Ei ole vaikea päättää kumpi

Anonyymi-ap

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale..

Revi siitä.

52

853

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Se on sellane Justiina 🤣❤️

      • Anonyymi00004

        Ei haittaa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ei haittaa.

        Me like this🥰🤗😘


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Me like this🥰🤗😘

        Nyt meen nukkumaan🥱💤


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Nyt meen nukkumaan🥱💤

        Hyvää ötyä.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ei haittaa.

        Vihtori


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ei haittaa.

        Nii ne alkuun idealisoi


    • Anonyymi00002

      Mut mähän oon jo toisen miehen vaimo. Revi siitä.

      • Anonyymi00008

        Ei kannata omia sellaisia aloituksia jotka eivät varmasti sinulle ole.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei kannata omia sellaisia aloituksia jotka eivät varmasti sinulle ole.

        Tämä on ehkä hämmentävin asia koko palstalla. ”Oli ihana jutella sinulle tänään” -> ”Mutta eihän edes nähty tänään” 🙄


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ei kannata omia sellaisia aloituksia jotka eivät varmasti sinulle ole.

        Ei hyvää päivää gubbeloogin seuraaja🙄


    • Anonyymi00005

      Onnea sinulle että olet tehnyt päätöksesi. Toivottavasti ehditte saada ainakin yhden yhreisen babyn

      • Anonyymi00006

        Jos hän haluaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Jos hän haluaa.

        Jos hän saa


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jos hän saa

        Sekin vielä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Sekin vielä.

        Paitsi että kaikki ei saa


      • Anonyymi00044

        Sen pitäis olla laitonta ainaki mun iässä


    • Anonyymi00013

      Ja tämäkin aloitus on trollausta

      • Anonyymi00014

        Ei se ole. Älkää ottako itseenne kaikkea. Tuo "sinä" tuskin olet juuri sinä.


      • Anonyymi00045

        No äläpä ihmeessä nuon sano


    • Anonyymi00018

      Antaakohan elämä vielä mahdollisuuden uuteen suhteeseen ja muutokseen? Sellaista viestiä ja muuta tulee koettua. Hyvät yöt

      • Anonyymi00019

        Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!

        Viime vuonna se oli 60 kymppisen miehen kanssa. Ja sen pitää olla vielä tummatukkainen eikö niin? Aika monet harmaantuu jo tossa iässä.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!

        No miksei ja sivjulivihkiminen hätäseen gubbe


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Viime vuonna se oli 60 kymppisen miehen kanssa. Ja sen pitää olla vielä tummatukkainen eikö niin? Aika monet harmaantuu jo tossa iässä.

        Hienosti selostettu omaa tekstiä gubbe, tästähän muokkoutyi taas uusi epäselvä kerros ja sehän riittää elämänkoululle ehkä


    • Anonyymi00020

      Kenellekköhän tämä menee?

    • Anonyymi00021

      Haluaako kumpikaan heistä olla vaihtoehto?

      • Anonyymi00023

        Ei ole oikeasti mitään vaihtoehtoa. Se on hän vain. Se yks on vain takiainen.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei ole oikeasti mitään vaihtoehtoa. Se on hän vain. Se yks on vain takiainen.

        Tietääköhän ”takiainen” itse tulkintasi tilanteesta?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Tietääköhän ”takiainen” itse tulkintasi tilanteesta?

        Tai tietääkö se nuorempi lehmä siitä? Hänhän ei ikinä halunnut mennä naimisiin kenenkään kanssa, koska seuraa äitinsä esimerkkiä. Ei halua että Gold digger hyötyy hänestä taloudellisesti.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei ole oikeasti mitään vaihtoehtoa. Se on hän vain. Se yks on vain takiainen.

        Mikset kerro molemmille selkeästi mitä ajattelet? Takiaisella on tunteita, ei ole reilua roikottaa. Ja toiselle, kerro tunteesi, ne voivat olla molemminpuolisia. sivusta


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Mikset kerro molemmille selkeästi mitä ajattelet? Takiaisella on tunteita, ei ole reilua roikottaa. Ja toiselle, kerro tunteesi, ne voivat olla molemminpuolisia. sivusta

        En halua takiaista koskaan elämääni!


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        En halua takiaista koskaan elämääni!

        Ja oikein ihannemiesmatskun käytöstä olla kertomatta sitä hänelle, niinkö? Pikkupoika.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tai tietääkö se nuorempi lehmä siitä? Hänhän ei ikinä halunnut mennä naimisiin kenenkään kanssa, koska seuraa äitinsä esimerkkiä. Ei halua että Gold digger hyötyy hänestä taloudellisesti.

        Jaa onko samoille apajille tulossa? Sääli on sairautta siinä ilmapiirissä sitte


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ja oikein ihannemiesmatskun käytöstä olla kertomatta sitä hänelle, niinkö? Pikkupoika.

        No anna ny tämänkin proosaäijän, eli aapeen elää mielikuvitusmaassa itselleen vastailemalla


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Jaa onko samoille apajille tulossa? Sääli on sairautta siinä ilmapiirissä sitte

        Se o pullo pöydässä toisessa pöydässä sitten jos et pidä otetta kii


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Se o pullo pöydässä toisessa pöydässä sitten jos et pidä otetta kii

        Scumppa on niin hyvää, että tarpeeks ku vaikka laskuunkin juo, ni kyllä se närästää pa dam pam tshii


      • Anonyymi00055

        Tänään ois sellainen erilainen gurmeekokemus, kotiruakaa kuten lihamuki


    • Anonyymi00025

      Niin, sellainen hän varmasti on, toivottavasti saa pidetyksi mielenkiintosi yllä vuosien saatossa.

    • Anonyymi00028

      Tietääkö vaimomateriaali olevansa sun tuleva vaimo?

    • Anonyymi00029

      Onpa mielenkiintoista herra J.

      • Anonyymi00034

        Ei ollut multa… 😅


    • Anonyymi00031

      Eipä tuo haittaa, minusta olisi hullunkurista ja luonnotonta olla sellaisen kanssa yhdessä tai toivoa yhteiseloa, joka on sitoutunut jo tai sitoutumassa toiseen naiseen. Tykkääminen ja kaikki pitää tulla luonnostaan kuin myös se tykkääminen tai rakkaus yms.

    • Anonyymi00032

      Vaimo materiaalia...eli tottelee kiltistä ja palvoo sopivasti sekä tietenkin siivoa ja puunaa, jottei miehen tarvitse.

      Muista sinäkin olla aviomiesmateriaalia ja auttaa siivoamisessa sekä tienata vähintäänkin yli keskitulon. Tietysti myös pyhität aikasi vaimolle ja perheelle työssäkäynnin lisäksi.

      Osalla mieheistä unohtuu, että jos he tahtovat naisen olevan ns.vaimomateriaalia on heidän itsekin oltava aviomiesmateriaalia.

      • Anonyymi00035

        Minä olin aikoinaan vaimomateriaalia, koska hoidin kodin ja lapset mielelläni! Tutustuin leikkipuistossa kahteen muuhunkin kotiäitiin ja koska asuimme kävelyetäisyyden päässä toisistamme, vierailimme vuorotellen toistemme luona iltapäiväkahvin merkeissä. Iltaisin näimme toisiamme lenkkeilyn merkeissä ja kävimme, elokuvissa ja teatterissa ja kesäisin lähialueen kesäpaikoissa juomassa olutta tai viiniä. Se oli todella mukavaa aikaa! Enää en halua passata yhtäkään miestä, enkä asua yhdessä enää koskaan yhdenkään miehen kanssa!


      • Anonyymi00037

        Miksi aina oletatte jotain tuollaista? Mikä teitä vaivaa?

        Ap


    • Anonyymi00038

      kumpi vai kampi, ellei meisseli-mikko?'
      ¨

      • Anonyymi00040

        meisseli-mikkoa en halua koskaan tavata, enkä tiettyä paljon nuorempaa henkilöä, en anna koskaan anteeksi sitä, että sinun takiasi menetin minulle hyvin rakkaan työpaikan


      • Anonyymi00056

        Menkäähän piirtelemää niit aatteellisii tagei vaikka betoniseiniin?


    • Anonyymi00041

      No sitten käännyt hyvä mies sinne potentiaalisemman paremman puoliskon suuntaan guben teennäinen rage baitti. TT

      • Anonyymi00048

        En ainakaan minä halua gubbea elämääni koskaan! Ja tuken sanomaan sen hänelle kasvostusten jos vielä kerrankin yrittää lähestyä minua!


    • Anonyymi00051

      ääniä niin ei haittaa joykinäänet ei yodellakaan, vaan ihmeryyyyi itseäkin mistä tulee jotain hassuja ääniää joyain niiin

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4978
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      3996
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3574
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

      Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2067
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

      Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      124
      1528
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe