SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan pastori ja hänellä on nyt päättymässä olevasta avioliitostaan kahdeksan lasta. Aittakumpu kuuluu muista puolueista perussuomalaisiin loikanneisiin. Esimerkiksi sekä Wille Rydman ja Aittakumpu ovat molemmat löytäneet perussuomalaisista henkisen kodin.

Tälläkin palstalla on liikkunut epämääräisiä huhuja Pekka Aittakummun romanttisesta elämästä ja taisipa jokin lehtikin asiasta vihjata. Nämä huhut on kuitenkin virallisesti tyrmätty.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d39e2dfa-9ae2-4690-9fb0-3ddeebe4e79d

202

4932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Simula kaiken takana?

      • Anonyymi00093

        Sillä on vaakatasossa metrin mittainen leipäläpi.


      • Anonyymi00120

        Simula,toinen petturi.


      • Anonyymi00192
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Simula,toinen petturi.

        .

        SDP:n K.edustajat Vain RYYPPÄÄ ja ajaa PÄISSÄÄN autolla - !

        - Malli esimerkki on -SDP:n Joona Räsänen - se - KÄRYSI -Ratista - !

        .


      • Anonyymi00212
        Anonyymi00192 kirjoitti:

        .

        SDP:n K.edustajat Vain RYYPPÄÄ ja ajaa PÄISSÄÄN autolla - !

        - Malli esimerkki on -SDP:n Joona Räsänen - se - KÄRYSI -Ratista - !

        .

        Mikäs uutinen se tuo sitten oli?

        Kaikkihan sen ovat aina tienneet, ettei yksikään demarien kansanedustaja tee mitään muuta kuin ryyppää ja ajelee autolla kännissä.

        Tämän rinnalla perussuomalaisen pappismiehen avioero on pieni synti, jos on synti ollenkaan.


    • Anonyymi00002

      8 lasta jää ilman isää. Kamalaa!

      • Anonyymi00003

        Äidillekö heidät kaikki maallinen tuomioistuin määrää?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Äidillekö heidät kaikki maallinen tuomioistuin määrää?

        Eiköhän vanhimmat ole jo täysi-ikäisiä tai teinejä ainakin.


      • Anonyymi00023

        Varsinainen siemenliko, miehen mallia hintahtaville nykynyhveröille.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Eiköhän vanhimmat ole jo täysi-ikäisiä tai teinejä ainakin.

        Vanhin ei ole vielä täysi-ikäinen ja nuorinkin on vasta joitakin vuosia.
        Rouva teki oikein kun jättää ukon joka Ihkussa nähty istuvan jo pari vuotta sitten.
        Rouva tekisi oikein kun vaatisi nyt ukoltakin kasvatus ja hoitovastuuta ja kaikki 8 lasta on vuoroviikoin ukon hoteissa. Eiköhän ala kiima taittumaan ja elämän realiteetit tulla eteen.
        Epäkelpo papiksi.


      • Anonyymi00043

        Paljonko 8 lasta tekee elatusapua kuukaudessa?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Paljonko 8 lasta tekee elatusapua kuukaudessa?

        0–6-vuotiaat: 359 €/kk
        7–12-vuotiaat: 418 €/kk
        13–17-vuotiaat: 563 €/kk

        Eli keskimäärin 450€/kk/lapsi eli Aittakummulle se tekee noin 3600€/kk.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        0–6-vuotiaat: 359 €/kk
        7–12-vuotiaat: 418 €/kk
        13–17-vuotiaat: 563 €/kk

        Eli keskimäärin 450€/kk/lapsi eli Aittakummulle se tekee noin 3600€/kk.

        Puolueessa kerätään jo kolehtia?


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        0–6-vuotiaat: 359 €/kk
        7–12-vuotiaat: 418 €/kk
        13–17-vuotiaat: 563 €/kk

        Eli keskimäärin 450€/kk/lapsi eli Aittakummulle se tekee noin 3600€/kk.

        Saa Pekka tehdä töitä kahden pastorin edestä, jos palkka on 3 000–4 200


      • Anonyymi00064

        Kiitos nauruista. Koska kyseessä ei ole juoppo, roisto, linnanvenkula ym tällainen, niin voin todeta, ettei se äiti yksin jää vastuuseen. Tosin, ko herralle voi jokainen lähettää eduskuntaan paketteja vaikka usko kieltää käyttämästä.
        Mutta eipä tässä muuta, kun tyynissä vesissä ne kalatkin kutee ja "uskokin" on vaan "suojamuuri", jonka taakse voi kätkeä irstaan mielensä😄


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Varsinainen siemenliko, miehen mallia hintahtaville nykynyhveröille.

        Mieti sitä lapsilisäetuuksien määrä ja tuohon vielä päällr yh-korotus + elarit


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Vanhin ei ole vielä täysi-ikäinen ja nuorinkin on vasta joitakin vuosia.
        Rouva teki oikein kun jättää ukon joka Ihkussa nähty istuvan jo pari vuotta sitten.
        Rouva tekisi oikein kun vaatisi nyt ukoltakin kasvatus ja hoitovastuuta ja kaikki 8 lasta on vuoroviikoin ukon hoteissa. Eiköhän ala kiima taittumaan ja elämän realiteetit tulla eteen.
        Epäkelpo papiksi.

        Erotettava papin virasta. Ehdottomasti näin.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Vanhin ei ole vielä täysi-ikäinen ja nuorinkin on vasta joitakin vuosia.
        Rouva teki oikein kun jättää ukon joka Ihkussa nähty istuvan jo pari vuotta sitten.
        Rouva tekisi oikein kun vaatisi nyt ukoltakin kasvatus ja hoitovastuuta ja kaikki 8 lasta on vuoroviikoin ukon hoteissa. Eiköhän ala kiima taittumaan ja elämän realiteetit tulla eteen.
        Epäkelpo papiksi.

        Poi varata siemenlinko. Itku on persbaari jossa Emäntä Antikainen ja pappa vornakin viihtyy. Huonoja kumppaneita siipoilleen.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Puolueessa kerätään jo kolehtia?

        Varmasti poikakullalle.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Saa Pekka tehdä töitä kahden pastorin edestä, jos palkka on 3 000–4 200

        Milloin se ehtii sitten " kirkkoonsa IHKUUN.


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kiitos nauruista. Koska kyseessä ei ole juoppo, roisto, linnanvenkula ym tällainen, niin voin todeta, ettei se äiti yksin jää vastuuseen. Tosin, ko herralle voi jokainen lähettää eduskuntaan paketteja vaikka usko kieltää käyttämästä.
        Mutta eipä tässä muuta, kun tyynissä vesissä ne kalatkin kutee ja "uskokin" on vaan "suojamuuri", jonka taakse voi kätkeä irstaan mielensä😄

        Kumeja ukolle


      • Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kiitos nauruista. Koska kyseessä ei ole juoppo, roisto, linnanvenkula ym tällainen, niin voin todeta, ettei se äiti yksin jää vastuuseen. Tosin, ko herralle voi jokainen lähettää eduskuntaan paketteja vaikka usko kieltää käyttämästä.
        Mutta eipä tässä muuta, kun tyynissä vesissä ne kalatkin kutee ja "uskokin" on vaan "suojamuuri", jonka taakse voi kätkeä irstaan mielensä😄

        Hihhulit on kovia naimaan.🍑💦🍆🥚🥚👍


      • Anonyymi00142

        Vai ilman äitiä?


      • Anonyymi00154
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Äidillekö heidät kaikki maallinen tuomioistuin määrää?

        Vanhoilislestadiolaiset voivat erota vain aviorikokseen vedoten pysyäkseen liikkeessä. Eli Pekka on tehny aviorikoksen, jos vaimononnhakenut eroa.


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00154 kirjoitti:

        Vanhoilislestadiolaiset voivat erota vain aviorikokseen vedoten pysyäkseen liikkeessä. Eli Pekka on tehny aviorikoksen, jos vaimononnhakenut eroa.

        Väitätkö että Pekka on aviorikollinen.


      • Anonyymi00205
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Vanhin ei ole vielä täysi-ikäinen ja nuorinkin on vasta joitakin vuosia.
        Rouva teki oikein kun jättää ukon joka Ihkussa nähty istuvan jo pari vuotta sitten.
        Rouva tekisi oikein kun vaatisi nyt ukoltakin kasvatus ja hoitovastuuta ja kaikki 8 lasta on vuoroviikoin ukon hoteissa. Eiköhän ala kiima taittumaan ja elämän realiteetit tulla eteen.
        Epäkelpo papiksi.

        Seon sulka vain saarnamiehen hatussa.


      • Anonyymi00209
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        0–6-vuotiaat: 359 €/kk
        7–12-vuotiaat: 418 €/kk
        13–17-vuotiaat: 563 €/kk

        Eli keskimäärin 450€/kk/lapsi eli Aittakummulle se tekee noin 3600€/kk.

        Aittakummulle se tekee noin 3600€/kk.

        Ei pidä paikkaansa, summa lasta kohden pienenee kun
        niitä on niin monta.


      • Anonyymi00216
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Saa Pekka tehdä töitä kahden pastorin edestä, jos palkka on 3 000–4 200

        Pekan on hommattava uusi vainio viljeltäväksi, kun vanha lähti lätkimään.


      • Anonyymi00223
        Anonyymi00203 kirjoitti:

        Väitätkö että Pekka on aviorikollinen.

        Pekka ei ole aviorikollinen, koska Suomen maallinen laki ei tunne enää koko käsitettä.

        Se on eri asia, mitä muuan kirjanlipare kirjanlipare sanoo kuudennessa käskyssään.


    • Anonyymi00004

      Lempeä pastori josta vaimo hakee eroa. Pistää vähän miettimään.

      • Anonyymi00006

        Joko pappilan hätävara lienee rientänyt lohduttamaan Pekkaa?


      • Anonyymi00011

        Ettäkö mikä keskustalaispastoria veti persuihin ja niin edespäin?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ettäkö mikä keskustalaispastoria veti persuihin ja niin edespäin?

        Ruukin ampumaradalla lauennut muutakin kuin nalli?


      • Anonyymi00036

        Kaikkea muuta kuin lempeä. Nooh, Simulalle tietty voi olla lempeä antanut.


      • Anonyymi00068

        ??? Jos olisi "lempeä" pastori, ei hakeutuisi kansanmurhaajaksi.
        Nuo on muuten kaikkein pahimpia, mukaanlukien Räsänen. Perkeleitä, Saatanoita!


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ettäkö mikä keskustalaispastoria veti persuihin ja niin edespäin?

        Löyhä moraali.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        ??? Jos olisi "lempeä" pastori, ei hakeutuisi kansanmurhaajaksi.
        Nuo on muuten kaikkein pahimpia, mukaanlukien Räsänen. Perkeleitä, Saatanoita!

        Olet oikeassa.


      • Panee miettimään.🍑💦🍆🥚🥚


    • Anonyymi00005

      Kuinkahan tuo otettiin vastaan lestayhteisössään? Siellähän kun ei avioeroja katsella hyvällä.

      • Anonyymi00007

        Mutta kun tekee parannuksen niin veriruskeat synnit kin muuttuu lumivalkeaksi.


      • Anonyymi00008

        Pekkahan ei ole tässä tehnyt mitään väärää, hurskas mies. Vaimokin voi tuosta vaan yksipuolisesti hakea eroa, tämmöinen laki vain on.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Pekkahan ei ole tässä tehnyt mitään väärää, hurskas mies. Vaimokin voi tuosta vaan yksipuolisesti hakea eroa, tämmöinen laki vain on.

        "Hurskaita" miehiä tuntuu löytyvän kyseisestä yhteisöstä runsaasti. Vaimon rooli on kuuliaisen koiran osa.

        Positiivista on se, että kyseisen yhteisön naiset ovat rohkaistumassa ja kyseenalaistavat tätä patriarkaalista fundamentalistista hirmuhallintoa, jossa lapsetkaan eivät ole olleet turvassa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mutta kun tekee parannuksen niin veriruskeat synnit kin muuttuu lumivalkeaksi.

        Juu. Miehistä koostuva lahkojohto antaa kyllä synnit anteeksi, kunhan uskonveli vain riittävän uskottavasti esittää katuvansa. Ja sama meno jatkuu.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Juu. Miehistä koostuva lahkojohto antaa kyllä synnit anteeksi, kunhan uskonveli vain riittävän uskottavasti esittää katuvansa. Ja sama meno jatkuu.

        Syntien anteeksi saamiseen riittää uskonweli ja Jeesukselle jää statistin rooli.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Juu. Miehistä koostuva lahkojohto antaa kyllä synnit anteeksi, kunhan uskonveli vain riittävän uskottavasti esittää katuvansa. Ja sama meno jatkuu.

        Montako kertaa pitää Pekalle antaa synnit anteeksi?


      • Anonyymi00128

        Siinäpä miettivät.


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        "Hurskaita" miehiä tuntuu löytyvän kyseisestä yhteisöstä runsaasti. Vaimon rooli on kuuliaisen koiran osa.

        Positiivista on se, että kyseisen yhteisön naiset ovat rohkaistumassa ja kyseenalaistavat tätä patriarkaalista fundamentalistista hirmuhallintoa, jossa lapsetkaan eivät ole olleet turvassa.

        Vastusus lisääntyy murra valitettavan hitaasti.


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Juu. Miehistä koostuva lahkojohto antaa kyllä synnit anteeksi, kunhan uskonveli vain riittävän uskottavasti esittää katuvansa. Ja sama meno jatkuu.

        Mutta ei anna naisille anteeksi vaikka olisi raiskauksen uhri


      • Anonyymi00201
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        "Hurskaita" miehiä tuntuu löytyvän kyseisestä yhteisöstä runsaasti. Vaimon rooli on kuuliaisen koiran osa.

        Positiivista on se, että kyseisen yhteisön naiset ovat rohkaistumassa ja kyseenalaistavat tätä patriarkaalista fundamentalistista hirmuhallintoa, jossa lapsetkaan eivät ole olleet turvassa.

        Islam josta vihervasemmisto tykkää, on vieläkin pahempi.


    • Anonyymi00009

      Ei enää yllättänyt. Voimia perheelle.

      Pekalla vaihtui vaalikauden aikana sekä puolue että nainen. Papin virkaan palatessa kaikki eivät katso miestä pelkästään hyvällä.

      • Anonyymi00012

        Eipäs mennä asioiden edelle. Vaalit ratkaisee, ei huhupuheet tai gallupit. Vaaleissa kaikki äänet lasketaan!


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eipäs mennä asioiden edelle. Vaalit ratkaisee, ei huhupuheet tai gallupit. Vaaleissa kaikki äänet lasketaan!

        Vaaleissa annetaan äänet, ja useimmat äänestäjät miettivät, mitä kukakin ehdokas on puuhastellut vaalien välillä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eipäs mennä asioiden edelle. Vaalit ratkaisee, ei huhupuheet tai gallupit. Vaaleissa kaikki äänet lasketaan!

        Eiköhän Aittakummun poliittinen ura ole taputeltu. Tuskin lähtee ehdolle.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eiköhän Aittakummun poliittinen ura ole taputeltu. Tuskin lähtee ehdolle.

        Kyllä taatusti lähtee, kun ei voi Kepunkaan enää palata poltettuaan siltansa takanaan sinne. Se on sitten eri asia, tuleeko enää valituksi. Katastrofaalistahan kohdallaan olisi se, jos sattuisi paljastumaan vielä ennen vaaleja, että uusi on ollut jo kiikarissa.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kyllä taatusti lähtee, kun ei voi Kepunkaan enää palata poltettuaan siltansa takanaan sinne. Se on sitten eri asia, tuleeko enää valituksi. Katastrofaalistahan kohdallaan olisi se, jos sattuisi paljastumaan vielä ennen vaaleja, että uusi on ollut jo kiikarissa.

        Paljosta mies on jo luopunut.

        Keskustapuolueesta, koska ei enää jakanut sen arvoja tai jotain sellaista.

        Asemasta vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen saarnamiehenä, koska häneen oli kohdistunut "perättömiä" suhdejuoruja.

        Nyt Aiattakumpu on joutuu luopumaan vaimostaan, koska tämä haluaa eron.

        Samalla maine ottaa melkoista osumaa. PS:n kansanedustajalle sillä ei ole niin väliä, mutta papille kylläkin.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Paljosta mies on jo luopunut.

        Keskustapuolueesta, koska ei enää jakanut sen arvoja tai jotain sellaista.

        Asemasta vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen saarnamiehenä, koska häneen oli kohdistunut "perättömiä" suhdejuoruja.

        Nyt Aiattakumpu on joutuu luopumaan vaimostaan, koska tämä haluaa eron.

        Samalla maine ottaa melkoista osumaa. PS:n kansanedustajalle sillä ei ole niin väliä, mutta papille kylläkin.

        Olisi kannattanut miettiä ajoissa, mitä voi menettää töpeksimällä. Mahtoiko olla kaiken arvoista?


      • Anonyymi00032

        Veikkaan että ei ole virkaa minne palata


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Paljosta mies on jo luopunut.

        Keskustapuolueesta, koska ei enää jakanut sen arvoja tai jotain sellaista.

        Asemasta vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen saarnamiehenä, koska häneen oli kohdistunut "perättömiä" suhdejuoruja.

        Nyt Aiattakumpu on joutuu luopumaan vaimostaan, koska tämä haluaa eron.

        Samalla maine ottaa melkoista osumaa. PS:n kansanedustajalle sillä ei ole niin väliä, mutta papille kylläkin.

        Pekka sai avioeron Kangas aivoslaagin.
        Kenestähän tulee se Pohjois-Pohjanmaan piirin homoäänikunkku?
        Lähteekö Ruukin romuransu Kepun listoilta imemään ääniä?


      • Anonyymi00039

        Pekan touhuja ei uskonyhteisössä ole katsottu hyvällä enää pitkään aikaan. Kaikki tuki vaimolle.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eipäs mennä asioiden edelle. Vaalit ratkaisee, ei huhupuheet tai gallupit. Vaaleissa kaikki äänet lasketaan!

        Pekan kohdalla voi vaan laskettavaa olla kovin vähän.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eiköhän Aittakummun poliittinen ura ole taputeltu. Tuskin lähtee ehdolle.

        Tuntuu siltä kuin Seiskaa lukis, kun selaa näitä kommentteja.
        Ei kovin tasokasta.


    • Anonyymi00018

      Kaleva oli siis oikeassa.

      • Anonyymi00021

        Aittakumpu teki viime syksynä kantelun Julkisen sanan neuvostoon Kalevan jutusta, koskien häntä ja Simulaa. Simula antoi suostumuksensa kantelun tekoon.

        Kaleva sai langettavan tuomion, koska ei pystynyt todistamaan väitettään.


    • Anonyymi00019

      Pekan uusi rakas on oululainen perussuomalainen kansanedustaja, jonka arkeen kuuluu aviopuoliso, lapsi sekä kaksoiselämä.

      • Anonyymi00022

        Mahtaa olla pitkä viikonloppu siinäkin perheessä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mahtaa olla pitkä viikonloppu siinäkin perheessä.

        Pekan ja Jennan kesähäitä odotellessa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Pekan ja Jennan kesähäitä odotellessa.

        Joko Jennan masu pömpöttää?


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Joko Jennan masu pömpöttää?

        Ei vielä Juhannukseksi vaan vasta ensivuoden alussa tuleepi sellainen vaalivauva.


    • Anonyymi00026

      Sama se on naisten kuin autojenkin kanssa, kun vanha on käytetty loppuun on aika vaihtaa uudempaan.

      • Sanovat että yhdellä viiskymppisellä saa kaksi kaksvitosta.


    • Anonyymi00027

      Kukaan muu ei ole niin sairas päästään kuin sinä ap jolle muiden ihmisten vastoinkäymiset on yksinomaan hieno asia.🖕

      • Anonyymi00030

        Rakastuminen ei ole vastoinkäyminen!


      • Pastorin vastoinkäymiset ne vasta herkullisia ovat, mitä mahtaa miettiä kahdeksan lasta?


      • Anonyymi00076

        Mites se oli? Niin makaa, kuin petaa? Pitäs ensin pitää Pekalla omat asiat kunnoss, ennenkuin tulee neuvomaan muita. Eikö näitä pettämis huhuja liikkunut jo aiemmin? Ihme miten saatiin media pidettynä hiljasena?..


    • Anonyymi00029

      Pekalle iski kiima.Ihan sama sen politiikan kanssa.

    • Anonyymi00038

      Olihan se aika irvokas näky Linnan juhlissa (2025) kun tekopyhä "pappi" liperit kaulassa ja papin puku päällä käveli vaimonsa vierellä kättelystä, välimatkaa tosin metri eikä kumpikaan katsonut eikä koskettanut toisiaan.
      Se taisi olla vaimolla viimeinen palvelus minkä hän ukolleen teki, edellis vuonna vaimoa ei kelpuutettu linnan juhliin.
      Onnea sekä voimia ex-vaimolle ja kaikille kahdeksalle lapselle uuteen valoisampaan tulevaisuuteen ilman, jo kerran aiemmin synninpäästön saanutta, hellurei miestä.

      • Anonyymi00040

        Samaan tekopyhään liperit kaulassa esiintymiseen on moni muukin kiinnittänyt huomion.


      • Anonyymi00041

        Nimenomaan näin. Ex-vaimolla ja lapsilla on nyt kotona vähemmän kireä tunnelma. Edessä on uusi, parempi aika.


      • Anonyymi00042

        Jenna ja Peku otattivat Linnan juhlissa vieläpä kuvan, jossa poseeraavat puolisoineen sulassa sovussa kaikki neljä.

        Sen piti kai todistaa, ettei mitään ollut meneillään, eikä kenelläkään heistä mitään ongelmaa. Kyllä kansanedustajat osaavat pitää muita tyhminä.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Jenna ja Peku otattivat Linnan juhlissa vieläpä kuvan, jossa poseeraavat puolisoineen sulassa sovussa kaikki neljä.

        Sen piti kai todistaa, ettei mitään ollut meneillään, eikä kenelläkään heistä mitään ongelmaa. Kyllä kansanedustajat osaavat pitää muita tyhminä.

        Mikä se oli se Vihdin mökki case josta on kai kuva ja videomateriaalia Kalevalle annettu?
        Jenna ja Pekka, kestääkö julkaista.


      • Anonyymi00052

      • Anonyymi00053

      • Anonyymi00056

      • Anonyymi00067

      • Anonyymi00087
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Nimenomaan näin. Ex-vaimolla ja lapsilla on nyt kotona vähemmän kireä tunnelma. Edessä on uusi, parempi aika.

        Avioliitossa on aina kaksi. Erossa myös. Voi olla yhteishuoltajuus myös. Se olisi lapsille se paras ratkaisu. Älkää tuomitko... Papitkin on ihmisiä...


    • Anonyymi00046

      Aittakumpu on pappi ja lestadiolainen ja vaimo hakee avioeroa. Heh, mitenköhän nämä asiat sopivat lestadiolasten ja perussuomalaisten mielestä yhteen?

      • Anonyymi00049

        Persuille tuo ei ole ongelma, mutta lestadiolaisille äänestäjille on. Tosin heille Aittakumpu teki temput jo aiemmin vaihtamalla puoluetta keskustasta persuihin.


      • Anonyymi00089

        Vanhoillislestadiolaisdt eivät eroa.


      • Anonyymi00210
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Vanhoillislestadiolaisdt eivät eroa.

        Ei, he vain vaihtavat huonetta ja yhtyvät jälleen.


    • Anonyymi00050

      Yhtä hyvin kuin Tynkkynen, homoseksuaalisuus ja Supo-agentti venäläisellä koulutuksella?

      • Anonyymi00051

        Tämän oli tarkoitus liittyä edeltävään kommenttiin.


    • Anonyymi00054

      Lähtikö Aittakumpu jonkun heitukan perään eikä voinut vastustaa kiusausta kuin MIES?

      • Anonyymi00069

        Helsinki on kiusauksia täynnä🤣


    • Anonyymi00055

      Tapahtukoon vaimon tahto, aamen 😇

    • Anonyymi00058

      Tällaisia uskovaisia meillä on eduskunnassa jarruttamassa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen yhtäläisiä ihmisoikeuksia lainsäädännössä ja samaan aikaan oma seksuaalietiikka on hunningolla. Nauraisin moiselle, jos kyse ei olisi vakavasta asiasta.

      • Anonyymi00133

        Persuissa ja " vtun" uskovaisissa.


    • Anonyymi00062

      On sulla raukalla oudot kiinnostuksen ja tiedotuksen kohteet. Mutta outohan, hulluhan sinä oletkin.

      • Anonyymi00135

        Kuka ?


    • Anonyymi00063

      Perussuomalaisten mainostamat perhearvot ovat täyttä valetta. En äänestä enää.

      • Anonyymi00074

        Persuista ovat perhearvot kaukana. Ei varmaan tarvitse tässä kerrata puolueen johtotähtien "saavutuksia" tällä elämän saralla. Rivipersuilla on ihan samat tavat ja kuviot.

        Aittakumpu ratsasti perhearvoilla vielä ollessaan keskustassa ja kulissit kunnossa. Nyt ei enää tarvitse esittää mitään.


    • Anonyymi00070

      Onko Pekalla tullut kopaistua Antikaistakin Simulan lisäksi?

      • Anonyymi00136

        Luulen niin. Ihkussahan ne ryyppää yhdessä.


      • Anonyymi00211
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Luulen niin. Ihkussahan ne ryyppää yhdessä.

        Siveelliset ja raittiit kommarit kyttää juorujen toivossa kansalaisia.


    • Anonyymi00075

      Vaihtoiko tämä Pekka A. puoluettakin vain ollakseen lähempänä ihastustaan?

      Lokakuussa 2024 tehtyä puolueloikkaansa keskustasta perussuomalaisiin hän perusteli
      liirumlaarumilla kuten, että hän sai perussuomalaisissa enemmän vastakaikua ja tukea itselleen tärkeissä arvokysymyksissä.

      Aittakumpu nimesi keskeisiksi syiksi ja poliittisiksi teemoikseen vastavoiman vasemmistolaiselle ideologialle. Perussuomalaiset toimii hänen mukaansa ainoana uskottavana vastavoimana PERHEARVOJA murentaville, vasemmalta tuleville ideologioille.

      Hän halusi myös puolustaa perinteistä suomalaista elämäntapaa, PERHEITÄ, suomen kieltä sekä suomalaista kulttuuria.

      Hän korosti LAPSI- JA PERHEYSTÄVÄLLISEN Suomen rakentamista ja kertoi oman arvomaailmansa pohjautuvan kristilliseen vakaumukseen.

      Hän mainitsi saavansa perussuomalaisissa paremmin tukea kriittisille näkemyksilleen koskien Yleisradiota, Elokapinaa sekä sateenkaari-ideologiaa.

      • Anonyymi00077

        Vaimo pyörittää suurperheen arkea ja pappiPekka riekkuu kapakassa. Pekalla ei mitään vastuuntuntoa perheestään.
        Vaimolle ja lapsille toivon tyynen ja onnellisen elämän. Oikea teko erota kelvottomasta miehestä.


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Vaimo pyörittää suurperheen arkea ja pappiPekka riekkuu kapakassa. Pekalla ei mitään vastuuntuntoa perheestään.
        Vaimolle ja lapsille toivon tyynen ja onnellisen elämän. Oikea teko erota kelvottomasta miehestä.

        Hyvä!


    • Anonyymi00078

      Perhearvot tarkoittavat Pekalle sitä, että vaimo hoitaa kodin ja lapset ja itse saa tehdä mitä tykkää , asustaa toisen naisen kanssa samassa rapussa. Riettaita nämä lestadiolaismiehet. Ei ole muuten ainoa tämä Pekka. Ei ole kauaa yksin. Uusi vaimo on jo katsottuna

      • Anonyymi00079

        Ei kai siinä muuta, kuin pyytää hoitokokouksessa synnit anteeksi. Sitten jatkaa puhtaalta pöydältä.


    • Anonyymi00080

      Terveet ehjät perheet, isä äiti ja lapset. Avioliitto kuuluu vain miehen ja naisen välille.

    • Anonyymi00081

      Komea alfa-uros tämä Pekka joka näyttää mallia kaikenmaailman inceleille ja muille vässyköille miten naisten kanssa toimitaan.

      • Anonyymi00085

        Hevosennaamainen, ruma.


      • Anonyymi00213
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Hevosennaamainen, ruma.

        Onneksi ei ole punikki, muuttuisi jo syntyessään rumaksi.
        Haaahahahahahahahahahahahah...............
        Revi siitä punikki.


    • Anonyymi00082

      Näillä taitaa vaan toimia se vanha sääntö...jos ei enää sikiä niin ei kun vaihtoon emäntä,. aikamoista touhua... on oikea paha pappi, , , etten sanoisi ällöttävää touhua, maineensa ainakin tämän herran uusi kumppani pilaa kyllä totaalisesti...

    • Anonyymi00083

      Ei ole siinä suhteessa kovin järkevä, kun lähti Simulan kelkkaan.

    • Anonyymi00086

      Ei savua ilman tulta, eli näyttää siltä että jotain tosi vakavaa ollu kun joutunut jättämään seurapuhujan paikan ry:llä. Suhdehuhut ilmeisesti tosiasia.

      Pian puoluevaihdoksen jälkeen Aittakumpu joutui erilaisten suhdehuhujen kohteeksi. Niiden vuoksi hän jätti tehtävänsä herätysliikkeen puhujana Kiimingin rauhanyhdistyksessä viime joulukuussa.
      Eroaminen saarnavirasta on vanhoillislestadiolaisessa liikkeessä harvinaista. Aittakumpu kertoi tuolloin Kalevalle, että lähdön syynä ovat hänen ympärillään pyörivät jutut ja juorut, jotka ovat aiheuttaneet "hämmennystä ja epätoivottua huomiota". Aittakummun mukaan juorut olivat täysin perättömiä.
      Kansanedustajana Aittakumpu on tehnyt aloitteita muun muassa suomen kielen, perhearvojen sekä lasten ja nuorten asioista.
      Kaleva/Pyhäjokiseutu

      • Anonyymi00102

        Nyt vasta Pekan ympärillä onkin "hämmennystä ja epätoivottua huomiota".

        Olisi kannattanut myöntää virheensä jo ensimmäisellä kierroksella, mutta hän valitsi näin.


    • Anonyymi00090

      Jos persu neidot on tässä keississä mukana, saavat kyllä sanoa uralleen , se on Moro ! nämä kyllä äänestäjien mielestä joutavat painua harjoittamaan vaikka sitä vanhinta ammattia kadulle. Tekevät kyllä hallaa persuille, vähän on aikaa vaaleihin, tuommoiset kyllä muistetaan, uskomatonta miten näitä vaan pääsee persuihin pilaamaan puoluetta.

      • Anonyymi00092

        Mitäh?
        Eikös siellä Ruukissa ole sellainen rata missä tussareiden nallit saa laueta ihan rauhassa?


      • Anonyymi00103

        Meinaatko, että Jennan äänestäjille tämä merkkaa jotain?

        Simula on kunnostautunut lähinnä haalimaan veronmaksajien miljoonia ampumakeitaalleen, joka sekin ilmeisesti on kesken. Missä lienevät rahat? Eduskunnassa hän ei juuri puheenvuoroja käytä, ei taida olla mitään sanottavaa.

        Hän on myös ampunut karhunpennun pesälleen. Lisänä ansiolistalla on Aittakumpu-keissi, josta jokainen voi tehdä omia johtopäätöksiään.

        Toivottavasti Oulun seudulta löytyisi eduskuntaan asiakysymyksistä kiinnostuneita edustajia.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Meinaatko, että Jennan äänestäjille tämä merkkaa jotain?

        Simula on kunnostautunut lähinnä haalimaan veronmaksajien miljoonia ampumakeitaalleen, joka sekin ilmeisesti on kesken. Missä lienevät rahat? Eduskunnassa hän ei juuri puheenvuoroja käytä, ei taida olla mitään sanottavaa.

        Hän on myös ampunut karhunpennun pesälleen. Lisänä ansiolistalla on Aittakumpu-keissi, josta jokainen voi tehdä omia johtopäätöksiään.

        Toivottavasti Oulun seudulta löytyisi eduskuntaan asiakysymyksistä kiinnostuneita edustajia.

        Jenna imago suu mutrussa poseeraavana pyssytyttönä, joka iskee varattuja pappismiehiä, vetoaa joihinkin perussuomalaisiin.

        Mitähän mieltä Simulan puoliso mahtaa olla?


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Jenna imago suu mutrussa poseeraavana pyssytyttönä, joka iskee varattuja pappismiehiä, vetoaa joihinkin perussuomalaisiin.

        Mitähän mieltä Simulan puoliso mahtaa olla?

        Niin olisiko Simulan puoliso näitä muodikkaita aisureita tai itse asiassa piilohomo ?


    • Anonyymi00094

      Pekalla taitaa olla hyvissä ajoin 5-kympin kriisi, vaikka vasta 43v? Näyttää kyllä 50v.

      Jennillä aikainen neljänkympin kriisi vaikka raukka on vasta 35v.

      Pekan vaimo taas on sileä ihminen ja menisi herkästi 10-15 vuotta nuoremmasta.

      • Anonyymi00100

        Ei kysymyksessä ole mikään neljänkympin kriisi, vaan Jennan käytös viittaa vahvasti menopaussista johtuviin mielialahäiriöihin.


    • Anonyymi00096

      Nyt on Pekka kusessa. Saattaa kaduttaa . Hoitoon ja miettimään elämän tarkoitusta. Virheitä on tehnyt ja vaimo tekee ainoan oikean ratkaisun . Nyt odotellaan pekan sairauslomalle jäämistä.

    • Anonyymi00101

      "Onko Pekalla tullut kopaistua Antikaistakin Simulan lisäksi?"

      Ei Pekalla riitä rahkeet viedä Antikaista Timolta, sillä Timohan on koko Pohjois-Karjalan poliisivoimien aseen- ja etälamauttimenkäytön emerituskonstaapeli.

      • Anonyymi00104

        Antikaiset, simulat, aittakummut, vornaset, ... Meinaako joku vielä äänestää näitä?


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Antikaiset, simulat, aittakummut, vornaset, ... Meinaako joku vielä äänestää näitä?

        En usko! Valehtelijoita ja huijareita koko sakki.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        En usko! Valehtelijoita ja huijareita koko sakki.

        Sehän teissä omaan pesään paskovissa Soinisteissa on niin sairasta, että te kiitätte Purraa mamupolitiikan kiristyksistä varmistamalla äänestyskäyttäytymisellänne että Nasimat, Fatimat jne. nousee hallitukseen persujen tilalle. Millä te sisäsiiton hedelmät pelastatte persut tuholta mikä niitä kohtaisi jos joutuisivat heti uudestaan hallitukseen joka on pakotettu samanlaisiin leikkauksiin kuin orponkin hallitus. Opposition pelastaessa persut marginaalipuolueeksi vajoamiselta niiden noustessa nopeasti takaisin suurpuolueiden joukkoon. Niin että ole hyvä ap jatka ihan vapaasti persujen mustamaalaamista s24 palstoilla millä tulet osaltasi ne pelastaneeksi siltä, että niille kävisi kuin Soinille ja sinisille..🤣🤣


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Sehän teissä omaan pesään paskovissa Soinisteissa on niin sairasta, että te kiitätte Purraa mamupolitiikan kiristyksistä varmistamalla äänestyskäyttäytymisellänne että Nasimat, Fatimat jne. nousee hallitukseen persujen tilalle. Millä te sisäsiiton hedelmät pelastatte persut tuholta mikä niitä kohtaisi jos joutuisivat heti uudestaan hallitukseen joka on pakotettu samanlaisiin leikkauksiin kuin orponkin hallitus. Opposition pelastaessa persut marginaalipuolueeksi vajoamiselta niiden noustessa nopeasti takaisin suurpuolueiden joukkoon. Niin että ole hyvä ap jatka ihan vapaasti persujen mustamaalaamista s24 palstoilla millä tulet osaltasi ne pelastaneeksi siltä, että niille kävisi kuin Soinille ja sinisille..🤣🤣

        Persujen ydinongelmia on tuokin, että kaikki vähänkin eri mieltä olevat ovat automaattisesti soinisteja, sinimustia, marinisteja, kommareita, jne.

        Vaikka persut tukkivat korvansa ja silmänsä ja ulisevat päälle, tosiasia on, että heidän kansanedustajansa ovat 95%:sti epäonnistuneet poliitikkoina ja osa heistä on tehnyt kardinaalimunauksia myös vapaa-ajallaan.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Persujen ydinongelmia on tuokin, että kaikki vähänkin eri mieltä olevat ovat automaattisesti soinisteja, sinimustia, marinisteja, kommareita, jne.

        Vaikka persut tukkivat korvansa ja silmänsä ja ulisevat päälle, tosiasia on, että heidän kansanedustajansa ovat 95%:sti epäonnistuneet poliitikkoina ja osa heistä on tehnyt kardinaalimunauksia myös vapaa-ajallaan.

        Epäonnistuneitahan ne Purra persut jotka ovat saaneet eduskunnassa läpi mamupolitiikan kiristykset joiden takia politiikkaan mukaan lähtivät? Sinun vaatiessa Soinia takaisin puolueen johtoon joka loikkasi rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan sen seurauksena kun kannatus suli alta prseen myymisen seurauksena sitä samaista salkkua vastaan. Halla-ahon nostaessa persut hallitukseen asti alennustilasta mihin sopeutumisrahalla loisiva hillotolppapakolainen sen jätti hajotettuaan kaiken mitä 20 vuotta oli rakentanut ettei menetä salkkuaan. Joka oli Soinille puoluetta ja ihmisiä rakkaampi joiden äänillä sen sai.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Epäonnistuneitahan ne Purra persut jotka ovat saaneet eduskunnassa läpi mamupolitiikan kiristykset joiden takia politiikkaan mukaan lähtivät? Sinun vaatiessa Soinia takaisin puolueen johtoon joka loikkasi rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan sen seurauksena kun kannatus suli alta prseen myymisen seurauksena sitä samaista salkkua vastaan. Halla-ahon nostaessa persut hallitukseen asti alennustilasta mihin sopeutumisrahalla loisiva hillotolppapakolainen sen jätti hajotettuaan kaiken mitä 20 vuotta oli rakentanut ettei menetä salkkuaan. Joka oli Soinille puoluetta ja ihmisiä rakkaampi joiden äänillä sen sai.

        Heko, heko. Viime vuonna yli 14000 tulijaa sai Suomen kansalaisuuden. Siinä sinulle kiristystä. Suurin osa Irakista.


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Heko, heko. Viime vuonna yli 14000 tulijaa sai Suomen kansalaisuuden. Siinä sinulle kiristystä. Suurin osa Irakista.

        Yööök! Kuraa


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Sehän teissä omaan pesään paskovissa Soinisteissa on niin sairasta, että te kiitätte Purraa mamupolitiikan kiristyksistä varmistamalla äänestyskäyttäytymisellänne että Nasimat, Fatimat jne. nousee hallitukseen persujen tilalle. Millä te sisäsiiton hedelmät pelastatte persut tuholta mikä niitä kohtaisi jos joutuisivat heti uudestaan hallitukseen joka on pakotettu samanlaisiin leikkauksiin kuin orponkin hallitus. Opposition pelastaessa persut marginaalipuolueeksi vajoamiselta niiden noustessa nopeasti takaisin suurpuolueiden joukkoon. Niin että ole hyvä ap jatka ihan vapaasti persujen mustamaalaamista s24 palstoilla millä tulet osaltasi ne pelastaneeksi siltä, että niille kävisi kuin Soinille ja sinisille..🤣🤣

        Nasimasta puolustusministeri ja Fat Imasta vaikka valtiovarainministeri.
        Suomi nousuun!


      • Anonyymi00161
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        En usko! Valehtelijoita ja huijareita koko sakki.

        Persuthan on puolipöpiä sakkia niin eduskunnassa kuin maakunnissakin.


    • Anonyymi00112

      Turhaa mölinää taas sillä kaikki demarithan on eronneet ajat sitten jo. SDP petospuolue siis eropuolue.

      • Anonyymi00117

        Persulan yksinkertaisinkin halusi päästä ääneen?


    • Anonyymi00113

      Aittakummun vaimo näköjään hakenut eroa.

      • Anonyymi00169

        Tuskin ilman syytä on hakenut miehestään eroa, eikä kevyestikään ole erosta päättänyt, ehkä on pitempään ollut ongelmia parisuhteessa. Ei lestadiolaiset ota helpolla eroa, ei varsinkaan naiset hae eroa miehestään, se on nöyryyttävää, jos taustalla on miehen naisjuttu, josta monet olleet jo tietoisia.
        Ehkä vaimo jollain tavalla kostaa miehelleen julkisen nöyryytyksen, kun lehdissä ollut juttua miehen tekemisistä. Papille on mainekolaus, kun vaimo hakee eroa ja isompi mainehaitta, kun kyse on lestadiolaispapista, joka saattaa olla ens vaaleissa ehdokkaana, monet lestadiolaiset jättää äänestämättä kun miehellä on avioero ja jonkunlainen salasuhde taustalla.


    • Anonyymi00115

      Kaikki sympatia kahdeksan lapsen äidille eli ex-vaimolle.

    • Anonyymi00118

      Himot ne on hiirelläkin tavattiin ennen sanoa.

    • Anonyymi00119

      Tottakai perut tyrmää itsensä tulevan kritiikin. AINA

    • Jennaan verrattuna Tiina A on hottis.❤️👍

    • Anonyymi00139

      iso kova kalu sykkii siemenet jennan pimpulaan

      • Anonyymi00141

        pukkaakohan Jennalle vaalivauvaa niin on silmin nähtävä alibi äänimäärän putoamiselle.
        "En jaksanut keskittyä vaalityöhän kun tämä vauva on tärkeämpi"


    • Anonyymi00143

      Mikäs tämä jenna on siviilissä? Osaako jotain tehdä kun tipahtaa sossutuelle?

      • Anonyymi00147

        Kansanedustajan sopeutumisraha on muhkea etuus mitään tekemättömyydestä eli ihan heti ei tarvitse sossuun mennä, kummankaan.


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00147 kirjoitti:

        Kansanedustajan sopeutumisraha on muhkea etuus mitään tekemättömyydestä eli ihan heti ei tarvitse sossuun mennä, kummankaan.

        Totta. Ehtiiköhän joku persu tällä kaudella ehdottaa sopeutumisrahan nostoa?
        Noin niinkuin tulevaisuuttaan silmällä pitäen!


    • Anonyymi00149

      Kukapa kunnollinen keskustalainen nainen haluaisi jatkaa avioliitoaan perussuomalaiseksi kääntyneen miesoletetun kanssa?

      • Anonyymi00150

        Totta tuokin. Kovin kepein perustein vaihtui puolue.


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00150 kirjoitti:

        Totta tuokin. Kovin kepein perustein vaihtui puolue.

        Puolue vaihtui Simulan takia.


    • Anonyymi00151

      TAISTOON TOVERIT .

      SE TAPAHTUI , AVIOERO .

      PALOKUNTA POLIISI PAIKALLE HETI ?

      HAHHAHHAAAA .

      JA POOOOOIS .

    • Anonyymi00152

      Keskustan porukat ovat olleet Aittakummun puolueloikasta pelkästään hyvillään tämän suhdekuvioiden ja avioeron tultua julki.

    • Anonyymi00153

      Aittakumpu ja Antikainen ovat löytäneet toisensa, julkaisivat Sannan fb-sivuilla uutisen oikein kuvan kera! Mutta mitä tähän sanoo Jenna ja Sannan mamumies?

    • Anonyymi00156

      Olisi hyvä jos aloittaja pitäytyisi vain omissa asioissaan! Kenenkään muun avioerot eivät hänelle kuulu!

      • Anonyymi00157

        Kirveltääkö, persu, Kirveltääkö?
        Nautin, kun persu itkee!


      • Anonyymi00214
        Anonyymi00157 kirjoitti:

        Kirveltääkö, persu, Kirveltääkö?
        Nautin, kun persu itkee!

        Katkera työtä vieroksuva kommunisti antaa
        Hapokkaita kommentteja, vain vähän viinalle
        Tuoksuen.


    • Anonyymi00158

      Persuus tuhosi vakaan perheenisän maineen ja tulevaisuuden. Tuli esimerkki kaikille muille.

      • Anonyymi00159

        Uskovaisten tavara on yhteistä. Toki kunnon peruskristitty sen tunnustaa.


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00159 kirjoitti:

        Uskovaisten tavara on yhteistä. Toki kunnon peruskristitty sen tunnustaa.

        Ei kaikki tavara ole samanarvoista. Siinä se juju on.


    • Anonyymi00163

      SDP ja kaikki eronneita ja sen näkee halljusta demarien naamastakin.

      • Anonyymi00164

        Halla-ahollakin on lehtolapsi. Miksi kaikki persut hu oraavat?


    • Anonyymi00165

      Demarit vain kateellisia kun kukaan ei huoli ryppynaamoja. jatka pöllödemari........

      • Anonyymi00170

        Kyllähän persut ovat rakkaalleen uskollisia. Kohteet vain vaihtuvat aina tarpeen mukaan.


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00170 kirjoitti:

        Kyllähän persut ovat rakkaalleen uskollisia. Kohteet vain vaihtuvat aina tarpeen mukaan.

        Voi hyvänen aika!


    • Anonyymi00172

      Selkäkeikkanaurua!
      Persujen isänmaallisuus näkyy Ano Turtiaisessa ja
      perhearvojen kunnioittaminen Aittakummussa ja Simulassa.
      Kuka noita vielä äänestää?

      • Anonyymi00173

        Hah ha ! Demarien ryppykauloja ei äänestä muut kuin halpatyövoima jota ne rahtaa velkarahalla makoilemaan.


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

        Hah ha ! Demarien ryppykauloja ei äänestä muut kuin halpatyövoima jota ne rahtaa velkarahalla makoilemaan.

        Oppositio ei raahaa tänne ketään. Tehokkain mamuimuri kautta aikojen maassamme on ollut perupuolue, aina sopinidiktatuurista lätien. Soinin aikana muutamassa viikossa 35 000. Hallapurrien aikana ainakin 100 000. Jos tahdot Suomeen lisää mamuja sekä avioeroja, äänestä persuja.


      • Anonyymi00175
        Anonyymi00174 kirjoitti:

        Oppositio ei raahaa tänne ketään. Tehokkain mamuimuri kautta aikojen maassamme on ollut perupuolue, aina sopinidiktatuurista lätien. Soinin aikana muutamassa viikossa 35 000. Hallapurrien aikana ainakin 100 000. Jos tahdot Suomeen lisää mamuja sekä avioeroja, äänestä persuja.

        Taas tuota petospuolue SDP:n valehtelua. Rajat olis lyöty kiini ja kunnolla aikoinaan jos ei vihervasemmisto ja vasemmistoYLE vartioinut rajoilla ettei vain panna rajaa kiini. SDP oli se joka huusi pää punasena ettei rajoja voi kiinipanna koska kiinipano on perustuslain vastaista. Tätä demarit on toitottanut ja nytkin punaset vaatii joa 40000halpatyöntekijää vuosittain makoileen velkarahan turvin. Kierot vihervasurit vai mitä?


      • Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

        Taas tuota petospuolue SDP:n valehtelua. Rajat olis lyöty kiini ja kunnolla aikoinaan jos ei vihervasemmisto ja vasemmistoYLE vartioinut rajoilla ettei vain panna rajaa kiini. SDP oli se joka huusi pää punasena ettei rajoja voi kiinipanna koska kiinipano on perustuslain vastaista. Tätä demarit on toitottanut ja nytkin punaset vaatii joa 40000halpatyöntekijää vuosittain makoileen velkarahan turvin. Kierot vihervasurit vai mitä?

        Kun persut ovat hallituksessa, he avaavat mamuille portit tulla suomeen apposen auki. Kummallakaan kerralla eivät vihervasurit ole olleet hallituksessa kun persut ovat oikein tehoimuroineet mamuja maahamme pilvin pimein.


      • Anonyymi00177
        Anonyymi00175 kirjoitti:

        Taas tuota petospuolue SDP:n valehtelua. Rajat olis lyöty kiini ja kunnolla aikoinaan jos ei vihervasemmisto ja vasemmistoYLE vartioinut rajoilla ettei vain panna rajaa kiini. SDP oli se joka huusi pää punasena ettei rajoja voi kiinipanna koska kiinipano on perustuslain vastaista. Tätä demarit on toitottanut ja nytkin punaset vaatii joa 40000halpatyöntekijää vuosittain makoileen velkarahan turvin. Kierot vihervasurit vai mitä?

        Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00176 kirjoitti:

        Kun persut ovat hallituksessa, he avaavat mamuille portit tulla suomeen apposen auki. Kummallakaan kerralla eivät vihervasurit ole olleet hallituksessa kun persut ovat oikein tehoimuroineet mamuja maahamme pilvin pimein.

        TYnkkyskä ja vigelius niin vastustaa tummien tuloa maahan, mutta takapuoli on auki tummille oreille hanurille. On se kummaa ja kuka tällaisia äänestää.


      • Anonyymi00189
        Anonyymi00173 kirjoitti:

        Hah ha ! Demarien ryppykauloja ei äänestä muut kuin halpatyövoima jota ne rahtaa velkarahalla makoilemaan.

        Mutta eikö juuri Rydman tehnyt telakksopimukset ministerin ja telakoilla työskentelee alihankkijoiden kautta osaamtonta väkeä. Yhtään ei ole suomalisia vaikka persut niin lupasivat.

        Pettivät ja ovat pettänee joka asiassa. Vieläkö äänestätte näitä porsaita.

        He veivät kokoomuksen kanssa Suomen tuhoon.


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00173 kirjoitti:

        Hah ha ! Demarien ryppykauloja ei äänestä muut kuin halpatyövoima jota ne rahtaa velkarahalla makoilemaan.

        Höpö, höpö. . Persut Kokoomuksen kanssa sitä halpaa työvoimaa hankkii. Satonen kävi henk.koht. hakemassa. Turha muita syyttää.


      • Anonyymi00217
        Anonyymi00174 kirjoitti:

        Oppositio ei raahaa tänne ketään. Tehokkain mamuimuri kautta aikojen maassamme on ollut perupuolue, aina sopinidiktatuurista lätien. Soinin aikana muutamassa viikossa 35 000. Hallapurrien aikana ainakin 100 000. Jos tahdot Suomeen lisää mamuja sekä avioeroja, äänestä persuja.

        Nimeä puolue joka vastustaa mamuja.


    • Anonyymi00180

      Täällähän on siirrytty parisuhdekriisistä puoluepolitikointiin ja rajakysymyksiin.

      Maalitolppat siirtyvät kaikissa persupalstan ketjuissa.

      • Anonyymi00181

        Pekka ja Jenna ylittivät rajansa. Ja nyt raja railona aukee, kaikkien ihmeteltäväksi.


      • Anonyymi00183

        Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00181 kirjoitti:

        Pekka ja Jenna ylittivät rajansa. Ja nyt raja railona aukee, kaikkien ihmeteltäväksi.

        Tuollaisen nartun vielä, joka ei ole edes minkään näköinen ja mieli epäterve. Kortistoon.


      • Anonyymi00187

        Papeissa on todella paljon syntisiä ja haureutta harjoittavia. Hänkin vaihtoi puoluettaa naisen vuoksi. Kortistoon molemmat.


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00187 kirjoitti:

        Papeissa on todella paljon syntisiä ja haureutta harjoittavia. Hänkin vaihtoi puoluettaa naisen vuoksi. Kortistoon molemmat.

        Olemme kaikki syntisiä mutta katuva saa uskoa synnit anteeksi. Jeesus rakastaa meitä syntisiä mutta vihaa syntiä.


    • Anonyymi00182

      Kadehdi en niitä, jotka elää kaksoiselämää, mulle tässä ainoassa on riittämiin

      • Anonyymi00184

        Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.


    • Anonyymi00185

      Tällaisia nämä kiimaiset syntiset puolueloikkarit ovat. Papit syntisiä ja epäterveitä. Räsäsen perheessä Päivin ja niilon huomaa suuren synnin ikeet myös.

      Pappi vaihtoi kiimoissaan puoluetta kun nuori liha oli papilla milessä.
      Eikö hän lähtenyt naisen vuoksi persuihin ja kiima oli kova.

      Ajatelkaa lapsia tuvallinen kotona ja mies ei ajattele vaan muna vies kiimaista
      syntistä pappi. Tulee kalliit ruokkomaksut ja ikääkin on miehelllä.

      Toivotaan, että hän ja tämä kiimainen perusjen pari ei pääse jatkoon tuollaiset joutavat kortistoon ja tämä vaalea metsästäjä blondi myös.

      Kyllä on papilla kova kiima kun oma rouva oli kotona aina maha pystyssä ja raskaana. mutta hyvä kun rouva lähti, tulee papille velkainen tie vanhuudenpäivillään. Taas tuhottiin monen lapsen elämä.

    • Anonyymi00190

      Eronneitten vihervasurien porukka sotkee ihan kaiken hirvittävästä kateudesta. Miksi lähes kaikki vihervasurit on eronneita-- eikö ne tule toimeen kenenkään kanssa.

      • Anonyymi00193

        Hekö sotkivat vanhoillislestadiolaisen papin avioliiton?


    • Anonyymi00191

      Minkä Jumala yhdistää, sen tuomari erottaa!

    • Anonyymi00194

      Joko eron syy on selvinnyt?

      Kasvoivatko puolisot erilleen vai tuliko sovittamaton riita kotitöistä?

      • Anonyymi00200

        Ruoho aidan takana oli vihreämpää.


    • Anonyymi00195

      Aittakumpu on ehdolla myös tulevissa eduskuntavaaleissa.

      Entinen kepulainen, nykyinen persu Aittakumpu on jo testannut kannatustaan uudessa puolueessaan kevään 2025 kunnallisvaaleissa, joissa hän menestyi ja oli Oulussa persujen ääniharava.

      • Anonyymi00220

        Lohi ym vl kansanedustaja tekevät jopa täysin vihervasemmisto politiikkaa.


    • Anonyymi00196

      En epäile hetkeäkään etteikö Aittakumpu mene heittämällä läpi seuravissa vaaleissa.

      • Anonyymi00198

        Lapset saisivat näin toki paremmat elatusmaksut.


    • Anonyymi00199

      Täydet pisteet Aittakummun ex-vaimolle. Kunnioitan! Noin Suomi-nainen toimii. Ei jää kynnysmatoksi! Pettäjä ulos.
      Ihmettelin aikoinaan sitä Halla-ahon vaimoa, itse olisin heittänyt niljakkeen niska//persaus otteella pihalle. Mutta sitten muistin: jospa hakisin yläkerrasta pistoolin. Eli pelkäsi vaimo ilmeisesti henkensä puolesta! Paha juttu!

      • Anonyymi00218

        Kapisen punikin jyrkkä kannanotto ja yleishyödyllinen neuvo.
        Olet Nobelisi ansainnut.


    • Anonyymi00202

      Onko Antikainen Aittakumpu uusi

    • Anonyymi00206

      Aittakumpu ja Simula ovat ehdolla tulevissa vaaleissa. Näin veikkaisin. Näyttää Aittakumpua kiinnostavan kovasti muiden"synnit" ja erityisesti seksuaalivähemmistö ja myös pedofilia. Gradu kosketti median tapaa käsitellä vanhoillislestadiolaisen liikkeessä harjoitettua lasten hyväksikäyttöä.Rivo äijä.

    • Anonyymi00207

      Aittakumpu jaksaa kiinnostaa ap:tä.

    • Anonyymi00208

      Miksi tälläiset sikiää ylettömästi?

    • Anonyymi00221

      Muut tekevät marxilaista kulttuuri vallankumousta ja islamisointia.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4367
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      231
      3002
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1358
    8. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe