Kuin se ees jaksaa. Edelleen.
Mitä se hehku saa tosta nallen kiusaamisesta?
8
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
LOPETA! NIITÄ EI ENÄÄ OLE TÄÄLLÄ. OLET HÖLMÖ
- Anonyymi00005
Tämä. Kumpikaan ei ole postannut palstalla vuosiin.
- Anonyymi00002
Hehku tai siis se joka oli hehku on. Nalle ei.
Sillä on parempaakin tekemistä ja seuraa. - Anonyymi00003
Tämäkin teennäinen telenovelako pitäisi taas tuoda takas? Ketkä tällä kertaa oot maalannut rooleihin? Ja tietääkö ne edes siitä että joutuvat täällä perunakellarissas esiintymään rahvaalle?
- Anonyymi00004
Kukakohan tää Hehku oikein on? 🧐
- Anonyymi00007
Nimimerkillä kirjoittanut pastalainen vuosien takaa. Jostain syystä palstalla käy edelleen joku, joka kirjoittelee pakkomielteen omaisesti tuosta ja toisesta nimimerkistä täällä, joskus teeskennellen olevansa itse hehku tai nalle. Nämä jutut voi sivuuttaa sulavasti palstasekoiluna.
- Anonyymi00006
jatkan niin kauan kunnes saan taas
- Anonyymi00008
Palstaguppe on ollut aika suosittu tapaus, ja hänellä on tämä fanilauma täällä. Kaikkiko meistä ovat saamapuolella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658