Muutettiin talvella uuteen taloyhtiöön ja toki haluttiin tutustua naapureihinkin. Pienellä porukalla ollut tapana käydä lenkillä, juosten ja kävellen ja lopuksi saunaan. Naisilla oma porukka. Kiinnitin jo alussa huomiota että osa porukasta oli ajellut alapäänsä. Väki vähän vaihtelee, meitä on yleensä 2-6 miesten vuorolla. Suurin osa siis posliineja. Onko tämä joku yhteenkuuluvuus juttu, en kysellyt. Naisilla ymmärrän enemmän, vaimoni ajelee kans. Naisten porukassa oli kans suurin osa ajanut kun vaimolle tosta sanoin. Ehdotti kyllä että mikset kans kokeilis, jos vaikka tykkäisit... En oikeen tiiä, toisaalta ehkä vois mut eikö siitä ole kauhea vaiva kun tulee sänki, saa ajaa jatkuvasti?
Miesten lenkkisaunassa
29
1397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kosmetologille sokeroitavaksi, ei tarvitse murehtia sänkeä.
- Anonyymi00002
Hah, vaimo ei ikinä mua päästäis toisen käsittelyyn. En ainakaan usko. Ootko sinä käynyt?
- Anonyymi00004
Sulla ole kuiva äitis 😅🤣
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sulla ole kuiva äitis 😅🤣
Mitäs vitussa sinä sen luuseri pelle sen voisit tietää.😅🤣😅🤣
- Anonyymi00003
Ei kukaan terveellä itsetunnolla oleva mies ajele alakarvojaan pois. Ne ovat luonnonmukainen merkki sukukypsyydestä ja miehisyydestä. Ajelu viestittää kaikkea muuta sitten.
- Anonyymi00005
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi00007
En kysynyt siihen ainakaan sulta lupaa. Voisin vaikka tuota kokeillakkin, paljon asiaa netistä luin ja on tosi yleistä. Asia oikeesti alkoi kiinnostamaan, jos illalla saunassa kysyn vaimolta että haluaisko ajella myös mut. Oman alapäänsä ajaa lähes joka ilta. Tai sit ajan itse. Vähän toisaalta arveluttaa mitä kaverit sanoo jos tulee tilanne missä ollaan alasti, sauna tai vastaava.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
En kysynyt siihen ainakaan sulta lupaa. Voisin vaikka tuota kokeillakkin, paljon asiaa netistä luin ja on tosi yleistä. Asia oikeesti alkoi kiinnostamaan, jos illalla saunassa kysyn vaimolta että haluaisko ajella myös mut. Oman alapäänsä ajaa lähes joka ilta. Tai sit ajan itse. Vähän toisaalta arveluttaa mitä kaverit sanoo jos tulee tilanne missä ollaan alasti, sauna tai vastaava.
Tai sitten vaan kuohit ittes hupiukko
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onhan noita sokerointi tarvikkeita myynnissä kotioloihinkin. Siitä vaan vaimon kanssa ”puhdistautumaan”
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Todennäköisesti naureskelevat päin naamaa tai takana päin, jos ovat itse luonnollisesti ajattelevia karvallisia.
- Anonyymi00006
Kuohi ennemmin ittes uuno
- Anonyymi00008
Noin kertoi itse kuohittu uuno eemeli buaahaa. Mitäs olet!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Noin kertoi itse kuohittu uuno eemeli buaahaa. Mitäs olet!
Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa
Sää mää ja bää se vaan toistelee samoja fraasejaan. Mihinkäs muuhun pikku kyyläri pystyis.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sää mää ja bää se vaan toistelee samoja fraasejaan. Mihinkäs muuhun pikku kyyläri pystyis.
Jaahas pillipiiparit taas vauhdissa 😅🤣
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaahas pillipiiparit taas vauhdissa 😅🤣
No millanen esitys teillä on siellä menossa.😅🤣😅🤣
- Anonyymi00017
Eihän se kokeilu pahasta oo. Nimenomaan jos vaikka tykkäiskin! Kyllä se karva palaa siihe luonnolliseen tilaan, jos ei se miellytäkään, mutta siitä kokeilemaan.
Itse tykkään, kun on siistiä, eikä karvat oo takussa ja kiusaamassa. Jätän tuohon ylle pienen sängen, toisinaan vähän pidemmänkin eli ei posliinia vaan sellainen siistitty leijonanharja. Mukava lyhyt karvoistus, ei viidakko. Pallit on kivemmat biljardipalloina kun kiiveinä, joissa on 5 cm karvat. - Anonyymi00018
Ensinnäkin ihan hyvin voit mennä karvaisena lenkkisaunaan, vaikka muut ajelis.
Tuo ei ole syy kokeilla. Jos ajatus itseä kiihottaa, niin sit kantsii kokeilla.
Ja kyllä sitä pitää tehdä noin jokatoinen päivä jos rupeaa, muuten tulee sänki ja kutittaa.- Anonyymi00020
En kyllä usko että mahtuisi, ainakaan poikittain. Mutta kerro toki ihan omin sanoin, miltä se susta tuntui.
- Anonyymi00021
Lenkki taas tänään. Ajatus toisaalta kiehtoo ja haluttaa kokeilla. Kai siinä on jotain koska aika moni karvojaan ajelee. Jos saan tuon ajelun otettua saunassa puheeksi niin teen päätöksen sen jälkeen. Vaimo ei sanonut mitään puoleen ja toiseen, vain että kokeile jos haluat, kasvaa ne takaisin mut varoitti kutittavasta sängestä.
- Anonyymi00023
No niin, nyt ollaan sit karvaton. Illalla ajoin kaikki pois. Joku juttu siinä oli, tuli ihan jäätävä seisokki. Vaimo juuri sattui vessan ovelta kurkkaan ja naurahti että noinko hyvältä tuntuu. Lopuksi laitoin vähän after shavea, se tosin vähän hetken kirveli. Mitä muuten muut käyttää?
On siinä hyvätkin puolensa, äsken heräsin siihen kun vaimo sitä hiveli ja suukotteli, halusi kuulemma kokeilla miltä tuntuu. Oli kuulemma ihana...
Mielenkiinnolla odotan seuraavaa lenkkisaunaa, selvästi muutamat aina vilkaisee että missä kuosissa toisella on tai joka tapauksessa kurkkaa toisen munia. Kyllä sitä itekkin teen... Mut nyt kun mut on varmasti huomattu karvallisena niin miten reagoivat kun ei enää karvoja ole. No, tällä mennään ainakin vähän aikaa, koskahan alkaa sängen pistely?
- Anonyymi00022
Mulla ei oo ongelmaa kutinan kanssa oikeastaan juuri koskaan. Suihkun jälkeen puhtaana paikat, kun one bladen kanssa ajelen (muista se lisäosa, joka on tarkoitettu siihen käyttöön) ja lopuksi Dick Johnssonin pallivahaa aftershavena. Se on muistaakseni shearasvaa ja rauhoittaa ihoa. Mulla toimii näillä ihan. Jotkut sanoo, että one blade on huono, mutta mä oon onnistunut.
Ps. Jokaisen karvankasvu on yksilöllistä, mutta itse sheivaan ehkä 2vk välein. Siinä ajassa on ehtinyt kasvaa sen verran, et onnistuu taas uudelleen. Ei kannata liian lyhyttä sänkeä yrittää tahkoa, kun siinä vaan rikkoo paikat. Ja muista puhtaus!- Anonyymi00026
Laitoin tilaukseen pallivahan. Kokeilin samaa aftershavea kuin partaan mut se kirvlee hetken aikaa vaikkei iho ole rikkikään.
- Anonyymi00024
Meidän taloyhtiön lenkkisaunassa ei miesten vuorolla käy yleensä kuin yksi +70 leskimies, hyvä kuntoinen pieni kokoinen mutta kulli on todella iso ja kiveksetkin komeat. Usein tullaan samaan aikaan heti kun on aika ja pukuhuoneessa jo salaa katson papan isoa komeaa kullia ja oma kulli alkaa väkisin seisoa ja pappakin sen kyllä on huomannut :) suihkun kautta kun menemme saunaan niin annan sen nähdä kuinka isona kovana kullini seisoo ja olen kyllä nähnyt kuinka papankin iso kulli on alkanut jäykistyä hiljalleen... lauteilla istuessa nojaan seinää vasten papan heittäessä vettä kiukaalle alan hiljalleen runkata kulliani ja sivusilmällä katson kuinka pappa tekee samaa vaikka puhutaan ihan vain päivän asioista niin kuulen kuinka kiimaisena äänemme muuttuvat ennen kuin laukeamme, itseltäni spermat voi lentää voimalla vaikka kiukaalle asti kun taas papalla tulee lähinnä valumalla ja seisokkin sillä laskee nopeasti, itselläni voi seistä vielä pitkään ja voi alkaa uudestaan seisoon kun mennään pesulle ja pappa pyytää pesemään aina selkänsä, pappa tuntee silloin aina kullini pepun vaossaan ja antaa sen liukua vailla samaan aikaan kun pesen sen selkää, usein laukean vielä toisen kerran papan vakoon.
- Anonyymi00025
Taas on lenkkeilty ja saunottu. Viikolla parin päivän välein oon höylännyt alkavan sängen ettei ala pisteleen, viimeksi aamulla. Kyllä mut saunaan mennessä huomioitiin, moni selkeesti katsoi mun alapäähän kun avasin saunan oven. Eivät vaan sanoneet mitään. Olis vaan pitänyt ajella jo vuosia sitten, tää olotila vaan jotenkin tuntuu paremmalta kuin karvoilla, ei olis uskonut.
- Anonyymi00027
Aivan mahtavaa, että oot löytänyt uuden tyylin! Just parasta, kun kokeilee jotai uutta ja tykkääkin siitä! Oon super ilonen sun puolesta. Jee!
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Aivan mahtavaa, että oot löytänyt uuden tyylin! Just parasta, kun kokeilee jotai uutta ja tykkääkin siitä! Oon super ilonen sun puolesta. Jee!
Saako udella, mistä sinä sait ekalla kerralla ajella pois? Ainahan sitä on joku syy tai idea? Miten sun kaverilla vai ootko ainoa?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Saako udella, mistä sinä sait ekalla kerralla ajella pois? Ainahan sitä on joku syy tai idea? Miten sun kaverilla vai ootko ainoa?
Mä en muista ollenkaa, mikä mut sai ekan kerran karvoja saksimaan ja siistimään. Kai se oli vaan se, et halusin, et mulla on mukava olla ja näytän omasta mielestäni hyvältä. Se oli joskus yläasteikäsenä. Ehkä siinä oli jotai pientä ajatusta, et sitku pääsee panemaan ni on kans siistitty, vaikka siihe meni vuosia niin, et sheivasin ilman, että kukaan näki. En vaa koskaan oo tykänny siitä, et karvat kasvaa miten sattuu ja rehottaa.
T. Super iloinen sun puolesta. Jee! -tyyppi
- Anonyymi00028
Vaimo jopa tänään ehdotti että jos kasvattaisin eka karvaa ja sit mentäis yhdessä brassiin. Kysyinkin eka että ootko tosissas. En kyllä vielä luvannut, pari pikku estettä: kipu ja se jos alkaa vähän jöpöttään toisen kosketuksesta. Vaimo nauroi vaan. Tarvii harkita mut tuskin musta on siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa383385Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202282Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1331913Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus121392Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631177Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501042- 481022
- 55841
- 72787
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33783