Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Anonyymi-ap

204

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei edes itse laita keittiön kaappeja järjestykseen, on niin kiireinen sanojensa mukaan. Saahan nauraa 😂.

      • Anonyymi00002

        Kertoo että haluaa taidetta seinille. Mitä suotta, koska asuvat miehen sanojen mukaan siinnä ainoastaan puolivuotta. Elikkä vuokrasi asunnon ainoastaan kuvauksia varten TV-ohjelmaan.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kertoo että haluaa taidetta seinille. Mitä suotta, koska asuvat miehen sanojen mukaan siinnä ainoastaan puolivuotta. Elikkä vuokrasi asunnon ainoastaan kuvauksia varten TV-ohjelmaan.

        Miehen vaimosta upea kuva ja minihame päällä, nousee isoon autoon ajajan paikalle Vaikuttaa, että nää Tiijana ja Sofia käyvät keskenään jonkinlaista kissa hiiri leikkiä.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Miehen vaimosta upea kuva ja minihame päällä, nousee isoon autoon ajajan paikalle Vaikuttaa, että nää Tiijana ja Sofia käyvät keskenään jonkinlaista kissa hiiri leikkiä.

        Esittelee sängyn makuhuoneesta Sofia ja saman teki heti, kun meni Stefan Thermanin asuntoon. 🤭.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Esittelee sängyn makuhuoneesta Sofia ja saman teki heti, kun meni Stefan Thermanin asuntoon. 🤭.

        Hangossa Sofia esitteli kuivakkaapin sisältöä ja irvaili että siellä on vanhentuneita tuotteita. Pyöri myös Hangossa sängyllä Martinan pellavalakanoissa ja kirjoitti että "SOPEUDU!" Jätti myös tahallaan Hangossa roskiskaapin oven auki ja sitten kuvasi stooriin kun Baxter meni sinne haistelemaan. Olihan se koira alunperin Martinan hankkima ja varmasti Sofian inhokki jo rotunsakin takia.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Hangossa Sofia esitteli kuivakkaapin sisältöä ja irvaili että siellä on vanhentuneita tuotteita. Pyöri myös Hangossa sängyllä Martinan pellavalakanoissa ja kirjoitti että "SOPEUDU!" Jätti myös tahallaan Hangossa roskiskaapin oven auki ja sitten kuvasi stooriin kun Baxter meni sinne haistelemaan. Olihan se koira alunperin Martinan hankkima ja varmasti Sofian inhokki jo rotunsakin takia.

        Sinä muistelet vanhoja asioita.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Hangossa Sofia esitteli kuivakkaapin sisältöä ja irvaili että siellä on vanhentuneita tuotteita. Pyöri myös Hangossa sängyllä Martinan pellavalakanoissa ja kirjoitti että "SOPEUDU!" Jätti myös tahallaan Hangossa roskiskaapin oven auki ja sitten kuvasi stooriin kun Baxter meni sinne haistelemaan. Olihan se koira alunperin Martinan hankkima ja varmasti Sofian inhokki jo rotunsakin takia.

        Nyt ei ole päässyt tämän uuden elättäjän asuntoon irvailemaan. Sofia ei enää halunnut mennä Kivenlahteen koska sai tietää että Stefu oli sen hankkinut perheelleen jo Martinan aikana ja sitten Stefu vielä vei sinne kaksi naistakin eli Tirin ja Lauran. Mutta Levillä poseerasi joulukuusen edessä ja esitteli Chanelin saappaita mitkä Stefu oli ostanut joululahjaksi. Chanel oli siihen aikaan Martinan lempimerkki.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Hangossa Sofia esitteli kuivakkaapin sisältöä ja irvaili että siellä on vanhentuneita tuotteita. Pyöri myös Hangossa sängyllä Martinan pellavalakanoissa ja kirjoitti että "SOPEUDU!" Jätti myös tahallaan Hangossa roskiskaapin oven auki ja sitten kuvasi stooriin kun Baxter meni sinne haistelemaan. Olihan se koira alunperin Martinan hankkima ja varmasti Sofian inhokki jo rotunsakin takia.

        Tunnustaa kuitenkin, et ero voi tulla kenelle hyvänsä. Oli joku kysynyt, mitä tekee jos ero tulee. Teen töitä ja oli siihen vastannut. No ne olivat kuvaukset ja nyt ei varmasti tee yhtään mitään töitä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Hangossa Sofia esitteli kuivakkaapin sisältöä ja irvaili että siellä on vanhentuneita tuotteita. Pyöri myös Hangossa sängyllä Martinan pellavalakanoissa ja kirjoitti että "SOPEUDU!" Jätti myös tahallaan Hangossa roskiskaapin oven auki ja sitten kuvasi stooriin kun Baxter meni sinne haistelemaan. Olihan se koira alunperin Martinan hankkima ja varmasti Sofian inhokki jo rotunsakin takia.

        Stefu myöhemmin tuon saman kuvan päälle, missä Sofia oli Hangossa sängyllä, kirjoitti että "elämäni suurin virhe, tekopyhä paska, anteeksi lähimmät".


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Stefu myöhemmin tuon saman kuvan päälle, missä Sofia oli Hangossa sängyllä, kirjoitti että "elämäni suurin virhe, tekopyhä paska, anteeksi lähimmät".

        Tämä ketju on Sofian Dubaissa olevasta vuokra asunosta. Pois entiset suhteet ja niiden jauhamiset. Niistä on saatu lukea jo oksenukseen asti palstoilla.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tämä ketju on Sofian Dubaissa olevasta vuokra asunosta. Pois entiset suhteet ja niiden jauhamiset. Niistä on saatu lukea jo oksenukseen asti palstoilla.

        Miehen vaimo ei esittele korujaan eikä makuhuonettaan. Kertoo että kaulakorut kaikkein arvokkaimmat, ovat lapsen kädet hänen kaulansa ympärillä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miehen vaimo ei esittele korujaan eikä makuhuonettaan. Kertoo että kaulakorut kaikkein arvokkaimmat, ovat lapsen kädet hänen kaulansa ympärillä.

        Sofia sanoo, että tykkää olla välillä yksin. Mies on työ matkoilla, miksi ei kerro et mies käy vaimonsa ja pikku tyttärensä luona ?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miehen vaimo ei esittele korujaan eikä makuhuonettaan. Kertoo että kaulakorut kaikkein arvokkaimmat, ovat lapsen kädet hänen kaulansa ympärillä.

        Kuumma kissa kehrää kummasti kuvassa videolla. Onko kutsu vaimolla luokseen?


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sofia sanoo, että tykkää olla välillä yksin. Mies on työ matkoilla, miksi ei kerro et mies käy vaimonsa ja pikku tyttärensä luona ?

        No siis, eihän ole mitenkään tavatonta että isä tapaa lastaan, jopa exää! Toi ero on ollut vireillä lähes 2 v, muija vedättää tarkotuksella. Tyypillistä jenkkimeininkiä, noi tuontitavarat on ahneita!


      • Anonyymi00086

        Kiirettä pitää itsensä ja laukkujen kuvaaminen. Kampaamoissa ja kauneus hoidoissa istuminen..


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        No siis, eihän ole mitenkään tavatonta että isä tapaa lastaan, jopa exää! Toi ero on ollut vireillä lähes 2 v, muija vedättää tarkotuksella. Tyypillistä jenkkimeininkiä, noi tuontitavarat on ahneita!

        Sohvikin on tuontitavaraa ja pitää kiinni elättäjästään kynsin hampain. Pelkää joutuvansa ulkoruokintaan.


    • Anonyymi00012

      Myykö hän persettä siellä, vai mitä hän tekee.

      • Anonyymi00014

        No no, eiks toi ole liian törkee kysymys. Onhan sillä nyt tää elättäjä ja käyttää sen luottokorttia tarpeisiinsa Sofia.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        No no, eiks toi ole liian törkee kysymys. Onhan sillä nyt tää elättäjä ja käyttää sen luottokorttia tarpeisiinsa Sofia.

        Oma koti kullan kallis. Mutta miksi asunto olikin ainoastaan puoleksi vuodeksi? Kova muutto kertoi Sofia. No 8 matkalaukkua, ehkä miehen henkivartija raahaa laukut uuteen kotiin.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Oma koti kullan kallis. Mutta miksi asunto olikin ainoastaan puoleksi vuodeksi? Kova muutto kertoi Sofia. No 8 matkalaukkua, ehkä miehen henkivartija raahaa laukut uuteen kotiin.

        Etkö nyt ymmärrä. Pitää olla kuvauksia varten luksusta näkyvissä asunosss?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Etkö nyt ymmärrä. Pitää olla kuvauksia varten luksusta näkyvissä asunosss?

        Miksi ei miljonääri osta omaa kartonoa ja lopeta vuokralla asumisia joka maassa ja ?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Miksi ei miljonääri osta omaa kartonoa ja lopeta vuokralla asumisia joka maassa ja ?

        Ei riitä rahat ukolla. On kolmelle naiselle maksettava elatukset ja samoin heidän jokaiselle lapselle. Lisäksi on vielä Sofia elätettävänä ja.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei riitä rahat ukolla. On kolmelle naiselle maksettava elatukset ja samoin heidän jokaiselle lapselle. Lisäksi on vielä Sofia elätettävänä ja.

        Ottaako takas Tiijana Cohen ton aviomiehensä ? Syy on ainoastaan rahahoista, jos noin kaunis miss Serbia ottaisi ukkonsa takaisin.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ottaako takas Tiijana Cohen ton aviomiehensä ? Syy on ainoastaan rahahoista, jos noin kaunis miss Serbia ottaisi ukkonsa takaisin.

        Olihan se mies koko kesän rukoilu vaimoaan työmatkoille ja ei ollut suostunut lähtee muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Olihan se mies koko kesän rukoilu vaimoaan työmatkoille ja ei ollut suostunut lähtee muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa.

        Nyt on vaimo kertonut, että vieläkin mies rukoilee häntä takaisin ja että tekisivät sovinnon. Seiskalehden uutisissa kirjoitus.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Nyt on vaimo kertonut, että vieläkin mies rukoilee häntä takaisin ja että tekisivät sovinnon. Seiskalehden uutisissa kirjoitus.

        Hu sentään ja miltähän nyt tuntuu asia Sofiasta ? Ei kyllä pitäisi olla yhtään mitään Sofialla nokan koputtamista tästä asiasta. Mies on avioliitossa virallisesti Floridassa ja voivat sopia erimielisyydet ja aloittaa elämä puhtaalta pöydältä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Hu sentään ja miltähän nyt tuntuu asia Sofiasta ? Ei kyllä pitäisi olla yhtään mitään Sofialla nokan koputtamista tästä asiasta. Mies on avioliitossa virallisesti Floridassa ja voivat sopia erimielisyydet ja aloittaa elämä puhtaalta pöydältä.

        Näytteleekö ainoastaan Sofia onnelista ja kaikki on feikkiä täs suhtees ?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Näytteleekö ainoastaan Sofia onnelista ja kaikki on feikkiä täs suhtees ?

        Miksi pitää sekantua avioliitossa oleviin miehiin ? Sitä saa mitä tilaa ja.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miksi pitää sekantua avioliitossa oleviin miehiin ? Sitä saa mitä tilaa ja.

        Tietääkö mies work work jutut?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        No no, eiks toi ole liian törkee kysymys. Onhan sillä nyt tää elättäjä ja käyttää sen luottokorttia tarpeisiinsa Sofia.

        Mitäs nää muut somevaikuttajat tekee, miten tienaa elantonsa? Kysytkö jokaiselta somemarkkinoijalta, mainoskasvolta, yrittäjältä saman?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tietääkö mies work work jutut?

        Mies ei tiedä oikeaa totuutta ja ei varmasti tästä Sofiasta.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei riitä rahat ukolla. On kolmelle naiselle maksettava elatukset ja samoin heidän jokaiselle lapselle. Lisäksi on vielä Sofia elätettävänä ja.

        Sohvi tulee kalliksi , luksus laukut maksaa, vaikka entisiäkin sadottain. Erittäin kallis elätti lokki


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miksi pitää sekantua avioliitossa oleviin miehiin ? Sitä saa mitä tilaa ja.

        Kukaan einota kiertopalki toa elätiksi. Liian kallis elätettävä. Arabimaassa kelpaa leluksi sänkyyn, vaimoksi ei kelpaa, käytetty tulpaton vanha mopo


      • Anonyymi00170
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Sohvi tulee kalliksi , luksus laukut maksaa, vaikka entisiäkin sadottain. Erittäin kallis elätti lokki

        Olet niin kateellinen toisille ressukka.


    • Anonyymi00027

      Kolkko ja sieluton asunto pilvenpiirtäjässä

      • Anonyymi00028

        Samaa mieltä, todella tylsä asunto, vaikka varmasti on kallis ja "luksusta". Sofialla kanssa jotenkin tyhjä katse silmissä, ei vaikuta aidosti onnelliselta.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Samaa mieltä, todella tylsä asunto, vaikka varmasti on kallis ja "luksusta". Sofialla kanssa jotenkin tyhjä katse silmissä, ei vaikuta aidosti onnelliselta.

        Se on vuokraasunto ja väliaikaisesti asuvat siinnä.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Samaa mieltä, todella tylsä asunto, vaikka varmasti on kallis ja "luksusta". Sofialla kanssa jotenkin tyhjä katse silmissä, ei vaikuta aidosti onnelliselta.

        Totta kirjoitit ja Sofia ei näytä yhtään onneliselta. Teenäinen nauru ainoastaan tirskuu välillä sen puhuessa.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Se on vuokraasunto ja väliaikaisesti asuvat siinnä.

        Kovin toistuu sama kaava kuin Stefunkin kanssa mutta hieman isommassa mittakaavassa. Ei Hörkkö turhaan vertaillut Stefua ja rillimiljonääriä samanlaisiksi. Käytös miten Sofiaan tuhlataan rahaa ja vuokrataan tälle asuntoja että saa esittää niitä instassa ja tv-sarjassa ja niin myös Stefukin liitettiin huumeisiin ja myös aikuisviihdetähtiin eli sellaisetkin asiat Stefua on kiinnosstanut. Stefu jäi viikkoa myöhemmin, kun oli järjestänyt Sofialle synttärit, kiinni törkeästä ratista ja oli huumeita veressä. Tämä tapahtui huhtikuun 2020 puolessa välissä. Sitten jo toukokuussa 2020 Seiskassa uutinen että Stefu oli voittanut 10 tuhatta pokerissa ja käski siitä antaa poikien illassa mukana olleelle aikuisviihdetähdelle 2000 euroa ja Sofialle 3500 euroa ja loput omalle tilille. Toukokuussa 2020 oli myös Seiskassa uutinen että Sofian lähipiiri oli kertonut että ovat tapailleet salaa jo kuukausia ja että perheenlisäystä jo suunnittelevat ja ehkä kesähäät odotettavissa.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Totta kirjoitit ja Sofia ei näytä yhtään onneliselta. Teenäinen nauru ainoastaan tirskuu välillä sen puhuessa.

        Tuo sama tuli minullekin mieleen!


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Kovin toistuu sama kaava kuin Stefunkin kanssa mutta hieman isommassa mittakaavassa. Ei Hörkkö turhaan vertaillut Stefua ja rillimiljonääriä samanlaisiksi. Käytös miten Sofiaan tuhlataan rahaa ja vuokrataan tälle asuntoja että saa esittää niitä instassa ja tv-sarjassa ja niin myös Stefukin liitettiin huumeisiin ja myös aikuisviihdetähtiin eli sellaisetkin asiat Stefua on kiinnosstanut. Stefu jäi viikkoa myöhemmin, kun oli järjestänyt Sofialle synttärit, kiinni törkeästä ratista ja oli huumeita veressä. Tämä tapahtui huhtikuun 2020 puolessa välissä. Sitten jo toukokuussa 2020 Seiskassa uutinen että Stefu oli voittanut 10 tuhatta pokerissa ja käski siitä antaa poikien illassa mukana olleelle aikuisviihdetähdelle 2000 euroa ja Sofialle 3500 euroa ja loput omalle tilille. Toukokuussa 2020 oli myös Seiskassa uutinen että Sofian lähipiiri oli kertonut että ovat tapailleet salaa jo kuukausia ja että perheenlisäystä jo suunnittelevat ja ehkä kesähäät odotettavissa.

        Stefu ei vaikuttanut kyllä erityisen rakastuneelta Sofiaan tuossa suhteen alkuvaiheessa koska tuollaista kaikenlaista tapahtui. Sitten jo kesäkuussa otti ensimmäinen eron kun Ranta-aho vapautui ja Sofia viestitteli hänelle. Ja toisen kerran otti eron syksyllä kun Sofia oli pyrkinyt Ranta-ahon asuntoon ja Stefu vei kaksi naista peräkkäisinä päivinä Kivenlahteen. Ranta-aho on kertonut julkisuudessa että Sofia pyrki takaisin mutta ei huolinut.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Stefu ei vaikuttanut kyllä erityisen rakastuneelta Sofiaan tuossa suhteen alkuvaiheessa koska tuollaista kaikenlaista tapahtui. Sitten jo kesäkuussa otti ensimmäinen eron kun Ranta-aho vapautui ja Sofia viestitteli hänelle. Ja toisen kerran otti eron syksyllä kun Sofia oli pyrkinyt Ranta-ahon asuntoon ja Stefu vei kaksi naista peräkkäisinä päivinä Kivenlahteen. Ranta-aho on kertonut julkisuudessa että Sofia pyrki takaisin mutta ei huolinut.

        Pitäis kaikkien jo se tietää, että Sofian ja Stefanin suhde oli ainoastaan laastari suhde. Stefan suri eroa, kun Martina jätti hänet. Sofia suri Niko Ranta - Ahoa, kun jätti hänet. Samaa rataa menee Jeffreyn kanssa. Mies suree vaimoaan ja on nyt laastari suhteessa.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Pitäis kaikkien jo se tietää, että Sofian ja Stefanin suhde oli ainoastaan laastari suhde. Stefan suri eroa, kun Martina jätti hänet. Sofia suri Niko Ranta - Ahoa, kun jätti hänet. Samaa rataa menee Jeffreyn kanssa. Mies suree vaimoaan ja on nyt laastari suhteessa.

        Stefan ja Sofia ryyppäsivät koko eka vuoden päivittäin ja ainakin Stefan käytti vielä huumeitakin.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Pitäis kaikkien jo se tietää, että Sofian ja Stefanin suhde oli ainoastaan laastari suhde. Stefan suri eroa, kun Martina jätti hänet. Sofia suri Niko Ranta - Ahoa, kun jätti hänet. Samaa rataa menee Jeffreyn kanssa. Mies suree vaimoaan ja on nyt laastari suhteessa.

        Martina sanoi Päivärinnan haastattelussa että Sofia oli se viimeinen pisara miksi eropäätöksen teki. Tämän rillimiljonäärin vaimo taas otti eron sen jälkeen kun mies oli tapaillut Sofiaa jo kuukausia. Eli kummallekin miehelle Sofia oli vain salapano jonka takia heidät puolisot sitten sen viimeisen päätöksen tekivät.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Martina sanoi Päivärinnan haastattelussa että Sofia oli se viimeinen pisara miksi eropäätöksen teki. Tämän rillimiljonäärin vaimo taas otti eron sen jälkeen kun mies oli tapaillut Sofiaa jo kuukausia. Eli kummallekin miehelle Sofia oli vain salapano jonka takia heidät puolisot sitten sen viimeisen päätöksen tekivät.

        Molemmat vielä halusivat puolisonsa takaisin, sekä Stefu että tämä rillimiljonääri. Mutta onneksi eivät ottaneet. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Molemmat vielä halusivat puolisonsa takaisin, sekä Stefu että tämä rillimiljonääri. Mutta onneksi eivät ottaneet. Sitä saa mitä tilaa.

        Stefu kirjoitti Sofian kuvan päälle: "elämäni suurin virhe, tekopyhä paska, anteeksi lähimmät".


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Stefu kirjoitti Sofian kuvan päälle: "elämäni suurin virhe, tekopyhä paska, anteeksi lähimmät".

        Sofin fanittaja, Martinan pahin vainoaja on aivan onnessaan kun Sofia aiheutti sen että Stefun perhe hajosi täysin ja on onnessaan kun Stefun lapsen toinen koti joutui vasaran alle tuon Stefun elämänsä suurimman virheen takia.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Pitäis kaikkien jo se tietää, että Sofian ja Stefanin suhde oli ainoastaan laastari suhde. Stefan suri eroa, kun Martina jätti hänet. Sofia suri Niko Ranta - Ahoa, kun jätti hänet. Samaa rataa menee Jeffreyn kanssa. Mies suree vaimoaan ja on nyt laastari suhteessa.

        Sofian mies ei ole enää ihan nuori, eli voi suhde hyvin myös onnistua. Sofia on tyytyväinen tämänhetken elaintasoon ja tietää, ettei komeita, salskeita ja hyvin toimeentulevia perheettömiä miehiä ole tarjolla. Sofia on tuollaisissa ympyröissä pyörinyt vuosia, että tietää hyvin pelin hengen ja osaa pelata sen mukaan. Jos tämä pariskunta toisensa tarpeet tyydyttää, siitä vaan. Kyllä sitä ilman jalat alta vievää rakkautta ja intohimoa voi elää jos on lämmin suihku ja soppaa.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Sofian mies ei ole enää ihan nuori, eli voi suhde hyvin myös onnistua. Sofia on tyytyväinen tämänhetken elaintasoon ja tietää, ettei komeita, salskeita ja hyvin toimeentulevia perheettömiä miehiä ole tarjolla. Sofia on tuollaisissa ympyröissä pyörinyt vuosia, että tietää hyvin pelin hengen ja osaa pelata sen mukaan. Jos tämä pariskunta toisensa tarpeet tyydyttää, siitä vaan. Kyllä sitä ilman jalat alta vievää rakkautta ja intohimoa voi elää jos on lämmin suihku ja soppaa.

        No toivotaan nyt että tämä oli viimeinen parisuhde minkä Sofia meni rikkomaan.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        No toivotaan nyt että tämä oli viimeinen parisuhde minkä Sofia meni rikkomaan.

        Ensimmäisen aviomiehensäkin kotiin Sofia purjehti kun miehen entinen ei ollut ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan asunnosta pois. Se kertoo vain siitä että suhde alkoi jo miehen parisuhteen aikana.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Martina sanoi Päivärinnan haastattelussa että Sofia oli se viimeinen pisara miksi eropäätöksen teki. Tämän rillimiljonäärin vaimo taas otti eron sen jälkeen kun mies oli tapaillut Sofiaa jo kuukausia. Eli kummallekin miehelle Sofia oli vain salapano jonka takia heidät puolisot sitten sen viimeisen päätöksen tekivät.

        Sofia ei tätä ymmärrä vaan kuvittelee pienessä päässään et hän nyt vaan on niin upea et kaikki miehet häneen lankeaa.. jättävät avovaimonsa tai vaimonsa tämän takia.
        Oikein pystin oli rillikseltä saanut🤣🤣
        Muija on tyhmempi kuin saapas.
        Sen verran samaa näyttää olevan nykyisessä äijässä ku Stefussa et peritään rahaa eikä osata sitä käyttää.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Ensimmäisen aviomiehensäkin kotiin Sofia purjehti kun miehen entinen ei ollut ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan asunnosta pois. Se kertoo vain siitä että suhde alkoi jo miehen parisuhteen aikana.

        Kaikki Soffan suhteet on alkaneet kun miehet ovat olleet vielä varattuja.
        Vain todella huonon itsetunnon omaavat naiset toimii noin.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Samaa mieltä, todella tylsä asunto, vaikka varmasti on kallis ja "luksusta". Sofialla kanssa jotenkin tyhjä katse silmissä, ei vaikuta aidosti onnelliselta.

        Muutenkin oudon näköinen...


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        No toivotaan nyt että tämä oli viimeinen parisuhde minkä Sofia meni rikkomaan.

        Hyvää parisuhdetta ei riko kukaan ulkopuolinen. Huonosti menevään suhteeseen pääse ulkopuolinen "sisään". Ja liiton rikkoja on se liitossa oleva, kun muitten seuraan hakeutuu, ei muut.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Hyvää parisuhdetta ei riko kukaan ulkopuolinen. Huonosti menevään suhteeseen pääse ulkopuolinen "sisään". Ja liiton rikkoja on se liitossa oleva, kun muitten seuraan hakeutuu, ei muut.

        Totta tämä. Vaan ei kukaan itseään kunnioittava ihminen ala suhteeseen varatun kanssa.


    • Raha on ja onnea hänelle

      • Anonyymi00039

        Raha ei yksin koskaan tuo onnea ja useammin se on vienyt ihmiset ainoastaan tuhoon.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Raha ei yksin koskaan tuo onnea ja useammin se on vienyt ihmiset ainoastaan tuhoon.

        Mitä ihmettä. Vaimo kertonut seiskalehden toimittajalle, et mies vieläkin haluaa et avioero perutaan ja pyytää vaimoaan takaisin yhteen 🤔.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Mitä ihmettä. Vaimo kertonut seiskalehden toimittajalle, et mies vieläkin haluaa et avioero perutaan ja pyytää vaimoaan takaisin yhteen 🤔.

        En näe mitään ihmeellistä tuossa asiassa. Vaimo haki avioeroa ja siksi mies haluaa edelleen avioliiton jatkuvan.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        En näe mitään ihmeellistä tuossa asiassa. Vaimo haki avioeroa ja siksi mies haluaa edelleen avioliiton jatkuvan.

        Soffeli on ainoastaan jalkavaimon osassa 😮‍💨.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Soffeli on ainoastaan jalkavaimon osassa 😮‍💨.

        Nyt se vasta vitsin murjaisi Sofia. On ikänsä tehnyt kovasti töitä 😂. Suomessakin ollessaan, ansiotulonsa olivat monen vuoden ajan tasan 0 euroa. Dubaissa ei ole ollut koskaan töissä. Nyt ainoastaan TV-ohjelma ja sitä ei voi sanoa työksi.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Nyt se vasta vitsin murjaisi Sofia. On ikänsä tehnyt kovasti töitä 😂. Suomessakin ollessaan, ansiotulonsa olivat monen vuoden ajan tasan 0 euroa. Dubaissa ei ole ollut koskaan töissä. Nyt ainoastaan TV-ohjelma ja sitä ei voi sanoa työksi.

        Nyt on elättäjä jo ruvennut sanoo, että liikaa ostaa ja tilaa tavaraa Sofia ja ei edes ehdi pitää niitä kaikkia.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Nyt on elättäjä jo ruvennut sanoo, että liikaa ostaa ja tilaa tavaraa Sofia ja ei edes ehdi pitää niitä kaikkia.

        Joko äijältä lopulta silmät aukesi ja tajusi mikä on naisen tarkoitus on ?


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Joko äijältä lopulta silmät aukesi ja tajusi mikä on naisen tarkoitus on ?

        Tuo on sinulle ilouutinen.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Tuo on sinulle ilouutinen.

        Miksi luulet asian olevan niin ei ?


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Miksi luulet asian olevan niin ei ?

        Ukkeli sulkee rahahanat, niinkuin teki Stefan Therman kans.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ukkeli sulkee rahahanat, niinkuin teki Stefan Therman kans.

        Sofia ei kestä itseään kohtaan kohdistuvaa kritiikkiä ja se on huono asia. Ei kasva ihmisenä ollenkaan ja elää ainoastaan omas kuplassaan haaveilen.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ukkeli sulkee rahahanat, niinkuin teki Stefan Therman kans.

        Ai senkö takia Sofia joutui menemään terapiaan kun kertoi että joutui menemään terapiaan suhteen jälkeen. Siinä antoi ymmärtää että suhde oli niin kauhea Stefun kanssa että piti mennä terapiaan. No, Stefu taas joutui menemään katkolle suhteen jälkeen.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Ai senkö takia Sofia joutui menemään terapiaan kun kertoi että joutui menemään terapiaan suhteen jälkeen. Siinä antoi ymmärtää että suhde oli niin kauhea Stefun kanssa että piti mennä terapiaan. No, Stefu taas joutui menemään katkolle suhteen jälkeen.

        Martina on myös kertonut että pari vuotta joutui eron jälkeen käymään terapiassa. Onkohan tämä Stefun viimeisin eli Saara pärjännyt ilman terapiaa?


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Ai senkö takia Sofia joutui menemään terapiaan kun kertoi että joutui menemään terapiaan suhteen jälkeen. Siinä antoi ymmärtää että suhde oli niin kauhea Stefun kanssa että piti mennä terapiaan. No, Stefu taas joutui menemään katkolle suhteen jälkeen.

        No kun luki mediasta tuosta Sofian ja Stefun parin vuoden suhteesta viikottain niin tuntui että itsekin olisi tarvinnut terapiaa, oli se kokonaisuudessaan niin kauheaa. Ja se kaikki mitä siihen joutui tahtomattaan mukaan, pieni lapsi, ja Stefun lapsen äidin törkeä haukkuminen lisääntyi ja vedettiin otsikoihin mukaan vaikka ei osaa eikä arpaa. Silloin ajatteli että voiko noin pahoja ja tunteettomia ihmisiä olla olemassakaan kuin miltä Sofia ja Stefu vaikuttivat.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        No kun luki mediasta tuosta Sofian ja Stefun parin vuoden suhteesta viikottain niin tuntui että itsekin olisi tarvinnut terapiaa, oli se kokonaisuudessaan niin kauheaa. Ja se kaikki mitä siihen joutui tahtomattaan mukaan, pieni lapsi, ja Stefun lapsen äidin törkeä haukkuminen lisääntyi ja vedettiin otsikoihin mukaan vaikka ei osaa eikä arpaa. Silloin ajatteli että voiko noin pahoja ja tunteettomia ihmisiä olla olemassakaan kuin miltä Sofia ja Stefu vaikuttivat.

        Nyt sitten gekkonenen kirjoittaa, että aika varmasti vankila odottaa miestä. Sitten Sofian kumpikin viimeisin avopuoliso olisivat olleet vankilassa ja.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        No kun luki mediasta tuosta Sofian ja Stefun parin vuoden suhteesta viikottain niin tuntui että itsekin olisi tarvinnut terapiaa, oli se kokonaisuudessaan niin kauheaa. Ja se kaikki mitä siihen joutui tahtomattaan mukaan, pieni lapsi, ja Stefun lapsen äidin törkeä haukkuminen lisääntyi ja vedettiin otsikoihin mukaan vaikka ei osaa eikä arpaa. Silloin ajatteli että voiko noin pahoja ja tunteettomia ihmisiä olla olemassakaan kuin miltä Sofia ja Stefu vaikuttivat.

        Nyt sitten Sofia rikkoi pikklulapsen vanhempien eron. Nyt leuhkii ja esittää kuinka hyvin sillä menee. Uskon että karma iskee ja lujaa ja pakko tulla haavemaailmasta pois.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Nyt sitten gekkonenen kirjoittaa, että aika varmasti vankila odottaa miestä. Sitten Sofian kumpikin viimeisin avopuoliso olisivat olleet vankilassa ja.

        Miksi on joku ex-missi ollut uhrina Stefanilla. Mitä se on sille oikeasti tehnyt ?


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Miksi on joku ex-missi ollut uhrina Stefanilla. Mitä se on sille oikeasti tehnyt ?

        Miten Sofia hyväksyy lopulta asiat, kun elättäjä ottaa kaikki luottokortit pois, mites sitten saa aikansa kulumaan ? No jää aikaa siivota järjestykseen ne keittiön mauste hyllyköt.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Miten Sofia hyväksyy lopulta asiat, kun elättäjä ottaa kaikki luottokortit pois, mites sitten saa aikansa kulumaan ? No jää aikaa siivota järjestykseen ne keittiön mauste hyllyköt.

        Suuttuu ja alkaa huutaa lujaa, sitä veellä alkavaa sanaa. Joutuu pesee itse hiuksensa ja siitäkös se vasta metakan nostaa miehelle.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Suuttuu ja alkaa huutaa lujaa, sitä veellä alkavaa sanaa. Joutuu pesee itse hiuksensa ja siitäkös se vasta metakan nostaa miehelle.

        Miksi Sofia valitsee rikolisia miehiä itselleen, tai miehet ovat avioliitossa olevia perheellisiä kaikki on ? Vai onko niin, ettei sinkku kunnoliset miehet edes ala seurustelee Sofian kanssa?


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Miksi on joku ex-missi ollut uhrina Stefanilla. Mitä se on sille oikeasti tehnyt ?

        Törkeän petoksen asianomainen on ex-missi. Mitä ihmettä se Stefan on oikeasti tehnyt ?


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Törkeän petoksen asianomainen on ex-missi. Mitä ihmettä se Stefan on oikeasti tehnyt ?

        Kalliit vaatteet ja autot tuovat hetkeksi mielihyvää ja ne ovat väliaikaista. Kaikki muut asiat, tekevät minut onnelisiksi nykyisin. Näin kirjoittaa Matias Petäistö. Ja tootus on miehen sanoissa.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Kalliit vaatteet ja autot tuovat hetkeksi mielihyvää ja ne ovat väliaikaista. Kaikki muut asiat, tekevät minut onnelisiksi nykyisin. Näin kirjoittaa Matias Petäistö. Ja tootus on miehen sanoissa.

        Tää päivä koittaa myös Sofialle ja mitkä asiat ovat tärkeitä ja tuovat mielen ja olon onnelisiksi. Ei korut ei laukut ei juhlimiset.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Tää päivä koittaa myös Sofialle ja mitkä asiat ovat tärkeitä ja tuovat mielen ja olon onnelisiksi. Ei korut ei laukut ei juhlimiset.

        Ei Sofia tuu koskaan muuttumaan ja ainoat arvot ovat miesten rahoilla ainoastaan eläminen.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Miten Sofia hyväksyy lopulta asiat, kun elättäjä ottaa kaikki luottokortit pois, mites sitten saa aikansa kulumaan ? No jää aikaa siivota järjestykseen ne keittiön mauste hyllyköt.

        Siihen pitää bölörffin sit vaan sopeutua🤣🤣


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Mitä ihmettä. Vaimo kertonut seiskalehden toimittajalle, et mies vieläkin haluaa et avioero perutaan ja pyytää vaimoaan takaisin yhteen 🤔.

        Onkohan nuo katkeran exän puheet totta vai vain keksittyjä valheita?
        Itse en heti usko tuollaisten juttuja. Raha se on tuonkin naisen suurin rakkaus.
        Ja eikös se kommentoijien mielestä olekin ihan täysin sopimaton ja naurettava pari, kun mallivaimo on pitkä ja mies heidän mukaan tappi. Kiljusen herrasväki tulisi mieleen. Sofian kanssa sentään pituus käy yksiin.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Nyt sitten gekkonenen kirjoittaa, että aika varmasti vankila odottaa miestä. Sitten Sofian kumpikin viimeisin avopuoliso olisivat olleet vankilassa ja.

        No ei se Sofian syytä ole, jos ukot joutuvat vankilaan. Itse he ovat töppäyksensä tehneet, ei Sofia.


    • Anonyymi00072

      En oo koskaan ymmärtänyt käsilaukun merkitystä ihmisen elämään niin voimakkaana kuin näillä tietynlaisilla tyypeillä.Miksi käsilaukun pitää olla Wittuni ja maksaa 20 000 e?Olen itse nainen ja mulle kelpaa ihan Prismasta ostettu veska.

      • Anonyymi00074

        Nyt Sofiakin lopulta tunnusti. Sadan miljoonan omaisuus on suvun ja ei ole tekemisissä niiden rahojen kanssa. Ensin kertoi, että miehellä on itsellään sadan miljoonan omaisuus. Asiat alkaa paljastua ja mitä seuraavaksi paljastuu?


      • Anonyymi00083

        Mä en pidä edes käsilaukkua kuin hautajaisissa. Mulla on taskuissa kaikki tarvitsemani tavarat.


    • Anonyymi00075

      Kävin lukemassa Ylilaudan viimeisintä ketjua ja voi jessus! Miksi media vaikenee? Sofia oli muuten filtteröinyt miehen kasvot ja osaksi peittänyt ja Seiskassa otsikko että Sofia paljasti miehen kasvot.

      • Anonyymi00076

        Sanos muuta! Tuollainen otsikko, et vihdoinkin paljasti miehen kasvot. Lehti tekee väärin ja ottaa ainoastaan hyödyn itselleen valheelisilla otsikoilaan.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Sanos muuta! Tuollainen otsikko, et vihdoinkin paljasti miehen kasvot. Lehti tekee väärin ja ottaa ainoastaan hyödyn itselleen valheelisilla otsikoilaan.

        Luulen että ei ketään kiinosta noi Sofian naurettavat feikki kertomukset. Häärii vuokratussa hotellin yhteydessä olevassa asunnossa ja kehuu miten on ihanaa, kun on oma koti. Sehän olikin vuokrattu ainoastaan tv-ohjelman kuvauksia varten puoleksi vuodeksi.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Sanos muuta! Tuollainen otsikko, et vihdoinkin paljasti miehen kasvot. Lehti tekee väärin ja ottaa ainoastaan hyödyn itselleen valheelisilla otsikoilaan.

        Häpeääkö Sofia niin paljon miestä, ettei voi julkaista reilusti ja oikeaa kuvaa sen kasvoista ?


    • Anonyymi00084

      Taitaa olla elättäjän koti jossa lokkeilee.

      • Anonyymi00092

        Elättäjä maksaa tietenkin vuokran ja koko lokin elämisen tarpeineen.


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Elättäjä maksaa tietenkin vuokran ja koko lokin elämisen tarpeineen.

        Sehän on vain hyvä asia. Ei sitä kannata kadehtia.


    • Anonyymi00085

      Mistä lokki löytää uuden elättäjän, kun elättäjä heittää lokin ulkoruokintaan.

      • Anonyymi00090

        No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Kyllä on Sofialla siihen tiedot ja taidot. Eiks se kertonut, että houkuttelee miehet luokseen?


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Kyllä on Sofialla siihen tiedot ja taidot. Eiks se kertonut, että houkuttelee miehet luokseen?

        Ikää alkaa näkyä Sofiasta ja nuoret naiset voittavat miehet luokseen, houkutus lintuina. 🦅.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Ikää alkaa näkyä Sofiasta ja nuoret naiset voittavat miehet luokseen, houkutus lintuina. 🦅.

        Ikä ei näy vielä missään.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Ikä ei näy vielä missään.

        Oletko ehkä sokea?


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Oletko ehkä sokea?

        Sofia on jo 36 vuotias ja näyttää toisissa kuvissa jo 50 vuotiaalta naiselta kasvoistaan.


    • Anonyymi00098

      Tyhjää elämää pumpattuna blörönä.. on niin bling blingiä..
      Oma tv ohjelma jossa näkyy kello ja vaatekaappi.. work work🤣
      Mainostaa itseään maailmanmestarina ja haukkuu exiään.
      Tosi hyvä ohjelma.

      • Anonyymi00099

        Seiskalehden uutiset kertovat valmiiksi koko ohjelman sisällön ja haluavat rahat pois, koska henkilöt lukevat niitä. Voiko olla enää typerämpää, ohjelmaa olemassa ja mille katsojille se on kohdstettu?


      • Anonyymi00100

        Sofia osaa haukkumisen taidot. On pirun katkera nainen omasta menneisyydestään.


      • Anonyymi00101

        Tyhjää on elämä kun ei ole mitään muuta kuin maailmanamestaruus yli 10 vuoden takaa. Miksi pitkäaikainen valmentajansa Tape Valkonen esiinnyt ohjelmassa kertomassa miten Sofiasta kehittyi niin hyvä urheilija. Itsekin ihmetteli että muut oli treenanneet kaksi vuotta ja itse vasta puoli vuotta ja tuli ja voitti kaikki. Tämä siis kun Tapen kanssa aloitti valmennuksen.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        Tyhjää on elämä kun ei ole mitään muuta kuin maailmanamestaruus yli 10 vuoden takaa. Miksi pitkäaikainen valmentajansa Tape Valkonen esiinnyt ohjelmassa kertomassa miten Sofiasta kehittyi niin hyvä urheilija. Itsekin ihmetteli että muut oli treenanneet kaksi vuotta ja itse vasta puoli vuotta ja tuli ja voitti kaikki. Tämä siis kun Tapen kanssa aloitti valmennuksen.

        Antoiko Tape vitaamiineja Sofialle suoraan suoneen?


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        Tyhjää on elämä kun ei ole mitään muuta kuin maailmanamestaruus yli 10 vuoden takaa. Miksi pitkäaikainen valmentajansa Tape Valkonen esiinnyt ohjelmassa kertomassa miten Sofiasta kehittyi niin hyvä urheilija. Itsekin ihmetteli että muut oli treenanneet kaksi vuotta ja itse vasta puoli vuotta ja tuli ja voitti kaikki. Tämä siis kun Tapen kanssa aloitti valmennuksen.

        Iltalehti 2.8.2019 toimittaja Ylimutka: "Näin alkoi Sofia Belórfin fitness-ura: Tape Valkonen valmentajana "treenasin puoli vuotta ja voitin, mietin itsekin että miten tämä on mahdollista".


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Iltalehti 2.8.2019 toimittaja Ylimutka: "Näin alkoi Sofia Belórfin fitness-ura: Tape Valkonen valmentajana "treenasin puoli vuotta ja voitin, mietin itsekin että miten tämä on mahdollista".

        Katsos siis Ylimutka, kans on ihmetellyt asiaa ?


    • Anonyymi00105

      Ketä ton tyhjäntoimittajan menot kiinnostaa?

    • Anonyymi00106

      Sofia on hienostunut ja hyvä kroppakin. Siinä kelpaa provider miehen esitellä Sofiaa illallisilla ja luksusautossa. Sofia saa arvoisensa elämän ihanissa piireissä ja voi verkostoitua muiden miljonäärien kanssa. Minikoossa vertaisin Grace ja Rainier love storyyn Monacossa.

      • Anonyymi00112

        Onkohan entinen Miss Suomi Armi Kuusela Sofian esikuva? Eikös hän tämän aloittanut että missit hakeutuvat ulkomaille rikkaiden vanhempien miesten kanssa suhteeseen?


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Onkohan entinen Miss Suomi Armi Kuusela Sofian esikuva? Eikös hän tämän aloittanut että missit hakeutuvat ulkomaille rikkaiden vanhempien miesten kanssa suhteeseen?

        Dubaissakin varmasti toimii sellaisia vanhempia naisia jotka järjetävät vanhoille rikkaille miehille seuralaisia nuorista kauniista naisista. Onhan Suomessakin ollut sellaista toimintaa. Missit on erityisesti miehiä kiinnostaneet.


      • Anonyymi00114

        Marbellassa Ranta-aho vei Sofian dinnereille rikollispomojen ja näiden naisten kanssa. Se oli senaikaista verkostoitumista. "Vaikka kaikkien kavereiden miehet oli rikollisia niin minä luulin että minulla on rehellinen suomalainen liikemies" - puolusteli Sofia itseään kun esitti että mitään en tiennyt, mitään en nähnyt, enkä mitään oo ottanu. Kaikki selitykset meni läpi paitsi tuo viimeinen.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Marbellassa Ranta-aho vei Sofian dinnereille rikollispomojen ja näiden naisten kanssa. Se oli senaikaista verkostoitumista. "Vaikka kaikkien kavereiden miehet oli rikollisia niin minä luulin että minulla on rehellinen suomalainen liikemies" - puolusteli Sofia itseään kun esitti että mitään en tiennyt, mitään en nähnyt, enkä mitään oo ottanu. Kaikki selitykset meni läpi paitsi tuo viimeinen.

        Sofialla on poikaystäviä ja kavereita kuin teini-ikäisillä konsanaa. Nykyistäkin vanhemmanpuolesta yli viisikymppistä miestä kutsuu poikaystäväksi. Seiska ei ole koskaan kertonut miehen oikeaa ikää vaan on ollut että "nelikymppinen" tai "hieman yli nelikymppinen". Mies on kuitenkin yli viisikymppinen.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Sofialla on poikaystäviä ja kavereita kuin teini-ikäisillä konsanaa. Nykyistäkin vanhemmanpuolesta yli viisikymppistä miestä kutsuu poikaystäväksi. Seiska ei ole koskaan kertonut miehen oikeaa ikää vaan on ollut että "nelikymppinen" tai "hieman yli nelikymppinen". Mies on kuitenkin yli viisikymppinen.

        Ylilaudalla näyttää olevan jopa kasvokuvia miehestä.


      • Anonyymi00117

        Miljonäärit eivät hyväksy tyhmää peruskoulun käynyttä naista piireihinsä. Ai niin, onhan se käynyt 2 tunnin meikkaus kurssin Dubaissa 😂.


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Onkohan entinen Miss Suomi Armi Kuusela Sofian esikuva? Eikös hän tämän aloittanut että missit hakeutuvat ulkomaille rikkaiden vanhempien miesten kanssa suhteeseen?

        Armi Kuusela ei koskaan elänyt miesten rahoilla ja ei vaihtanut miehiä, kuin mustalaiset hevosia.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Ylilaudalla näyttää olevan jopa kasvokuvia miehestä.

        Kuka se nuori nainen on jota mies elättää edelleen? Ei ole kukaan entisistä vaimoista. Ilmeisesti sekin irvailee Sofialle instassaan kuten miehen nykyinen tuleva e-vaimokin.


    • Anonyymi00107

      Ainakin Sofian pitkäaikainen bestis Sieppi näyttää tykkäävän ohjelmasta ja laittanut Sofian instaan sydämiä ja kasvoja sydänsilmin. Ja tietenkin Sofian lyhytaikaisempi bestis Roope nyt ainakin tykkää kun pääsi jopa mukaan sarjaan.

      • Anonyymi00108

        Sieppi jo aikojen alussa vaihtoi poikaystävänsä Hunksiin ja koska Sofiallakin oli Hunks niin Siepistä ja Sarasta tuli bestiksiä. Taisi olla vuosi 2010?


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Sieppi jo aikojen alussa vaihtoi poikaystävänsä Hunksiin ja koska Sofiallakin oli Hunks niin Siepistä ja Sarasta tuli bestiksiä. Taisi olla vuosi 2010?

        Vuoden 2011 aikana Sara tapaili sen Hunks Nikitan kanssa eli siihen aikaan kun Esko pahiten haukkui Martinaa. Oli mediassa juttu että Esko ja Sara menivät Oulussa yhdessä samaan hotellihuoneeseen mutta syy oli se että Sara tapaili Nikitaa eikä Eskoa.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00109 kirjoitti:

        Vuoden 2011 aikana Sara tapaili sen Hunks Nikitan kanssa eli siihen aikaan kun Esko pahiten haukkui Martinaa. Oli mediassa juttu että Esko ja Sara menivät Oulussa yhdessä samaan hotellihuoneeseen mutta syy oli se että Sara tapaili Nikitaa eikä Eskoa.

        Sofia ja Niko, Sara ja Nikita ja Esko siinä vielä itkemässä eroaan ja haukkumassa exäänsä kaikille jotka jaksoi kuunnella.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Sofia ja Niko, Sara ja Nikita ja Esko siinä vielä itkemässä eroaan ja haukkumassa exäänsä kaikille jotka jaksoi kuunnella.

        Sieppi puolusti Sofiaa julkisesti toukokuusssa 2020 kun Sofia oli vampannut Martinan miehen ja tuli näitä huumesyytöksiä. Sieppi mm. että Sofia on mukava ja että ihmisillä on väärä käsitys Sofiasta että luksus ja merkkilaukut olisi tälle tärkeintä. Näin siis Sieppi bestiksestään.


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Sieppi puolusti Sofiaa julkisesti toukokuusssa 2020 kun Sofia oli vampannut Martinan miehen ja tuli näitä huumesyytöksiä. Sieppi mm. että Sofia on mukava ja että ihmisillä on väärä käsitys Sofiasta että luksus ja merkkilaukut olisi tälle tärkeintä. Näin siis Sieppi bestiksestään.

        Peruskoulun käynyt turhista turhin ju oleva henkilö.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Peruskoulun käynyt turhista turhin ju oleva henkilö.

        Äiti puolella ei näyttänyt olevan lapselle muuta tarjottavaa, kuin vettä sen jääkapissa 🤭.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Sieppi puolusti Sofiaa julkisesti toukokuusssa 2020 kun Sofia oli vampannut Martinan miehen ja tuli näitä huumesyytöksiä. Sieppi mm. että Sofia on mukava ja että ihmisillä on väärä käsitys Sofiasta että luksus ja merkkilaukut olisi tälle tärkeintä. Näin siis Sieppi bestiksestään.

        Sieppi nykyisin lähettää sydämiä Martinan instas ja ovat ystävykset.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00122 kirjoitti:

        Sieppi nykyisin lähettää sydämiä Martinan instas ja ovat ystävykset.

        Miten Sofia osaa keskustella, esimerkiksi tään elättäjän sukulaisten kanssa? Ei tiedä mistään mitään, ainoastaan meikeistä ja täyteaineista ?


      • Anonyymi00124
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Äiti puolella ei näyttänyt olevan lapselle muuta tarjottavaa, kuin vettä sen jääkapissa 🤭.

        Yleensä pikkutytölle tarjotaan pizzaa ja pojalle hamppareita.


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00122 kirjoitti:

        Sieppi nykyisin lähettää sydämiä Martinan instas ja ovat ystävykset.

        Kyllä Sieppi on aina henkisellä tasolla vain Sofian bestis.


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00124 kirjoitti:

        Yleensä pikkutytölle tarjotaan pizzaa ja pojalle hamppareita.

        Sofialla oli kerran kuva stoorissa kun pikkutyttö söi pizzaa pöydän äärellä ja Sofia joi viiniä altaalla.


    • Anonyymi00126

      Annetaan nyt Sofian nauttia ja ottaa irti kaiken minkä saa tuosta elämästä, mitä tällä hetkellä saa esittää TV:ssä. Eipä tuo kiertolaisen ja miesten hyväntahtoisuuden varassa vuosikausia ollut elämä varmasti ole ollut helppoa ja loistokasta ja ymmärrän ĥyvin nuo *my home* kirjoitukset, jos on oikeasti jotain turvaa eli oma sänky.

      • Anonyymi00128

        Materiaali ei tuo onnea ja rakkautta, ainoastaan hetkellisesti. Koska Sofia ymmärtää sen asian ja muuttaa elämän tyylinsä kokonaan toiseen suuntaan ?


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Materiaali ei tuo onnea ja rakkautta, ainoastaan hetkellisesti. Koska Sofia ymmärtää sen asian ja muuttaa elämän tyylinsä kokonaan toiseen suuntaan ?

        Jos ei ymmärys ja äly siihen riitä, on silloin turha odottaa edes muutosta.


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00129 kirjoitti:

        Jos ei ymmärys ja äly siihen riitä, on silloin turha odottaa edes muutosta.

        Sofia kertoo, että olisi elättäjän muiden lasten kanssa tekemisissä. Ei ainakaan ole miehen nykyisen vaimon tyttären kanssa missään tekemisissä ja en usko et koskaan edes tulee olemaan.


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Sofia kertoo, että olisi elättäjän muiden lasten kanssa tekemisissä. Ei ainakaan ole miehen nykyisen vaimon tyttären kanssa missään tekemisissä ja en usko et koskaan edes tulee olemaan.

        Sofia valehtelee joka asiassa ja on kade miehen vaimolle. Vaimo on kymmenen kertaa kauniimpi ja älykkäämpi, kuin tää Sofia Belórf vei.


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Sofia valehtelee joka asiassa ja on kade miehen vaimolle. Vaimo on kymmenen kertaa kauniimpi ja älykkäämpi, kuin tää Sofia Belórf vei.

        Vaimo on vaimo aina. No eron halusi vaimo ja toivottavasti petturi mies, joutuu maksamaan loppuelämän aikaisen elatuksen lapselle ja vaimolle ja 😎.


      • Anonyymi00133
        Anonyymi00132 kirjoitti:

        Vaimo on vaimo aina. No eron halusi vaimo ja toivottavasti petturi mies, joutuu maksamaan loppuelämän aikaisen elatuksen lapselle ja vaimolle ja 😎.

        Vaimolla näyttäisi menevän hyvin ja ei ole mies seurassa vielä kertakaan, ainakaan sen instas näkynyt. Kestääkö yhtä kauan oikeudessa eron puinti, kuin Mikko ja Helena Koivulla ?


    • Anonyymi00134

      Tuo Sofia näyttää kummalliselta. On muokannut kehoaan niin paljon. Tekohuulet, tekohampaat, tekotissit ja elämänsäkin on teennäistä. Onkohan hän kahzeksankymppisenä kuin Dolly Parton, joka on sanonut, että vaatii paljon rahaa, jotta näyttää yhtä halvalta kuin hän.

      • Anonyymi00136

        Hänelle kävi vähän köplästi kun edellinen provider, Niko Ranta-aho osoittautui huumeroistoksi ja sai tuomion.


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Hänelle kävi vähän köplästi kun edellinen provider, Niko Ranta-aho osoittautui huumeroistoksi ja sai tuomion.

        Miksi vielä tää ukkeli paljastuu ja sen näemme jossakin vaiheessa kans?


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Miksi vielä tää ukkeli paljastuu ja sen näemme jossakin vaiheessa kans?

        Se on tietysti pieni ja punanen , paksu ja hikinen, mitä välii kun on rahaa.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00136 kirjoitti:

        Hänelle kävi vähän köplästi kun edellinen provider, Niko Ranta-aho osoittautui huumeroistoksi ja sai tuomion.

        Sofia mokasi koska olisi saanut asua Ranta-ahon asunnossa ja olla heidän elatuksessa sen ajan kun Niko oli vankilassa. Ja ainakin Sofialla olisi ollut läsnäoleva mies ja kyllähän ne oli suunnitelleet menevänsä vankilassa naimisiinkin. Piti sitten mennä Martinan kiusaksi iskemään Martinan miestä. Yrittihän Sofia sitten takaisin mutta Ranta-aho ei huolinut Sofiaa takaisin.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Sofia mokasi koska olisi saanut asua Ranta-ahon asunnossa ja olla heidän elatuksessa sen ajan kun Niko oli vankilassa. Ja ainakin Sofialla olisi ollut läsnäoleva mies ja kyllähän ne oli suunnitelleet menevänsä vankilassa naimisiinkin. Piti sitten mennä Martinan kiusaksi iskemään Martinan miestä. Yrittihän Sofia sitten takaisin mutta Ranta-aho ei huolinut Sofiaa takaisin.

        Sofia oli ainoastaan munan puutteessa ja siksi meni Stefanin kans lakanoita pöllyttelee.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Sofia oli ainoastaan munan puutteessa ja siksi meni Stefanin kans lakanoita pöllyttelee.

        Stefan otti Sofian laastari suhteeksi ja samoin Sofia Stefanin. Molemmille oli ollut kova isku avoero puolisoistaan. Sitä saa mitä tilaa ja lopun kaikki tietävätkin miten siinnä kävi.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        Stefan otti Sofian laastari suhteeksi ja samoin Sofia Stefanin. Molemmille oli ollut kova isku avoero puolisoistaan. Sitä saa mitä tilaa ja lopun kaikki tietävätkin miten siinnä kävi.

        Laastari suhteet päätyvät aina eroon. Haetaan hetken lohtua ja sen jälkeen ollaan jo eri teillä.


      • Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

        Laastari suhteet päätyvät aina eroon. Haetaan hetken lohtua ja sen jälkeen ollaan jo eri teillä.

        Sofian elättäjä otti kans Sofian laastari suhteeksi. Oli vieläkin pyytänyt mies vaimoaan kokoajan takaisin, näin kertonut seiskalehden toimittajalle vaimo.


      • Anonyymi00144
        Anonyymi00143 kirjoitti:

        Sofian elättäjä otti kans Sofian laastari suhteeksi. Oli vieläkin pyytänyt mies vaimoaan kokoajan takaisin, näin kertonut seiskalehden toimittajalle vaimo.

        Paljonko pitäisi miehen maksaa tälle kauniille aviovaimolleen, että ottaisi miehensä takaisin ja peruisi avioeron jälkeen ?


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Paljonko pitäisi miehen maksaa tälle kauniille aviovaimolleen, että ottaisi miehensä takaisin ja peruisi avioeron jälkeen ?

        Ei ole elättäjällä rahoja. Ainoastaan velkaa yli kymmenen miljoonan edestä ja isälleen 1,4 miljoonaa euroa velkaa 🤭.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Ei ole elättäjällä rahoja. Ainoastaan velkaa yli kymmenen miljoonan edestä ja isälleen 1,4 miljoonaa euroa velkaa 🤭.

        Sofiakin oli jo tunnustettava, ettei sadan miljoonan omaisuus ole miehen, vaan suvun rahoja. Eikä mies ole niiden rahojen kanssa missään tekemisissä.


      • Anonyymi00147
        Anonyymi00146 kirjoitti:

        Sofiakin oli jo tunnustettava, ettei sadan miljoonan omaisuus ole miehen, vaan suvun rahoja. Eikä mies ole niiden rahojen kanssa missään tekemisissä.

        Ulkoistettiinkohan mies firmasta sen takia koska lehtijutun mukaan oli käyttänyt firman rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin? Sellainen on aika paha mainehaitta jollekin vakavaraiselle firmalle, jonka miehen isoisä perustanut. Olihan siitä iso lehtijuttu Amerikoissa tehty. Jostain syystä Seiska ei ole tuosta kertonut mitään vaikka mediatietoa. Yleensä kaivelee tarkasti julkkisnaisten miesten menneisyyden että löytyisikö sieltä jotain ikävää. Mutta Sofian kohdalla taas tehdään poikkeus.


      • Anonyymi00148
        Anonyymi00147 kirjoitti:

        Ulkoistettiinkohan mies firmasta sen takia koska lehtijutun mukaan oli käyttänyt firman rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin? Sellainen on aika paha mainehaitta jollekin vakavaraiselle firmalle, jonka miehen isoisä perustanut. Olihan siitä iso lehtijuttu Amerikoissa tehty. Jostain syystä Seiska ei ole tuosta kertonut mitään vaikka mediatietoa. Yleensä kaivelee tarkasti julkkisnaisten miesten menneisyyden että löytyisikö sieltä jotain ikävää. Mutta Sofian kohdalla taas tehdään poikkeus.

        Hörkkö on kyllä tuosta asiasta puhunut podcastissaan mutta ei tehnyt juttua Seiskaan. Ehkä kiellettiin? Nyt Hörkkö ei uudessa mediassaan ole kirjoittanut sanaakaan Sofiasta koska mediakaverinsa Immu on sekä Sofian että Ranta-ahon suuri fanittaja.


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00148 kirjoitti:

        Hörkkö on kyllä tuosta asiasta puhunut podcastissaan mutta ei tehnyt juttua Seiskaan. Ehkä kiellettiin? Nyt Hörkkö ei uudessa mediassaan ole kirjoittanut sanaakaan Sofiasta koska mediakaverinsa Immu on sekä Sofian että Ranta-ahon suuri fanittaja.

        Kirjoittaa vielä kunnolla tulee kirjoittaa ja kuulemme sellaiset asiat,et oksat pois.


    • Anonyymi00149

      KUka Sofia Ding Dong.

      • Anonyymi00152

        Sen elättäjä kin kog apinanaamari 🦍.


    • Anonyymi00150

      Toinen Sofia ajelee matkailuautolla ja jouset rytkyvät taukopaikalla ja huutaa muita lopettamaan turhan autoilun.

      • Anonyymi00153

        Elättäjän vaimo huristelee upeilla autoilla ja tarkoituksella sen instas. Tietää, ettei edes Sofialla ole ajokorttia olemassa 🏎️.


      • Anonyymi00154
        Anonyymi00153 kirjoitti:

        Elättäjän vaimo huristelee upeilla autoilla ja tarkoituksella sen instas. Tietää, ettei edes Sofialla ole ajokorttia olemassa 🏎️.

        Tijaana Cohen tietää kaiken Sofiasta. No siitä saa kiittää seiskalehden toimittajia.


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00154 kirjoitti:

        Tijaana Cohen tietää kaiken Sofiasta. No siitä saa kiittää seiskalehden toimittajia.

        Oletko kans itse ollut yhteydessä tämän Jeffreyn vaimoon ?


      • Anonyymi00156
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        Oletko kans itse ollut yhteydessä tämän Jeffreyn vaimoon ?

        Pitäähän Sofia häänsä Suomessa ja sukunsa kanssa tietenkin ?


      • Anonyymi00157
        Anonyymi00156 kirjoitti:

        Pitäähän Sofia häänsä Suomessa ja sukunsa kanssa tietenkin ?

        Ei vielä elättäjällä ole ex-vaimostakaan avioeroa, joten ei taida häät vielä olla Sofialla tänä kesänä.


      • Anonyymi00158
        Anonyymi00157 kirjoitti:

        Ei vielä elättäjällä ole ex-vaimostakaan avioeroa, joten ei taida häät vielä olla Sofialla tänä kesänä.

        Jospa ei niitä häitä edes tule, mites sitten Sofian käy ?


      • Anonyymi00159
        Anonyymi00158 kirjoitti:

        Jospa ei niitä häitä edes tule, mites sitten Sofian käy ?

        Tulee häät ja menee avioliittoon Stefan Thermanin kanssa. Rouva Sofia Therman 💗.


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00159 kirjoitti:

        Tulee häät ja menee avioliittoon Stefan Thermanin kanssa. Rouva Sofia Therman 💗.

        Sydämelliset Onnittelut heille. Vakka on löytänyt kantensa ja ainakin tässä tapauksessa.


      • Anonyymi00163
        Anonyymi00158 kirjoitti:

        Jospa ei niitä häitä edes tule, mites sitten Sofian käy ?

        Sofian "hätävara" on sijoituksensa... 100 000 kello ja veskat sit ku rillis lakkaa elättämästä.. ja onhan Soffi omien sanojensa mukaan tehnyt töitä aina.🤣🤣


    • Anonyymi00164

      Täst ei oo pitkä aika niistä sohvin kokkelitouhuista, tuomiosta joissa nauhoitteella kertoi myrkyttäneensä sen ja sen.
      Se myrkyttäminen huumepiireissä tarkottaa sitä et on opettanu huumeita käyttämättömän vetämään huumeita tai toisen tietämättä laittanu esim peukkua sen juomaan.
      Miksi tämmönen mätäsäkki päästetään televisioon?

      • Anonyymi00165

        Amerikkaan ei sentään pääse miehensä kotiin Miamiin🤣🤣
        Mut joo telkkariin suomessa pääsee. Toivottavasti toimii varoittavana esimerkkinä miten tyhjää voi elämä olla toisten rahoilla pelatessa.


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00165 kirjoitti:

        Amerikkaan ei sentään pääse miehensä kotiin Miamiin🤣🤣
        Mut joo telkkariin suomessa pääsee. Toivottavasti toimii varoittavana esimerkkinä miten tyhjää voi elämä olla toisten rahoilla pelatessa.

        Juurikin oikein kirjoitit asiasta. Kyllä sen vielä itse Sofiakin huomaa pikku hiljaa. Ei elämää ainoastaan tyhjä kuori ja sisin itkee yksinäisyyttä.


    • Anonyymi00167

      Taitaa Sofian elämä olla tylsää.

      • Anonyymi00169

        Eikait juhliminen toisen rahoilla Dubaissa oo tylsää? Voi vaikka kuskata Roopea huvijahdeille ym. ym.


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00169 kirjoitti:

        Eikait juhliminen toisen rahoilla Dubaissa oo tylsää? Voi vaikka kuskata Roopea huvijahdeille ym. ym.

        Roopekin piti merkkilaukussaan lububu-pehmoja kuten Sofiakin. Yhden merkkilaukun Roope sai Sofialta synttärilahjaksi koska Sofialla oli kaksi samanlaista. Sofian elättäjän, jonka luottokorttia siis käyttää, aviovaimo irvali omassa instassa niille aikuisille joilla on lububu-pehmoja laukuissa niin ei Sofia nyt enää niitä pidä.


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00171 kirjoitti:

        Roopekin piti merkkilaukussaan lububu-pehmoja kuten Sofiakin. Yhden merkkilaukun Roope sai Sofialta synttärilahjaksi koska Sofialla oli kaksi samanlaista. Sofian elättäjän, jonka luottokorttia siis käyttää, aviovaimo irvali omassa instassa niille aikuisille joilla on lububu-pehmoja laukuissa niin ei Sofia nyt enää niitä pidä.

        Sofia on Ylivieskasta ja Roope on Kemistä.


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00171 kirjoitti:

        Roopekin piti merkkilaukussaan lububu-pehmoja kuten Sofiakin. Yhden merkkilaukun Roope sai Sofialta synttärilahjaksi koska Sofialla oli kaksi samanlaista. Sofian elättäjän, jonka luottokorttia siis käyttää, aviovaimo irvali omassa instassa niille aikuisille joilla on lububu-pehmoja laukuissa niin ei Sofia nyt enää niitä pidä.

        Kuka se nuori nainen on jonka kustannuksia Sofian elättäjä myös maksaa? Ei ole lukuisia entisiä vaimoja vaan aivan joku muu. Ylilaudalla sellaista kirjoitetaan.


      • Anonyymi00175
        Anonyymi00174 kirjoitti:

        Kuka se nuori nainen on jonka kustannuksia Sofian elättäjä myös maksaa? Ei ole lukuisia entisiä vaimoja vaan aivan joku muu. Ylilaudalla sellaista kirjoitetaan.

        Siellä näyttää joku tekevän hauskasti aina uuden aloituksen "Sofia "Sophia" Belórf-Ruusila-Nousinen, still waiting to be Cohen".


      • Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

        Siellä näyttää joku tekevän hauskasti aina uuden aloituksen "Sofia "Sophia" Belórf-Ruusila-Nousinen, still waiting to be Cohen".

        Korjaus, siis Nousiainen - ei nousukas kuitenkaan. Eiku.


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00174 kirjoitti:

        Kuka se nuori nainen on jonka kustannuksia Sofian elättäjä myös maksaa? Ei ole lukuisia entisiä vaimoja vaan aivan joku muu. Ylilaudalla sellaista kirjoitetaan.

        Yksi monista salapanoista tietenkin.


    • Anonyymi00173

      vähän kateellinen etten ole yhtä hyvä keräämään spermaa

    • Anonyymi00177

      Petäistön ex-vaimo tiktokissa hehkuttaa elämää vanhempiensa omistamalla luksusmökillä, että lyö Ibizan mennen tullen.

      • Anonyymi00179

        Jos ei rahaa ole matkustaa Ibizan aurinkoon, silloin on tyydyttävä vanhempien omistamaan mökkiin ainoastaan.


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00179 kirjoitti:

        Jos ei rahaa ole matkustaa Ibizan aurinkoon, silloin on tyydyttävä vanhempien omistamaan mökkiin ainoastaan.

        Ketä ihan oikeasti kiinnostaa jonkun tyhjäpään elämä?


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00180 kirjoitti:

        Ketä ihan oikeasti kiinnostaa jonkun tyhjäpään elämä?

        Hyvä äitipuoli. Jääkaapissa ainoastaan vettä ja meikkejä lapselle 😝.


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

        Hyvä äitipuoli. Jääkaapissa ainoastaan vettä ja meikkejä lapselle 😝.

        Joko on kertonut Sofia, että koska on ne häät ? En malta odottaa omia tulevia häitäni. t:Sofia Belórf.


      • Anonyymi00185
        Anonyymi00184 kirjoitti:

        Joko on kertonut Sofia, että koska on ne häät ? En malta odottaa omia tulevia häitäni. t:Sofia Belórf.

        Sofia haluaa lapsen ja käynyt jo lääkärissä tutkimuksessa, että saako haluamansa poika vauvelin. Kuka on isä ehdokas lapselle?


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00185 kirjoitti:

        Sofia haluaa lapsen ja käynyt jo lääkärissä tutkimuksessa, että saako haluamansa poika vauvelin. Kuka on isä ehdokas lapselle?

        Sen tietää vasta sitten, kun on käyty isyystutkimuksissa 🤥.


      • Anonyymi00187
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Sen tietää vasta sitten, kun on käyty isyystutkimuksissa 🤥.

        Olis noloa jos poika näyttäis siltä komealta nuorelta marokkolaiselta mieheltä.


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00187 kirjoitti:

        Olis noloa jos poika näyttäis siltä komealta nuorelta marokkolaiselta mieheltä.

        Jos täällä on miehiä tai kyllähän naisetkin voisi kommentoida että miltä miehestä tuntuisi että elättinaisensa haaveilee kuvan keran poikalapsesta, jossa kuvassa isäehdokas on naisen elättäjän vastakohta noin ulkoisesti ja kansalaisuudeltaankin.


      • Anonyymi00190
        Anonyymi00187 kirjoitti:

        Olis noloa jos poika näyttäis siltä komealta nuorelta marokkolaiselta mieheltä.

        Juurikin näin 😂. Onko toi elättäjä todellakin tyhmistä tyhmin. Jos ei loukkaantunut tuosta Soffelin vihjailusta?


    • Anonyymi00189

      Conoron isä

      • Anonyymi00191

        Käy baarissa ja etsii Marokkolaisen miehen näköisen kollin. Ei siinnä paljon tarvitse aikaa, kun siemenet on repussa.


    • Anonyymi00192

      Annetaan Sopfian nauttia laukuista ja tavaroista. Muistakaapa naiset välttää varattuja aviomiehiä, joilla perhe ja lapsia. Lapsen etu menee kaiken muun edelle . Saattaa hyvinkin mahdollisesti käydä kuten historia on osoittanut, että se oma perhe kuitenkin vie voiton. Namustelulla ja kutinallakin oma aikansa.

      • Anonyymi00193

        Jos nainen rakastaa omaa miestään.Kertoisi et toivoo pojastamme tulee isänsä näköinen komea poika. Eikä joku komea Marokkolaiselle tehty poika.


      • Anonyymi00194
        Anonyymi00193 kirjoitti:

        Jos nainen rakastaa omaa miestään.Kertoisi et toivoo pojastamme tulee isänsä näköinen komea poika. Eikä joku komea Marokkolaiselle tehty poika.

        Olipa vitsin läväyttänyt Sofia. Olen koko elämäniajan tehnyt kovasti töitä ja 😂. Kertoisi vielä rehellisesti, että millaista työtä on ikänsä ahkerasti tehnyt mitään ?


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00194 kirjoitti:

        Olipa vitsin läväyttänyt Sofia. Olen koko elämäniajan tehnyt kovasti töitä ja 😂. Kertoisi vielä rehellisesti, että millaista työtä on ikänsä ahkerasti tehnyt mitään ?

        Valkopesu on tehtävä Sofian itse, kun kukaan muu henkilö ei siihen suostuisi.


      • Anonyymi00196
        Anonyymi00195 kirjoitti:

        Valkopesu on tehtävä Sofian itse, kun kukaan muu henkilö ei siihen suostuisi.

        Eipä ole katsoja määrässä kehumista Bling Blink Sofia. No pitihän se jo kaikkien tietääkin etu käteen 😂.


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00196 kirjoitti:

        Eipä ole katsoja määrässä kehumista Bling Blink Sofia. No pitihän se jo kaikkien tietääkin etu käteen 😂.

        Tuleeko tappiota tv-tuontaantoon? Vilmausryhmän matkat ja asumiset Dubaissa. Ne vie ison osan rahoista ja ohjelmien kokoaminen samoin valmiiksi.


      • Anonyymi00198
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        Tuleeko tappiota tv-tuontaantoon? Vilmausryhmän matkat ja asumiset Dubaissa. Ne vie ison osan rahoista ja ohjelmien kokoaminen samoin valmiiksi.

        On se jo Sofiakin jonkun summan saanut, kun esitti feikkielämää siin ohjelmassa.


      • Anonyymi00199
        Anonyymi00198 kirjoitti:

        On se jo Sofiakin jonkun summan saanut, kun esitti feikkielämää siin ohjelmassa.

        Ei hätää, vaikka siihen loppui Sofian niin sanottu työnteko 🤭 On elättäjä, kuitenkin vielä kuvioissa.


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00199 kirjoitti:

        Ei hätää, vaikka siihen loppui Sofian niin sanottu työnteko 🤭 On elättäjä, kuitenkin vielä kuvioissa.

        Vai joko elättäjä pääsi vihdoinkin kauniin vaimonsa kainaloon?


    • Anonyymi00201

      Rillimiljonäärin vaimon kotimaa Serbia ja kaikki maat sen ympärilläkin jättivät Suomen euroviisuissa nollapisteille, hieman samoin kuin Sofialla on nollatulot. Ei kai Sofia ole syy tähän?

      • Anonyymi00202

        Sofia on Seiskan mukaan kosmopoliittikaunotar ja nyt sitten vielä kansainvälinen tv-tähti, oikein tanskalaisen Allerin tuotannossa, eli kansankielellä Seiskan ja Katson. Ei ole mitään Hymyn Tuksu-teeveetä tai Nipsu teeveetä.


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00202 kirjoitti:

        Sofia on Seiskan mukaan kosmopoliittikaunotar ja nyt sitten vielä kansainvälinen tv-tähti, oikein tanskalaisen Allerin tuotannossa, eli kansankielellä Seiskan ja Katson. Ei ole mitään Hymyn Tuksu-teeveetä tai Nipsu teeveetä.

        Ei ole yhtään mikään tähti ja ei koskaan tule sitä olemaan. Ainoastaan miesten rahoilla elävä luuseri ja ei yhtään mitään muuta ole.


      • Anonyymi00204
        Anonyymi00203 kirjoitti:

        Ei ole yhtään mikään tähti ja ei koskaan tule sitä olemaan. Ainoastaan miesten rahoilla elävä luuseri ja ei yhtään mitään muuta ole.

        Ei tullu Tuksu Tukiaisesta kuluisuuta tv-ohjelmansa ansiosta. Ainoastaan alkoholin ja miesten rahoilla elämänsä ansiosta ainoastaan.


      • Anonyymi00205
        Anonyymi00204 kirjoitti:

        Ei tullu Tuksu Tukiaisesta kuluisuuta tv-ohjelmansa ansiosta. Ainoastaan alkoholin ja miesten rahoilla elämänsä ansiosta ainoastaan.

        Sinäkin tiedät kenestä on kyse. Siitä saamme kiittää Seiskaa.


      • Anonyymi00206
        Anonyymi00205 kirjoitti:

        Sinäkin tiedät kenestä on kyse. Siitä saamme kiittää Seiskaa.

        Eikä tuu tästä Sofiasta kans kuuluisuutta. On jo kuuluisa maineensa takia ja useammassa maassa tunnettu.


    • Anonyymi00207

      Bling bling.. onko elämä yhtä juhlaa😅

      • Anonyymi00208

        Ei ohjelma kiinosta yhtään ketään. Ei edes vaikka seiskalehden toimittajat mainostivat koko viikon Sofian pahasti fitteröityjä kuvia uutisissaan.


    • Anonyymi00209

      Kertoiko paljonko maksoi kämpästä?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      228
      986
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      930
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe