Tiedän että luette tätä. Paljonko hyvää irtaimistoa hyvinvointialue hukkaa tyhjentäessään toimitiloja? Olisiko parempi tarjota tarvitsijoille kuin heittää menemään ja maksaa jätemaksuja? Lukekaa Jämsän Seudun juttu. Olette toki jo lukeneetkin, mutta ettepä te välitä. Pääasia että kokouspalkkiot juoksevat.
Hyvinvointialueen luottamushenkilööt, hei
9
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saakohan niitä jämpsän porttiin jos joutuu jemmaan munkkeja purijoille
- Anonyymi00002
Tarkoitan tietysti, että jemmaan munkkeja HOKIJOILLE! Eikö niin
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkoitan tietysti, että jemmaan munkkeja HOKIJOILLE! Eikö niin
siis eikö niin JN siis eikö niin,siis toki hiukan
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
siis eikö niin JN siis eikö niin,siis toki hiukan
Hanki lobotomia
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hanki lobotomia
No se on hankittu jo aikoja sitten! Suosittelen, eikö niin
- Anonyymi00005
Hei. Täällä Pirkanmaalla kävi ihan saman tapaisesti. Kannettiin kaikki roskiin. Sitten voitiin hyvin tällä alueella. Suljettiin myös hoitokoti.
- Anonyymi00007
Hae kaatsilta jos tarvit.
- Anonyymi00008
Sieltä Länkipohjasta työnnettiin muihin yksiköihin hyvän tavaran seassa täyttä romua. Oli kelvottomia patjoja, rikkinäisiä tuoleja, pöytiä,valaisimia ym. Olisi tullut halvemmaksi heittää kierrätykseen suoraan, eikä ajeluttaa ympäri kyliä, kun loppusijoitus on kuitenkin sama.
- Anonyymi00009
menkääs nyt mummut muualle itkemään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181