Voisitko vastata

Anonyymi-ap

Olenko minä liian lyhyt? Vai liian lihava? Vai liian vanha? Vai liian ujo? Vai liikaa kaikkea? Vai liian vähän kaikkea?
Mikä minussa on vikana? Miksi sinä et halua minua?
Tämä on niin turhauttavaa! Kun itse on niin ihastunut ja haluaisi enemmän, mutta ei saa mitään. Kun minä en edes näe ketään muuta. Roikun sinussa, enkä näe ketään muuta. Ja sitten oma elämä jää elämättä ja haaveet saavuttamatta. Haluan lapsia, mutta samalla pelottaa, että ehkä sinä et halua ja sekin on este. Vaikka toisaalta, jos saisin tietää sen, niin ehkä olisi helpompi edetä muualle.
N->M

14

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko hän sanonut ettei halua?

• Anonyymi00002

Jatkan: minun hän ei ole mitään liikaa eikä liian vähän.

• Anonyymi00003

No ei, mutta ei ole sanonut haluavansa myöskään.
        Hän vain elää elämäänsä muiden kanssa. Ja se tuntuu niin pahalta...

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No ei, mutta ei ole sanonut haluavansa myöskään.
        Hän vain elää elämäänsä muiden kanssa. Ja se tuntuu niin pahalta...

Muiden naisten kanssa?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Muiden naisten kanssa?

Kyllä. Valitettavasti...

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä. Valitettavasti...

Semmoisia ne alfat on.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Semmoisia ne alfat on.

Joillekin se voi olla ylpeyden aihe, toisille vain epävarmuuden peittelyä.

• Anonyymi00006

Haluaisin hänen kanssaan lapsia. Hän olisi hyvä äiti ja puoliso. Minulla ei ole mitään tiettyä ulkonäkö kriteeriä. Tykkään ihmisistä kokonaisuutena. Toki täytyy vähän huolehtia ulkonäöstä. Minuun tekisi vaikutuksen, jos huomaisin, että nainen haluaa minut ihan tosissaan ja valitsee minut. Minä olisin kyllä uskollinen, luotettava, tasapainoinen ja turvallinen mies ja hyvä isä lapselle.

• Anonyymi00008

Ei auta, kun mies ei tule yhtään vastaan. Ei auta sanoa, tai näyttää asiaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei auta, kun mies ei tule yhtään vastaan. Ei auta sanoa, tai näyttää asiaa.

Tuossahan tuo jo yksi on valmiina. Mikä siinä on, ettei kelpaa? Anonyymi ja sinä kiellät vain. Kiusaamista tuo on. Selvästi. Sivullinen

• Anonyymi00010

Anteeks kun kysyn. Mut mikä saa sut ajattelemaan et se mies täällä sulle kirjoitaisi jos noin on. Itse en ymmärrä miksi kukaan täysi järkinen aikuinen tulisi vartavasten ikäväpalstalle kertomaan vikoja joistain ihmisestä. Keskustelemaan kenenkään painosta tai ulkonäöstä yms. Tuntemattomien kesken.

• Anonyymi00011

Tuskin hän täällä onkaan. Pitää vain purkaa tätä oloa johonkin.

• Anonyymi00012

Vaikka kysytään mitä niin hyödytöntä.

• Anonyymi00013

millain ne popparit poksuu mikros(voi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe