Kerron tosi tarina Tampereen portsari kultturista ! tuttuni on työskennelyt eräässä yökerhossa n 3,5v ja hän pitää työstään ja ennenkaikkea asiakkaat pitää hänestä ja henkilökunta !
Samassa ravintolassa on ollut tuuraajana pitkän linjan portsari joka teki välill' muita töitä mutta palasi ovelle aina jos oli tarvetta ja siellä riittäisi myös töitä muutenkin
Tämä minun tuttu kertoi minulle taannoin että työpaikalla kävi niin että oli löytynyt asiakkaan lompakko jossa oli käteistä ja tuttuni tehtävä oli viedö lompakko Poliisin löytötavara puolelle arkipäivänä tässä tapauksessa siis heti MA jolloin hän palauttikin !
Sitten alkaa mysteerit että tutulleni ei löytynytkään enää töitä sen lompakkoepisodin jälkeen jolloin ,mlielikuvitus alkaa laukkamaan miksi ?? Omistaja sai omansa yms mutta kaverille ei ollutkaan enää töitä ko ravintolassa !onko tuttuni varastanut lompakosta vai onko ovelle jääneet tyypit suolanneet kaverin pois ovelta tekaistulla syyllä ??
Eräs tuttuni sanoi kuultuaan asiasta että tämä uusi tyyppi joka on mennyt töihin tuurailee on satavarmasti juoninut itselleen portsari paikan ??Hän on tehnyt sitä aiemminkin ja on Tampereella tehnyt töitä monessa eri ravintolassa aikanaan ja on ihan pätevä mutta hänellä on myös toisenlainen maine jonka tietää voimailijat ja hän lähti pois Treelta ehkä sen takia tai ehkä jonkun muun syyn vuoksi ?mutta se on varma että tuttuni on ilman töitä ja ketään ei kerro miksi työt loppui!
Kirjoitin tämän siksi koska vituttaa jos kaveri on varas mutta vituttaa jos pelataan selän takana iLMAN PERUSTELUITA !
Rehellisyys
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142800Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212716Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162398Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182182Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431381- 1441334