Saa maistaa omaa lääkettään kun sairastui
Vastaukset 20
- Anonyymi00002
Kokkolassa Antti, ehkä parempikin niin. Aivoinfarkti hänellä, kertoo itse facessa.
- Anonyymi00009
Eipäs ollut Antti mahtunut Kokkolassa kuvausputkeen ison koonsa takia eli joutunut menemään Pohteen alueelle 😉😂
- Anonyymi00003
Sen siitä saa kun bovaer syöpäpaskaa elintarvikkeisiin sotkee menee terveys pallit ja tulee syöpä
- Anonyymi00004
Oot raukka
- Anonyymi00005
Housussas on raukka pähkinän kokoset kassit ja katkarapu kun oot mukana valion ja atrian paska agendassa. Taidat olla lesta joka tuota myrkkyä ihmisten ruokaan suoltaa. Minä en koskaan osta valion ja atrian syöpäpaska tuotteita enkä tule ikinä ostamaan perceestä koska ovat!
Fakta tieto! - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Housussas on raukka pähkinän kokoset kassit ja katkarapu kun oot mukana valion ja atrian paska agendassa. Taidat olla lesta joka tuota myrkkyä ihmisten ruokaan suoltaa. Minä en koskaan osta valion ja atrian syöpäpaska tuotteita enkä tule ikinä ostamaan perceestä koska ovat!
Fakta tieto!Mitä enemmän uhoat, sitä pikemmin tulee noutaja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä enemmän uhoat, sitä pikemmin tulee noutaja.
Valion ja atrian homotuotteiden käyttäjille epäilemättä. Kivekset pienenee ja tulee eturauhassyöpä!
- Anonyymi00010
Aloittajan pitäisi hävetä pahansuopaisuuttaan.
- Anonyymi00011
Itse kierrän aina kaukaa Maitokolmion tuotteet, Valion tuotteissa on aitoa makua ja aatteen antamaa liki keisarillista makua ja suussa sulavuutta.
Atria on kuulu tuotteistaan ja laadustaan, Nurmossa oli taasen laajennus menossa kun vasta siitä ohi ajoin. Atria ja Valio miehet tiellä pitää ja naiset sopivassa lihassa sekä halukkaassa mielentilassa.- Anonyymi00012
Oot soijahomo valio ja atria on pridetransujen merkit. Minä kierrän ne helevetin kaukaa.
- Anonyymi00014
Valiossa maistuu homo! Et oo koskaan saanu pil---lua oot honkkeli.
- Anonyymi00015
Mulla on tapana katkasta niskat ja lyödä turpiin kaikkia vi-tun valio atria honkkeleita varsinkin jos välttelevät maitokolmiota sitten katkasen jalat ja kädet samalla ja työnnän leppätapin niitten hinaajien prc reikään!
- Anonyymi00017
toivottavasti joku polttaa valion ja atrian tehtaat ettei homotuotteita edes mainostettaisi enää.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Valiossa maistuu homo! Et oo koskaan saanu pil---lua oot honkkeli.
No enpä tiedä, miltä homo maistuu... Sinä näköjään tiedät.
- Anonyymi00013
Valio ja atria on pallienpienennys lestapaska merkkejä 🤮🤮🤮
- Anonyymi00016
Kato kato bovaer hin---tti on kuolemassa. Sen siitä saa kun vihersyöpäagendaan lähtee! Valio ja atria varmaan muistaa laittaa adressiin.
- Anonyymi00018
Meitsi ostaa vaan snellmannia ja juustoporttia ei tarvi mitään homoagendaa miettiä! Ja jos on niin homokauppa että niitä tyrkyttää käyn ennemmin vaikka ylivieskassa minä en hinaajatransuiluja osta!!! Ennemmin vaikka KUOLEN!!!
- Anonyymi00019
Jahas bovaer puolustaja sai kivessyövän???
- Anonyymi00020
Luulin että edes kepulaiset ei kehtaisi ilakoida toisen aivoinfarktilla, mutta ei näköjään ole mitään rajaa.
- Anonyymi00022
Ei tuollaisia keskenkasvuisia kirjoitustaidottomia ääliöitä edes otettaisi kepuun. Ihan muuta porukkaa tuollaiset suunsoittajat, ilkeitä ja sivistymättömiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568