Sait mut mies heikoksi

Anonyymi-ap

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta.
Pannaan menemään. 🤤

88

1448

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tykkään vähän tuollaisista itsevarmoista sähköjäniksistä. Tai sitten sain itsekin sen vaan aikaan 😚
      Ap

      • Anonyymi00019

        Se lumos sut


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Se lumos sut

        Heti kun jollain on vähän kivaa tulee palstamulkut pilaamaan tunnelman.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Se lumos sut

        No aijaa. 🫨🫨


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Heti kun jollain on vähän kivaa tulee palstamulkut pilaamaan tunnelman.

        Ts tuleen pinnalta.


    • Anonyymi00002

      Lippa taakse ja elämä eteen. 🤭🤗

      • Anonyymi00003

        Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈

        🤩🤩🫠😇


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈

        Kevättä pöksyissä


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Kevättä pöksyissä

        Jou määän Chicago.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈

        Ottaa mihin ottaa, sitähän ei vielä tiedä


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Ottaa mihin ottaa, sitähän ei vielä tiedä

        🤮🤮🤮 Oliko viestisi miehelle ehkä?


    • Anonyymi00004

      Mutta sinä et vienyt minun jalkoja altani, etkä tule sitä koskaan tekemäänkään!

      • Anonyymi00006

        Ei oo sulle


      • Anonyymi00007

        Mene muualle siitä nyt pilaamasta muiden iloa.


      • Anonyymi00014

        Kuka on Justiina


    • Anonyymi00005

      minä haluan häntä liikaa. hän on niin vtun kylmä

      • Anonyymi00008

        No höh...


      • Anonyymi00011

        Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
        Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
        Ap


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
        Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
        Ap

        hänellä ei kuulemma ole mitään koska varmana miettio mua,eli ohi


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
        Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
        Ap

        Täytyy tehdä kirjallinen sopimus tästäkin. Että luvan kanssa. Eikä se ole sitä nykyaikaa 😂


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        hänellä ei kuulemma ole mitään koska varmana miettio mua,eli ohi

        Mistäs sinä sen tiedät


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Täytyy tehdä kirjallinen sopimus tästäkin. Että luvan kanssa. Eikä se ole sitä nykyaikaa 😂

        Haha Joo ❤️😂


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
        Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
        Ap

        Kuka haluaisi olla ahdistelija? Itse ainakin kokisin oloni epämiellyttäväksi, jos toinen kokisi minut ahdistelevana osapuolena? Välillä ajattelen, et tuntuu siltä, et eihän vain käänny tilanne sellaiseksi tahtomattani? Kaikki on mahdollista, kun toista ei tunne ja pelataan vain mielikuvilla (ne aistimukset).

        Joskus sellaisen tilanteen kokenut, kun herätin uteliaisuuteni toiseen, kun niitä kohtaamisia tuli paljon, joka herätti minut jostain unesta, josta tulikin lopuksi painajainen? En koskaan halua kokea vastaavaa enää. Ensivaikutelma toisesta voi olla liian myönteinen, halusin olla liian hyväuskoinen toisen suhteen. Sen se opetti mulle.

        Toivon sinulle onnistumisia, tunne, sillä on merkitystä, kun sen itselle oikean kohtaa, mut onko se mielikuva todellinen vai valheellinen? Kaikilla ei ole lähentymisiin valmiuksia, erinäisistä syistä, joita voi olla monia ja siksi on tilanteen suhteen mieluummin etäinen kuin helposti lähestyttävä.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Kuka haluaisi olla ahdistelija? Itse ainakin kokisin oloni epämiellyttäväksi, jos toinen kokisi minut ahdistelevana osapuolena? Välillä ajattelen, et tuntuu siltä, et eihän vain käänny tilanne sellaiseksi tahtomattani? Kaikki on mahdollista, kun toista ei tunne ja pelataan vain mielikuvilla (ne aistimukset).

        Joskus sellaisen tilanteen kokenut, kun herätin uteliaisuuteni toiseen, kun niitä kohtaamisia tuli paljon, joka herätti minut jostain unesta, josta tulikin lopuksi painajainen? En koskaan halua kokea vastaavaa enää. Ensivaikutelma toisesta voi olla liian myönteinen, halusin olla liian hyväuskoinen toisen suhteen. Sen se opetti mulle.

        Toivon sinulle onnistumisia, tunne, sillä on merkitystä, kun sen itselle oikean kohtaa, mut onko se mielikuva todellinen vai valheellinen? Kaikilla ei ole lähentymisiin valmiuksia, erinäisistä syistä, joita voi olla monia ja siksi on tilanteen suhteen mieluummin etäinen kuin helposti lähestyttävä.

        Mä aion vaan olla oma itseni ja tehdä hänet nähdyksi silmissäni. 😌 Täytyy hieman tutustua jos voisi niin sanoa.
        Muutenkin tässä täytyy kyntensä näyttää vielä. Erinäisiin asioihin nähden.

        Ikävä kokemus sinulla, mutta et ihan saanut mun huumorista kiinni. Otit kai aika henkilökohtaisesti..


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mä aion vaan olla oma itseni ja tehdä hänet nähdyksi silmissäni. 😌 Täytyy hieman tutustua jos voisi niin sanoa.
        Muutenkin tässä täytyy kyntensä näyttää vielä. Erinäisiin asioihin nähden.

        Ikävä kokemus sinulla, mutta et ihan saanut mun huumorista kiinni. Otit kai aika henkilökohtaisesti..

        Mennyt jättää jälkensä ja huumori on aina hyvästä, täällä kommenteista niitä on vaikeampi havaita, kun ei näe toisen ilmeitä jne. Aina sitä haluaa ajatella ja samalla ajatella myönteisen kautta asioita.

        Ymmärsin kyllä sen, et jos tykkää toisesta oikeasti tuntien myös toisen, ettei ikäviä yllätyksiä synny niin silloin se tuntuu jopa terveeltäkin tulla hänelle ahdistelluksi, leikkimielisesti ajateltuna. Toivotaan onnistumisia hyvää ajatellen.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Mennyt jättää jälkensä ja huumori on aina hyvästä, täällä kommenteista niitä on vaikeampi havaita, kun ei näe toisen ilmeitä jne. Aina sitä haluaa ajatella ja samalla ajatella myönteisen kautta asioita.

        Ymmärsin kyllä sen, et jos tykkää toisesta oikeasti tuntien myös toisen, ettei ikäviä yllätyksiä synny niin silloin se tuntuu jopa terveeltäkin tulla hänelle ahdistelluksi, leikkimielisesti ajateltuna. Toivotaan onnistumisia hyvää ajatellen.

        Joo tässä tarvitaan nyt erinäisiä onnistumisia. Ei saa liikaa tälle antaa valtaa, mutta erittäinkin positiivista ja hieno kohtaaminen. Katsotaan mitä on tulossa. Jos ei tosiaan muuta niin jotain mikä piristää. 🥵
        Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Joo tässä tarvitaan nyt erinäisiä onnistumisia. Ei saa liikaa tälle antaa valtaa, mutta erittäinkin positiivista ja hieno kohtaaminen. Katsotaan mitä on tulossa. Jos ei tosiaan muuta niin jotain mikä piristää. 🥵
        Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

        Mitäs toimistopornoa täällä kaavaillaan


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Mitäs toimistopornoa täällä kaavaillaan

        Ei kai nyt sentään. 😁


    • Anonyymi00010

      pappa-pete-parkkonen euroviisun musiikkikilpailussa, papparainen

    • Anonyymi00013

      Liisää vettä luvattu, märkää on 🤭

      • Anonyymi00021

        Erittäin..😲
        Ap


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Erittäin..😲
        Ap

        Oujeeee😛


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Oujeeee😛

        Ei tässä tarvii kun ajatella. Se olis se yks pidempi katse josta lähti 😋


    • Anonyymi00018

      pappa-pwetw eaiinrtyy esiinrtfyy euroviisuissda... mutta niin papparais-pettwei...

      mutta jos niin itselläni jotAIN IKÄVIÄ SANONTOJA VÄHÄN KUIN ARMEIJATYYPPISIÄKIN JULMIAKIAN JOTKIN ASIAT..

    • Anonyymi00022

      Oot liian täti mun makuun.

      • Anonyymi00024

        No ei ollu sulle 😉


      • Anonyymi00025

        Sen verran nuorempi oon että mees ny muualle rutinoimaa.


      • Anonyymi00026

        mieheni on yli 30 joten sulla ois mitään tsäänssejä minyun muutenkaan!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        mieheni on yli 30 joten sulla ois mitään tsäänssejä minyun muutenkaan!

        Aikuiset miehet on kyl. ☺️ 40 plus


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Aikuiset miehet on kyl. ☺️ 40 plus

        Kyllä sellanen 36 vuotias on omaan mieleen 🥰


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Kyllä sellanen 36 vuotias on omaan mieleen 🥰

        Okei. Toivottavasti tärppää ☺️ mulla on niin pitkä kuiva kausi meneillään että tarvii vähä sataakin välillä.
        Ap


    • Anonyymi00030

      Rojut rännii

      • Anonyymi00083

        Ja tyypit vielä ihmettelee miksi muijat ei oo kiinnostuneita...🤢


    • Anonyymi00033

      Vanhempi M-nainen on kaunotar ❤️.

      • Anonyymi00038

        Toivottavasti tärppää. Mä en saa itseäni vanhempaa mielestäni.
        Ap


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Toivottavasti tärppää. Mä en saa itseäni vanhempaa mielestäni.
        Ap

        n. 9kk? ihana nuorempi itseä


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        n. 9kk? ihana nuorempi itseä

        Useampi vuosi.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Toivottavasti tärppää. Mä en saa itseäni vanhempaa mielestäni.
        Ap

        Kuinka paljon vanhempaa?


    • Anonyymi00040

      Panna on monimerkityksinen sana

      • Anonyymi00042

        Tässä on kyse sanaleikistä. Tuo pitää vaan kääntää.
        😉


    • Anonyymi00041

      Aivotonta menoa, pannaan nyt, vauhdilla.
      Armotonta.

      • Anonyymi00062

        😂😂 Naurahdin.


    • Anonyymi00043

      Mist päin tää heikoksi mennyt ap on?

      • Anonyymi00045

        Pirkanmaa maa maa. Kuussa ja maassa. Avaruudessa


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Pirkanmaa maa maa. Kuussa ja maassa. Avaruudessa

        Juuri äsken olisi päässyt joku Espoolainen Pirkanmaalle, mutta kyyti taisi jo lähteä tältä erää


    • Anonyymi00044

      F-prinsessa on ihana. Meidän täytyy tavata ja hellästi halata. Katotaan siitä eteenpäin mitä tapahtuu.

      • Anonyymi00046

        Katselkaa vain.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Katselkaa vain.

        Katselu hänen silmiinsä riittäisi jos kädestä kiinni pitää saisi.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Katselu hänen silmiinsä riittäisi jos kädestä kiinni pitää saisi.

        Söpöä kyllä


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Söpöä kyllä

        Söpöin hän onkin. Jos vain helliä saisi lumoavaa enkeliä.


    • Anonyymi00050

      Olen monesti tässä miettinyt miten tällainen voi tulla näin puskista... 😄 En ymmärrä itsekään mikä kävi ja nyt tässä tilanteessa.
      Ap

      • Anonyymi00056

        "miettimättä hetkeekään"
        Onkohan tää vihdoin se.


      • Anonyymi00071

        Vaihahan kuivat kalsarit ja ala vaikka siivota,saat kerrankin jotain aikaseksi eikä mee hyvä mania hukkaan.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Vaihahan kuivat kalsarit ja ala vaikka siivota,saat kerrankin jotain aikaseksi eikä mee hyvä mania hukkaan.

        Mistäs sinä tiedät mitä olen tehnyt 😉 Kateellinen mustasukkainen hörhö olet. Hanki oma elämä ja mee palstalta pois. Miksi olet noin katkera. Pitäskö sun mennä töihin? Olen huomannut tässä työelämässä jo pian 20 v olleena sen ihan hyödylliseksi.
        Ap


    • Anonyymi00051

      mini-Timot kadonneet kun niin vieläkin olisi roskia vievänä muoista mellii-juttuja... mini-Timo = banaanikärpänen

      • Anonyymi00052

        Trollikat tulette hienosti nostamaan ketjua. Kiitos siitä.


    • Anonyymi00055

      Viimeisiä yrityksiä ennen loppua.

      • Anonyymi00057

        Tarkennatko hieman!


      • Anonyymi00059

        Mitä yrityksiä. 😂 Ai kaatuuko palsta? En kaipaa ketään vanhoja tuttuja..
        Ap


      • Anonyymi00066

        Viimeisiä yrityksiä pystyssä vankkumattomana.


    • Anonyymi00063

      Miks mun kevätys-kommentti meni pois 😂

    • Anonyymi00065

      minulla on niin voin ehkä laittaa jalkojen alle sohvan suuri patja tai siis niin... tyynyt aika suuri niin, jos nukkumaan menee se3llainen nilkkojen alle, jolloin jalat ovar ylwmpänä kuin pää.. niiin

      • Anonyymi00068

        Selvä. Siitä vain antaa palaa.


    • Anonyymi00069

      Ahaa whatsappissa on tuoreempi kuvakin.
      Ap

    • Anonyymi00072

      jalat korkeammalle kuin pää nukkuessa, ihmeellisiä tekniikoita niin,

      mutta itse on pitänyt yrittää nukkua että toinen käsi olisi suorana koko ajan nukkuessakin.. mutta silloin jos pidät kärrä jalkojen välissä..

    • Anonyymi00078

      Nuorempi M-mies on mun 🍓

    • Anonyymi00080

      Sori mutta m-mies on A-naisen kanssa kihloissa ja oikeasti häntä kyrsii että joutuu tekemään toimisto tytsien töitä. Tämä Eelle tiedoksi.

      • Anonyymi00081

        Ei osunut mitenkään päin. Kiitos kuitenkin ilmoituksesta.


    • Anonyymi00084

      Olet kyllä niin vankkumaton.

    • Anonyymi00086

      Luonnon ystävälle hyvää kevättä

    • Anonyymi00087

      Ihana M nainen saa aina sukat pyörimään jaloissa

      • Anonyymi00089

        😜😜😜


      • Anonyymi00091

        Kävisit vaan siel töis kii siihe!


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Kävisit vaan siel töis kii siihe!

        Varmasti kävisin jos selvästi osoittaisi, että on sallittua


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7492
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2600
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1808
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1338
    8. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      666
    Aihe