En pidä sinua tyhmänä, päinvastoin, uskon että näet maskieni läpi

Anonyymi-ap

Todelliseen minääni. Kaikelle internetsekoilulleni on syy..

23

459

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Elämä ei ole teatteria, vaikka siitä yrittäisi sellaista välillä tehdä

• Anonyymi00002

Voi kyllä sä pidät mua tyhmänä muttei se mitään.

• Anonyymi00003

Se on SAIRASTA! OLET HULLU JA SEKOPÄÄ
      Yrität saada tyhjyyden sillä täytettyä. Olet juuri sitä mitä haluat olla.

• Anonyymi00004

Merihevonen?

• Anonyymi00015

Noin olen sen aina arvellut olevan!

• Anonyymi00005

Ihan miten vaan, keskityn jatkossa oikeaan elämään.

• Anonyymi00006

Nään paljon enemmänkin läpi. Mutta jää nettisekoilemaan vapaasti, onhan se tärkempää kuin ihminen vierellä. Ihminen joka ei kieltäisi eikä vaatisi lopettamaan tota sekoilua. Ehkä olisi ollut jopa avuksi, ja saatoin sekoilla itekin samasta syystä.

• Anonyymi00007

Ei kai se noin ole tarkoitus.

• Anonyymi00008

Niin niin, on tylsää ja sen takia pitää trollailla. Hanki joku (muukin) harrastus.

• Anonyymi00009

Minä näen ja se surettaa minua, koska sinulla on ihan väärä tyyli lähestyä ihmisiä. Joitain se voi jopa pelottaa. Minä olen sen verran paljon nähnyt etten enää säihkähdä oikein mistään, muttei esim nuo hissin seinälle jätetyt viestit anna lähettäjästä hyvää kuvaa :I

• Anonyymi00010

Välillä mietin onko tämä puoleltasi mitään muuta kuin uteliaisuutta. Tekemistä mitä tahansa selvittääksesi , tietääksesi, tunteaksesi sen, mistä olet aina unelmoinut. Heränneen kiihtyneen uteliaisuuden vallassa alistumista mihin tahansa, tyhmyyksien tekemistä, yltiöpäistä riskinottoa. Sanalla sanoen minkään pysäyttämätöntä naiseutta. Pinnallisesti niin viileänä ja rationaalisena omasta kolme salaista osastoa: ensimmäinen on jatkuvasti täynnä naisellista huolta ja ahdistusta, toinen on eräänlaista viatonta petosta, kuten loputonta omahyväisen pelottavaa viisastelua , ja viimeinen osiosi täynnä kiehtovaa epärehellisyyttä, viehättävää kavaluutta, täydellistä kaksinaamaisuutta, kaikkine noine kieroutuneine piirteinesi , jotka voisivat ajaa typerän, varomattoman rakkauden itsemurhaan, mutta joita muut, kokeneemmat saattavat pitää varsin ihastuttavina.

• Anonyymi00011

Aloittaja on kylläkin mies.

• Anonyymi00016

Sori mutta psykoppaattimies ei kelpaa!
        Naiselta miehelle !

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Naiselta miehelle !

Ehkä kelpaakin kolmannelta naiselle.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Naiselta miehelle !

Ei todellakaan kelpaa!!

• Anonyymi00012

Hänen maskien läpi kyllä näin, mutta taisi ottaa ylpeyden ja egon päälle. Harmi. Internetsekoilusta en tiedä.

• Anonyymi00013

Niinkuin aiemmassa kommentissani totesin, että olen tunnistanut sinut ajat sitten ja nähnyt koko ajan mistä on kyse ja tuntenut kohtaasi jonkinlaista empatiaakin vaikka olenkin ihmetellyt tekemisiäsi. Mielestäni voisit käyttää lopun elämäsi paremmin koska tuossa ei ole mitään järkeä.
      Voin edelleenkin lukea täällä käydessäni kirjoittamiasi viestejä, mutta rajoita ne vain tänne. Toivon sinulle kaikkea parasta ja muistutan myös lempeästi, että muistathan että yhteydenpitokielto koskee myös kaikkia sukulaisiani, etenkin junioreita <3<3
      Heillä kun ei ole osaa eikä arpaa ihastumisesi kanssa.

• Anonyymi00021

Koirista pidän.

• Anonyymi00022

Lapsista en välitä. Koirista pidän.

• Anonyymi00014

Ja se syy on...?

• Anonyymi00017

Mä näen sun kauniiseen sieluun❤️🔥

• Anonyymi00023

Jaa vai niin, mutta nuo sinun sanasi eivät saa minua pitämään sinusta millään tavalla! Haluan asua vain oman lapseni kanssa, enkä tee kotitöitä muualla kuin omassa kodissani! En koskaan enää halua asua yhdessä muun kuin oman biologisen lapseni kanssa!

• Anonyymi00024

Tuota mies läppää en kyllä missään mielessä ymmärrä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      352
      1565
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1014
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      989
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe