Hyviä unia miehelle!

Anonyymi-ap

Joka ei ole kiinnostunut yhtään!!

23

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

On se ,mutta hän on nyt kipeä hän ei jaksanyt kauheasti.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kaamee krapula sillä on!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kaamee krapula sillä on!

No eipäs vaan ole huomenna vasta ,tapparaa täs juhlitaan.

• Anonyymi00003
      UUSI

Miksi jauhat tätä samaa täällä koko ajan?

• Anonyymi00006
      UUSI

No iteppä menit ja pelleilit mun kans joka kerta syytön mä siihen olen koitin olla sunkaa kamuja mutta sä et näköjään kerta toisensa jälkeen pystyny niin luovutin ja parempi kun ei olla tekemisissä

• Anonyymi00007
      UUSI

Se on heihei

• Anonyymi00008
      UUSI

En uskalla olla kiinnostunut enää. Kun olen niin hankala. Usein masennun ja ahdistaa. Mielialat vaihtelevat voimakkaasti. Olen arka, herkkä ja epävakaa. Enkä halua olla kenenkään riesana. Lohdullista se tietysti olisi jos voisi vaan olla naisen halittavana kun tulee paha olla. Mieheltä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Sinun kannattaisi laajentaa ikähaarukka. Ihan varmasti vanhemmissa ikäluokissa olisi sellaisia naisia, joille riittäisi kun sinä olisit heidän kainalossaan.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinun kannattaisi laajentaa ikähaarukka. Ihan varmasti vanhemmissa ikäluokissa olisi sellaisia naisia, joille riittäisi kun sinä olisit heidän kainalossaan.

Kyllä sinäkin tulet vielä menettämään luulosi ja ylpeytesi. Kaikille niin käy lopulta. Onneksi minulle on käynyt niin ajoissa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä en ainakaan halua oman lapseni ikäistä koskaan kainalooni! Ällöttää pelkkä ajatuskin siitä kauan stalkanneesta! En koskaan halua olla missään tekemissä hänen kanssaan. Minun kainaloon voi tulla vain suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva mies kuin itse olen!

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä en ainakaan halua oman lapseni ikäistä koskaan kainalooni! Ällöttää pelkkä ajatuskin siitä kauan stalkanneesta! En koskaan halua olla missään tekemissä hänen kanssaan. Minun kainaloon voi tulla vain suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva mies kuin itse olen!

Olen aina halunnut ystäväksi vain samaa ikäluokkaa olevan miehen kuin itse olen! En pidä oman lapseni ikäistä sellaisena miehenä, jonka kanssa kanssa haluaisin olla missään tekemisissä!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä sinäkin tulet vielä menettämään luulosi ja ylpeytesi. Kaikille niin käy lopulta. Onneksi minulle on käynyt niin ajoissa.

Et pysty ennustamaan muiden elämää, elämän tiet ovat jokaisella erilaiset.

• Anonyymi00009
      UUSI

Mitä älykkäämpi, luovempi, kauniimpi, vaikuttavampi, aidompi, sydänmellisempi nainen on, sitä suuremmat mahdollisuudet on ymmärtää myös miestä. Hyvää yötä❣️

• Anonyymi00011
        UUSI

Vai hyvää työtä 😂?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vai hyvää työtä 😂?

Yleensä työstä saa palkkaa eikä menetä rahaa 🤔

• Anonyymi00015
        UUSI

Minä olen sydämellinen, mutta en sellaisille ihmisille, jotka ovat pakkomielteisen kiinnostuneita minusta ja siksi stalkkaavat! Minun on täysin mahdotonta olla samassa tilassa koskaan sellaisen ihmisen kanssa!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä olen sydämellinen, mutta en sellaisille ihmisille, jotka ovat pakkomielteisen kiinnostuneita minusta ja siksi stalkkaavat! Minun on täysin mahdotonta olla samassa tilassa koskaan sellaisen ihmisen kanssa!

Hän pilasi minulta monia hyviä työvuosia ja sitä en anna koskaan anteeksi, eikä kenelläkääm ole siihen mitään sanomista! Kymmenen helvetillistä vuotta takana!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä en varmasti sinua stalkkaa. Itsessäni on varmasti tarpeellinen määrä kaikkea mahdollista, eikä ole tarvetta saada huomiota keneltäkään epämääräisin keinoin.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei kiinnosta minkäänlainen kotitaloustyö oman lapseni ikäisen kanssa! Ja noin päätin jo silloin, kun monia vuosia sitten kyllästyin totaalisesti hänen stalkkaamiseensa! Koen hänet kaikin puolin todella vastenmieliseksi ihmisenä!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei kiinnosta minkäänlainen kotitaloustyö oman lapseni ikäisen kanssa! Ja noin päätin jo silloin, kun monia vuosia sitten kyllästyin totaalisesti hänen stalkkaamiseensa! Koen hänet kaikin puolin todella vastenmieliseksi ihmisenä!

Okei, vastasit vaikka sinä sitten.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lähinnä nimellisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
        Miten siinä voi jäädä maksajan osaan?

• Anonyymi00019
      UUSI

Eat shit asshole

• Anonyymi00022
      UUSI

minä ikuisesti rakastan ja liputan häntä miestä mutta hänellä on itämaan vahvistuksen mielessä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      95
      3590
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      57
      2549
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      18
      2483
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      71
      2321
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      18
      2209
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1272
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      578
      1133
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1025
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      999
    Aihe