Mä tarvitsen vierelleni empaattisen

Anonyymi-ap

naisen, joka haluaa pitää tiiviisti yhteyttä ja haluaa paljon läheisyyttä joka päivä. Sellaisen, joka puhuu tunteista avoimesti ja jonka kanssa puhutaan asiat selviksi, jos on jotain epäselvää. Joka ei kuvittele ja väärinymmärrä asioita.

35

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä tarviin yksisarvisen jolla ratsastaa sateenkaarelle.

• Anonyymi00003

😆

• Anonyymi00002

Hyvässä suhteessa ollaan läheisiä ja toisen paras ystävä. Paljon hellyyttä ja kosketusta. Paljon emotionaalista läheisyyttä ja jatkuva keskusteluyhteys.

• Anonyymi00004

Olen itse tosi empaattinen ja ansaitsen yhtä empaattisen ja ymmärtävän naisen.

• Anonyymi00005

Ei sellaista, joka kierellen ilmaisee ja vihjailee asioita, vaan puhuu avoimesti ja suoraan. Ei sellaista, joka sulkee asioita sisälleen.

• Anonyymi00026

Jos joku vihjailee niin siihen voi olla muukin tekijä kun vihjailijan kyvyttömyys kertoa asia. Ehkä toiselle ei voi sanoa asiaa, koska siitä suututaan. Jos kyse olisi puhtaasti sulkeutumisesta niin silloinhan sä et niitä vihjeitäkään varmaan kuulisi. Epäsuoremmalla tavalla on todellakin huono tapa koittaa mitään kertoa mutta siinä on kuulijalla mahdollisuus joko kysyä lisää tai jos haluaa torpata asian niin jättää kysymättä.

• Anonyymi00006

En halua lähelleni ihmistä, joka on koko ajan kiinni iholla. En pysy hengittämään.

• Anonyymi00009

Tuskin se nyt sun hengitysaukkoja sentään tukkii 🙄

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuskin se nyt sun hengitysaukkoja sentään tukkii 🙄

Heh heh.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Heh heh.

Olen tosi tosi tosissani.... aina!

• Anonyymi00030

Sama. Pitää olla myös omat elämät molemmilla.

• Anonyymi00007

Ja on uskollinen, eikä heti ota uutta, jos vähän joku asia harmittaa. Varsinkaan, jos asia on kuviteltu.

• Anonyymi00008

Olisinko sellainen vai onko se toinen sellainen

• Anonyymi00012

Tässä sulla olisi empaattinen ja puhuva nainen. Ei pidä mennä vihaisena nukkumaankaan. Eikä halua väärinymmärtää asioita vaan haluaa todellakin puhua ne asiat selviksi. Helpompi "hengittää" molempien.

• Anonyymi00013

ihanaa että laulut eikään kuin ovat linjassa kanssani rakastan! siitä on ollut suuri lohtu!

• Anonyymi00014

Mä tarvitsen empaattisen miehen, jolla ei ole tarve pitää koko ajan yhteyttä, koska hän asuu kanssani ja koska hänellä on muutakin elämää, kuten työ ja omat harrastukset. Joka ei halua koko ajan jotain kyhnyttämistä ja hieromista puolin tai toisin. Samalla sohvalla istuminen tai samassa sängyssä nukkuminen ja säännöllinen seksi riittää. Sellainen, jonka kanssa ei tarvitse jauhaa tunteista, vaan hän ymmärtää, että niistä voi puhua sitten, jos tilanne on jotenkin muuttunut. Kaikki asiat puhutaan totta kai selväksi aina kun jokin asia mietityttää. Vaikka kunnolla riidellen. Sitten niihin ei tarvitse palata enää koskaan, kun ne on käsitelty.
      Ai niin, mullahan on jo tällainen. Olen onnekas💕

• Anonyymi00016

Miksi palloilet sitten tällä palstalla? Pitikö tulla tänne vain leuhkimaan?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miksi palloilet sitten tällä palstalla? Pitikö tulla tänne vain leuhkimaan?

Täällä s24: ssa kirjoitellaan anonyyminä mm. tunteista. Tämä on ikävä-palsta. Minulla on ikävän ja kaipuun tunteita, mutta en ikävöi parisuhdetta itselleni, koska minulla on jo sellainen. Suomi24 -treffit on varmaankin parisuhdetta kaipaaville. En tiedä, kun en ole tutustunut.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Täällä s24: ssa kirjoitellaan anonyyminä mm. tunteista. Tämä on ikävä-palsta. Minulla on ikävän ja kaipuun tunteita, mutta en ikävöi parisuhdetta itselleni, koska minulla on jo sellainen. Suomi24 -treffit on varmaankin parisuhdetta kaipaaville. En tiedä, kun en ole tutustunut.

Suomi24 Treffit on suoraan ilmaistuna syvältä- siellä ei ole ketään järkevää kotikaupungista, enkä rupee etäsuhteeseen. Niin, tällä palstalla kirjoittelee sellaisia ihmisiä jotka haluaisivat suhteen ja sellaisia, jotka eivät halua-heillä on vain ikävä 😬

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Suomi24 Treffit on suoraan ilmaistuna syvältä- siellä ei ole ketään järkevää kotikaupungista, enkä rupee etäsuhteeseen. Niin, tällä palstalla kirjoittelee sellaisia ihmisiä jotka haluaisivat suhteen ja sellaisia, jotka eivät halua-heillä on vain ikävä 😬

Miksi tuollainen hymiö?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi tuollainen hymiö?

Älä ota hymiöitä kirjaimellisesti 👍🙂 olisko nuo paremmat?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Älä ota hymiöitä kirjaimellisesti 👍🙂 olisko nuo paremmat?

Ehkä tässä tilanteessa hymiö ei tuo mitään lisäarvoa. Ellei tarkoitus ole olla ironinen. Jos on, en ymmärrä miksi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ehkä tässä tilanteessa hymiö ei tuo mitään lisäarvoa. Ellei tarkoitus ole olla ironinen. Jos on, en ymmärrä miksi.

No voi kukkanen taas. En ollut ironinen. Good luck vaan kaikille varmaan tarkoitin. Mut ihan miten vaan.

• Anonyymi00020

Ei kait kukaan jaksa kokoajan kyhnyttää kiinni toisessa. Sellainen rupee ahdistamaan.

• Anonyymi00028

Jaksaapas!

• Anonyymi00023

itte haluisin olla miljonääri

• Anonyymi00024

lähtisin hyvin kovin kauas ystävieni kanssa

• Anonyymi00025

Saat moista ihmettä etsiä loppuikäsi etkä tule löytämään mutta toivotan silti sulle onnea

• Anonyymi00029

Kuvailit mut.

• Anonyymi00031

Tuutko sä sit mun vaimoksi?

• Anonyymi00033

Mistä mä saan sun numeron?

• Anonyymi00032

Luultavasti hän vihasi ulkonäköäni ja sitä että olen köyhä

• Anonyymi00034

Ei Ap. En ole köyhä, enkä ruma.

• Anonyymi00035

Oon ymmärtänyt melkein kaiken 👍

• Anonyymi00036

Et ole. Luulet palstan typeriä viestejä mun kirjoittamiksi ja teet oletuksia muutenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      355
      3684
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      229
      3027
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      62
      2501
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      178
      1552
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      24
      1484
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1440
    7. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      3
      1428
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1045
    9. 61
      1012
    10. 93
      955
    Aihe