Olenko minä liian lyhyt? Vai liian lihava? Vai liian vanha? Vai liian ujo? Vai liikaa kaikkea? Vai liian vähän kaikkea?
Mikä minussa on vikana? Miksi sinä et halua minua?
Tämä on niin turhauttavaa! Kun itse on niin ihastunut ja haluaisi enemmän, mutta ei saa mitään. Kun minä en edes näe ketään muuta. Roikun sinussa, enkä näe ketään muuta. Ja sitten oma elämä jää elämättä ja haaveet saavuttamatta. Haluan lapsia, mutta samalla pelottaa, että ehkä sinä et halua ja sekin on este. Vaikka toisaalta, jos saisin tietää sen, niin ehkä olisi helpompi edetä muualle.
N->M
Voisitko vastata
14
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko hän sanonut ettei halua?
- Anonyymi00002
Jatkan: minun hän ei ole mitään liikaa eikä liian vähän.
- Anonyymi00003
No ei, mutta ei ole sanonut haluavansa myöskään.
Hän vain elää elämäänsä muiden kanssa. Ja se tuntuu niin pahalta... - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No ei, mutta ei ole sanonut haluavansa myöskään.
Hän vain elää elämäänsä muiden kanssa. Ja se tuntuu niin pahalta...Muiden naisten kanssa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muiden naisten kanssa?
Kyllä. Valitettavasti...
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä. Valitettavasti...
Semmoisia ne alfat on.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Semmoisia ne alfat on.
Joillekin se voi olla ylpeyden aihe, toisille vain epävarmuuden peittelyä.
- Anonyymi00006
Haluaisin hänen kanssaan lapsia. Hän olisi hyvä äiti ja puoliso. Minulla ei ole mitään tiettyä ulkonäkö kriteeriä. Tykkään ihmisistä kokonaisuutena. Toki täytyy vähän huolehtia ulkonäöstä. Minuun tekisi vaikutuksen, jos huomaisin, että nainen haluaa minut ihan tosissaan ja valitsee minut. Minä olisin kyllä uskollinen, luotettava, tasapainoinen ja turvallinen mies ja hyvä isä lapselle.
- Anonyymi00008
Ei auta, kun mies ei tule yhtään vastaan. Ei auta sanoa, tai näyttää asiaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei auta, kun mies ei tule yhtään vastaan. Ei auta sanoa, tai näyttää asiaa.
Tuossahan tuo jo yksi on valmiina. Mikä siinä on, ettei kelpaa? Anonyymi ja sinä kiellät vain. Kiusaamista tuo on. Selvästi. Sivullinen
- Anonyymi00010
Anteeks kun kysyn. Mut mikä saa sut ajattelemaan et se mies täällä sulle kirjoitaisi jos noin on. Itse en ymmärrä miksi kukaan täysi järkinen aikuinen tulisi vartavasten ikäväpalstalle kertomaan vikoja joistain ihmisestä. Keskustelemaan kenenkään painosta tai ulkonäöstä yms. Tuntemattomien kesken.
- Anonyymi00011
Tuskin hän täällä onkaan. Pitää vain purkaa tätä oloa johonkin.
- Anonyymi00012
Vaikka kysytään mitä niin hyödytöntä.
- Anonyymi00013
millain ne popparit poksuu mikros(voi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061