Kauan sitten. Siihen tulokseen olen tullut että taisin tehdä. Et vastannut mitään. Se sattui.
Teinkö virheen, kun yritin lähestyä
48
554
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et,minä sen virheen tein!
- Anonyymi00002
En olis saanut sillä tavalla avautua. Se kummittelee.
- Anonyymi00006
Minkä virheen teit?
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
En olis saanut sillä tavalla avautua. Se kummittelee.
No mitä nä sitten avauduit, palstasetä?🙄
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minkä virheen teit?
Ook sää tehny ikinä mtn virheitä? Sivusta
- Anonyymi00003
Älä enää lähesty koskaan ikinä äläkä edes vihjaile mitään olen kyllästynyt peleihisi.
- Anonyymi00007
Turpaan tulee jos vielä kerrankin lähestyt!!
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Turpaan tulee jos vielä kerrankin lähestyt!!
Eikä siinä vielä kaikki
- Anonyymi00030
Kenelle nä paasaat? Itsellesikö kiukuttelet?
- Anonyymi00004
Puskista ei koskaan kannata lähestyä
- Anonyymi00018
Nii, en tiiä mikä eristäytyvä kiintymyssuhdemalli ym vai mistä puhut palstaäiä
- Anonyymi00005
En muista enää
- Anonyymi00019
No sekin saattaa käydä tapauskohtaisesti would not count on that though
- Anonyymi00008
Minkä vastauksen valitset? 😂
- Anonyymi00020
Niih, sasse per*keleh
- Anonyymi00009
Muistatko kun laitoit pitkän ja ilkeän viestin mä annoin sulle mahdollisuuden et pyytäisit anteeksi mut et pyytäny päätin olla sitten vastaamatta kun noin ääliö olet pysy yksinäs eipä ole mulla ikävä tuollaista
- Anonyymi00010
Ei me katsota enää taaksepäin😊 olit suloinen siinä ovella .. minä vain olin sillon niin huonossa kunnossa ja kipeänä. Jokainen hetki vaan sattui.
- Anonyymi00012
Miksi sattui? Luuletko että ei minua..sivusta
- Anonyymi00026
Hmmm. Kauniisti sanottu jollekin. Toivottavasti voit jo paremmin. Sivu
- Anonyymi00011
No, jotenkin on nyt viime aikoina ollut liikaa lähestymisyrityksiä, mutta jos haluat jatkaa niin kestän sen kyllä :)
- Anonyymi00017
lisäisin vielä että toivoisin ettet lähesty ihan omalla reviirilläni, koska hissin seiniin kirjoittamistasi viesteistä lukija voi päätellä kysessä olevan. Meillä on taloyhtiössä fb-sivut ja sieltä ilmenee maa jossa vietän paljon aikaa. Nyt viimeisessä viestissä olit maininnut kyseisen maan :(
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
lisäisin vielä että toivoisin ettet lähesty ihan omalla reviirilläni, koska hissin seiniin kirjoittamistasi viesteistä lukija voi päätellä kysessä olevan. Meillä on taloyhtiössä fb-sivut ja sieltä ilmenee maa jossa vietän paljon aikaa. Nyt viimeisessä viestissä olit maininnut kyseisen maan :(
Ja kotiin ajaessani näin sinut valoissa taloni vieressä ja hississä luin uusimman viestisi, joka sinänsä oli ihan kaunis. En ole tajunnut aiemmin, miten paljon rakastat minua vai olenko vain pakkomielle..
- Anonyymi00023
No mää oon vähä eri mieltä kyllä ehkä emt
- Anonyymi00014
en halua sua olenn edelleen edellises kii
- Anonyymi00024
Oletko ihan varma että meni oikeaan numeroon? Ei olisi ensimmäinen kerta kun on väärä numero.
- Anonyymi00025
Suurin toiveeni on se, että stalkkeri jättää minut rauhaan, eikä enää koskaan yritä lähestyä minua missään!
- Anonyymi00027
Siis hissin seinään kirjoitettu tunnisteellinen viesti, josta myös taloyhtiön fb:ssa mukana olevat tietänevät kyseessä olevan juurikin siksi rttä olen kirjoittanut maasta jossa oleilen välillä ja myös sivuilla näkyy kuva siitä. Tämä viimeisin oli sinänsä kaunis, sydämen kera kirjoitettu mutta silti.
Viime elokuussa kun tulin kotiin, niin lähes päivittäin sain lukea minuun suunnattuja viestejä.. - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Siis hissin seinään kirjoitettu tunnisteellinen viesti, josta myös taloyhtiön fb:ssa mukana olevat tietänevät kyseessä olevan juurikin siksi rttä olen kirjoittanut maasta jossa oleilen välillä ja myös sivuilla näkyy kuva siitä. Tämä viimeisin oli sinänsä kaunis, sydämen kera kirjoitettu mutta silti.
Viime elokuussa kun tulin kotiin, niin lähes päivittäin sain lukea minuun suunnattuja viestejä..Tunnisteellinen ja tunteellinen viesti josta talon fb:ssa mukanaolijat osasivat kyllä arvata kenestä kyse.
Ja valoissa olo oli sitä, että kääntyessäni Merihakaan on pitkät punaiset. Tämä ihailijani seisoi tien toisella puolella, joten minulla oli aikaa havainnoida. Sitten lähti hymyille kävelemään tien yli katsellen samalla kännyyn ja tunnistin aivan varmasti..
Parin päivän sisällä näin tämän taas töistä tullessani. Hän oli prätkän päällä, vappupäivä oli silloin, Huomioni kiinnitti kypärän läpi törröttävät lilan väriset letit..
Myös tämän tapaamisen yhteydessä oli hississä tunnisteellinen viesti. Porraskäytäväämme on helppo tulla koska koodia´on jaettu siellä täällä.
Sen nyt ainakin tiedän että hlö asuu tällä alueella, ehkäpä vastapäisessä talossa, koska hississä oli eräs päivä muotokuva josta en voinut olla tunnistamatta itseäni.
Ajattelin käydä vastapäisessä talossa kun siellä on seuraavan kerran asuntonäyttö.
Epäilen kyllä että hlö asuu siellä vain vuokralla.
- Anonyymi00028
Ehkä. Oot laittanut sen väärälle ihmisille. En ikinä jättäis sulle vastaamatta.
- Anonyymi00031
Siis ihan äskettäin olet lähestynyt useasti..
- Anonyymi00032
Ja jottei kenellekään jää epäselväksi, niin puhun nyt näistä hissikierjoitteluista ja muista "sattumoisin" ihan äskettäin tapahtuneista tapaamisista S-alkuisesta naisesta johon törmäsin työn merkeissä ensi kertaa jo 2000-luvun alussa..
- Anonyymi00033
Et tehnyt virhettä siinä että lähestyit. Siinä ehkä jos et ole päästänyt irti kun reaktio ei ollut mitä halusit. Semmosta se on. Ja sitä paitsi jos toinen reagoi ghostaamalla, niin ei ole ihminen ketä oikeasti haluatkaan. Olit suora ja rohkea, et kaipaa vastapariksi päänsä puskaan laittavaa pelkuri. Jatka eteenpäin.
- Anonyymi00034
Samaa mieltä, nyt kannattaa suunnata katse eteenpäin eikä takertua. Jännäähän tämä on jollain tapaa ollut, mutta surettaa se kaikki hukkaan menevä energia, mitä tuhlaat tuohon yli 20 vuotta sitten tapaamaasi naiseen :-(
Ja nyt viime syksystä lähtien olen myös reviirilleni tulleiden viestien vuoksi ollut vähän huolissani sinusta, koska tuntuu ettet osaa päästää irti vaikket saa vastakaikua. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Samaa mieltä, nyt kannattaa suunnata katse eteenpäin eikä takertua. Jännäähän tämä on jollain tapaa ollut, mutta surettaa se kaikki hukkaan menevä energia, mitä tuhlaat tuohon yli 20 vuotta sitten tapaamaasi naiseen :-(
Ja nyt viime syksystä lähtien olen myös reviirilleni tulleiden viestien vuoksi ollut vähän huolissani sinusta, koska tuntuu ettet osaa päästää irti vaikket saa vastakaikua.Lisään vielä ettei syy ole sinussa, kun en ole valmis suhteeseen. Tilanteeni on sellainen etten tällä hetkellä en alkaisi seurustelua kummankaan sukupuolen kanssa :)
Miehistä on tähän mennessä vain kokemusta ;) - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja nyt viime syksystä lähtien olen myös reviirilleni tulleiden viestien vuoksi ollut vähän huolissani sinusta, koska tuntuu ettet osaa päästää irti vaikket saa vastakaikua.Väärä ihminen. Älä oleta että täällä vastaa sinulle kukaan ketä tunnet. Todennäköisyys on olematon.
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Lisään vielä ettei syy ole sinussa, kun en ole valmis suhteeseen. Tilanteeni on sellainen etten tällä hetkellä en alkaisi seurustelua kummankaan sukupuolen kanssa :)
Miehistä on tähän mennessä vain kokemusta ;)Lähestyi housut kintuissa?
- Anonyymi00037
Homo?
- Anonyymi00038
Tosiasia oli se, että se joka lähestyy se myös sanoo jotain! Mutta ylipäätään ihmettelin sitä aina, miksi oman lapseni ikäinen lähestyi minua!
- Anonyymi00040
En koskaan halunnut oman lapseni ikäiseltä minkäänlaista huomiota! Ja se hänen hiljaisuutensa toi aina mieleen vähäpuheisen lasteni isän! En voi sietää sellaisia miehiä jotka ovat lähes mykkiä! Siksi pyysin projektin aloittajia poistamaan hänet projektissa jo siinä vaiheessa, kun muutin tähän asuntoon! Miksi ette tehneet sitä?
- Anonyymi00042
Teit suuren virheen! Sinun olisi pitänyt ottaa huomioon se, ettei äitisi ikäinen haluaisi olla tekemisissä oman lapsensa ikäisen kanssa ja juuri siksi hän ei koskaan sanonut mitään! Kyllä normaali ihminen ymmärtää jo muutamasta kerrasta, jos toinen ei sano lähestyjälle mitään ja luulinkin että olisit sen ymmärtänyt jo siitä, kun siirryin kadun toiselle puolelle, kun näin sinun tulevan minua vastaan! En koskaan unelmoinut sinusta millään tavalla!
- Anonyymi00046
En tiedä miksi kommenttini poistettiin, mutta kyseessä on siis viisikymppinen nainen, joka on paljon vanhempi kuin omat lapseni :DD
- Anonyymi00047
Lähestyminen on aina plussaa, jos on ihmiläheinen ihminen.
- Anonyymi00049
Lähestyminen on ok, jos se tehdään normaalilla tavalla. :)
- Anonyymi00048
Tämähän meni oudoksi jos ylläpito poistaa asiapitoisia viestejä..
- Anonyymi00050
Lähestymisesesi veto tosiaan hiljaiseksi aikoinaan. Ehken vaan ollut valmis näkemään potentiaaliasi. Olit jotenkin, no luonnosmainen naisena, karkeahkokin. Sielusi syvyydet jäivät tavoittamatta ehkä sitten mutaisuuttaan. Nykyään kai ajattelen jo että mikä tahansa on parempaa kuin elää kolkossa ylhäisessä yksinäisyydessä määrittelemättömän uhan, tuntemattomien, kauheiden asioiden ympäröimänä. Kuinka outoa ja vaihtelevaa elämä.
- Anonyymi00051
Saan helposti monta sataa viestiä päivässä ja kymmenittäin sellaisia, joiden lähettäjät reagoivat jotakuinkin samalla tavalla kuin sinä nyt teet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82072Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111456Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861084Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82041049Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.77677Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632