Mikset? Jos et halua musta enempää mikset anna olla kokonaan ja ole toisen kanssa kokonaan?
Mikset anna mun olla
20
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
emmä halua ketään muuta kun J
- Anonyymi00004
MUN JTÄ ET OTA 🧐
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
MUN JTÄ ET OTA 🧐
joo en ei ole mun tyyppiä
- Anonyymi00014
Ei ollut multa 🙄😅
- Anonyymi00002
Mistä tiedät, mitä hän haluaa?
- Anonyymi00009
Fantasioida minua ja olla irl toisen kanssa. Voin tästä pahoin
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Fantasioida minua ja olla irl toisen kanssa. Voin tästä pahoin
Mitä se haittaa sinua. Fantasioi sinä jostain toisesta ja unohda, mitä joku muu sinusta ajattelee.
- Anonyymi00003
Miksi sä et jätä sitä rauhaan jos on toisen kanssa?
- Anonyymi00005
Kenen kanssa muka
- Anonyymi00006
Jos hän on toisen kanssa, niin miksi hän haluaisi olla minun kanssa tekemisissä! Sitä en ole ymmärtänyt koskaan, kuten se eilinen "muka soittaminen" minulle illalla siellä kaupassa!
- Anonyymi00007
Niin, ja olethan itsekin varattu! -sivusta-
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, ja olethan itsekin varattu! -sivusta-
Entä sitte. En itke täällä kellekään jätä mut rauhaan. 🙄
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos hän on toisen kanssa, niin miksi hän haluaisi olla minun kanssa tekemisissä! Sitä en ole ymmärtänyt koskaan, kuten se eilinen "muka soittaminen" minulle illalla siellä kaupassa!
Että oikein soitti sinulle kauppaan?
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et sitte puhelimessa sanonut hänelle tuota? Pistä estot niin sillähän tuosta pääset.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kenen kanssa muka
Mistä minä tiedän. Kysyin vaan ap; lta kysymyksen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Että oikein soitti sinulle kauppaan?
Ei kun hänen tyyppisensä mies pituudeltaan, otti kännykän käteen ja katsoi suoraan minua kohti ja oli muka soittavinaan minulle!
- Anonyymi00015
Hlvetin hyvä
- Anonyymi00016
Kysymys. Piti sanovani.
- Anonyymi00017
älä jaksa lätistä sun shaibaa sä tuhlaat vaan lähinnä mun aikaa kuka tää oli joka näin laulo? mut nii en luovuta silti koskaan aina imus koska en pysty muuhun sydän ei kuseta
- Anonyymi00020
jos et lopeta, se loppuu siihen kun sinusta ilmoitetaan viranomaisille, et voi pakottaa koskaan ketään välittämään sinústa, välittäminen on aina vapaaehtoista ja toista kunnioittavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla833133SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1372731Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "652683Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy61986Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.941610Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341346Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä921269Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1061098Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o2001048Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861024