Mitä virheellisiä käsityksiä kaivatullasi

Anonyymi-ap

on tai on ollut sinusta? Oletko yrittänyt oikoa niitä vai annatko olla?

23

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En mä niitä tänne kerro. Ne tuodaan esille muualla.

• Anonyymi00002

Mä mitään oijo jos ihminen ei ole nähnyt vaivaa tutustuakseen todelliseen minään. Pitäköön käsityksensä.

• Anonyymi00003

Mistä minä voisin tietää mitään. Tiedän vain omat tunteeni ja niissäkin on liikaa oiottavaa tällä hetkellä

• Anonyymi00004

Tässä tapauksessa pitäisi olla jokin yhteys, että voisi edes olla mitään käsityksiä. Mites sinulla ap?

• Anonyymi00005

Nainen ei edes tiedä että olenko kullanmuru vai en. Ihan sama. Ei hän välitä. Turhaa kaikki.

• Anonyymi00006

Mistäpä sitä voi tietää jos ei kerro. Sellainen ajatus saattaa kuitenkin olla, että tahallani teen huonoja vetoja. Vaikka kyse on vaan siitä etten osaa tehdä hyviä. En ole täydellinen ja huonoja päiviä on, mutta melkein aina koitan pyrkiä hyvään... ainakin muiden kohdalla.

• Anonyymi00007

Annan olla ei maksa vaivaa edes yrittää muuttaa toisen käsitystä/käsityksiä itsestä tarkoittaa käytännössä sitä että joutuu esittämään muuta kuin on kattokaas kun ihminen tarpeeksi pitkään elää tietyillä tavoilla ni se on se mitä ihminen on olemattoman pieni todennäköisyys että iyseä pystyy muuttamaan muuksi kuin on tarkoittaa taas käänteisesti sitä että joutuu elämään uusilla opituilla tavoilla vähintään yhtä kauan että voi rehellisesti yrittää sanoa edes itselleen pystyvänsä muuttamaan tapojaan ei ole yksinkertaista nää

• Anonyymi00008

Ei mitään tietoa. Varmaan miehellä oli jotain ennakkokäsityksiä ja muita luuloja. Luulisin, ettei ole enää.

• Anonyymi00009

Monenlaisia on ollut. En tiedä, onko enää.
      -Että elämäntilanteeni liittyy jotenkin rahaan.(Ei liity. Minulla ei ole paljon rahaa käytössä, mutta se on omien valintojeni tulos. Enkä ole elätettävä.)
      -Että minulla on voimakas uskonnollinen vakaumus, joka vaikuttaisi esim. suhtautumiseeni häneen. (Ei ole. Uskon kyllä Jumalaan.)
      -Että olen kaapissa ja oikeasti bi. (En ole. Olisin kyllä ihan mielelläni. Suuri osa naisystävistäni on bi- naisia. )
      -Että minulla olisi ollut tässä 10 vuoden aikana jotain sivusuhteita tai seksiseikkailuja.( Ei ole ollut eikä tavoitettakaan hankkia sellaisia.)
      -Että olen onneton nykyisessä suhteessa.( Moni asia on lähivuosina tuottanut minulle murhetta, mutta parisuhteeni ei kuulu niihin. Siksi pidän siitä kiinni.)
      Varmaan muutakin. Keskustelimme niin vähän aikoinaan, kun vielä jossain kohtasimme.
      Naiselta

• Anonyymi00010

Mitä tuo kymmenen vuotta tarkoitti? Oletko ollut niin kauan Ikävä-palstalla ikävöimässä?
        Sivusta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä tuo kymmenen vuotta tarkoitti? Oletko ollut niin kauan Ikävä-palstalla ikävöimässä?
        Sivusta

Siitä varmaan, että olen tuntenut hänet melkein kymmenen vuotta, jos nyt oikein muistan. En ole Ikävä-palstalla ollut kuin alle kaksi vuotta. Muualla suomi24:lla aiemmin, mutta se ei liittynyt ikävöimiseen.

• Anonyymi00012

Jos siellä on parisuhde niin kaipauksesi ei toivottavasti ole romanttinen sellainen. Muuten aika ikävä juttu nykyiselle kumppanille.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos siellä on parisuhde niin kaipauksesi ei toivottavasti ole romanttinen sellainen. Muuten aika ikävä juttu nykyiselle kumppanille.

Ei ole hänelle mikään ikävä juttu. Ei ole kärsinyt asiasta millään lailla.

• Anonyymi00014

en osaa lukea kaivattuni ajatuksia, joten en voi tietää.

• Anonyymi00015

Hän ymmärtää kaiken väärin

• Anonyymi00017

Onneksi ei asialla ole mitään väliä. Tarvitaan vaan eheyttävää narratiiviä. Tarina voi ihan hyvin olla kummallakin omansa, ilman yhteensovittamista, kun ei ole minkäänlaista aikomusta olla oikeasti tekemisissä.

• Anonyymi00016

Hän luulee että elämässäni ei ole ollut mitään vaikeuksia.

• Anonyymi00018

En yritä oikaista sitä harhaluuloa, etten oo hullu. Ei se uskois.

• Anonyymi00019

Tuttua 😆

• Anonyymi00022

Totta 😂

• Anonyymi00020

En tiedä, veikkaisin, että hienoista hetkistä ja fiksuista sanailuista huolimatta, mentiin jotenkin ristiin. Omasta puolestani yritin, mutta hän oli jo päättänyt mihin suuntaan lähtee. Niin oli kai tarkoitus. Ja huono ympäristö, se sai hänet lopulta otteeseensa. Ei osannut lukea sitä oikein.

• Anonyymi00021

kullä jos on joku hihaalinen henkilökoryyi kannayyaa e4rhkå sde uudia jos on birllä sikss,, eri olla 6tyhmmiä kuin Teeemu... kun k4syäää aikansa na noissakin, kuuasudis

• Anonyymi00023

Kai se on se klassinen tilanne, että hän luulee minua pöljäksi, ja mä välttelen kontaktia, etten tulisi todistaneeksi oikeaksi sitä luuloaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      312
      2894
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      197
      2796
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      52
      2401
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      166
      1474
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1182
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1166
    7. 58
      843
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      834
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      789
    10. 77
      774
    Aihe