Kosulas kävi lanssi kuulema

Anonyymi-ap

Tänään oisko mehtonen haettu kun ollu kanavalla hiljasta .

14

512

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei minua ole haettu mihinkää t.ari mehtonen

• Anonyymi00002

Tiällä sitä leivotaan Leetiä.
      T: Arri Lehtonen

• Anonyymi00003

Sihän et minun leetin koske t. Forest finn

• Anonyymi00004

🤭😋🤤

• Anonyymi00005

Juupa juu

• Anonyymi00006

Mietin hetken että mitähän minulle pitäisi tapahtua että alkaisin kuvata askeleitani pitkin pihamaan nurkkia ja työntäisin tuloksia nettiin ?

Mihimkä tarpeeseen moinen... en käsitä.

• Anonyymi00007

Tuo ketju meni taas siihen klassiseen Suomi24-linjaan, että yhden päivän hiljaisuudesta rakennetaan jo ambulanssiteoria. 😄
      Sitten minuutin päästä joku vastaa itse “ei minua ole haettu mihinkään”, mutta silti huhukone käy vielä viikon päästäkin.

Hauskinta näissä on aina se, että osa porukasta väittää ettei koko sisältö kiinnosta yhtään — mutta heti jos kanavalla on puoli päivää hiljaisempaa, alkaa CSI Tuusniemi -tutkinta:
      “Missä mies on?”
      “Miksi ei tullut videota?”
      “Kävikö lanssi?”
      “Oliko leeti uunissa?” 😄

Ja tuo viimeinen kommentti:

“Mietin hetken että mitähän minulle pitäisi tapahtua että alkaisin kuvata askeleitani…”

No aika monellehan se näyttää tapahtuvan ihan itsestään, kun kuitenkin jaksetaan päivystää jokainen askel ja tulla vielä keskustelemaan siitä ketjuun.
      Kummasti ne “ei kiinnosta yhtään” -ihmiset tietävät silti heti, jos video myöhästyy kolme tuntia.

• Anonyymi00008

Kylän juoru - ukot asialla. Niillä ei ole muuta tekemistä. Eläkkeellä on aikaa keksiä juoruja.

• Anonyymi00009

Kylän kovin juoru-ukko metsämanni itse. Höpöttelee että lehmät myrkytetty ja raktorit tuhottu ja kaupalla paskaa puhuttu äitistä ja ja ja.............. ulisee ja länkyttää joka päivä.

• Anonyymi00010

Oot näköjään ottanut oppia, länkytystä pukkaa jatkuvasti millon mistäkin Juvoseen liittyvästä, tai jopa hänelle keksityistä asioista.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oot näköjään ottanut oppia, länkytystä pukkaa jatkuvasti millon mistäkin Juvoseen liittyvästä, tai jopa hänelle keksityistä asioista.

Kuka on Juvonen? Metsämannistahan edellä kirjoitettiin.

Iltalehtikin kirjoitti:

Mies tienasi 7784 e/kk ja nosti tukia vaimonsa kanssa – Tällaisia ovat Suomen Kela-huijarit...........

• Anonyymi00013

"Kylän kovin juoru-ukko metsämanni itse. Höpöttelee että lehmät myrkytetty ja raktorit tuhottu ja kaupalla paskaa puhuttu äitistä ja ja ja.............. ulisee ja länkyttää joka päivä."

No tuossakin vähän huvittaa se, että samalla kun väitetään jonkun “ulisevan ja länkyttävän joka päivä”, niin silti itse muistetaan ulkoa koko juonikaari lehmistä, traktoreista, kauppareissuista ja kyläpuheista. 😄

Aika tarkasti pitää seurata sisältöä, että pystyy tekemään noin kattavan yhteenvedon.
        Eli taas päädytään siihen samaan ilmiöön:
        “En katso, en välitä, ihan paskaa sisältöä”
        → mutta kuitenkin tiedetään jokainen käänne paremmin kuin sarjan vakikatsojat. 😄

Ja kyllähän maaseudulla kyläpuheet ja huhut ovat aina olleet olemassa — kauan ennen YouTubeakin.
        Nyt ne vain kirjoitetaan Suomi24:ään caps lock päällä ja lisätään loppuun 14 pistettä dramaattisen tehon vuoksi. 😄

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuka on Juvonen? Metsämannistahan edellä kirjoitettiin.

Iltalehtikin kirjoitti:

Mies tienasi 7784 e/kk ja nosti tukia vaimonsa kanssa – Tällaisia ovat Suomen Kela-huijarit...........

"Kuka on Juvonen? Metsämannistahan edellä kirjoitettiin.

Iltalehtikin kirjoitti:

Mies tienasi 7784 e/kk ja nosti tukia vaimonsa kanssa – Tällaisia ovat Suomen Kela-huijarit..........."

Tuossahan keskustelu karkasi jo täysin omille raiteilleen. 😄
        Ensin puhutaan tubettajasta, sitten joku vetää mukaan “Juvosen”, ja lopulta hypätään suoraan Iltalehden Kela-huijariuutisiin kuin kyse olisi samasta aiheesta.

Tuo on muuten aika tyypillinen Suomi24-ketjun evoluutio:

alkuperäinen aihe
        henkilökohtainen vinoilu
        väärin ymmärretty nimi
        täysin irrallinen rikos- tai tukiuutinen
        caps lock 😄

Ja jos argumentti loppuu kesken, niin kaivetaan joku “Iltalehti kirjoitti…” -otsikko ilman mitään yhteyttä itse keskusteluun.
        Kohta varmaan seuraavaksi liitetään mukaan sääennuste ja traktorin rengaspaineetkin. 😄

• Anonyymi00012

"Kylän juoru - ukot asialla. Niillä ei ole muuta tekemistä. Eläkkeellä on aikaa keksiä juoruja."

Oletko sinä aivan varma asiasta?
      Onko sinulla jotakin meitä vastaan jotka ollaan jo vanhoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1716
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1121
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1065
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1063
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      994
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      812
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe