Eniten harmittaa etten voinut luottaa
Tunteet on sinussa
23
414
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä voit mies luottaa, en tiedä miksi käsitys on että et. ❤️
- Anonyymi00002
Sun tunteet ailahtelee on huomattu. Ei niihin pysty luottaa.
- Anonyymi00003
Hän tietää se on niin luonnollista heidän kahden läheisyys...
- Anonyymi00006
Aina voit 🍓🫂
- Anonyymi00007
Ihme, että edes ihastuit. En voisi kuvitellakaan edes ihastuvani ilman luottamusta!
- Anonyymi00008
Minä en luota keneenkään!
- Anonyymi00009
No voi voi
- Anonyymi00010
tuttua
- Anonyymi00011
Et edes itseesi?
- Anonyymi00012
Luottaa voit...
- Anonyymi00013
Minä en tiedä löytyykö tästä maailmasta yhtä sekopäistä ihmistä kun minä.
- Anonyymi00015
Tai sitten tiedät oikein hyvin. ;)
- Anonyymi00014
Miksi täällä sanot tuon? Sinua harmittaa tuo asia, mitäköhän hän tuntee johon et luottanut vaikka ei ollut syytä mikset olisi voinut luottaa. Et varmaankaan edes keskustellut asioista hänen kanssaan.
- Anonyymi00022
En ole ap mutta keskustelin. Ja niin kai hänkin vaikka koin, että pitää pyytää anteeksi kaikkea mitä sanon tai en sano. Johtui se minustakin mutta hänelle oli tärkeää puolustautua kuin nähdä mitä häntä kohtaan tunnen kokonaisuutena. Koetin kertoa omalla takertelevalla tavallani, että välitän paljon vaikka en kykene kaikkeen mihin toivoisin. Ja vaikka hänellä olisi samoja tai erilaisia haasteita. Niin sitä koetin tuoda esiin. Ja olla välittävä vaikka tuntui että maailma häviää jalkojen alta siinä samassa hetkessä.
- Anonyymi00016
Ensin pitää seurustella monta vuotta, sitten tietää voiko luottas. Onkohan luunrankoi kaapis
- Anonyymi00017
Mikä estää päästämästä irti. Minä jo menin..
- Anonyymi00019
Siitä luottamuksesta kaikki jäi kiinni. Sinun ajatukset on muualla ja liika kaikkea erikoista kesken. Ehkä sitten löydät onnesi jostain sieltä.
- Anonyymi00020
Oletko huomannut muuttolinnut ovat tulleet...
- Anonyymi00021
Tunteet pillyssa. Tämä on selvä moro
- Anonyymi00023
jos on laiyyanut päähän, hiuksiin joytsdiinjotyain voimaskasyta muotyojuyyusa mrnrr nukkumaan niiin jorsinkin jos pyötii joyain sdänhyssä niin hiuksisya muoyouyuu joyain
- Anonyymi00024
Et tunne häntä. Miten voit väittää, ettet voi luottaa? Jospa hän on ilman sinua sellainen.
- Anonyymi00025
Et osaakkaan muuta kuun pelleillä ei olla enää missään tekemisissä siitä mä pidän huolen vit ääliö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1323782Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642659Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla342619Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi802445Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "282317Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051428Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6301278SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past791169Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1551099Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611056