oikeaa mahdollisuutta? Miksi mä en yhtäkkiä kelpaa?
Jos kaksi rakastaa toisiaan tosissaan, niin pitäisi yrittää ja antaa mahdollisuus.
Miksi et antanut meille
15
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä siinä toisessa muka viehättää?
- Anonyymi00002
Jotain tarkentavia vihjeitä kiitos. Kuka sinä olet ja kuka toi toinen on?
- Anonyymi00003
Et sä mulle näitä kuitenkaan kirjoita niin ihan turha edes vastata.
- Anonyymi00004
Oot ikinä kysyny oikeasti ees? Täällä vaan tuntemattomilta odotat vastausta.
- Anonyymi00008
No niinhän se teet sinäkin palstaäijän euron provoissa tinkaat tuntemattomilta vastauksia
- Anonyymi00005
Epäilisin siinä on ollut pahantekijänä taas joku sivullinen.
- Anonyymi00006
Polyamoria ilman kertomista.
- Anonyymi00009
Tää on kyllä jo todella iso ”polyverkosto” mutta ilman polyamorialle kuuluvaa avoimuutta. Tähän verrattuna polyamoriakin on parempi kuin, että kaikki häärää toistensa selän takana jatkuvasti ja uskottelee muuta. Todellisuudessahan tämä ei liity polyamoriaan vaan ihmisten petollisuuteen. Ei haluta antaa muille samaa vapautta kuin se minkä itse saa. Niin kauan kun minulle ei haluta rehellisesti antaa samaa vapautta ja minulle ollaan petollisia niin niin kauan katson tilanteen olevan se, että lojaaliuttani ei arvosteta ja siten minunkaan ei tarvi olla lojaali. En tosin ole seurustelusuhteessa joten siltäkään osin en koe että minuun oltaisiin sitouduttu siinä määrin, että minulta voitaisiin odottaa sitoutumista. Joko minuun sitoudutaan aidosti tai sitten jatketaan ”polyamoriaa”.
- Anonyymi00007
joo ehkä nii tie3sdän olwr aika kqunusw nainn.. niin
- Anonyymi00010
Olet rosvo ja varas ja olet taas hakkeroinut mobiilivarmenteeni. Aiheutat liikaa ongelmia ollaksesi kiinnostava.
- Anonyymi00011
Koko ajan katselet mitä voisit minulta hakkeroida seuraavaksi. Minulla on riittävästi haasteita jo ilman tätä.
- Anonyymi00012
Ei vaan varmaan tullut mieleen 🤔
- Anonyymi00013
ei se vaan pidä susta enää
- Anonyymi00014
No shit!
- Anonyymi00015
Varmaankaan siksi että hän ei ole tietoinen kuka olet edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185