Sisko tulossa yöksi

Anonyymi-ap

Oon 37v mies ja siskoni 41v asun yksin kotona. Siskoni tulossa ensi viikolla pariksi päiväksi yöksi luokseni. Silloin kun olen yksin kotona tykkään pitää naisten rintsikoita ja pyöräilyshortseja päällä koska ne ovat ihanat ja rentouttaa. Mitä ootte mieltä uskallanko mennä siskoni eteen noin vai pitäisikö mun kattoo kun siskoni tullut, pitää omat vaatteet päällä ja teen vaan niin että pidän shortsit jalassa ja rintsikoitten päällä t-paidan? Mitä teen siinä vaiheessa jos se rupee huutaa että mulla naisten shortsit jalassa.

6

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jospa ensin puhuisit hänen kanssaan tuosta pukeutumisesta, kerrot suoraan, kuinka sinulla on tapana pukeutua kotona ollessasi.
      Tuskin hän luotasi pois lähtee, jos kerrot mieltymyksistäsi.
      Ei varmaan kannata vain ilmestyä hänen eteensä rintsikat päällä . Se saattaisi olla aikamoinen shokki. Riippuu toki siitäkin, millainen siskosi on, ja millaiset teidän välit ovat muutenkin.
      Suosittelen puhumaan asiasta rohkeasti.
      Itse olen keski-iän ylittänyt nainen, ja jos minulla olisi veli ja hän pukeutuisi rintsikoihin, tai muutenkin naisten vaatteisiin, niin ei se minua haittaisi. Hän olisi rakas veljeni mahdollisista oudoistakin mieltymyksistään huolimatta.

• Anonyymi00002

Moi kiitos paljon neuvosta ja kuulostaa hyvältä. Teen näin. Niin tuskin se nyt hirveesti suuttuu ja pois lähtee, sitten kun oon sanonu asian niin saan sen edessä rennosti naisten vaatteet rintsikat päällä olla

• Anonyymi00003

Kerroin nyt siskolleni asian, ensin oli hiljaa, sitten sano että ymmärtää mua, piti sille kuva laittaa, sano että nuo sopii mulle. Sano että omassa talossa asun, saan tääl olla miten haluun. Sitten kun se tänne tulee, mun ei pidä mitään miettii mitä mulla päällä, saan sitten rennosti ollu täällä rintaliivit ja pyöräilysohrtsit päällä

• Anonyymi00005

Tässä tämä minkä kopioin raamatusta:
      ”Nainen ei saa pitää yllään miehen varusteita eikä mies saa pukeutua naisen vaatteisiin, sillä jokainen, joka niin tekee, on iljetys Herralle, sinun Jumalallesi.

Jos tiellä kulkiessasi eteesi osuu linnunpesä puussa tai maassa ja siinä on poikaset tai munat ja emo makaa niiden päällä, älä ota emoa poikasineen, vaan päästä emo menemään ja ota vain poikaset.
      Näin tehden sinä menestyt ja elät kauan.
      Kun rakennat uuden talon, tee kaide reunustamaan kattoasi, ettet saata taloasi verivelan alaiseksi, jos joku putoaa sen katolta.
      Älä kylvä viinitarhaasi kahdenlaisia siemeniä. Muuten kylvämäsi siemen ja myös viinitarhan sato on kokonaan luovutettava pyhäkölle.
      Älä käytä härkää ja aasia kyntöparina.
      Älä pukeudu villan ja pellavan sekoituksesta kudottuun vaatteeseen.
      Viittaasi, johon verhoudut, tee tupsut neljään kulmaan.””
      ‭‭5. Mooseksen kirja‬ ‭22‬:‭5‬-‭12‬ ‭FINRK‬‬

https://bible.com/bible/1745/deu.22.5-12.FINRK

• Anonyymi00006

”Totuta poikanen tiensä suuntaan, niin hän ei vanhetessaankaan siltä poikkea.”
      ‭‭Sananlaskut‬ ‭22‬:‭6‬ ‭

”Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että noudattaa sinun sanaasi.”
      ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭9‬ ‭

• Anonyymi00007

Niinhän noissa sanotaan. Käsittääkseni se jokaisen oma asia miten pukeutuu. Siskoni oli luonani käymässä, kerroin ennen sen tuloa asiasta sille, ei suuttunu. Olin rintaliivit ja pyöräilysohrtsit päällä koko ajan sen edessä, ei suuttunu mulle yhtään ja näki mut niin. Tuntu hyvältä kun sain olla niin ja rennosti sen edessä, kukaan ei valittanut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1876
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1051
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1039
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      266
      1008
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      134
      1005
    8. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    9. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      81
      816
    Aihe