Kerron tosi tarina Tampereen portsari kultturista ! tuttuni on työskennelyt eräässä yökerhossa n 3,5v ja hän pitää työstään ja ennenkaikkea asiakkaat pitää hänestä ja henkilökunta !
Samassa ravintolassa on ollut tuuraajana pitkän linjan portsari joka teki välill' muita töitä mutta palasi ovelle aina jos oli tarvetta ja siellä riittäisi myös töitä muutenkin
Tämä minun tuttu kertoi minulle taannoin että työpaikalla kävi niin että oli löytynyt asiakkaan lompakko jossa oli käteistä ja tuttuni tehtävä oli viedö lompakko Poliisin löytötavara puolelle arkipäivänä tässä tapauksessa siis heti MA jolloin hän palauttikin !
Sitten alkaa mysteerit että tutulleni ei löytynytkään enää töitä sen lompakkoepisodin jälkeen jolloin ,mlielikuvitus alkaa laukkamaan miksi ?? Omistaja sai omansa yms mutta kaverille ei ollutkaan enää töitä ko ravintolassa !onko tuttuni varastanut lompakosta vai onko ovelle jääneet tyypit suolanneet kaverin pois ovelta tekaistulla syyllä ??
Eräs tuttuni sanoi kuultuaan asiasta että tämä uusi tyyppi joka on mennyt töihin tuurailee on satavarmasti juoninut itselleen portsari paikan ??Hän on tehnyt sitä aiemminkin ja on Tampereella tehnyt töitä monessa eri ravintolassa aikanaan ja on ihan pätevä mutta hänellä on myös toisenlainen maine jonka tietää voimailijat ja hän lähti pois Treelta ehkä sen takia tai ehkä jonkun muun syyn vuoksi ?mutta se on varma että tuttuni on ilman töitä ja ketään ei kerro miksi työt loppui!
Kirjoitin tämän siksi koska vituttaa jos kaveri on varas mutta vituttaa jos pelataan selän takana iLMAN PERUSTELUITA !
Rehellisyys
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550