Minulla on Peratsin injektio 108 ml neljän viikon välein ollut vuoden alusta. Miten sitä voi vähentää?
Miten vähentää lääkettä
14
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysy lääkäriltä joka sen on määrännyt
- Anonyymi00002
Hän on sitä mieltä, että pitäisi loppuelämän käyttää sitä lääkettä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hän on sitä mieltä, että pitäisi loppuelämän käyttää sitä lääkettä.
Miksi sinä käytät peratsinia jos et tarvi sitä
- Anonyymi00004
Lääkärit yleensä puhuu loppuelämästä eli hankalaa saada suostumaan. Ei jää vahtoehtoja kuin itse lopettaa
- Anonyymi00005
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Miksi ylipäänsä olet käyttänyt jos siihen ei ole olut syytä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Mitä meinaat sitten tehdä kun vierotusoireet iskee? et varmaan mene terveydenhuoltoon hakemaan apua. Todella fiksua
- Anonyymi00008
Lääkäri vähentää sen heti kun ihminen paranee.
- Anonyymi00010
Onko lääkäri vähentänyt annosta?
- Anonyymi00011
Miksi aloittaja ei ole käyttänyt tablettihoitoa ?
- Anonyymi00012
Saako kysyä miksi tablettihoito ei soveltunut ja tehonnut ?
- Anonyymi00013
Koska potilas ei muistanut / viitsinyt / osannut / halunnut tabletteja ottaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Koska potilas ei muistanut / viitsinyt / osannut / halunnut tabletteja ottaa.
joo. mutta eikö hän tajua ettei lääkkeitä lopeta seinään ja varsinkaan ilman lääkärin lupaa. Mitä hän sitten aikoo kun tulee vierotusoireita. menee terveydenhuoltoon jossa alotaan injektio uudelleen. Mikä järki tollasessa on?
- Anonyymi00015
Peratsin (vaikuttava aine perfenatsiini) on vahva psykoosilääke. Sen äkillinen lopettaminen voi aiheuttaa vieroitusoireita, joihin kuuluvat tyypillisesti ahdistuneisuus, unettomuus, kiihtyneisyys, hikoilu, pahoinvointi sekä vapina ja muut lihasnykäykset.voi ilmetä myös motorisia vieroitusoireita, kuten liikehäiriöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921358
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä318612Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584