Jos haluat mutta ei oo pakko
Nainen annan luvan pettää
23
318
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
olen ajatellut tässä asioita. sitten kun tapaan sen mieheni ja rakastutaan niin olen avoin sille että mies harrastaisi suojattua keksiä myös muiden kanssa. asiassa on kummiskin ehtoja. esim että kummankaan nykyisiin tai entisiin kavereihin ei kosketa. muuten suht vapaa latu.
- Anonyymi00002UUSI
haluan myös että olen tietoinen siitä milloin sitä tapahtuu. toivon myös että olisimme miehen kanssa naimisissa.
- Anonyymi00003UUSI
väliimme ei pääsisi tunnetasolla ketään muita
- Anonyymi00005UUSI
Miks. Seksiä ihan liikaa muutenki.
- Anonyymi00006UUSI
Hän sanoi minulle, ettei se toimisi jos olisi muita mutta olisin valmis keskustelemaan asiasta. Pettämistä se ei ole jos on avoin kaikesta.
- Anonyymi00007UUSI
Ei se ole pettämistä jos on lupa.
- Anonyymi00009UUSI
Liiton pettämistä, mutta ei luottamuksen.
- Anonyymi00008UUSI
Ei kukaan normaali ihminen käy läpi Tällaisia asioita ennen edes ensimmäistä tapaamista jossain julkisella keskustelufoorumilla.
- Anonyymi00010UUSI
En halua harrastaa polyamoriaa
- Anonyymi00012UUSI
Ei siinä tarvitse olla välttämättä romanttiset tunteet mukana kuin polyamoriassa. sivu
- Anonyymi00011UUSI
Jos minulla olisi sinut, en pettäisi sinua ikinä. Olisin enemmän kuin onnellinen sinusta ja sinä riittäisit 🔥💯
- Anonyymi00013UUSI
Eli saisin olla aviomiehen kanssa edelleenkin?🤔
- Anonyymi00014UUSI
Poistun parisuhteesta välittömästi, jos siihen liitetään muita henkilöitä. Parisuhde on kahden välinen, siihen ei muita mahdu.
- Anonyymi00015UUSI
🙄 😮💨 🥱
- Anonyymi00016UUSI
Tehdyt asiat saattavatkin kääntyä tekijää vastaan, puhutaan pettämisestä tai ei. Ihmissuhteet on vaikeita, miksiköhän se on niin?
- Anonyymi00017UUSI
Oisko han niin nimenomaan käynyt.. Ei voi tietää.
- Anonyymi00018UUSI
Me tunteet, pirulaiset. Sekoittaa hormonit ja pään. Tulee ihme oloja, joista ei tiennytkään.
- Anonyymi00019UUSI
Kyllä minä vielä sinua odotan.
- Anonyymi00021UUSI
Ihmissuhteet eivät ole vaikeita, jotkut ihmiset vain tekevät ihmissuhteistaan vaikeita. Jos rakastat ja arvostat toista, et halua loukata tai pettää. Haluat luoda ihmisuhteissasi hyvää, näyttää ja kertoa sen toiselle. Toistuvat ikävät teot eivät ole rakkautta. Kukaan ei ole virheetön, anteeksi voi saada ja antaa. Mutta jos ei kykene korjaamaan tekemisiään, on parasta antaa toisen mennä ja hänen löytää elämäänsä jotain oikeaa ja parempaa.
- Anonyymi00022UUSI
Toiset haluaa syödä kakun ja säästää sen yhtä aikaa, ei ne halua menettää saavutettuja etuja ja lähteä tai antaa mennä. Mitäs sitten?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Toiset haluaa syödä kakun ja säästää sen yhtä aikaa, ei ne halua menettää saavutettuja etuja ja lähteä tai antaa mennä. Mitäs sitten?
Lue yllä uudestaan.
Sivusta - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Lue yllä uudestaan.
SivustaToiset on kuin iilimatoja, imee voimat ja roikkuu kiinni.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toiset on kuin iilimatoja, imee voimat ja roikkuu kiinni.
Niin, sehän on jokaisen oma päätös paljonko sen iilimadon kanssa on ja paljonko antaa imeä energiaa.
Turha siitä on muita syyttää, ei edes sitä iilimatoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185