Miten monen ihmisen elämän olet pilannut

Anonyymi-ap

se totuus tulee vielä esille ja se totuus löytyy sinun kotoasi. Eikö edes sukusi välittänyt että olisivat sinut hoitoon ohjanneet. Tietävät sinun mielikuvituselämästäsi

17

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nii
      En oo laskenu mut varmaan puhutaan useimmista sadoista

• Anonyymi00004

Oho.... onpa ollut paljon seikkailuita.

Vain yksi seikkailu minulla on ja se on, että elään hyvää elämää ja töissä käyn. Eikä ole ketään riesana kotona, jota pitää elättää!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oho.... onpa ollut paljon seikkailuita.

Vain yksi seikkailu minulla on ja se on, että elään hyvää elämää ja töissä käyn. Eikä ole ketään riesana kotona, jota pitää elättää!

Muutkin älykääpiöit vois mennä töihin

• Anonyymi00003

Tarkoitat varmasti mielikuvitus Raisaa.

• Anonyymi00008

Raisaa? Hyi. En ottaisi vaikka muita en saisi. Ei ole minun makuuni.

• Anonyymi00006

Taas näitä vihjailevia kommentteja. Nämä jos mitkä aiheuttavat turhaa pelkoa ja itsesyytöksiä juuri niissä herkissä. Eli kenenkään ei kannata imeä näitä liian syvälle itseensä.

Jos huomaa jonkun tuttunsa tavoissa jotain huonoa, olisi varmasti asiallista kertoa ne antaen käytännön esimerkit ja selitykset, suoraan tuolle ihmiselle oikeassa elämässä.

Mielikuvitus ei todellakaan tuhoa ketään per se. Sitä tarvitaan monessa kohdin elämää, vaikkapa luovien ratkaisujen löytämisessä. Samoin kirjailijat jne käyttävät sitä yhtenä taitonaan työssään. Tosi asiat on tosi asioita, ja mielikuvitusjutut mielikuvitusjuttuja.

• Anonyymi00009

Hienosti ohjeistit. Hienoa. Voi hyvin!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sori, mutta tuosta aloituksesta voi oikeasti kokea ahdistusta. Kirjoitin omat ajatukseni tuohon, että herkät voisivat tarkastella asiaa järkevästi ottamatta aloitusta henkilökohtaisesti, eli että mielikuvitus on ok, eikä se ole mikään vika sellaisenaan. Ja jokainenhan tekee virheitä, mutta herkät saattavat liioitella omaa syyllisyyttään, eli alkavat pitää itseään huonoina, vaikka ovatkin varsin ok ihmisiä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aloittaja toki itse miettii miten toimii. Herkkiä lähinnä ajattelin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sori, mutta tuosta aloituksesta voi oikeasti kokea ahdistusta. Kirjoitin omat ajatukseni tuohon, että herkät voisivat tarkastella asiaa järkevästi ottamatta aloitusta henkilökohtaisesti, eli että mielikuvitus on ok, eikä se ole mikään vika sellaisenaan. Ja jokainenhan tekee virheitä, mutta herkät saattavat liioitella omaa syyllisyyttään, eli alkavat pitää itseään huonoina, vaikka ovatkin varsin ok ihmisiä.

Mielikuvitus hyvä, että luulee toinen on kiinnostunut?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mielikuvitus hyvä, että luulee toinen on kiinnostunut?

Tapaukset, joissa ei kuulla toisen tahtoa, tunteita ja mielipidettä on kurjia. Rauha sitä kaipaaville.

• Anonyymi00007

Eikä minulla ole sivu suhteita.

Kaivattuni asuu eri kaupungissa kuin minä.

• Anonyymi00010

Siksi kaivattuni onkin kaivattuni, kun asumme eri kaupungissa. Muita en halua ja enkä halua.

Lomalla on aikaa matkustaa toisen luo, kun pitää töissä käydä, että voimme tulevaisuuden suunnitella.

Ei nyt voi irtisanoutua töistä, kun karenssia saisi.
      Eikä ole varmaa, että uuden työpaikan uudesta kaupungista saa.

Hieno talo. Lapsia. Hyvä elämä. Niitä varten elämme kaukosuhteessa!

• Anonyymi00015

kaksi sukulaistani näki ja todisti noin viikko sitten kun olin menossa hoitoon

• Anonyymi00017

En ole pilannut. Päinvastoin :)

• Anonyymi00018

Ja taas joku seko kivuttelee palstalla omiaan... Älkööt välittäkö 😂

• Anonyymi00019

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      153
      2561
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      23
      2240
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      196
      2122
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      255
      1618
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      138
      1337
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1194
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1148
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      962
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      937
    10. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      920
    Aihe