"No, jos katsotaan, että kaksi ja puoli miljoonaa vai kaksi miljoonaa kuusisataatuhatta – minä olen ekonomisti, minä katsoin sitä näin”, Orpo sanoo
Mitä Orpon kommetti sanoo tarkkuudesta ja matemaattisesta lahjakkuudesta sekä logiikaasta? Virheitä ei ainakaan tunnusteta. Mitä sekin kertoo psykologille?
Valtionvarainministerillä olisi hyvä olla vaikkapa edes 4H-kerhosta budjettikokemusta, mutta mitään ei tarvita pyörittämään valtioin budjetin miljardeja.
Kansanedustajat edustavat kansaa, mutta olisi hyvä, että älykkäistäkin olisi edustusta. Osa aakkosten osaamisesta tuli todistusta, mutta sekin juttu taisi kertoa enemmän psykologisesta tasosta kuin suomenkielen lahjousta
Ministereille soveltuvuustesti
4
83
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä se niin 100 000:n päälle ohi.
Kansanedustajiksi ei älykköjä valikoidu. Toripuhujia kaikki.- Anonyymi00002
Riittää kun on narsistinen luonne, haluaa rikastuttaa omaa lähipiiriä ja tukijoitaan, tykkää esitellä vaatteita ja koruja, joita annetaan kannettavaksi, ei myönnä olevansa koskaan väärässä, osaa puhua mustan valkoiseksi ja paskan vihreäksi, on korruptiolle altis, hyväksyy poliittisen hyvävelisysteemin, pätevimmän sijaan sopivin, kova valehtelemaan, tykkää haukkua muun puolueen edustajia, katselee maailmaa tynnyrin tapin riejästä, käyttäytyy kuin kuritta kasvanut lapsi, puhuu lipeviä ennen vaaleja, vaalien jälkeen sortaa työläisiä ja työttömiä, vammaisia, sairaita, vanhuksia, jne..näillä eväillä Suomea muka-rakentamassa, tosiasiassa vain paskanjauhaja poliitikkoja rikastuttamassa ja etuja lisäämässä. Tämä kermaperse eliitti joka pyrähtää politiikassa kuppaa kuppaamistaan, ja kansa kärsii, enempi ja enempi. Omiin etuihin jotka kasvaa vain, ilman tulosta, ei puututa..! Hei tuokaa shamppanjaa, koruja, lahjoja, lentomatkoja, riekonrintaa, ilmaislippuja perheellekkin, näin hoidamme asioita mieleiseksenne. Kansa ei kiinnosta kuin yleisönä ja äänestäjänä ja lystin maksajana. Ilman käsitystä normi elämästä ja työkokemusta vailla , hommat hoidetaan hurlumhei!!Ministeriksi pääsee taustoilla, joilla ei muutoin kelpaisi töihin.
- Anonyymi00003
Voisi ihan hyvin vaatia korkeakoulututkinnon.
Ministerit päättävät niin tärkeistä asioista, ettei joku sairaanhoitaja niistä mitään ymmärrä. - Anonyymi00004
Koska nykyisin pääministerille on annettu niin paljoon valtaoikeuksia, niin henkilöstä pitäisi voida kansalaisten äänestää. Se käytäntö, että puolueen puheen johtajasta tulee automaattisesti pääministeri on huono! Puolueethan valitsevat puheenjohtajansa sen mukaan kuka kerää eniten ääniä puolueelle, eikä suinkaan pätevintä! Tämän olemme saaneet todistaa monta kertaa ja taas on sellainen luvassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501