Onko muilla fantasiaa että vastakkaisen sukupuolen edustaja kontrolloi pissalla käymistä? Varsinkin molemminpuolisesti harrastettuna tämä olisi erittäin kiihottavaa.
Esimerkiksi roolien vaihto. Miehen on käytävä kyykkypissalla ja naisen seisomapissalla. Muuten pissaaminen olisi kiellettyä.
Tai lähdettäisiin yöajelulle. Käytäisiin kahvilla ja eväänä voisi olla pari olutta jotta varmasti kusettaa. Toinen ajaa ja päättää koska saa kusta. Mulla ainakin vielä kohtalainen hätä painuu taka-alalle kun tulee erektio, joten pitäisi laittaa kädet toistemme housuihin ja hyväillä, ettei tarvitse pysähtyä. Ja kun paine rakossa kasvaa infernaaliseksi, saa kusta vain kun nainen runkkaa miestä. Tai toisinpäin. Jossain ketjussa nainen sanoi että pissaaminen on vaikeaa jos on vaikka sormikin sisällä. Silti pitäisi onnistua. Suorituspaikka tietty jossain puskan takana, koska julkinen runkkaaminen lienee kielletty.
Ja voihan näitä keksiä lisää. Yhdessä pissailu sylikkäin suudellessa olisi romanttisempi versio. Pystyyköhän lihaksia edes rentouttamaan tarpeeksi jos toinen istuu sylissä?
Tai liftarin ottaminen kyytiin. Muutaman kilometrin päästä pitäisikin päästä pissalle. Kyytiläinen maksaa samalla kyydin antamalla kuskille näytöksen. Housut pois, istuu auton kynnykselle ja levittää jalat ja häpyhuulet ja antaa suihkuta.
Pissausfantasioita
Anonyymi-ap
0
213
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.90728En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483