Niin että rakkaudesta vain lähdin kirjoittamaan...

Anonyymi-ap

Kritisoi kuka mitä tahansa täällä mutta itse kaipaan sitä että voisin rakastua ja kaikkea siltä väliltä ja olisi ihminen jolta sitä saisi. Rakkaus tuo valoa elämään ja toivoakin, se on sellainen osa elämää joka kuuluu elämään. Jos joku takapihankotkale väittää että se on vain rakkaudentunteen ikävöimistä tai läheisriippuvuutta, niin minua ei kiinnosta pätkääkään mitä sellaiset elämäänsä kyllästyneet väittää tai sanoo tai on mieltä. Olkoon kolossaan ja sisäänpäin ja ajaltekoon rakkaudesta tai sen tunteesta mitä itse huvittaa. Voin vaikka julistautua rakkauden sieneksi ja imen kaiken sellaisen eikä mua edelleenkään kiinnosta kenenkään mielipide mitä en saa haluta tai pitää haluta. Haluan sitä ja sillä siisti. Aion vielä saada rakkautta ja ihan tässä piankin sittenpä on ilo ylimmillään ja minua ei kiinnosta mielipiteet edelleenkään. Jos ei joku elämässä halua rakkauttani niin voi voi ottakoon sitä sitten joltain toiselta. Sillä tahdon vain sellaisen joka rakastaa yhtälailla kuin itsekin. Enkä yhtään puolittain ja epävarmasti.
- kiitos-

15

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Seuranhakupalsta sopisi sinulle paremmin. Tällä palstalla ikävöidään tai kaivataan jotain tiettyä ihmistä, jonka jo tuntee. Ei rakkautta tai seurustelua yleisesti.

• Anonyymi00003

Nimenomaan. Aloittaja on väärällä palstalla. Täältä ei löydä haluamaansa. Olisi ainakin minulle hirveä pettymys jos selviäisi, että kaivattuni ei kaipaakaan täällä minua, kuten minä häntä, vaan ihan vain yleisesti jotakuta naista, jonka kanssa aloittaa rakkaussuhteen.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Nimenomaan. Aloittaja on väärällä palstalla. Täältä ei löydä haluamaansa. Olisi ainakin minulle hirveä pettymys jos selviäisi, että kaivattuni ei kaipaakaan täällä minua, kuten minä häntä, vaan ihan vain yleisesti jotakuta naista, jonka kanssa aloittaa rakkaussuhteen.

Mutta kun en minä etsi täältä ketään ja mitenkä tälläisessä tuntemattomien palstalla voi löytääkään ketään, ihan todellisessa elämässä ne yhteydet rakennetaan ja rakkautta eletään oikeasti. Ikävöin sitä että saisin vielä kokea rakkautta, ihmistä joka ei ole vielä eksynyt polulleni mutta toivon vielä löytäväni. -ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta kun en minä etsi täältä ketään ja mitenkä tälläisessä tuntemattomien palstalla voi löytääkään ketään, ihan todellisessa elämässä ne yhteydet rakennetaan ja rakkautta eletään oikeasti. Ikävöin sitä että saisin vielä kokea rakkautta, ihmistä joka ei ole vielä eksynyt polulleni mutta toivon vielä löytäväni. -ap

Kivat sulle, mutta muut täällä kaipaavat ihmistä, jonka jo tuntevat ja tietävät. Siksi sinun ikäväsi on aika erilaista, kuin muiden täällä kirjoittavien, eikä luo täällä kenellekään iloa tai toivoa oman kaivatun vastatunteista itseään kohtaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kivat sulle, mutta muut täällä kaipaavat ihmistä, jonka jo tuntevat ja tietävät. Siksi sinun ikäväsi on aika erilaista, kuin muiden täällä kirjoittavien, eikä luo täällä kenellekään iloa tai toivoa oman kaivatun vastatunteista itseään kohtaan.

No ootteko vielä löytäneet sitä kaivattunne täältä ja saaneet yhteyden? - ap

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No ootteko vielä löytäneet sitä kaivattunne täältä ja saaneet yhteyden? - ap

Täällä ikävöidään. Piste. Ei olla seuranhakupalsta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Täällä ikävöidään. Piste. Ei olla seuranhakupalsta.

Voi että tämä palsta on kyllä muuttunut radikaalisti 15 vuodessa- ap

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi että tämä palsta on kyllä muuttunut radikaalisti 15 vuodessa- ap

Aina tämä on ollut suomi24: n sekopäisin ja omituisin palsta. Siksi täällä ei juuri kukaan rekattuna kehtaa kirjoittaakaan. Tämä on epätoivoisten ja vainoharhaisten temmellyskenttä.

• Anonyymi00004

Joo, no kai sitä rakkautta voi noin ihan yleisestikin ikävöidä. Jos on haku päällä. Itse en rakastu tuollaisiin haku päällä- ihmisiin kovin helposti

• Anonyymi00005

Mene hankkimaan se uusi kulta!
      Vielä kun tuota isoa egoa. Ja uhkumista piisaa😂
      Miehelle

• Anonyymi00007

jotain hassua juttua kun nuo tytöt asuvat juttelin niin joku.. bensa on kallista niiin joku talliauton näköinnen juttu nelivetoinen niniin nooh kuluttaa nrnsiiniä niiin ja joku yoinrn yyyökin joka yykkää lauleskellakin yai joain...

• Anonyymi00009

Itse ajan mielummin vaikka pyörällä koska siihen ei tarvii tankana bensiiniä ja en kyllä käytä valitettavasti kypärää *häpeää ja laittaa kädet silmien suojiksi* mutta jos löytyisi ihanan värinen vaikka pinkki ja kauniin mallinen niin tietysti. - ap

• Anonyymi00010

Tuota olen vähän pelännyt omasta kaivatustani. Että minä en ole hänelle se oikea rakkaus, vaan hän vain etsiskelee itselleen jotakuta, ketä tahansa, joka vastaisi tunteisiin.

• Anonyymi00011

Sama! Kun kuulin, että hän oli kirjautunut Tinderiin, tunteet vain sammuivat. Oli kyllä hirveä pettymys. Luulin että meillä oli jotain.💔

• Anonyymi00014

Kuulkaas kanssapalstailijat. Voin sanoa että olkaa edelleenkin ihan rauhassa en ole teidän kenenkään kaivattunne ja 100% varmasti näin on. En rupea sen kummemmin tarinaani kertomaan miksi olen tänne muinoin tullut ja miksi ikäväni on muuttunut ja siirtynyt ns. toisenlaiseen muotoon, tietysti se perinteinen. -ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1177
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe