Nyt nautitaan Koo Koon upeasta saavutuksesta.Ja Jestas mitä faneja ,olette kyllä rautaa ja puolustatte taitavasti kaikkea mikä liittyy Koo Koohon . Bussilasteittain lähditte Tampereelle ,Koo Koon tueksi.
Ja kyllä pelejä seurattiin , televisiosta tai radiosta
Hyvä Kouvola !Vihdoin tapahtuu hyviä asioita.
Nyt on kyllä suunniteltava vielä kunnon juhlat pelaajien kanssa.
Koo Koo ,SM Hopeaa ! Upea voitto !
11
257
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Puhti vaan loppui tokapelin jälkeen kesken.
- Anonyymi00011
Tokaks tuli.
- Anonyymi00002
Häviö. Nolo häviö. Sitä se oli.
- Anonyymi00003
kerrassaan nolo tappio täydellinen sulaminen juuri kuten sen tuhat kertaa peleissäkin, ensin johdetaan 2-0 mutta lopulta hävitään 4-3.
- Anonyymi00004
Mikä voitto? Siis hävisitte finaalit ja jäitte hopealle vaikka johditte jo 2-0 sarjaa ja 3-3 tilanteessa oli mahdollisuus ottaa mestaruus kotiyleisön edessä. Mutta ei kelvannut.
Hävisitte ja sulitte pahemman kerran finaaleissa.- Anonyymi00008
Tappara sai kyllä liigalta ja tuomareilta kaiken edun,niin oliko ihme että voitti? Ja en ole kookoo:n fani
- Anonyymi00005
Paras aina voittaa.
- Anonyymi00006
Siellä keskustan kävelykadulla joku veti kakat housussa Kookoon paita päällä ja nautiskeli Jaloviinaa keskellä päivää. Hopeajuhlat jatkuivat vielä jollakin.
Toibottavasti selviää syyskuuhun mennessä kun uusi kausi alkaa.- Anonyymi00009
Että jaloviinaa oikein keskellä päivää. Nyt on ollut hurjaa. No vuosi pari sitten kävelin manskilla niin siinä ihan pöydissä joivat olutta ihan keskellä päivää. Ei heillä kyllä ollut KooKoo paitaa päällä.
- Anonyymi00007
Hopea on hävitty mitali eikä mikään voitto
- Anonyymi00010
Vieläko Kouvolassa juhlitaan hopeaa? T: Mestari Tampereelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493