuntuu useammalta henkilöltä jääneen lahjakortteja käyttämättä eikä kuulemma palauta rahoja. Kaikki kyltit on edelleen paikallaan,sivuikkunassa pieni lappu missä lukee myydään tai vuokrataan.
- Anonyymi00010
Näin on . Tämäkin aloitus ja tässä kommentissa on täysin oikein ja tällaisista asioistahan pitäs voida keskustella tässä ketjussa , näyttää näitä iltajuoppoja kommentoimaan , tietämättä mistään mitään. Lahjakortit haukkas vettä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Näin on . Tämäkin aloitus ja tässä kommentissa on täysin oikein ja tällaisista asioistahan pitäs voida keskustella tässä ketjussa , näyttää näitä iltajuoppoja kommentoimaan , tietämättä mistään mitään. Lahjakortit haukkas vettä.
Miks haikailette 80 luvun lahjakorttien perään. Sitä paitsi silloin oli markka käytössä. Oliko ne 50mk lahjakortteja?
- Anonyymi00006
Entäs jalkovälin hoitajat?
- Anonyymi00008
50e voin tehä sen
- Anonyymi00009
Tehdä minkä? Lahjakortin?
- Anonyymi00012
On ihan totta ettei jalkahoitolaa ole voinut olla koska R-kioski lopetti 80-luvulla. Voin vaikka lyödä vetoa tästä ja kävellä 70km jos häviän
-Heikki S- Anonyymi00013
Ja kusimu*kuille tiedoksi että kävelen normaalisti joka päivä 60km pelkän kahvin voimalla
-Heikki S - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja kusimu*kuille tiedoksi että kävelen normaalisti joka päivä 60km pelkän kahvin voimalla
-Heikki SOllako kusimuikku paikallinen ruoka? herkku?
T. Ahmed Mustolasta - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ollako kusimuikku paikallinen ruoka? herkku?
T. Ahmed MustolastaKusimuikku on paikallinen Okulainen
-Heikki S
- Anonyymi00017
Eikö persut enää muihin kykene kuin asioiden vääristelyyn ,oikeasta asiasta. Tuhonneet kaiken inhimillisyyden.
- Anonyymi00018
Ottivat jalat alleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496