Bluestep bank aivan paska lainan tarjoaja, mainostavat joka paikassa, jopa luottotiedottomalle lainaa reaalivakuudella?
Emäntä haki yhdistelmälainaa, luottotiedot kunnossa, yli tupla reaalivakuus (osake hyvällä paikalla keskustassa isossa kaupungissa) ja lyhennykset olisi lähes puolella pienentynyt.
Kyselivät omituisia, onko kalliita harrastuksia, ymv. aivan törkeetä, mitä se heille kuuluu.
Jos eläkkeellä olo vaikuttaa, niin ilmoittaisivat suoraan.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia
Hakevat kai jotain herkkupalleroita?
Bluestep Bank, mainostaa turhaan joka paikassa
6
273
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kai se kuuluu, kun kerran lainaa oltiin hakemassa.
- Anonyymi00002
Se, että teillä ei ollut tiedot kohdillaan lainan hakuun ei tarkoita sitä, ettei jollain muulla olisi mahdollisuus saada lainaa. Jollain se pankki pyörii.
- Anonyymi00003
Kallis ja epämiellyttävä henkilöstä ohittakaa jos mahdollista.
Pankilta saa huokeampaa ja erilaiset kulut Bluestepillä kalliita lainan järjestelypalkkiot todella kalliita tuhansia.
Huomautetaan ja ei sovi eräpäivän siirrot, joustoa ei ole ja ynseää palvelua.
Myös asenne heillä, että kova linja asiakkaita kohtaan. Korot ja lisämaksut kelpaa.
Jos vaan saatte muualta saatte huokeammalla ja paremmalla palvelulla. - Anonyymi00004
Ulkomaalainen sijoituspankki ja korkeat korot ja palvelun laatua heikkoa.
- Anonyymi00005
toimii jos oot töissä mistä saat +2000e kuussa palkkaa,
eivät huoli pummeja tai osamaksu-pellejä asiakkaaksi.
myöskään 4000e pääomatulot kiinteistövuokrista eivät käyneet heille
kun yritin 20.000e lainaa saada että saisin lisää ok-taloja vuokralle.
vaativat että on palkkatöissä. Nyt joudun säästämään että saan lisää taloja ! - Anonyymi00006
Suomessa on nykyään lainan myöntämisessä säännöt. Jos ihminen on eläkkeellä, niin lainan hoitokyky on monestakin eri syystä huono. Ikä; kun ihminen lähestyy 60v ikää niin luontaisestikkin on pakko jarruttaa. Eläkkeellä tulot tippuu muutenkin vaikka jatkossa tulo on varmempaa kuin työssä ollessa. Eikä huonoilla tuloillakaan säästetyt rahat helpota yhtään, vaikka säästäisit tyhjästä huomattavan summan, niin pankikkaan ei voi livetä laista vaikka pankki itse haluaisi antaa luottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6121590Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44857Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl483735Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12701- 45642
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548- 31516
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484