Bussivuorot vähentyneet merkittävästi, todella huonot aika-taulut. EOKP
Varkaus Kuopio Iisalmi
6
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt alkaa konkretisoitumaan nykyisen täysin epäonnistuneen joukkoliikennelain vaikutukset. On hyvä muistuttaa, että tämä laki runnottiin läpi kommunistien (Kyllönen) ja kokoomuksen (Katainen) yhteistyöllä ja voimakkaina lobbareina olivat onnibus-mieliset suunsoittajat. Jokin meni kuitenkin pahasti pieleen kun bussivuorot ovat harventuneet tuntuvasti ja monista osista maata lähes loppuneet. Tästä huolimatta yhteiskunta sijoittaa rahaa joukkoliikenteeseen enemmän kuin koskaan. Mihinkähän tämä raha mahtaa kadota?
- Anonyymi00002
Joukkoliikenteen tuki menee sinne, missä on joukkoja, eli suurten kaupunkien joukkoliikenteen tukemiseen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joukkoliikenteen tuki menee sinne, missä on joukkoja, eli suurten kaupunkien joukkoliikenteen tukemiseen.
Minkä totuudeksi vahvistan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minkä totuudeksi vahvistan.
Eikö suurten kaupunkien joukkoliikenne pärjäisi ilman valtion tukea jos matkustajia on paljon?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikö suurten kaupunkien joukkoliikenne pärjäisi ilman valtion tukea jos matkustajia on paljon?
Sitten pitäisi rakentaa lisää autoteitä
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei pärjää kun on niin monta välistävetäjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016