Ei ole mitään katsottavaa ainakaan Suomalaisilla, toiveajattelua voitto.
Ihmisraunioita, roppanoita ei tartte TV:stä katsella.
EUROVIISUT
25
570
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä on tuo Suomen Madonna, Saara Aalto, ja paljonko siihen laitettiin YLEN kautta Suomalaisten rahoja?
- Anonyymi00002
Ruotsin viisu pärjää sehän on sandstorm
- Anonyymi00003
Ei mikään vois vähemmän kiinnostaa, kun nuottikorva on tottunut kauniille melodiselle monipuoliselle iskelmä- ja tanssimusiikille!
- Anonyymi00004
SAARA AALTO IS THE BEST!
- Anonyymi00005
Nykyään viisuilla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa,pelle hommaa .
- Anonyymi00006
Kyllä Kääriä ja KAJ oli tosi hauskoja
ja Parkkonen häikäsee kiukkusimmat vanahatpiiatki. - Anonyymi00007
Viisut nykyisin jumalatonta mekastusta ja välkettä. Esiintyjät heiluu kuin heinämiehet.
- Anonyymi00008
Viisut nykyisin jumalatonta mekastusta ja välkettä. Esiintyjät heiluu kuin heinämiehet.
- Anonyymi00009
Viisut nykyisin jumalatonta mekastusta ja välkettä. Esiintyjät heiluu kuin heinämiehet.
- Anonyymi00015
niiston tullu huutokisat...se voittaa joka huutaaa kovemmin kauemmin ja korkeemmalta, piisillä ei o väliä voi olla mitä vaa alastonta keikuttelua paholaisen näkösessä kumipallossa..
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Viisut nykyisin jumalatonta mekastusta ja välkettä. Esiintyjät heiluu kuin heinämiehet.
Viisut on nykyään huutoa ja valonvilkkumista.
- Anonyymi00010
Ihan sirkus meininkiä nykyviisut
- Anonyymi00011
wanhukset kitisee...
- Anonyymi00012
Teinit siinä märisee wanahukset on warmana nähäny palijo pahempaa.
- Anonyymi00013
kyllä tuo nais artisti muistuttaa jotain avaruus oliota ennemmin kuin kilttiä elovenatyttöä,ajetut kilometrit näkyy valitettavasti
- Anonyymi00014
Mikset hyvä ihminen vaihda kanavaa tai sulje televisiotasi?
- Anonyymi00016
Aivan paskaa, jolla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä!!
- Anonyymi00018
Missä oli Oulun Madonna,MegaStara Saara Aalto??
- Anonyymi00019
Israeliin euroviisu oli tasokas- täysin suvereeni maailmanluoksn esitys.ja se sijoittui toiseksi.
Voittaja Bulgaria oli vähän samantyyppinen hulluttelu kuin KAJ, oikeen hyvä voittajaksi tällainen on nyt voittotyyli, kepeä hulluttelu, joka iskee suoneen
Suomen esitys --- jo mennyttä aikaa miten jotkut luuli että se voittaisi??? - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Israeliin euroviisu oli tasokas- täysin suvereeni maailmanluoksn esitys.ja se sijoittui toiseksi.
Voittaja Bulgaria oli vähän samantyyppinen hulluttelu kuin KAJ, oikeen hyvä voittajaksi tällainen on nyt voittotyyli, kepeä hulluttelu, joka iskee suoneen
Suomen esitys --- jo mennyttä aikaa miten jotkut luuli että se voittaisi???Poistaja- Nero on taas poistunut jonkun itselleen vaarallisen viestin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Poistaja- Nero on taas poistunut jonkun itselleen vaarallisen viestin.
Mitäs sitä Pyhäjärven trollille muuta?
- Anonyymi00028
Mitä idiootilta voi odottaa muuta kuin idioottimaisia aloituksia.
- Anonyymi00037
sinun oma avauksesi.
- Anonyymi00043
Euroviisut on ollut jo kauan ihan paskaa ja häiritsevää meteliä!
- Anonyymi00044
On se parempaa mitä täälä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111113
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait83834Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18669Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275632- 77598
- 104584
- 55558
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90443