Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale..
Revi siitä.
Ei ole vaikea päättää kumpi
52
853
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on sellane Justiina 🤣❤️
- Anonyymi00004
Ei haittaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei haittaa.
Me like this🥰🤗😘
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Me like this🥰🤗😘
Nyt meen nukkumaan🥱💤
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nyt meen nukkumaan🥱💤
Hyvää ötyä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei haittaa.
Vihtori
- Anonyymi00042
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei haittaa.
Nii ne alkuun idealisoi
- Anonyymi00002
Mut mähän oon jo toisen miehen vaimo. Revi siitä.
- Anonyymi00008
Ei kannata omia sellaisia aloituksia jotka eivät varmasti sinulle ole.
- Anonyymi00033
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kannata omia sellaisia aloituksia jotka eivät varmasti sinulle ole.
Tämä on ehkä hämmentävin asia koko palstalla. ”Oli ihana jutella sinulle tänään” -> ”Mutta eihän edes nähty tänään” 🙄
- Anonyymi00043
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kannata omia sellaisia aloituksia jotka eivät varmasti sinulle ole.
Ei hyvää päivää gubbeloogin seuraaja🙄
- Anonyymi00005
Onnea sinulle että olet tehnyt päätöksesi. Toivottavasti ehditte saada ainakin yhden yhreisen babyn
- Anonyymi00006
Jos hän haluaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos hän haluaa.
Jos hän saa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos hän saa
Sekin vielä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sekin vielä.
Paitsi että kaikki ei saa
- Anonyymi00044
Sen pitäis olla laitonta ainaki mun iässä
- Anonyymi00013
Ja tämäkin aloitus on trollausta
- Anonyymi00014
Ei se ole. Älkää ottako itseenne kaikkea. Tuo "sinä" tuskin olet juuri sinä.
- Anonyymi00045
No äläpä ihmeessä nuon sano
- Anonyymi00018
Antaakohan elämä vielä mahdollisuuden uuteen suhteeseen ja muutokseen? Sellaista viestiä ja muuta tulee koettua. Hyvät yöt
- Anonyymi00019
Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!
Viime vuonna se oli 60 kymppisen miehen kanssa. Ja sen pitää olla vielä tummatukkainen eikö niin? Aika monet harmaantuu jo tossa iässä.
- Anonyymi00046
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!
No miksei ja sivjulivihkiminen hätäseen gubbe
- Anonyymi00047
Anonyymi00022 kirjoitti:
Viime vuonna se oli 60 kymppisen miehen kanssa. Ja sen pitää olla vielä tummatukkainen eikö niin? Aika monet harmaantuu jo tossa iässä.
Hienosti selostettu omaa tekstiä gubbe, tästähän muokkoutyi taas uusi epäselvä kerros ja sehän riittää elämänkoululle ehkä
- Anonyymi00020
Kenellekköhän tämä menee?
- Anonyymi00021
Haluaako kumpikaan heistä olla vaihtoehto?
- Anonyymi00023
Ei ole oikeasti mitään vaihtoehtoa. Se on hän vain. Se yks on vain takiainen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ole oikeasti mitään vaihtoehtoa. Se on hän vain. Se yks on vain takiainen.
Tietääköhän ”takiainen” itse tulkintasi tilanteesta?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tietääköhän ”takiainen” itse tulkintasi tilanteesta?
Tai tietääkö se nuorempi lehmä siitä? Hänhän ei ikinä halunnut mennä naimisiin kenenkään kanssa, koska seuraa äitinsä esimerkkiä. Ei halua että Gold digger hyötyy hänestä taloudellisesti.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ole oikeasti mitään vaihtoehtoa. Se on hän vain. Se yks on vain takiainen.
Mikset kerro molemmille selkeästi mitä ajattelet? Takiaisella on tunteita, ei ole reilua roikottaa. Ja toiselle, kerro tunteesi, ne voivat olla molemminpuolisia. sivusta
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikset kerro molemmille selkeästi mitä ajattelet? Takiaisella on tunteita, ei ole reilua roikottaa. Ja toiselle, kerro tunteesi, ne voivat olla molemminpuolisia. sivusta
En halua takiaista koskaan elämääni!
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
En halua takiaista koskaan elämääni!
Ja oikein ihannemiesmatskun käytöstä olla kertomatta sitä hänelle, niinkö? Pikkupoika.
- Anonyymi00049
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tai tietääkö se nuorempi lehmä siitä? Hänhän ei ikinä halunnut mennä naimisiin kenenkään kanssa, koska seuraa äitinsä esimerkkiä. Ei halua että Gold digger hyötyy hänestä taloudellisesti.
Jaa onko samoille apajille tulossa? Sääli on sairautta siinä ilmapiirissä sitte
- Anonyymi00050
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ja oikein ihannemiesmatskun käytöstä olla kertomatta sitä hänelle, niinkö? Pikkupoika.
No anna ny tämänkin proosaäijän, eli aapeen elää mielikuvitusmaassa itselleen vastailemalla
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Jaa onko samoille apajille tulossa? Sääli on sairautta siinä ilmapiirissä sitte
Se o pullo pöydässä toisessa pöydässä sitten jos et pidä otetta kii
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Se o pullo pöydässä toisessa pöydässä sitten jos et pidä otetta kii
Scumppa on niin hyvää, että tarpeeks ku vaikka laskuunkin juo, ni kyllä se närästää pa dam pam tshii
- Anonyymi00055
Tänään ois sellainen erilainen gurmeekokemus, kotiruakaa kuten lihamuki
- Anonyymi00025
Niin, sellainen hän varmasti on, toivottavasti saa pidetyksi mielenkiintosi yllä vuosien saatossa.
- Anonyymi00028
Tietääkö vaimomateriaali olevansa sun tuleva vaimo?
- Anonyymi00029
Onpa mielenkiintoista herra J.
- Anonyymi00034
Ei ollut multa… 😅
- Anonyymi00031
Eipä tuo haittaa, minusta olisi hullunkurista ja luonnotonta olla sellaisen kanssa yhdessä tai toivoa yhteiseloa, joka on sitoutunut jo tai sitoutumassa toiseen naiseen. Tykkääminen ja kaikki pitää tulla luonnostaan kuin myös se tykkääminen tai rakkaus yms.
- Anonyymi00032
Vaimo materiaalia...eli tottelee kiltistä ja palvoo sopivasti sekä tietenkin siivoa ja puunaa, jottei miehen tarvitse.
Muista sinäkin olla aviomiesmateriaalia ja auttaa siivoamisessa sekä tienata vähintäänkin yli keskitulon. Tietysti myös pyhität aikasi vaimolle ja perheelle työssäkäynnin lisäksi.
Osalla mieheistä unohtuu, että jos he tahtovat naisen olevan ns.vaimomateriaalia on heidän itsekin oltava aviomiesmateriaalia.- Anonyymi00035
Minä olin aikoinaan vaimomateriaalia, koska hoidin kodin ja lapset mielelläni! Tutustuin leikkipuistossa kahteen muuhunkin kotiäitiin ja koska asuimme kävelyetäisyyden päässä toisistamme, vierailimme vuorotellen toistemme luona iltapäiväkahvin merkeissä. Iltaisin näimme toisiamme lenkkeilyn merkeissä ja kävimme, elokuvissa ja teatterissa ja kesäisin lähialueen kesäpaikoissa juomassa olutta tai viiniä. Se oli todella mukavaa aikaa! Enää en halua passata yhtäkään miestä, enkä asua yhdessä enää koskaan yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00037
Miksi aina oletatte jotain tuollaista? Mikä teitä vaivaa?
Ap
- Anonyymi00038
kumpi vai kampi, ellei meisseli-mikko?'
¨- Anonyymi00040
meisseli-mikkoa en halua koskaan tavata, enkä tiettyä paljon nuorempaa henkilöä, en anna koskaan anteeksi sitä, että sinun takiasi menetin minulle hyvin rakkaan työpaikan
- Anonyymi00056
Menkäähän piirtelemää niit aatteellisii tagei vaikka betoniseiniin?
- Anonyymi00041
No sitten käännyt hyvä mies sinne potentiaalisemman paremman puoliskon suuntaan guben teennäinen rage baitti. TT
- Anonyymi00048
En ainakaan minä halua gubbea elämääni koskaan! Ja tuken sanomaan sen hänelle kasvostusten jos vielä kerrankin yrittää lähestyä minua!
- Anonyymi00051
ääniä niin ei haittaa joykinäänet ei yodellakaan, vaan ihmeryyyyi itseäkin mistä tulee jotain hassuja ääniää joyain niiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495