Ajatelkaapa tilannetta, että toinen olisi kertonut kumppanilleen lukevansa palstaa ja kertonut mitä on havainnut. Ja se kumppani haukkuu hänet mielisairaaksi, mutta kirjoitteleekin palstalle samaan aikaan itse, välillä samoista asioista, mitä oikeassa elämässäkin on meneillään, tai mistä on ollut puhetta. Ja se toinen on tietenkin peloissaan, kun ei ymmärrä mitä tapahtuu. Ja se toinen vetelee naruista kuin marionettia.
Herkkien ei kannata omia tätä.
Toinen tietää ja toinen ei palstaharrastuksesta
10
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja jos tämä kumppani samaan aikaan sanoo kaipaavansa ja välittävänsä.
- Anonyymi00002
Suurin osahan on ihmisistä näitä juoruilijoita ja massapsykoosiin taipuvaisina kuolaavat koronapelossa piispaa myöten, Venäjä jyrää ihan kohta, niin onhan se yksilötasollakin tuota.
- Anonyymi00003
Olisko puoliso sitte jotenki psykopaatti tai narsisti nauttii toisen kiusaamisesta. En usko että tuollaista tapahtuu. Mut noin teoriassa.
- Anonyymi00004
Tuttua. Nimittäin mun entinen puolisoni harrastaa tätä.
Sovittiin, että jos koskaan tiemme erkanevat ja sitten kuitenkin tulisi katumapäälle tai jos olisi jokin hätä, etsisimme täällä toisiamme.
Kuinkas kävikään. Täällä oli hmm jokunen aika sitten ikäänkuin yllutyksenä, missä kehotettiin ottamaan entiseen yhteyttä ja tällä tavoin sai hän sitten varmistuksen, että olin täällä, kun laitoin hänelle viestin, missä kysyin asiaa.
Sen jälkeen onkin ollut pelkkää kiusaamista ja paremmin sanottuna vainoa, mikä ei suinkaan jää pelkästään palstalle.
Juu, Topilta terkkuja. - Anonyymi00005
Tarkkana saa olla "kumppanien" ja kumppanien kanssa nykyään. Maailmaan mahtuu monenlaista. Vaikea uskoa todeksi mitä näkee. Kaikesta huolimatta, kaikkea hyvää eräälle ja eräälle toiselle vain parasta.
- Anonyymi00007
🤔...
- Anonyymi00008
Se on juurikin noin. Narsisti haukkuu täällä naista yrittäessään saada vihat toisen miehen niskaan
- Anonyymi00009
Ja mitäpä ajattelemista tuossa ny on eikö tuo ny ole ihan normaalia parisuhteissa että toinen tekee jotain mistä toinen ei tiedä en nää ole kohdannu toisilleen rehellistä paria tähän ikään tasan ei mene nallekarkit vaikka toinen olisikin toiselle rehellinen niin silti yleensä parisuhteen toinen osapuoli valehtelee toiselle totesin että helpommalla pääsee kun puhuu totta jos toista totuus häiritsee ni toteaa vaan että et olis kysyny jos et totuutta halunnu tietää niin olen kaverienikin arvostuksen saanu ei vaan toimi samoin parisuhteessa
- Anonyymi00010
Niinhän tais mullekin joku sanoa et kuvittelen vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621137- 501110
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182940Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89867
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu109841Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713