Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta.
Pannaan menemään. 🤤
Sait mut mies heikoksi
88
1448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tykkään vähän tuollaisista itsevarmoista sähköjäniksistä. Tai sitten sain itsekin sen vaan aikaan 😚
Ap- Anonyymi00019
Se lumos sut
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se lumos sut
Heti kun jollain on vähän kivaa tulee palstamulkut pilaamaan tunnelman.
- Anonyymi00067
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se lumos sut
No aijaa. 🫨🫨
- Anonyymi00085
Anonyymi00029 kirjoitti:
Heti kun jollain on vähän kivaa tulee palstamulkut pilaamaan tunnelman.
Ts tuleen pinnalta.
- Anonyymi00002
Lippa taakse ja elämä eteen. 🤭🤗
- Anonyymi00003
Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈
🤩🤩🫠😇
- Anonyymi00053
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈
Kevättä pöksyissä
- Anonyymi00064
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kevättä pöksyissä
Jou määän Chicago.
- Anonyymi00076
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joku ottaa ihan varmaan eteen. 😈
Ottaa mihin ottaa, sitähän ei vielä tiedä
- Anonyymi00093
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ottaa mihin ottaa, sitähän ei vielä tiedä
🤮🤮🤮 Oliko viestisi miehelle ehkä?
- Anonyymi00004
Mutta sinä et vienyt minun jalkoja altani, etkä tule sitä koskaan tekemäänkään!
- Anonyymi00006
Ei oo sulle
- Anonyymi00007
Mene muualle siitä nyt pilaamasta muiden iloa.
- Anonyymi00014
Kuka on Justiina
- Anonyymi00005
minä haluan häntä liikaa. hän on niin vtun kylmä
- Anonyymi00008
No höh...
- Anonyymi00011
Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
Ap - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
Aphänellä ei kuulemma ole mitään koska varmana miettio mua,eli ohi
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
ApTäytyy tehdä kirjallinen sopimus tästäkin. Että luvan kanssa. Eikä se ole sitä nykyaikaa 😂
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
hänellä ei kuulemma ole mitään koska varmana miettio mua,eli ohi
Mistäs sinä sen tiedät
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Täytyy tehdä kirjallinen sopimus tästäkin. Että luvan kanssa. Eikä se ole sitä nykyaikaa 😂
Haha Joo ❤️😂
- Anonyymi00034
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onneksi nyt on uudet tuulet itsellä. Ei tarvitse enää miettiä menneitä tyyppejä elämästä. 🫡 Varsinkaan sitä yhtä ahdistelijaa.
Tämä sen sijaan saa vaikka ahdistellakin.
ApKuka haluaisi olla ahdistelija? Itse ainakin kokisin oloni epämiellyttäväksi, jos toinen kokisi minut ahdistelevana osapuolena? Välillä ajattelen, et tuntuu siltä, et eihän vain käänny tilanne sellaiseksi tahtomattani? Kaikki on mahdollista, kun toista ei tunne ja pelataan vain mielikuvilla (ne aistimukset).
Joskus sellaisen tilanteen kokenut, kun herätin uteliaisuuteni toiseen, kun niitä kohtaamisia tuli paljon, joka herätti minut jostain unesta, josta tulikin lopuksi painajainen? En koskaan halua kokea vastaavaa enää. Ensivaikutelma toisesta voi olla liian myönteinen, halusin olla liian hyväuskoinen toisen suhteen. Sen se opetti mulle.
Toivon sinulle onnistumisia, tunne, sillä on merkitystä, kun sen itselle oikean kohtaa, mut onko se mielikuva todellinen vai valheellinen? Kaikilla ei ole lähentymisiin valmiuksia, erinäisistä syistä, joita voi olla monia ja siksi on tilanteen suhteen mieluummin etäinen kuin helposti lähestyttävä. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kuka haluaisi olla ahdistelija? Itse ainakin kokisin oloni epämiellyttäväksi, jos toinen kokisi minut ahdistelevana osapuolena? Välillä ajattelen, et tuntuu siltä, et eihän vain käänny tilanne sellaiseksi tahtomattani? Kaikki on mahdollista, kun toista ei tunne ja pelataan vain mielikuvilla (ne aistimukset).
Joskus sellaisen tilanteen kokenut, kun herätin uteliaisuuteni toiseen, kun niitä kohtaamisia tuli paljon, joka herätti minut jostain unesta, josta tulikin lopuksi painajainen? En koskaan halua kokea vastaavaa enää. Ensivaikutelma toisesta voi olla liian myönteinen, halusin olla liian hyväuskoinen toisen suhteen. Sen se opetti mulle.
Toivon sinulle onnistumisia, tunne, sillä on merkitystä, kun sen itselle oikean kohtaa, mut onko se mielikuva todellinen vai valheellinen? Kaikilla ei ole lähentymisiin valmiuksia, erinäisistä syistä, joita voi olla monia ja siksi on tilanteen suhteen mieluummin etäinen kuin helposti lähestyttävä.Mä aion vaan olla oma itseni ja tehdä hänet nähdyksi silmissäni. 😌 Täytyy hieman tutustua jos voisi niin sanoa.
Muutenkin tässä täytyy kyntensä näyttää vielä. Erinäisiin asioihin nähden.
Ikävä kokemus sinulla, mutta et ihan saanut mun huumorista kiinni. Otit kai aika henkilökohtaisesti.. - Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mä aion vaan olla oma itseni ja tehdä hänet nähdyksi silmissäni. 😌 Täytyy hieman tutustua jos voisi niin sanoa.
Muutenkin tässä täytyy kyntensä näyttää vielä. Erinäisiin asioihin nähden.
Ikävä kokemus sinulla, mutta et ihan saanut mun huumorista kiinni. Otit kai aika henkilökohtaisesti..Mennyt jättää jälkensä ja huumori on aina hyvästä, täällä kommenteista niitä on vaikeampi havaita, kun ei näe toisen ilmeitä jne. Aina sitä haluaa ajatella ja samalla ajatella myönteisen kautta asioita.
Ymmärsin kyllä sen, et jos tykkää toisesta oikeasti tuntien myös toisen, ettei ikäviä yllätyksiä synny niin silloin se tuntuu jopa terveeltäkin tulla hänelle ahdistelluksi, leikkimielisesti ajateltuna. Toivotaan onnistumisia hyvää ajatellen. - Anonyymi00048
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mennyt jättää jälkensä ja huumori on aina hyvästä, täällä kommenteista niitä on vaikeampi havaita, kun ei näe toisen ilmeitä jne. Aina sitä haluaa ajatella ja samalla ajatella myönteisen kautta asioita.
Ymmärsin kyllä sen, et jos tykkää toisesta oikeasti tuntien myös toisen, ettei ikäviä yllätyksiä synny niin silloin se tuntuu jopa terveeltäkin tulla hänelle ahdistelluksi, leikkimielisesti ajateltuna. Toivotaan onnistumisia hyvää ajatellen.Joo tässä tarvitaan nyt erinäisiä onnistumisia. Ei saa liikaa tälle antaa valtaa, mutta erittäinkin positiivista ja hieno kohtaaminen. Katsotaan mitä on tulossa. Jos ei tosiaan muuta niin jotain mikä piristää. 🥵
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita. - Anonyymi00070
Anonyymi00048 kirjoitti:
Joo tässä tarvitaan nyt erinäisiä onnistumisia. Ei saa liikaa tälle antaa valtaa, mutta erittäinkin positiivista ja hieno kohtaaminen. Katsotaan mitä on tulossa. Jos ei tosiaan muuta niin jotain mikä piristää. 🥵
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.Mitäs toimistopornoa täällä kaavaillaan
- Anonyymi00077
Anonyymi00070 kirjoitti:
Mitäs toimistopornoa täällä kaavaillaan
Ei kai nyt sentään. 😁
- Anonyymi00010
pappa-pete-parkkonen euroviisun musiikkikilpailussa, papparainen
- Anonyymi00013
Liisää vettä luvattu, märkää on 🤭
- Anonyymi00021
Erittäin..😲
Ap - Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Erittäin..😲
ApOujeeee😛
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oujeeee😛
Ei tässä tarvii kun ajatella. Se olis se yks pidempi katse josta lähti 😋
- Anonyymi00018
pappa-pwetw eaiinrtyy esiinrtfyy euroviisuissda... mutta niin papparais-pettwei...
mutta jos niin itselläni jotAIN IKÄVIÄ SANONTOJA VÄHÄN KUIN ARMEIJATYYPPISIÄKIN JULMIAKIAN JOTKIN ASIAT.. - Anonyymi00022
Oot liian täti mun makuun.
- Anonyymi00024
No ei ollu sulle 😉
- Anonyymi00025
Sen verran nuorempi oon että mees ny muualle rutinoimaa.
- Anonyymi00026
mieheni on yli 30 joten sulla ois mitään tsäänssejä minyun muutenkaan!
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
mieheni on yli 30 joten sulla ois mitään tsäänssejä minyun muutenkaan!
Aikuiset miehet on kyl. ☺️ 40 plus
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aikuiset miehet on kyl. ☺️ 40 plus
Kyllä sellanen 36 vuotias on omaan mieleen 🥰
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kyllä sellanen 36 vuotias on omaan mieleen 🥰
Okei. Toivottavasti tärppää ☺️ mulla on niin pitkä kuiva kausi meneillään että tarvii vähä sataakin välillä.
Ap
- Anonyymi00030
Rojut rännii
- Anonyymi00083
Ja tyypit vielä ihmettelee miksi muijat ei oo kiinnostuneita...🤢
- Anonyymi00033
Vanhempi M-nainen on kaunotar ❤️.
- Anonyymi00038
Toivottavasti tärppää. Mä en saa itseäni vanhempaa mielestäni.
Ap - Anonyymi00079
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toivottavasti tärppää. Mä en saa itseäni vanhempaa mielestäni.
Apn. 9kk? ihana nuorempi itseä
- Anonyymi00082
Anonyymi00079 kirjoitti:
n. 9kk? ihana nuorempi itseä
Useampi vuosi.
- Anonyymi00088
Anonyymi00038 kirjoitti:
Toivottavasti tärppää. Mä en saa itseäni vanhempaa mielestäni.
ApKuinka paljon vanhempaa?
- Anonyymi00040
Panna on monimerkityksinen sana
- Anonyymi00042
Tässä on kyse sanaleikistä. Tuo pitää vaan kääntää.
😉
- Anonyymi00041
Aivotonta menoa, pannaan nyt, vauhdilla.
Armotonta.- Anonyymi00062
😂😂 Naurahdin.
- Anonyymi00043
Mist päin tää heikoksi mennyt ap on?
- Anonyymi00045
Pirkanmaa maa maa. Kuussa ja maassa. Avaruudessa
- Anonyymi00090
Anonyymi00045 kirjoitti:
Pirkanmaa maa maa. Kuussa ja maassa. Avaruudessa
Juuri äsken olisi päässyt joku Espoolainen Pirkanmaalle, mutta kyyti taisi jo lähteä tältä erää
- Anonyymi00044
F-prinsessa on ihana. Meidän täytyy tavata ja hellästi halata. Katotaan siitä eteenpäin mitä tapahtuu.
- Anonyymi00046
Katselkaa vain.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Katselkaa vain.
Katselu hänen silmiinsä riittäisi jos kädestä kiinni pitää saisi.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Katselu hänen silmiinsä riittäisi jos kädestä kiinni pitää saisi.
Söpöä kyllä
- Anonyymi00073
Anonyymi00049 kirjoitti:
Söpöä kyllä
Söpöin hän onkin. Jos vain helliä saisi lumoavaa enkeliä.
- Anonyymi00050
Olen monesti tässä miettinyt miten tällainen voi tulla näin puskista... 😄 En ymmärrä itsekään mikä kävi ja nyt tässä tilanteessa.
Ap- Anonyymi00056
"miettimättä hetkeekään"
Onkohan tää vihdoin se. - Anonyymi00071
Vaihahan kuivat kalsarit ja ala vaikka siivota,saat kerrankin jotain aikaseksi eikä mee hyvä mania hukkaan.
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Vaihahan kuivat kalsarit ja ala vaikka siivota,saat kerrankin jotain aikaseksi eikä mee hyvä mania hukkaan.
Mistäs sinä tiedät mitä olen tehnyt 😉 Kateellinen mustasukkainen hörhö olet. Hanki oma elämä ja mee palstalta pois. Miksi olet noin katkera. Pitäskö sun mennä töihin? Olen huomannut tässä työelämässä jo pian 20 v olleena sen ihan hyödylliseksi.
Ap
- Anonyymi00051
mini-Timot kadonneet kun niin vieläkin olisi roskia vievänä muoista mellii-juttuja... mini-Timo = banaanikärpänen
- Anonyymi00052
Trollikat tulette hienosti nostamaan ketjua. Kiitos siitä.
- Anonyymi00055
Viimeisiä yrityksiä ennen loppua.
- Anonyymi00057
Tarkennatko hieman!
- Anonyymi00059
Mitä yrityksiä. 😂 Ai kaatuuko palsta? En kaipaa ketään vanhoja tuttuja..
Ap - Anonyymi00066
Viimeisiä yrityksiä pystyssä vankkumattomana.
- Anonyymi00063
Miks mun kevätys-kommentti meni pois 😂
- Anonyymi00065
minulla on niin voin ehkä laittaa jalkojen alle sohvan suuri patja tai siis niin... tyynyt aika suuri niin, jos nukkumaan menee se3llainen nilkkojen alle, jolloin jalat ovar ylwmpänä kuin pää.. niiin
- Anonyymi00068
Selvä. Siitä vain antaa palaa.
- Anonyymi00069
Ahaa whatsappissa on tuoreempi kuvakin.
Ap - Anonyymi00072
jalat korkeammalle kuin pää nukkuessa, ihmeellisiä tekniikoita niin,
mutta itse on pitänyt yrittää nukkua että toinen käsi olisi suorana koko ajan nukkuessakin.. mutta silloin jos pidät kärrä jalkojen välissä.. - Anonyymi00078
Nuorempi M-mies on mun 🍓
- Anonyymi00080
Sori mutta m-mies on A-naisen kanssa kihloissa ja oikeasti häntä kyrsii että joutuu tekemään toimisto tytsien töitä. Tämä Eelle tiedoksi.
- Anonyymi00081
Ei osunut mitenkään päin. Kiitos kuitenkin ilmoituksesta.
- Anonyymi00084
Olet kyllä niin vankkumaton.
- Anonyymi00086
Luonnon ystävälle hyvää kevättä
- Anonyymi00087
Ihana M nainen saa aina sukat pyörimään jaloissa
- Anonyymi00089
😜😜😜
- Anonyymi00091
Kävisit vaan siel töis kii siihe!
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kävisit vaan siel töis kii siihe!
Varmasti kävisin jos selvästi osoittaisi, että on sallittua
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907492Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604357Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2302990Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902600Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181808- 1111338
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19666