Tähän tulokseen olen tullut kun olen katsellut työmarkkinatorin tarjontaa.
Pyhäjärven sanomissa on haastateltu monia pyhäjärvisiä jotka ovat olleet samassa työpaikassa vuosikymmeniä eikö näiden olisi aika jäädä eläkkeelle ja antaa nuorille heidän työpaikat?
Pyhäjärvellä ei ole nuorille töitä
70
684
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millä ne vanhemmat sitte elää, pieneillä tuloilla kitkuttelee itsekukin, ei täällä ole yhtään kunnon palkanmaksajaa.
Asia tuskin noin yksiselitteinen, pitäisi meidän itsekunkin hieman ajatella laajemmalla skaalalla. - Anonyymi00002
Mutta minun poika ajeleekin vain mopolla! Helppoa
- Anonyymi00017
...ja minä vain kävelen... vielä!
- Anonyymi00004
Kerroppa aloittaja miten se työpaikka otetaan toiselta
- Anonyymi00005
Työväki kun muuttaa pois kaupungilla jää 1 vaihtoehto. Ostaa yrityksestä työntekijät näin se vaan on eikä muuksi muutu
- Anonyymi00006
Ostaa työntekijät? Höpö höpöä
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ostaa työntekijät? Höpö höpöä
Mistä kuvittelet että on jo lämpö laitoksella kuin Savosta
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä kuvittelet että on jo lämpö laitoksella kuin Savosta
Ei sieltä ole ostettu työväkeä vaan palvelut.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan sama ei ne oo ilmasia nekään
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vai palvelut 🤣
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vai palvelut 🤣
Eikö se justiin oo työtä mitä tekevät pyhä yksinkertaisuus
- Anonyymi00018
T Ä H !
- Anonyymi00035
Ei täällä ole yrityksiä, mainostauluja isketään keskelle kylää, niillä ei ole mitään merkitystä, turhaa tuhlausta.
Palveluiden taso nolla.
Suuryrityksistä ei tietoakaan, entiset ne pienetkin kuolleet.
Perunakapan ja silakan myynnillä torikaupassa ei tuottavuus ja raha liiku, jää vain ylihintaisina luukkumyynnin piikkiin.
Pysykää totuudessa.
Pyhäjärvellä toiminta pysähtynyt vain, kädet ojossa ottamiseen.
- Anonyymi00008
Ne ukot ei oo ilmainen joukko
- Anonyymi00009
Mitenkäs kaupungin ruokapalvelu toimii muuten kuin vuokraFirman autolla
- Anonyymi00012
Sinusta siis nämä kaikki pitäisi tehdä kaupungin omana työnä. Hetken päästä vaadit kaupunkia vähentämään väkeä. Hoh hoijaa
- Anonyymi00019
Keitä se kaupungin ruokapalvelu syöttää, oon yli 80 - kymppinen, ikinä en saanut mitään täältä, jota sanotaan kaupungiksi.
- Anonyymi00010
Entäs lääkärit ! Lääkäri on niin kallis ettei sitä kannata kutsua vaan potilaat saa rahdata itse itsensä lääkärin luo hiitsinNevadaan
- Anonyymi00016
"Oulaskankaan yöpäivystys lopetaan, koska siellä on tehty vain 3 yöllistä leikkausta".
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
"Oulaskankaan yöpäivystys lopetaan, koska siellä on tehty vain 3 yöllistä leikkausta".
Saa**** lopeta tuo ruikutus.
Pohde on taas säästänyt meidän kustannuksella 10 - miljoonaa.
Säästöt ovat jo sitä luokkaa, ettei meitä enää hoideta, hautausmaalla hiekkakekoja yllättävän paljon ja lisää tulossa.
Heittäkää huumorin sarkaa pienemmällä vilungilla.
Mikä näistä " uutisista" on totta, se vielä nähdään, paitsi me, jotka olemme jo tipahtamassa kuopan teunalta.
Kohta saatte lisää säästöä.
Pyhäjärvellä tämä auvo ei näy.
- Anonyymi00020
Terve ruumis ei työtä kaipaa, pääasia että rahaa tulee tilille.
- Anonyymi00021
Niinpä Purra ei ole koskaan ollut töissä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olihan Purra tänäänkin töissä, oikein TV:ssä. On tosi rumaa valehdella, eikö vaan kepuli? Olitko itse "Töissä" vai muuten vaan Kela-tuella?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Riikka ei olekaan tyypillinen kaduilla makaava ideologisesti työtön vihervassari , vaan ministeri ja hienon puolueen puheenjohtaja 🌼🌼🌼🌼
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Riikka ei olekaan tyypillinen kaduilla makaava ideologisesti työtön vihervassari , vaan ministeri ja hienon puolueen puheenjohtaja 🌼🌼🌼🌼
Riikka on alkujaan vihervasuri, hän on kasvissyöjä ja on suurimman osan elämästään elänyt työtä tekemättä muiden elättinä. MOT
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Riikka on alkujaan vihervasuri, hän on kasvissyöjä ja on suurimman osan elämästään elänyt työtä tekemättä muiden elättinä. MOT
Tämähän osoittaa, että vakavasta mielisairaudesta voi parantua ja nousta ministeriksi ja hienon puolueen puheenjohtajaksi. Minusta on ihan sama, jos henkilö on kasvissyöjä, harvoin he ovat ylilihavia savusaunassa kontillaan olevia pride aatteen kannattajia💩
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tämähän osoittaa, että vakavasta mielisairaudesta voi parantua ja nousta ministeriksi ja hienon puolueen puheenjohtajaksi. Minusta on ihan sama, jos henkilö on kasvissyöjä, harvoin he ovat ylilihavia savusaunassa kontillaan olevia pride aatteen kannattajia💩
Toipua? Päinvastoin oletko nähnyt hänen irvistelynsä ja aiheuttama tuho Suomen taloudelle. Lisäksi Purra nosti Seta-aatten puolueen johtotähdeksi Seta-kukan myötä. Meillä heitä on metsäkoneessa Putinia palvomassa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toipua? Päinvastoin oletko nähnyt hänen irvistelynsä ja aiheuttama tuho Suomen taloudelle. Lisäksi Purra nosti Seta-aatten puolueen johtotähdeksi Seta-kukan myötä. Meillä heitä on metsäkoneessa Putinia palvomassa.
Mielenkiintoista, miten kukka saa vihervassarit jumittamaan raivoisasti yhteen kukkaan🌼🌼🌼🌼🌼. Peace and love 🌼🌼🌼🌼🌼. Kohta on kukkia joka puolella ja miten sitten vihervasemmisto voi liikkua ulkona, kun kaikki kukat muistuttaa suomen parasta puoluetta eli perussuomalaisia 🌼🌼🌼🌼🌼🌼
- Anonyymi00030
No ei täällä ole nuoriakaan
- Anonyymi00041
KeSSkustan natsit saunoo komujärven opistossa, mutta heillä kaikilla on vakava persufobia muiden sairauksien lisäksi 💩
- Anonyymi00036
Haista aloittaja pitkä v*ttu.
- Anonyymi00040
Miten sinne eläkkeelle pääsee? Nythän nostetaan eläkeikää ja täytyy olla pää vähintään kainalossa jos meinaa saada sairaseläkkeen.
- Anonyymi00042
No tekemällä vaikka 30-40 vuoden työuran. Sillä tavalla ansaitaan eläke. Ei marisemalla.
- Anonyymi00047
Entä jos uhkaa joukkomurhata perussuomalaisia💩
- Anonyymi00043
Olisiko vihdoin INFON aika:
Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:
Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.
Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?
KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.
Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?
Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.- Anonyymi00044
Olisiko vihdoin INFON Aika??? Miksi PERSUt pyytävät lupaa luistaa itse suunnittelemastaan ja hyväksymästään velkajarrusta??? Ottaisivat vielä "vähän"lisää velkaa veronmaksajien piikkiin ennenkuin oppositio kutsuu...Miksi näin??? Eikös talouden pitäisi olla räjähtävässä kasvussa ja rahaa tulla ovista ja ikkunoista valtion kassaan???? Ja lisäksi jo kansalta säästetyt(rosvotut)varat??? Onko niin että Purralle koplineen ei mikään riitä??? Olisiko Maanpetos oikeudenkäyntien aika????🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olisiko vihdoin INFON Aika??? Miksi PERSUt pyytävät lupaa luistaa itse suunnittelemastaan ja hyväksymästään velkajarrusta??? Ottaisivat vielä "vähän"lisää velkaa veronmaksajien piikkiin ennenkuin oppositio kutsuu...Miksi näin??? Eikös talouden pitäisi olla räjähtävässä kasvussa ja rahaa tulla ovista ja ikkunoista valtion kassaan???? Ja lisäksi jo kansalta säästetyt(rosvotut)varat??? Onko niin että Purralle koplineen ei mikään riitä??? Olisiko Maanpetos oikeudenkäyntien aika????🍀🍀🍀🍀
Vihervassarit irtautui velka jarrusta kun aikovat lahjoittaa lisää rahaa espanjaan 💩 joko vihervassari sivari natsi taas uhoaa perussuomalaisten tappamisella 💩
- Anonyymi00045
HYVÄ ETTEI OLE TYÖTÄ SE ON PÄÄTAVOITE TÄLLE KUNNALLE. HYVÄ HYVÄ
- Anonyymi00049
Täällä Pyhäjärvellä on erikoinen keskustelutyyli.
Onko kuinka paljon henkisesti sairaita ihmisiä , onko siitä tehty tutkimus ?- Anonyymi00052
Suurin osa kärsii persufobiasta, kuten näet ja osa unelmoi perussuomalaisten joukkomurhasta 💩
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Suurin osa kärsii persufobiasta, kuten näet ja osa unelmoi perussuomalaisten joukkomurhasta 💩
Persut joukkomurhaavat kyllä itse itsensä kun vain aikaa kuluu...moni menee rengon keinuun kun ei kestä tekemiensä vääryyksien ja valheiden aiheuttamia paineita..Suurin osa kuitenkin kuolee perinnöllisiin sairauksiin joita persujen aiheuttama insesti keskenään aiheuttaa...Lisäksi moni persu"mies"lahtaa eukkonsa ja perheensä kuten Kotkassakin kävi että vaimo pääsi hengestään...Että ei teitä ulkopuolisten tarvitse vahingoittaa...olette itse itsenne pahimmat uhat🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Persut joukkomurhaavat kyllä itse itsensä kun vain aikaa kuluu...moni menee rengon keinuun kun ei kestä tekemiensä vääryyksien ja valheiden aiheuttamia paineita..Suurin osa kuitenkin kuolee perinnöllisiin sairauksiin joita persujen aiheuttama insesti keskenään aiheuttaa...Lisäksi moni persu"mies"lahtaa eukkonsa ja perheensä kuten Kotkassakin kävi että vaimo pääsi hengestään...Että ei teitä ulkopuolisten tarvitse vahingoittaa...olette itse itsenne pahimmat uhat🍀🍀🍀🍀
Sinäkö olet kuolematon?? Johonkin sinäkin kuolet kunhan sen aika tulee.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Sinäkö olet kuolematon?? Johonkin sinäkin kuolet kunhan sen aika tulee.
En mutta voin kuolla hyvillä mielin kun olen elänyt Rehellisen elämän ilman että koko ajan olisin valehdellut ja huijannut ihmisiä. Ei siis pelkoa että kuoltuani joutuisin Spermaturvan ja joukkionsa kanssa Helvettiin🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00061
Anonyymi00055 kirjoitti:
En mutta voin kuolla hyvillä mielin kun olen elänyt Rehellisen elämän ilman että koko ajan olisin valehdellut ja huijannut ihmisiä. Ei siis pelkoa että kuoltuani joutuisin Spermaturvan ja joukkionsa kanssa Helvettiin🍀🍀🍀🍀
Taivaan porttia vartio vihervasemmiston eveliina, joten sinä pääset taivaaseen me muut jäämme tänne voikukka pellolle 🌼🌼🌼🌼. Riikka maailman paras valtiovarainministeri ja upean puolueen puheenjohtaja 🌼🌼🌼🌼
- Anonyymi00063
Anonyymi00053 kirjoitti:
Etkö enää uhkaa perussuomalaisten joukkomurhalla💩. Eikö vihervassari sivarilla ole enää munaa, vai jäikö muna toisen sivarin perseeseen💩
- Anonyymi00057
Vau mikä repertuaari on tallennettuna kirjoituksia.
Näkee ajat yms .
Itse tykkään kommentoida asioita vaan en ymmärrä näin sairasta touhua. Ei edes viisi vuotiaat ole noin lapsellisia.- Anonyymi00059
Aiankin osan kirjoittaja on tullut Siikajoelta.
- Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Aiankin osan kirjoittaja on tullut Siikajoelta.
Yksi on tullut Kärsämäeltä. emoji.
- Anonyymi00065
Poliisille hyvää aineistoa ja tässä tunkiossa mainostajille💩
- Anonyymi00058
Olisiko vihdoin INFON aika:
Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:
Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.
Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?
KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.
Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?
Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita. - Anonyymi00060
eihän Pyhäjärvellä ole edes ihmisiä. 45 vuodessa väkimäärä pudonnut 3500 ihmisellä.
Kilpailu työpaikoista niin ollen vähentynyt. Vuonna 2066 väkimäärä on luokkaa 1500 ihmistä Pyhäjärvellä. Työn saanti täytyy on silloiin olla helppoa. Ei ole kilpailjoita työnhaussa. 2090 pyhäjärvellä ei ole ainuttatakan ihmistä, mutta runsaasti avoimia työpaikkoja odottaa työnhakijotansa joita kunnassa ei ole ristin sielluakaan jälellä - Anonyymi00064
On teillä murheet
Muuttaa muualle jos työtä haluaa tehdä ! Todella yksinkertaista - Anonyymi00066
Silti aina kaupungin esittäessä toimia tilanteen parantamiseksi niin persut ja KD vastustavat. Lukekaa Pyhäjärven sanomista, miten yritystiloja vastustettiin.
- Anonyymi00068
Minä kuuntelin jutun..
Kyllä minusta he kyselivät minkä alan yritys tulee.
Toisekseen he hiukan moittivat hintaa..
Tontin kulut ovat suuremmat kuin mitä kaupunki saa rahaa.
Sen verran käynyt elämän kiertokoulua, että kaupan tarkoitus on tuottaa ns plussaa.
Yrittäjiä lohdutan. Teidän työ on arvostettu eli ei pelkoa töiden vähentymisestä.
Ja voipi olla ettei tuosta hankkeesta tule mitään. - Anonyymi00069
Miksi valehtelet aina?
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
Minä kuuntelin jutun..
Kyllä minusta he kyselivät minkä alan yritys tulee.
Toisekseen he hiukan moittivat hintaa..
Tontin kulut ovat suuremmat kuin mitä kaupunki saa rahaa.
Sen verran käynyt elämän kiertokoulua, että kaupan tarkoitus on tuottaa ns plussaa.
Yrittäjiä lohdutan. Teidän työ on arvostettu eli ei pelkoa töiden vähentymisestä.
Ja voipi olla ettei tuosta hankkeesta tule mitään.Siis laittoivat vastaan ilman, että tarjoaisivat omaa vaihtoehtoa.
Persumme ja KD eivät osaa kuin vastustaa. Eivät osallistu suunnitteluun vaan ovat käpykaartissa.
Tuo kulut ovat suuremmat ovat mututietoa.
Minäkin kuuntelin.
- Anonyymi00070
Lainattu Facesta.. Hienosti sanottu:
"Kunnissa kaikkien puolueiden pitäisi osallistua hallintoon ja kunnan kehittämiseen voimasuhteidensa mukaan. Pyhäjärvelle näyttää kuitenkin muodostuneen oppositio, joka pyrkii etsimään vain valittamisen aihetta ja kehittäminen, sekä yhteinen etu unohtuu." Kalevi Lehtomäki - Anonyymi00072
ROLLAATTORI KOMPPANIA EI TARVITSE KUIN AKSELIIN RASVAA
- Anonyymi00073
Nuorison voisi työllistää kitkemään ja hävittämäön viheliäisiä rikkakasveja...esim..vieraslaji voikukat???🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00074
Persufobikko ja voikukat 🤣🤣🤣. Ei ole vihervassarit täysi järkisiä, mutta huumeiden käytöllä on seurauksensa 💩
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Persufobikko ja voikukat 🤣🤣🤣. Ei ole vihervassarit täysi järkisiä, mutta huumeiden käytöllä on seurauksensa 💩
Persuissa on kansanedustajana henkilö jonka sukupuolta enkä ikää nyt tänne julkaise. Mutta melkein kaikki tietävät hänen kotikaupungissaan hänen olleen aivan pohjalla oleva nisti,joka piikitti itseään. Vaikutti jo että olisi päässyt aineista eroon,muttei kyllä nyt taas siltä vaikuta kun katsoo käytöstään eduskunnassa...Mutta koska mielestäni inhimillisyys kuuluu myös politiikkaan,jätän tämän aiheen tähän.🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Persuissa on kansanedustajana henkilö jonka sukupuolta enkä ikää nyt tänne julkaise. Mutta melkein kaikki tietävät hänen kotikaupungissaan hänen olleen aivan pohjalla oleva nisti,joka piikitti itseään. Vaikutti jo että olisi päässyt aineista eroon,muttei kyllä nyt taas siltä vaikuta kun katsoo käytöstään eduskunnassa...Mutta koska mielestäni inhimillisyys kuuluu myös politiikkaan,jätän tämän aiheen tähän.🍀🍀🍀🍀
"melkein kaikki tietävät" eli vihervassari narkkari natsi valehtelee, kuten tavallista, kun tajuntaa on laajentanut savusaunan lattialla kontaten💩. Voikukka ja perussuomalaisten joukkomurhasta haaveilu unohtui, alkaa lipsumaan vihervassari sivari 💩. Ja oudosti se oli vihervassari pm joka huijasi tietoisesti huumetestissä ja vihervassarit haluaa laillistaa huumeet, miksiköhän 💩
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
"melkein kaikki tietävät" eli vihervassari narkkari natsi valehtelee, kuten tavallista, kun tajuntaa on laajentanut savusaunan lattialla kontaten💩. Voikukka ja perussuomalaisten joukkomurhasta haaveilu unohtui, alkaa lipsumaan vihervassari sivari 💩. Ja oudosti se oli vihervassari pm joka huijasi tietoisesti huumetestissä ja vihervassarit haluaa laillistaa huumeet, miksiköhän 💩
Noistakin Valheellisista Solvauksistakin joudut vielä viimeiselle tuomiolle...No pääsetpähän Spermaturvan seuraksi sitten Helvetin lämpöön🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00081
Anonyymi00077 kirjoitti:
Noistakin Valheellisista Solvauksistakin joudut vielä viimeiselle tuomiolle...No pääsetpähän Spermaturvan seuraksi sitten Helvetin lämpöön🍀🍀🍀🍀
Tiedätkö mihin itse joudut kuolemasi jälkeen.?? Uskon suuntaus EI pelasta ketään. "teoista teidät tunnetaan"Raamattu suhtautuu hyvin kielteisesti toisen ihmisen pilkkaamiseen.ivaamiseen ja herjaamiseen Se nähdään syntinä joka loukkaa ihmistä sekä Jumalaa,sillä ihminen on luotu Jumalan kuvaksi.
- Anonyymi00082
Anonyymi00077 kirjoitti:
Etkö 05.59 huomaa että ITSEKIN solvaat. Joudut myös Helvetin kiirastuleen.Lesta eikä ortod.pelasta.
- Anonyymi00083
Anonyymi00077 kirjoitti:
Vihervasemmiston messias eveliina vartioi taivaan porttia, joten olet luultavasti oikeassa, me kärvennytään helvetin tulessa ikuisesti kärsien, koska emme saaneet herätystä liittyä vihervasemmistoon💩. Voi meitä syntisiä💩
- Anonyymi00084
Anonyymi00077 kirjoitti:
Entäs kun olen ateisti, niin mihin sitten joudun, vihervassari natsit heittää minut kaasukammioon💩
- Anonyymi00085
Sellainen kuka haluaa oikeasti tehdä työtä tekee vaikka ilmaista työtä ei se palkka ole tärkein
- Anonyymi00086
Nuoret risusavottaan.
- Anonyymi00089
Mitä tarkoittaa risusavotta. Terveisin Ilkka 12 v
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716