Ei ole vaikea päättää kumpi

Anonyymi-ap

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale..

Revi siitä.

52

766

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on sellane Justiina 🤣❤️

• Anonyymi00004

Ei haittaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei haittaa.

Me like this🥰🤗😘

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Me like this🥰🤗😘

Nyt meen nukkumaan🥱💤

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nyt meen nukkumaan🥱💤

Hyvää ötyä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei haittaa.

Vihtori

• Anonyymi00042
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei haittaa.

Nii ne alkuun idealisoi

• Anonyymi00002

Mut mähän oon jo toisen miehen vaimo. Revi siitä.

• Anonyymi00008

Ei kannata omia sellaisia aloituksia jotka eivät varmasti sinulle ole.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tämä on ehkä hämmentävin asia koko palstalla. ”Oli ihana jutella sinulle tänään” -> ”Mutta eihän edes nähty tänään” 🙄

• Anonyymi00043
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei hyvää päivää gubbeloogin seuraaja🙄

• Anonyymi00005

Onnea sinulle että olet tehnyt päätöksesi. Toivottavasti ehditte saada ainakin yhden yhreisen babyn

• Anonyymi00006

Jos hän haluaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos hän haluaa.

Jos hän saa

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos hän saa

Sekin vielä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sekin vielä.

Paitsi että kaikki ei saa

• Anonyymi00044

Sen pitäis olla laitonta ainaki mun iässä

• Anonyymi00013

Ja tämäkin aloitus on trollausta

• Anonyymi00014

Ei se ole. Älkää ottako itseenne kaikkea. Tuo "sinä" tuskin olet juuri sinä.

• Anonyymi00045

No äläpä ihmeessä nuon sano

• Anonyymi00018

Antaakohan elämä vielä mahdollisuuden uuteen suhteeseen ja muutokseen? Sellaista viestiä ja muuta tulee koettua. Hyvät yöt

• Anonyymi00019

Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä en halua suhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin kun kauan sitten erosin! Ainoa mikä sopii minulle on pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!

Viime vuonna se oli 60 kymppisen miehen kanssa. Ja sen pitää olla vielä tummatukkainen eikö niin? Aika monet harmaantuu jo tossa iässä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No miksei ja sivjulivihkiminen hätäseen gubbe

• Anonyymi00047
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Viime vuonna se oli 60 kymppisen miehen kanssa. Ja sen pitää olla vielä tummatukkainen eikö niin? Aika monet harmaantuu jo tossa iässä.

Hienosti selostettu omaa tekstiä gubbe, tästähän muokkoutyi taas uusi epäselvä kerros ja sehän riittää elämänkoululle ehkä

• Anonyymi00020

Kenellekköhän tämä menee?

• Anonyymi00021

Haluaako kumpikaan heistä olla vaihtoehto?

• Anonyymi00023

Ei ole oikeasti mitään vaihtoehtoa. Se on hän vain. Se yks on vain takiainen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tietääköhän ”takiainen” itse tulkintasi tilanteesta?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tietääköhän ”takiainen” itse tulkintasi tilanteesta?

Tai tietääkö se nuorempi lehmä siitä? Hänhän ei ikinä halunnut mennä naimisiin kenenkään kanssa, koska seuraa äitinsä esimerkkiä. Ei halua että Gold digger hyötyy hänestä taloudellisesti.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mikset kerro molemmille selkeästi mitä ajattelet? Takiaisella on tunteita, ei ole reilua roikottaa. Ja toiselle, kerro tunteesi, ne voivat olla molemminpuolisia. sivusta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mikset kerro molemmille selkeästi mitä ajattelet? Takiaisella on tunteita, ei ole reilua roikottaa. Ja toiselle, kerro tunteesi, ne voivat olla molemminpuolisia. sivusta

En halua takiaista koskaan elämääni!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En halua takiaista koskaan elämääni!

Ja oikein ihannemiesmatskun käytöstä olla kertomatta sitä hänelle, niinkö? Pikkupoika.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tai tietääkö se nuorempi lehmä siitä? Hänhän ei ikinä halunnut mennä naimisiin kenenkään kanssa, koska seuraa äitinsä esimerkkiä. Ei halua että Gold digger hyötyy hänestä taloudellisesti.

Jaa onko samoille apajille tulossa? Sääli on sairautta siinä ilmapiirissä sitte

• Anonyymi00050
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ja oikein ihannemiesmatskun käytöstä olla kertomatta sitä hänelle, niinkö? Pikkupoika.

No anna ny tämänkin proosaäijän, eli aapeen elää mielikuvitusmaassa itselleen vastailemalla

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Jaa onko samoille apajille tulossa? Sääli on sairautta siinä ilmapiirissä sitte

Se o pullo pöydässä toisessa pöydässä sitten jos et pidä otetta kii

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Se o pullo pöydässä toisessa pöydässä sitten jos et pidä otetta kii

Scumppa on niin hyvää, että tarpeeks ku vaikka laskuunkin juo, ni kyllä se närästää pa dam pam tshii

• Anonyymi00055

Tänään ois sellainen erilainen gurmeekokemus, kotiruakaa kuten lihamuki

• Anonyymi00025

Niin, sellainen hän varmasti on, toivottavasti saa pidetyksi mielenkiintosi yllä vuosien saatossa.

• Anonyymi00028

Tietääkö vaimomateriaali olevansa sun tuleva vaimo?

• Anonyymi00029

Onpa mielenkiintoista herra J.

• Anonyymi00034

Ei ollut multa… 😅

• Anonyymi00031

Eipä tuo haittaa, minusta olisi hullunkurista ja luonnotonta olla sellaisen kanssa yhdessä tai toivoa yhteiseloa, joka on sitoutunut jo tai sitoutumassa toiseen naiseen. Tykkääminen ja kaikki pitää tulla luonnostaan kuin myös se tykkääminen tai rakkaus yms.

• Anonyymi00032

Vaimo materiaalia...eli tottelee kiltistä ja palvoo sopivasti sekä tietenkin siivoa ja puunaa, jottei miehen tarvitse.

Muista sinäkin olla aviomiesmateriaalia ja auttaa siivoamisessa sekä tienata vähintäänkin yli keskitulon. Tietysti myös pyhität aikasi vaimolle ja perheelle työssäkäynnin lisäksi.

Osalla mieheistä unohtuu, että jos he tahtovat naisen olevan ns.vaimomateriaalia on heidän itsekin oltava aviomiesmateriaalia.

• Anonyymi00035

Minä olin aikoinaan vaimomateriaalia, koska hoidin kodin ja lapset mielelläni! Tutustuin leikkipuistossa kahteen muuhunkin kotiäitiin ja koska asuimme kävelyetäisyyden päässä toisistamme, vierailimme vuorotellen toistemme luona iltapäiväkahvin merkeissä. Iltaisin näimme toisiamme lenkkeilyn merkeissä ja kävimme, elokuvissa ja teatterissa ja kesäisin lähialueen kesäpaikoissa juomassa olutta tai viiniä. Se oli todella mukavaa aikaa! Enää en halua passata yhtäkään miestä, enkä asua yhdessä enää koskaan yhdenkään miehen kanssa!

• Anonyymi00037

Miksi aina oletatte jotain tuollaista? Mikä teitä vaivaa?

Ap

• Anonyymi00038

kumpi vai kampi, ellei meisseli-mikko?'
      ¨

• Anonyymi00040

meisseli-mikkoa en halua koskaan tavata, enkä tiettyä paljon nuorempaa henkilöä, en anna koskaan anteeksi sitä, että sinun takiasi menetin minulle hyvin rakkaan työpaikan

• Anonyymi00056

Menkäähän piirtelemää niit aatteellisii tagei vaikka betoniseiniin?

• Anonyymi00041

No sitten käännyt hyvä mies sinne potentiaalisemman paremman puoliskon suuntaan guben teennäinen rage baitti. TT

• Anonyymi00048

En ainakaan minä halua gubbea elämääni koskaan! Ja tuken sanomaan sen hänelle kasvostusten jos vielä kerrankin yrittää lähestyä minua!

• Anonyymi00051

ääniä niin ei haittaa joykinäänet ei yodellakaan, vaan ihmeryyyyi itseäkin mistä tulee jotain hassuja ääniää joyain niiin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2022
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1383
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1165
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1054
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1005
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      190
      902
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      775
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      740
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      622
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      612
    Aihe